Topik a muzeális minősítés menetéről, a Muzeális Minősítő Bizottság (MMB) tevékenységéről. Írd meg az élményeidet, vagy tedd fel a kérdéseidet azoknak, akik már túl vannak rajta!
Szegény Záp, hát milyen autón és hol látott ő valaha is két ikertorkú Zenithet????
És nagyon kellett ez a túra? Mert azért aza lapáron kívül maga az utazás rezsije, hát az még kb. plusz 100 EUR....
Szóval ennyire reménytelen volt az ügy? Mi volt a jelenség, ami miatt fel kellett kerekedni és nem sikerült itthon gyógyítani? Vagy sikerült volna, csak a a cucc kellett hozzá?
Két darab duplatorkú Zenith karbi. Füllel a nagyja aztán szinkronteszter meg CO mérő. Persze előtte az összes tömítés, pár membrán, tűszelepek, az egyik gyorsítószivattyú, mozgatókarok, Faudi fejek kicserél. Délután egy másik autóval jöttünk haza. Ez csendesebb volt és az eddig pihenő lóerők is előkerültek. Drága volt de jó lett az eredmény, megérte.
William M. Kekk II. volt a tulajdonosa. A coalinga co. elnöke.
Farkas ferikét hívtuk de ő egy usa klubnak a tagja és abban a klubban előírás, hogy más klubnak nem lehet a tagja.
Nem én vagyok a club elnöke henem a fagyi (balla ottó) neki 2 db 64-ese van.
csak alapító tag vagyok.
Igen a gárdos doki is alapító tag.
Elég sok szép kocsi van az országban akik sehol ne klubtagok, sőt talikra is csak külföldre járnak.
Az opel gál tulajának is sok szép autója van, multkotr megláttam dunakeszin a telepén egy chevy piput , berohantam és mutatott még egy két szép kocsit.
Tényleg szép a honlap. Hát még az autók benne... Nem hízelegni akarok, de a Tiéd különösen... Ez valami elnöki autó volt, ezzel a magasított tetővel?
És TE vagy az elnök? Alapító? Farkas Ferike még nincs közöttetek? És a szeretett szövetségünk jogi igazgatója? Szintén caddys ám!
Én a 72-es Sedan de Ville-lel autóztam, "teszteltem" és mit ne mondjak, én is kb. 2 perc alatt beleszerttem a dög nagy amcsi tepsikbe....
Gödöllőn jött most egy 53-as (?) vagy (54-es?) ha jól emlékszem... Gyönyörű lesz, ha elkészül... CSak ő semmiféle klubba nem akar belépni, hozzánk se jön a gyönyörű Daimler V8-asával. Sőt, utálja az angol kocsikat..... A Merci a mindene... És sok más....
maga a magyar minősítési rendszer alapja, tehát a pontozás elve kiváló, tényleg világszinvonalú, urtánzásra, átvételre méltó bármely ország számára!.
Ahogy ezt üzemeltetik, működtetik, ahogy sarkaiból kifacsarták, összezavarták, az maga a kétségeejtő tadzsikisztáni bunkóság.
Ez pedig nagyjából egyetlen ember bűne, unok már mutogatni rá..... És sajnos aktív közreműködői az agymosott janicsárok...
Sok hülyeség és sok szemétség történt az elmúlt időben, nem mindenről tudunk, lehettek eltúlzott "incidensek", de a lényeg, hogy nem volna szabad még ennyí bukásnak és kizárásnak sem történnie, ami történt és történik.
Hiszen azoknak az ominózus kizárási okoknak a java is ellenkezik a józan észszel és a nemzetközi gyakorlattal - lásd pl. 6V-12V vagy peres gumi és felnik kérdése..... Márpedig csaka 12V miatt rengetegen buktak meg, szoptak, vagy kényszerültek mámég minősíéts előtt felesleges és költséges átépítésekre.......
Előszrö volt a minősítés május 15.-én. Ott lelgaább 10 kérdésben csaltak,. loptak,hazudtak és EZÉRT fellebbeztem ésválaszokat, magyarázatokat vártam a konkrét kérdéseimre. Ezért ne mmentem el egyújabb minősítésre, haenma nyilvánvaló és egyértelmű "tévedéseket"szeretetm volna úriember módjára tisztázni.
A kéder-emelgetés a fellebbezésnél történt június 8.-án. A procedúrát a MAVAMSZ főtitkára vezette, az ő utasítására zavartak ki a teremből és ő emelgette a kédereket és fotózgatta körbe a kocsit.
Egyetlen konkrét irásos kérdésemre nem válaszoltak, a fellebbezést minden konkrét indok nélkül utasították el.....
Szóval ocsmány és undorító szivatás atelejs vonalon és ebbe a mocsokba még 3 msik ártaltna embert is belerángatott, akiknek aláírásukkal "szentesíteni" kellett ezt a nyilvánvaló törvénysértést.....