Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

derekbell Creative Commons License 2006.11.23 0 0 240

Szegény Záp, hát milyen autón és hol látott ő valaha is két ikertorkú Zenithet????

 

És nagyon kellett ez a túra? Mert azért aza lapáron kívül maga az utazás rezsije, hát az még kb. plusz 100 EUR....

Szóval ennyire reménytelen volt az ügy? Mi volt a jelenség, ami miatt fel kellett kerekedni és nem sikerült itthon gyógyítani?  Vagy sikerült volna, csak a a cucc kellett hozzá?

Előzmény: 504LACI (238)
Törölt nick Creative Commons License 2006.11.23 0 0 239
alkatrésszel nem sok.
Előzmény: 504LACI (238)
504LACI Creative Commons License 2006.11.23 0 0 238

380 € de ezt csak félve írom le, megint jönnek majd a kaviáros beszólások.

Annyiból zápult elméjű okostojás akár 3 polákot is vehetne, hogy legyen mibe beépíteni az összelomizott csehszlovák villanyboylert...

Viszont ennek kb. a fele alkatrész volt. Vadiúj, seholsem kapható eredeti gyári alkatrész. És szerintem ez a nagy dolog!

Előzmény: derekbell (237)
derekbell Creative Commons License 2006.11.23 0 0 237
Khm. Mennyi lehet egy ilyen félnapos vizit ára?
Előzmény: 504LACI (235)
504LACI Creative Commons License 2006.11.23 0 0 236
1963 óta csak karburátorokkal és AC pumpákkal foglalkozik az ember...
Előzmény: 504LACI (235)
504LACI Creative Commons License 2006.11.23 0 0 235
Két darab duplatorkú Zenith karbi. Füllel a nagyja aztán szinkronteszter meg CO mérő. Persze előtte az összes tömítés, pár membrán, tűszelepek, az egyik gyorsítószivattyú, mozgatókarok, Faudi fejek kicserél. Délután egy másik autóval jöttünk haza. Ez csendesebb volt és az eddig pihenő lóerők is előkerültek. Drága volt de jó lett az eredmény, megérte.
Előzmény: derekbell (234)
derekbell Creative Commons License 2006.11.23 0 0 234
Szia. Inkább a karburálásról mesélj... Műszerrel vagy füllel?
Előzmény: 504LACI (233)
504LACI Creative Commons License 2006.11.23 0 0 233
Naná, majd öreg pasikat nézegetek, mi? :-))
Előzmény: cadillac (232)
cadillac Creative Commons License 2006.11.23 0 0 232
Te is csak a lányra figyelsz mi? :)))))))
Előzmény: 504LACI (231)
504LACI Creative Commons License 2006.11.23 0 0 231
Köszi, megérkezett. A lányával együtt dolgoztunk egy rendezvényen :-)
Előzmény: cadillac (230)
cadillac Creative Commons License 2006.11.23 0 0 230

Pesten van.

Küldtem mailban a telefonszámát és a honlapját.

Jófej.

Hivatkozz rám nyugodtan.

Előzmény: 504LACI (229)
504LACI Creative Commons License 2006.11.23 0 0 229
Megköszönném a kontaktot. Hátha tudunk üzletelni. Helyileg véletlenül nem Pécs?
Előzmény: cadillac (200)
Yogi Creative Commons License 2006.11.23 0 0 228
Vagy sima elírás.
Előzmény: Yogi (227)
Yogi Creative Commons License 2006.11.23 0 0 227
Akkor már szén.
Előzmény: tatrafan (226)
tatrafan Creative Commons License 2006.11.23 0 0 226
Valami olajbányász cég lehet...
cadillac Creative Commons License 2006.11.23 0 0 225
Nemtudom ezt találtam róla  a neten.
Előzmény: derekbell (224)
derekbell Creative Commons License 2006.11.23 0 0 224

Gödöllő kapcsán pontosan őrá gondoltam. Kb. két hete voltam nála és akkor láttam ezt a gépet. De ez még nem szalonállapotú...

A pickup, hm, az egy más tészta....

 

É mi a "coalinga co."????????

Előzmény: cadillac (223)
cadillac Creative Commons License 2006.11.23 0 0 223

Köszi.

William M. Kekk II. volt a tulajdonosa. A coalinga co. elnöke.

Farkas ferikét hívtuk de ő egy usa klubnak a tagja és abban a klubban előírás, hogy más klubnak nem lehet a tagja.

Nem én vagyok a club elnöke henem a fagyi (balla ottó) neki 2 db 64-ese van.

csak alapító tag vagyok.

Igen a gárdos doki is alapító tag.

Elég sok szép kocsi van az országban akik sehol ne klubtagok, sőt talikra is csak külföldre járnak.

Az opel gál tulajának is sok szép autója van, multkotr megláttam dunakeszin a telepén egy chevy piput , berohantam és mutatott még egy két szép kocsit.

Előzmény: derekbell (219)
derekbell Creative Commons License 2006.11.23 0 0 222
Állok elébe, csak időben szólj...
Előzmény: Törölt nick (221)
Törölt nick Creative Commons License 2006.11.23 0 0 221

na, kicsit elbeszélünk egymás mellett.

eccer összefutunk aztán megtárgyaljuk a témát.

Előzmény: derekbell (220)
derekbell Creative Commons License 2006.11.23 0 0 220

Kedves jó jaguáros drukker elvtárs!

 

 

Nem volt az a labda annyira magas és azt sem én dobtam fel, hanem éppen hogy: nekem dobta a "kékruhás".....

Előzmény: Törölt nick (208)
derekbell Creative Commons License 2006.11.23 0 0 219

Tényleg szép a honlap. Hát még az autók benne... Nem hízelegni akarok, de a Tiéd különösen... Ez valami elnöki autó volt, ezzel a magasított tetővel?

 

És TE vagy az elnök? Alapító? Farkas Ferike még nincs közöttetek? És a szeretett szövetségünk jogi igazgatója? Szintén caddys ám!

 

Én a 72-es Sedan de Ville-lel autóztam, "teszteltem" és mit ne mondjak, én is kb. 2 perc alatt beleszerttem a dög nagy amcsi tepsikbe....

 

Gödöllőn jött most egy 53-as (?) vagy (54-es?) ha jól emlékszem... Gyönyörű lesz, ha elkészül...  CSak ő semmiféle klubba nem akar belépni, hozzánk se jön a gyönyörű Daimler V8-asával. Sőt, utálja az angol kocsikat..... A Merci a mindene... És sok más....

Előzmény: cadillac (213)
tatrafan Creative Commons License 2006.11.23 0 0 218
Remélem egyszer ők is elolvassák és akkor majd járhatsz boldogan a kedvenc helyedre - a tárgyaló terembe : )
Előzmény: derekbell (209)
tatrafan Creative Commons License 2006.11.23 0 0 217
Továbbá gyűlöleted tárgyait ott kell bátran szidni, ahol vannak.
tatrafan Creative Commons License 2006.11.23 0 0 216
A kápóért még Berlusconi olasz miniszterelnök is nyilvánosan bocsánatot kért, pedig ő hozzád képest egy vén hülye.
Előzmény: derekbell (209)
derekbell Creative Commons License 2006.11.23 0 0 215
Miért? Miről tudsz még? Ennyi nem elég?
Előzmény: Törölt nick (212)
derekbell Creative Commons License 2006.11.23 0 0 214

Ezt is sokszor leírtam már:

 

maga a magyar minősítési rendszer alapja, tehát a pontozás elve  kiváló, tényleg világszinvonalú, urtánzásra, átvételre méltó bármely ország számára!.

 

Ahogy ezt üzemeltetik, működtetik, ahogy sarkaiból kifacsarták, összezavarták, az maga a kétségeejtő tadzsikisztáni bunkóság.

Ez pedig nagyjából egyetlen ember bűne, unok már mutogatni rá..... És sajnos aktív közreműködői az agymosott janicsárok...

 

Sok hülyeség és sok szemétség történt az elmúlt időben, nem mindenről tudunk, lehettek eltúlzott "incidensek", de a lényeg, hogy nem volna szabad  még ennyí bukásnak és kizárásnak sem történnie, ami történt és történik.

 

Hiszen azoknak az ominózus kizárási okoknak a  java is ellenkezik a józan észszel és a nemzetközi gyakorlattal - lásd pl. 6V-12V vagy peres gumi és felnik kérdése..... Márpedig csaka 12V miatt rengetegen buktak meg, szoptak, vagy kényszerültek mámég minősíéts előtt felesleges és költséges átépítésekre.......

Előzmény: cadillac (213)
cadillac Creative Commons License 2006.11.23 0 0 213

Köszi, hogy leírtad ezt eddig nem tudtam.

Tulajdonképpen akkor a te esetednél nem is a minősítéssel volt gond mert még ha a jelenlegi szabályok alapján csinálják akkor is átmegy.

Itt a gond a szemétkedés volt.

Előzmény: derekbell (209)
Törölt nick Creative Commons License 2006.11.23 0 0 212

egyéb tényező nem volt?

csak érdeklődök.

Előzmény: derekbell (209)
derekbell Creative Commons License 2006.11.23 0 0 211

Előszrö volt a minősítés május 15.-én. Ott lelgaább 10 kérdésben csaltak,. loptak,hazudtak és EZÉRT fellebbeztem ésválaszokat, magyarázatokat vártam a konkrét kérdéseimre. Ezért ne mmentem el egyújabb minősítésre, haenma nyilvánvaló és egyértelmű "tévedéseket"szeretetm volna úriember módjára tisztázni.

 

A kéder-emelgetés a fellebbezésnél történt június 8.-án. A procedúrát a MAVAMSZ főtitkára vezette, az ő utasítására zavartak ki a teremből és ő emelgette a kédereket és fotózgatta körbe a kocsit.

 

Egyetlen konkrét irásos kérdésemre nem válaszoltak, a fellebbezést minden konkrét indok nélkül utasították el.....

 

Szóval ocsmány és undorító szivatás atelejs vonalon és ebbe a mocsokba még 3 msik ártaltna embert is belerángatott, akiknek aláírásukkal "szentesíteni" kellett ezt a nyilvánvaló törvénysértést.....

Előzmény: cadillac (207)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!