Topik a muzeális minősítés menetéről, a Muzeális Minősítő Bizottság (MMB) tevékenységéről. Írd meg az élményeidet, vagy tedd fel a kérdéseidet azoknak, akik már túl vannak rajta!
Én egy emberhez merem elvinni, nekem ő bizonyított többször is. A többiek csak azt hiszik, hogy értenek hozzá...
és ezzel nem akarnék véletlen se megbántani senkit! De olyan autókat javított meg, amiért a pénzt más elkérte már, esetleg ott kicsit tényleg jobb lett.
Aztán elmagyarázta, hogyan próbálta meg elhárítani az előző "szaki" a hibát, ahelyett, hogy az okot megkereste volna...
Szép idő volt????? Tegnap majd' megdöglöttem az esőtől, és a földön lógó feketefelhőktől...
Nordsee-szerű volt már Pesten, az Asotria mellett. Megdőlt, mert reelarive naygon drága volt. Ehhez messziről kell hozni állandóan az alapanyagot, ez nem olyan mint a Meki, ami helyben készülhet...
Ha lett volna cucc, akkor itthon is van összesen egy ember aki ért a karbikhoz, megoldotta volna. De így egyszerűbb volt és szép időben veteránnal még kellemes túra is lett belőle. Kint betértünk egy Nordsee-be (eddig sem értettem, hogy ilyen itthon miért nincs) és ettünk pár halas szendvicset, meg vettünk némi csokit a családnak.
Szegény Záp, hát milyen autón és hol látott ő valaha is két ikertorkú Zenithet????
És nagyon kellett ez a túra? Mert azért aza lapáron kívül maga az utazás rezsije, hát az még kb. plusz 100 EUR....
Szóval ennyire reménytelen volt az ügy? Mi volt a jelenség, ami miatt fel kellett kerekedni és nem sikerült itthon gyógyítani? Vagy sikerült volna, csak a a cucc kellett hozzá?
Két darab duplatorkú Zenith karbi. Füllel a nagyja aztán szinkronteszter meg CO mérő. Persze előtte az összes tömítés, pár membrán, tűszelepek, az egyik gyorsítószivattyú, mozgatókarok, Faudi fejek kicserél. Délután egy másik autóval jöttünk haza. Ez csendesebb volt és az eddig pihenő lóerők is előkerültek. Drága volt de jó lett az eredmény, megérte.
William M. Kekk II. volt a tulajdonosa. A coalinga co. elnöke.
Farkas ferikét hívtuk de ő egy usa klubnak a tagja és abban a klubban előírás, hogy más klubnak nem lehet a tagja.
Nem én vagyok a club elnöke henem a fagyi (balla ottó) neki 2 db 64-ese van.
csak alapító tag vagyok.
Igen a gárdos doki is alapító tag.
Elég sok szép kocsi van az országban akik sehol ne klubtagok, sőt talikra is csak külföldre járnak.
Az opel gál tulajának is sok szép autója van, multkotr megláttam dunakeszin a telepén egy chevy piput , berohantam és mutatott még egy két szép kocsit.
Tényleg szép a honlap. Hát még az autók benne... Nem hízelegni akarok, de a Tiéd különösen... Ez valami elnöki autó volt, ezzel a magasított tetővel?
És TE vagy az elnök? Alapító? Farkas Ferike még nincs közöttetek? És a szeretett szövetségünk jogi igazgatója? Szintén caddys ám!
Én a 72-es Sedan de Ville-lel autóztam, "teszteltem" és mit ne mondjak, én is kb. 2 perc alatt beleszerttem a dög nagy amcsi tepsikbe....
Gödöllőn jött most egy 53-as (?) vagy (54-es?) ha jól emlékszem... Gyönyörű lesz, ha elkészül... CSak ő semmiféle klubba nem akar belépni, hozzánk se jön a gyönyörű Daimler V8-asával. Sőt, utálja az angol kocsikat..... A Merci a mindene... És sok más....