Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

504LACI Creative Commons License 2006.12.02 0 0 380

Szerintem valami hidraulikus korlátozás lehet a váltóban, mert nem engedi hátrafelé gyorsítani. Kipróbáltam :-)

De külön vezérlőegysége biztosan nincs.

Előzmény: tatrafan (373)
504LACI Creative Commons License 2006.12.02 0 0 379
Megjött, köszi! Intézkedek.
Előzmény: keepitretro (374)
tatrafan Creative Commons License 2006.12.02 0 0 378
Izé...  a "kúp-fogaskerekes elosztómű" nem difi. Műszaki analfabéta vagyok.
Előzmény: tatrafan (376)
tatrafan Creative Commons License 2006.12.02 0 0 377
Hát bizony, itt rángatásmentes a váltás!  :))))
Előzmény: tatrafan (376)
tatrafan Creative Commons License 2006.12.02 0 0 376

Még a DAF-fal állított fel valaki hátrafele rekordot, jópárezer kilométert ment tolatva, nagy sebességgel. Zárt pályán.

 

Na ilyen volt a DAF. Rosszul emlékeztem, volt benne difi! 

 

Forrás: Liener

 

Előzmény: Törölt nick (375)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.02 0 0 375

nincs lekorlátozva és lehet vele 140-el tolatni.

komolyan.

:)))))

Előzmény: 504LACI (365)
keepitretro Creative Commons License 2006.12.02 0 0 374
504laci: küldtem egy mailt!
Előzmény: 504LACI (372)
tatrafan Creative Commons License 2006.12.02 0 0 373
Van ennek valami (elektronikus/hidraulikus/mechanikus) vezérlése, vagy egyszerűen a rugóerő ellenében az ékszíj által szétfeszített tárcsák szabályoznak automatikusan?
Előzmény: 504LACI (372)
504LACI Creative Commons License 2006.12.02 0 0 372
Ha gondolod tavasszal kipróbálhatod. Igazából a jópofa az amikor konstans fordulatszámmal gyorsítasz :-)
Előzmény: merciw115 (367)
tatrafan Creative Commons License 2006.12.02 0 0 371
Kösz szépen.
Előzmény: pizo (370)
pizo Creative Commons License 2006.12.02 0 0 370

A DAF 66 (1672-75) az 55 (1967-72) külsejében (eleje) kissé módosított változata. Az erőátvitel ugyanúgy De Dion h. tengely Daf Variomatic erőátvitellel. A 66-osból volt kétajtós limuzin, coupe, kombi és kisteher. 1975-ben a Volvo vette át az üzemet, és Volvo 66 néven tovább gyártották a gépet, de már csak limuzin és kombi kivitelben 1980-ig. Az átvételkor már készen álltak a DAF 77 tervei, ez lett végül a Volvo 343. 1967-ig a DAF saját fejlesztésű 850 cm-es boxermotort használt, de 1967-től közös DAF-Renault fejlesztésű 4 hengeres soros motort. Ezt a Volvo is továbbb folytatta, pl. a 343-ban R12 (Dacia) motor volt.

 

Zoli   

Előzmény: tatrafan (363)
merciw115 Creative Commons License 2006.12.02 0 0 369
a Volvo-nak volt olyan CVT-je, amivel a jól emlxem akkor a rekorodok könyvébe is bekerültek
talán a 133-asban?
Javítsak, ha nem jól tom!
Előzmény: 504LACI (365)
merciw115 Creative Commons License 2006.12.02 0 0 368
...csökken...
Előzmény: merciw115 (367)
merciw115 Creative Commons License 2006.12.02 0 0 367
Én még nem vezettem CVT-s váltót
Most mesélték nekem, hogy érdekes élmény mikor nyomod a gázt és a fordulatszám nemhogy nőne, de csükken...
Előzmény: 504LACI (365)
504LACI Creative Commons License 2006.12.02 0 0 366

Mi az a váltóhiba? Bontatlan mindene.

Előzmény: tatrafan (364)
504LACI Creative Commons License 2006.12.02 0 0 365
Miért lenne gáz? Olyan mint bármelyik automatával, gondolom valahogy le van korlátozva a fordulatszám, hogy nem lehessen vele 140-el tolatni :-)
Előzmény: tatrafan (364)
tatrafan Creative Commons License 2006.12.01 0 0 364
Nem gáz vele tolatni?? :)) Volt váltóhiba a 33e km alatt?
Előzmény: 504LACI (361)
tatrafan Creative Commons License 2006.12.01 0 0 363
Kár hogy most egérmozi üzemmódban vagyok, de majd megnézem. Eszerint kissé átdolgozott kiadása a DAF rendszernek. Vajon a Volvo 343 is difis már? Mert elvileg annak még a hátsó hídja is DeDion, lehetne az eredeti két ékszíjas DAF megoldás. Úgy rémlik a 343 tĺpus holland fejlesztés, csak átvette, megvette a Volvo.
Előzmény: 504LACI (361)
gyébé Creative Commons License 2006.12.01 0 0 362

 A helyzet az, hogy ma hozzájutottam egy kitűnő állapotban lévő 79-eshez, ( Ebay ) igy ez feleslegessé vált. Örülök, ha másnak örömöt szerezhetek vele.

 Egyébként megértem a fejlövésedet, én is jártam már hasonlóan. Persze ez az Autorevue a közelébe sem jön a Te esetedhez. Megragadnám az alkalmat és ugyanígy felajánlanék Peug. 305-ös vadi új fényszórót, és hozzá nénány jelentéktelen apróságot ( pl. fütéscsap).

Előzmény: derekbell (360)
504LACI Creative Commons License 2006.12.01 0 0 361
Keresztmotor elsőkerékhajtás. Diffi az van, nézd meg a képen. A Daf-ban azért nincs diff.mű, mert két szíj hajt, azaz oldalanként el tud differálni a Variomatic.
Előzmény: tatrafan (358)
derekbell Creative Commons License 2006.12.01 0 0 360

Ne légy ilyen nagylelkű, mert ez még saláta állapotban is egy vagyont ér...

 

Te megérted, Neked elmesélhetem.

 

Pár éve belebolondultam a Voisin márkába. Megjelent róla egy csodálatosan gazdag és fantasztkiusan kivitlezett könyv. Megrendeltem postai úton direkte Franicaországból. Az ára volt vagy 350 FF. Aztán a postaköltségreá még plusz egy horror, valami 100 FF. Pár hétmúlva banktól is megjött acecch, az utalás is ugyanennyi. Szóval cakk-pakk sikerült úgy 600 FF-ért megvennem a könyvet...

 

Pár hónapra rá Essenben az angol könyves cég  standján embermagaságú hegyben állt a számozott csudakönyv: á 85.-DEM.

Csendes fejlövés....

 

Éppen tegnap olvasom, hogy ma már 600.-EUR-ért sem lehet hozzájutni sehol Európában....

 

(Éppen egy hónapja érkezett meg az első Voisin-em.

Nicht bekacken, egy modell, 1:43-as. Detalán enek is majd így fog emelkedni az értéke, hiszen Voisin még modellben is elég ritka állat a halpiacon...)

Előzmény: gyébé (357)
tatrafan Creative Commons License 2006.12.01 0 0 359
STOPPP! Egy héten belül érte megyek. TATRA T613 biztosan van benne.
Előzmény: gyébé (357)
tatrafan Creative Commons License 2006.12.01 0 0 358
Faterod biztos tudja mi a jó :) Nagylelkű az ajánlat, de nem szeretem mások féltett kincseit közúton próbálgatni. Akkor inkább csak megnézem majd jóidőben. Várjál! Az eredeti Variomatic-ban nincsen difi és hátsókerékhajtású! Fiesta?????
Előzmény: 504LACI (345)
gyébé Creative Commons License 2006.12.01 0 0 357
  Halló, mindenki ! Van egy saláta állagú 79-es Autorevue-m. Akinek megér annyit hogy Érd felé kanyarodik és meglátogat, az Övé !
tatrafan Creative Commons License 2006.12.01 0 0 356
És se hallottam róla.
Előzmény: 504LACI (350)
derekbell Creative Commons License 2006.12.01 0 0 355

Mi akkor most itt két külön malomban őrölünk???

 

Te azt állítod ,hogy 912-es a kiszemelt a Porsche. amit Laci jól tud, hogy 1969-ig gyártottak, tehát nehezen lehet 1972-es... Illetve 1976-ban csináltak egy sorozatot kizárólag az USA részére 2 literes injektoros 4 hengeres VW motorral 912E jelzéssel.

Ami a leglényegesebb: a 912-esben 4 hengeres motor van... 

 

A 911-esben 6 hangeres motor van és 1971-ben valóban létzetett 911E jelzésű is.

 

Akkor most 4 hengeres vagy 6 hengeres lenne a drágám???

Előzmény: Törölt nick (353)
504LACI Creative Commons License 2006.12.01 0 0 354
Ennyire nem vagyok büfé a Porsche történelemben, kérdezd keepitretrót, ő biztosan többet tud.
Előzmény: Törölt nick (353)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.01 0 0 353

Egyébként a neten böngészve,az alábbi oldalon,zárojelben a 1972.s évjárat is szerepel,a 911 tipus felett.Vajon miért?

 

http://leo.worldonline.es/jaumepor/porsches/por_912.htm

 

Előzmény: 504LACI (349)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.01 0 0 352

JOGOS!

Előzmény: Törölt nick (351)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.01 0 0 351
igen, :1972évj,911"E"
Előzmény: 504LACI (349)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!