OFF Látod, ez telitalálat! Ugyan úgy, mint azonos nickel írni ide, mint közlekedésfan, aztán a blicc-topikba, hogy nem akarok jegyet venni :D :D Szintén 30 évesen. :D ON
Nem vagyok egy ész ember, de sejtettem, hogy mit akar kérdezni még akkor is ha nem igazán fogalmazott pontosan.
Halkan jegyezném meg, hogy azért máskor is előfordul, hogy üzemszünetben közlekedtetnek rendkívüli vonatot.
Ezen eseteket most nem ecsetelném mert lusta vagyok, lehet találgatni, ill. Infós kolléga kibontakozhat, mert gondolom rögtön elkezdi irogatni a gondolatait.
Utastérvilágítással, vészvilágítással (inkább tartaléknak nevezném) és utastárvilágítás nélkül. Ha ezekből válogatva fogalmazol, akkor senki sem gondol arra, hogy hol van sötét. Másik topikban javasolta egy tapasztalt róka, hogy akit valami érdekel, akkor merüljön el benne annyira, hogy minimum az alapokkal tisztában legyen. Figyelmesen olvasva itt tudtam meg, hogy a HÉV járművezetőknek meghibásodás esetén kettő percük van eldönteni, hogy el tudják-e hárítani vagy segélyt kérnek és ha előbbi eset áll fenn, akkor meg is kell tenniük. Ezekután megértheted, hogy a te (és én) civil fejem rigófütty az ide író szakikhoz képest és ezért áll föl a hátamon (és másokén) a ször, amikor zagyválsz.
És hogy ON is legyek, tud valaki valamit az emlegetett múlt éjjeli tanulóvonatozásról?
Minap haza felé jövet eszembe jutott, és gondoltam megkérdezem tőletek, hogy a 2005. nyarán felújított Aquincum-Kaszásdűlő között lévő pálya szakaszon szintén átépített váltók mind a régi bizberhez tarnoznak, vagy építettek be akkor új kitérőket is az új bizberhez?