Keresés

Részletes keresés

M41 2143 Creative Commons License 2007.02.28 0 0 12746

 

 

Néhány kép és egy új hír:

921 egyik ajtaja ma nem záródott rendesen, ezért bk 1 órája Mogyoródon kiiktatták.

"Az ajtó nem működik"

Zolcsi67 Creative Commons License 2007.02.28 0 0 12745
Nekem már fel se tűnik :-/
Előzmény: G. Bear (12742)
FKU-911 Creative Commons License 2007.02.28 0 0 12744
"861-***-860 "   helyett ->   861-×××-862
Előzmény: dohonyiz (12735)
Sir Rooth Creative Commons License 2007.02.27 0 0 12743
860ast megnézném...
Előzmény: dohonyiz (12735)
G. Bear Creative Commons License 2007.02.27 0 0 12742
Sőt, hogy szebb legyen, ma a Tényekben a Combino újabb döglődéséről számoltak be és ott is forgózsámolyt mondtak. Vagy ők Combino-lták ki, vagy az mondta, aki nyilatkozott nekik...
Előzmény: Zolcsi67 (12734)
dohonyiz Creative Commons License 2007.02.27 0 0 12741

Köszi a javítást, csak pillanatra láttam, autóból, olyan 70-es tempónál :-)

Előzmény: M.VIII (12740)
M.VIII Creative Commons License 2007.02.27 0 0 12740

Minden bizonnyal mérlegelik. Utána visszajön kevére.

 

dohonyiz: 861-631-862

Előzmény: Bazsi75 (12736)
M41 2143 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 12739

Kewéről hozták valszeg felújításra, a gödöllői vonalon 21 állandó állomásítású MXa-n (901...944 és 971...74) kívül nem dolgozik más típusú vonat, legfeljebb különmenetekben és próbafutáson.

 

Ma reggel elvitték 853-627-854-et, de tegnap még lefotóztam, ittvan:

 

Előzmény: dohonyiz (12735)
HEV_mxa Creative Commons License 2007.02.27 0 0 12738

 

 Sziasztok!!!

 

 Lenne 1 kérésem a HÉV_mixa-nak kellene a vezetőállása.

 Akinek megvan az a zspeti91@freemail.hu e-mail címre vagy ugyan erre az  msn-re küldjön egyet .

 

   Előre is köszönöm!!!!!!!!!!

komor3 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 12737
Az ilyen "munka" mindig azt "dicséri", akinél a "pénz" van!!
Gondolom, nem az ön-minősítés a fontos, hanem a végeredmény, ami a HÉV Üzemigazgatóság ezzel - is - megbízott munkatársainak közreműködésével jött létre!
A mű pedig a "kevei" vonalon látható!
off



Előzmény: Méregzöld (12729)
Bazsi75 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 12736
Ráckevei a vonat és Cinkotára vitték. Ott mi lesz a sorsa azt passzolom.
Előzmény: dohonyiz (12735)
dohonyiz Creative Commons License 2007.02.27 0 0 12735

Sziasztok!

Ma olyan dél tájban jöttem dolgozni a Kerepesin befelé, és épp akkor ment az Örs felé a Pillangó utcánál vontatva a 861-***-860 szerelvény, vontatva.

 

Ő a gödöllői vonalra is valósi, vagy hová vitték?

 

Köszi

Zoli

Zolcsi67 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 12734
Hivatalos(nak tűnő) iratok is sokszor említenek forgózsámolyt forgóváz helyett, de attól még helytelen.
Előzmény: G. Bear (12728)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.27 0 0 12733
:))) Naná.
Előzmény: G. Bear (12728)
Dash 9 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 12732
Ez csak egy egyszerűsített eszmefuttatás volt. De lehet, hogyha lenne elég pénz, felső körökben elgondolkodnának ezen. Gondolok itt pl. a chip-kártyás rendszerre. Itt ugye a pénztárak kikerülnének a BKV-ból. Szóbeszéd szintem hallottam már a J.J. üzemek, kocsiszín kiszervezéséről is. Bár a kocsiszín-forgalom összevonásáról is hallottam már, hangsúlyozom, szóbeszéd szinten!
Előzmény: V46 021 (12722)
Dash 9 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 12731

Üdv!

 

"Érdeklődőm, a Gödöllői utasonak meddig kell várni a fejlesztésekre?"

 

Sokáig! Fogjatok össze minél többen és írjatok utaspanaszt, hogy miért kell nektek is akkora összeget fizetni mondjuk 10 km zötykölődésért, mint egy utasnak mondjuk a szentendrei vonalon! Sajnos azt tapasztalom, hogy csak a kellő darabszámú utaspanasszal foglalkoznak.

Tehát minél többet kell írni.

Előzmény: Vasútmodellező (12712)
Infós Creative Commons License 2007.02.27 0 0 12730

A JBÜ-höz tartozik az utastájékoztatás? Huppsz.. :))

Ezt nem tudtam, köszi! :)

Előzmény: Méregzöld (12729)
Méregzöld Creative Commons License 2007.02.27 0 0 12729

Hi Sir Rooth!

 

Csak egy kis pontosítás - A mű a HÉV Jelző és Biztosítóberendezési Üzem és a HÉV Infrastruktúra Szakszolgálat munkáját minősíti :))). Persze a "keveiek" sem álltak ellen...

 

Majd jövök...

Előzmény: Sir Rooth (12715)
G. Bear Creative Commons License 2007.02.27 0 0 12728

"az egyik forgózsámoly környékéről jött a füst"

 

Nem akarok kötözködni. gondolom a forgóvázra gondoltál. A forgózsámoly kicsit más...

 

Üdv!

Előzmény: Törölt nick (12727)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.26 0 0 12727
Perszehogy! Szal 847-624-848 nagyegységben teljesít(ett) szolgálatot 849-625-850-nel. Szabadkikötő után elég erős füstszagot lehetett érezni a 624-ben. Mint az a Lágymányosi hídnál kiderült, az egyik forgózsámoly környékéről jött a füst. Olyan műanyagos-gumis szaga volt. Borárosra még beértünk (miután a vezér kiiktatta a részt), de h azután mi történt vele nemtom.
Előzmény: Bálint23-24 (12725)
M.VIII Creative Commons License 2007.02.26 0 0 12726
Igen, tegnap este volt szerencsém észrevenni, csak amikor a 19:35-ös vonattal indultam, figyeltem, először 19:34-et mutatott, majd átváltott 19:36-ra. Érdekes...
Előzmény: Sir Rooth (12715)
Bálint23-24 Creative Commons License 2007.02.26 0 0 12725
Valami bővebbet is meg lehet tudni???
Előzmény: Törölt nick (12724)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.26 0 0 12724
Üdv!

Ma délután 847-848 pótja (624) egy cseppet elfüstölt. Szó szerint.
efeszté Creative Commons License 2007.02.26 0 0 12723

..és ráadásul azt a modern technikát valakinek ki kell csengetni,ami ugyebár nem kevés pénz.Szerintem ettől a közeljövőben nem kell féljünk,féljenek az unokáink.. :-)

Előzmény: V46 021 (12722)
V46 021 Creative Commons License 2007.02.26 0 0 12722

 

...Azért egy automata bizberrel, amit egy kájefté tart karban...

 

Hmmm.!!

Ezt jól végig gondoltad?

 

sok embert meglehet spórolni...

 

Nézőpont kérdése!

Hozol egy "modern" technikát. Megspórólhatsz x közepesen képzett embert az üzemeltetésnél.

A másik oldalon viszont y jobban képzett kell a fenntartáshoz. És ragozhatnánk még tovább, tovább...

 

Előzmény: Dash 9 (12719)
M41 2143 Creative Commons License 2007.02.26 0 0 12721

Az én hülye fantáziámban...

:-)))))))))))))

Előzmény: Sir Rooth (12675)
Dash 9 Creative Commons License 2007.02.26 0 0 12720
Egyezik. A 950ft/órára SEMMI pótlék nem jön. És pontosabban 900+50ft/h.
Előzmény: Törölt nick (12718)
Dash 9 Creative Commons License 2007.02.26 0 0 12719

Üdv!

 

Hát...! Azért egy automata bizberrel, amit egy kájefté tart karban, esetleg új motorvonatokkal amiket mondjuk 30 éves karbantartással vesznek meg, sok embert meglehet spórolni. De a mv-ket is robotpilótára lehet cserélni, bár ez inkább alagutas rendszernél használatos.

Előzmény: V46 021 (12713)
G. Bear Creative Commons License 2007.02.26 0 0 12717

Üdv Mindenkinek!

 

Az 500,- Ft-os órabér különbség egy dolog. Talán "bosszantó" lenne, de nem több, ha 12867,- helyett 12367,- Ft lenne egy HÉV jv órabére csak azért, mert ő a HÉV-nél van, nem a trolinál. Nézzük az arányokat! :((( Inkább ne...

 

Buszra, trolira nincs jogsim, de azokkal manőverezni nem rosszabb, mint egy teherautóval (garázsban elég is a buszra a "C"), arra pedig van. Valamilyen rendszerbeli hiányosság folytán HÉV-re is kaptam vezetői engedélyt. Az utasok kb. egyformák, csak éppen a busznál mindössze 3-4 ajtón, nálunk meg 9-24 ajtón mocorognak. A busznál a megállóban 12-20 métert kell áttekinteni, nálunk 50-105 méterre van tőled az utolsó ajtó. A busz fékútja és a megállási idő még simán belefér abba, ameddig egy átlagember előrelátása terjed, tehát könnyebben el tudja kerülni a veszélyes dolgokat, ha akarja, még ha jóval több is van belőlük. A HÉV vészfékezéssel 130 méter körüli távolságon és jó 15 mp alatt áll meg 60-ról, ennyire előre kombinálni, hogy mi lesz, vagy még inkább mi lehet, az már nem egyszerű. Pedig a szabálytiszteleten túlmenően ez kell leginkább ahhoz, hogy elkerüld a balesetet.

 

Hol is van az a gyalogos a gázolás előtt 15 másodperccel a sínektől, aki normál tempóban, 60 fokos szögben, a vonatnak háttal halad a sínek felé? Sokszor nem is látod!!! Nem akarom misztifikálni, de sztem maradhatunk annyiban, hogy az a HÉV járművezető, aki nagyrészt eseménymentesen vezet, az legalább ugyanakkora értékű munkát letesz az asztalra, mint a busz-, troli-, vagy villamosvezető, a fogasról meg tán ne is beszéljünk! Örülök, ha van valaki, aki ezt a rendszert érti, már ha egyáltalán van benne bármi racionalitás. Sztem csak "így alakult". Nem akarom lebecsülni a fogast, de megy 30-cal se, van egy útátjárójuk, és ők sem szállítanak  több külföldi turistát, mint a gödöllői vagy a szentendrei vonatok, a hivatásforgalmuk meg minimális.

 

Ehhez képest nézzük már meg, hogy a HÉV egy viszonylatkm-re vetítve hányszorosát viszi el a busznak, vagy a trolinak??? Nézzük már meg, hogy az egy férőhelykm-re, utaskm-re vagy akármire vetített balesetek száma hol mekkora? És abból mennyi is a saját hibás? Amíg akár csak egy baleset is van nálunk, addig nem lehetünk nyugodtak... de akkor milyen idegesek lehetnek a busznál, trolinál, stb??? És még a hibaelhárításról nem is beszéltünk, de azt hiszem mindenki tudja, hogy sokkal nagyobb gebaszt okoz egy fekve maradt HÉV, mint 10 lerobbant trolibusz. Hogy innen nézve az alap-órabér miért kb. fele a HÉV-nél, mint a trolinál? Hát azért mert:

1. ...,

2. ...,

x. CSAK!

 

Halihó!

Simmons Creative Commons License 2007.02.25 0 0 12716
Bocsi,hogy bele szólok de ha te hibázol szemet hunyhatnak felette de ha a vezér akkor neki nem nézik el és ezért nincsenek megfizetve nem ugy mint ti.Ja és a bedolgozó is jobban keres szerintem ez igenis szomoru dolog. A vezér nem kap plusz pénzt a mindennapos munkájáért nem ugy mint a kaller aki azért kap pluszt ami a kötelessége azaz a jegy árusítás és pótdíjazás !!!!!!! SZERINTEM ez a CIKI

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!