Budakalászon a HÉV vágányok mellett lakom, és én is tapasznyalok sokszor mindenféle "szellem-vonatokat". :-) A múltkor ment egy 9 (!) kocsis is, tök sötét volt belül. De kis, nagy egység, és Bobo is előferdül éjjel, viszonylag gyakran... Olyan is volt, hogy éjjel 2-3 körül...
Tegnap éjjel is járt egy nagyegység.0:25-kor indult Békásról Szentendre felé,aztán jött vissza,legálbb háromszor elment.Az egyik fele sötét,a másik felében meg félhomály (valószínű vészvilágítás) volt.Ez mi lehetett?
Tegnap este negyed 9-kor Árpád hídon volt(Békás felé ment)1134 767 1133-1132 766 1131-e s psz-ú HÉV szolgálati vonatként volt kiírva,ma utasokat szállított.
Próbavonatként közlekedett. Ilyenkor szoktak hibátkeresni. Olyan hibát, amit a járművezető bejelentett, de mondjuk a kocsiszínben nem produkálja. Menetközben meg hátha...
A második vonat meg valóban vagy írásbeli rendelkezést kapott, vagy szolgálati küldeményt vett fel és továbbította egy másik állomásra.
Tegnap este, olyan fél nyolc tájban, Békáson, láttam egy vonatot, ami, feltételezésem szerint, Szentendréről tartott Battyhány tér felé, mint szolgálati vonat.
Csak érdeklődöm, hogy micélból lett leközlekedtettve?
Netán, valamilyen rendkívüli okból kifolyólag? Esetleg nem lett volna induló-, vagy tartalék HÉV a másnapi kezdéshez?
Illetve az utánna közlekedő 19:32-kor induló menetrendszerinti szerelvény vezére kapott valamit, netán írásbeli rendelkezést, vagy csak egyszerűen lerakott ott valakit?
Nem láttam, hogy mi történt ott, mert én a peron másik végén álltam, és most rám jött a kiváncsiskodhatnék!
A válaszotokat, mint mindig most is előre is köszönöm!
Sőt, hogy szebb legyen, ma a Tényekben a Combino újabb döglődéséről számoltak be és ott is forgózsámolyt mondtak. Vagy ők Combino-lták ki, vagy az mondta, aki nyilatkozott nekik...
Kewéről hozták valszeg felújításra, a gödöllői vonalon 21 állandó állomásítású MXa-n (901...944 és 971...74) kívül nem dolgozik más típusú vonat, legfeljebb különmenetekben és próbafutáson.
Ma reggel elvitték 853-627-854-et, de tegnap még lefotóztam, ittvan:
Az ilyen "munka" mindig azt "dicséri", akinél a "pénz" van!! Gondolom, nem az ön-minősítés a fontos, hanem a végeredmény, ami a HÉV Üzemigazgatóság ezzel - is - megbízott munkatársainak közreműködésével jött létre! A mű pedig a "kevei" vonalon látható! off
Ez csak egy egyszerűsített eszmefuttatás volt. De lehet, hogyha lenne elég pénz, felső körökben elgondolkodnának ezen. Gondolok itt pl. a chip-kártyás rendszerre. Itt ugye a pénztárak kikerülnének a BKV-ból. Szóbeszéd szintem hallottam már a J.J. üzemek, kocsiszín kiszervezéséről is. Bár a kocsiszín-forgalom összevonásáról is hallottam már, hangsúlyozom, szóbeszéd szinten!
"Érdeklődőm, a Gödöllői utasonak meddig kell várni a fejlesztésekre?"
Sokáig! Fogjatok össze minél többen és írjatok utaspanaszt, hogy miért kell nektek is akkora összeget fizetni mondjuk 10 km zötykölődésért, mint egy utasnak mondjuk a szentendrei vonalon! Sajnos azt tapasztalom, hogy csak a kellő darabszámú utaspanasszal foglalkoznak.