Keresés

Részletes keresés

gacsat Creative Commons License 2007.05.07 0 0 1064
gacsat Creative Commons License 2007.05.07 0 0 1063
 Ez nagyon komolynak tünt. An2,Ka26.Mi2,kaput.
Előzmény: BZoltan (1062)
BZoltan Creative Commons License 2007.05.07 0 0 1062
Baromság, nem kell minden hülyeséget elhinni. Lehetséges, hogy vannak bizonyos légügyi feltételek amiknek meg kell felelni minden gépnek, de ez nem újdonság.
Előzmény: gacsat (1060)
gacsat Creative Commons License 2007.05.07 0 0 1061
 És úgy néz ki,mint 1 repülőgép. Manapság  már ez is ritkaság!
Előzmény: BZoltan (1059)
gacsat Creative Commons License 2007.05.07 0 0 1060
 Az egész EUban az összes orosz tipusét,kivéve,amit a gyár megújittat.Pár 7es hír.
Előzmény: BZoltan (1059)
BZoltan Creative Commons License 2007.05.07 0 0 1059
Vissza? Honnan? Kik? Miért?

Én ilyenről nem hallottam (mondjuk ez nem biztos, hogy sokat jelent). Kiválló repülőgép az AN2-es, igen jó repülési tulajdonságai vannak és nagyon biztonságos és a szervízköltsége valamint az üzemköltsége elfogadható. Szerte a világon nagy népszerűsége van az AN2-nek, az egyik legjobb madár ejtőernyős oktatásra. Tágas, kényelmes és alacsony az átesési sebessége.

z
Előzmény: gacsat (1058)
gacsat Creative Commons License 2007.05.07 0 0 1058
 Úgy tudom,vissza akkarják vonni az Ancsák engedélyét (is).
Előzmény: BZoltan (1057)
BZoltan Creative Commons License 2007.05.07 0 0 1057
A tandemezés is klubbozással meg tanfolyammal jár... csak jóval kevesebbel mint más oktatási forma. Mert a tandemugrás az ugyanúgy oktatás mint a bekötött képzés vagy a gyorsított szabadesős képzés csak éppen jóval egyszerűbb és rövidebb mint az utóbbi kettő, merthogy az oktató ott van az ugrás során a tanulóval és így a vészhelyzeteket nem a tanulónak kell megoldani :)

Amúgy a klubbozás kimondottan jó poén, nincs azzal semmi baj, érdekesebbnél érdekesebb halakkal lehet megismerkedni az ejtőernyős klubbokban :) van ott aztán mindenféle arc. A tanfolyamokat meg nem úgy kell elképzelni mint egy iskolai tanfolyamot... az osztálytermi üldögélős része az ejtőernyős tanfolyamnak csak nagyon kis részre... a tanfolyam túlynomórészt a felszereléssel való ismerkedés és a különféle vészhelyzetek megoldása és gyakorlása... kimondottan érdekes és izgalmas. Nehéznek pedig semmiképpen nem mondható :)

A tandem leginkább azoknak jó akik csak ki akarják próbálni a sportágat, vagy éppencsak egy őrült poénnak szánják a dolgot.. ha felmerül a godnolat, hogy hobbiszerűen ejtőernyőzzön valaki akkor érdemesebb egy klubbot megkeresni beiratkozni.

AN2 egyébként van bőséggel az országban... a legtöbb vidéki klubb Ancsából nyomja az üzemet.

z
Előzmény: gacsat (1056)
gacsat Creative Commons License 2007.05.07 0 0 1056

 A nejem akar,de csak An-2esből.

 A Klubbozással,meg tanfolyammal mindentől sikeresen el lehet venni bárki kedvét. Először ugrani,azután ha bejött,lehet tanulni.

Előzmény: BZoltan (1055)
BZoltan Creative Commons License 2007.05.07 0 0 1055
ha ejtőernyőzni akarsz akkor ejtőernyősklubbot keress :)
Az eje.hu-n egyébként gyorsan és biztosan kapsz segítséget.

z
Előzmény: gacsat (1053)
Mbazsika Creative Commons License 2007.05.07 0 0 1054
Nem, banantorta :-))

Gugli: Kecsked
Előzmény: gacsat (1053)
gacsat Creative Commons License 2007.05.06 0 0 1053
A kugli kecskédet írja. Van ott 1általán reptér?
Előzmény: BZoltan (1052)
BZoltan Creative Commons License 2007.05.06 0 0 1052
Szegeden biztos lehet... szerintem Dunaújvárosban is.

z
Előzmény: gacsat (1051)
gacsat Creative Commons License 2007.05.06 0 0 1051
Lehet valahol An2esből tandemugrani?
phoenix Creative Commons License 2007.03.25 0 0 1050
Tegnap ugorhattam egy tandemet es ingyen!
BZoltan Creative Commons License 2007.03.23 0 0 1049
igen és? Gondolom feltűnt, hogy nem múltidőben fogalmaztam... megeshet hogy direkt.
Előzmény: phoenix (1048)
phoenix Creative Commons License 2007.03.22 0 0 1048
A legutobbi nemzetit nem Caravanbol ugrottad? :)
Előzmény: BZoltan (1046)
viricsi Creative Commons License 2007.03.22 0 0 1047

"...Az, hogy Caravan, Twin-Otter vagy L410 az tényleg majdnem teljesen mindegy..."

 

Nono, csak finoman az efféle kijelentésekkel. :))

1983. augusztus 11.-én Brnoban, ha jól tudom én voltam az első magyar, aki L-410-ből ugrott, akkor nem gondoltam volna így a dolgot a géptipusról.

Ami nektek ma semmiség, az nekem akkortájt fontos volt. :)

Előzmény: BZoltan (1044)
BZoltan Creative Commons License 2007.03.22 0 0 1046
Én például azért szeretek nálatok a karavánból ugrani mert ugyanazon az oldalon van az ajtaka mint a TwinOtternek amiből a nemzetin ugrunk.

z
Előzmény: phoenix (1045)
phoenix Creative Commons License 2007.03.22 0 0 1045
A C130-on kivul ugrottam mindbol, amit csak mondtal es meg masokbol is.

Vannak akik nalunk megorulnek, ha a Caravan-bol tudnak ugrani, nem igazan ertem, mert a C207T sokkal kenyelmesebb meg ha egy picit lassabb is, de a legszebb kilatas akkor is a C172bol van.
Előzmény: BZoltan (1044)
BZoltan Creative Commons License 2007.03.22 0 0 1044
Ugorjál egyet herkulesből és meg fogod érteni :)

Más kategória, más kaliber, más élmény...

Az, hogy Caravan, Twin-Otter vagy L410 az tényleg majdnem teljesen mindegy, de azért amikor lenyílik a C130 rampája 4km-en és eléd tárul az egész táj és ott _állsz_ egy 30-as csoporttal a sok-sok méteres rampán az azért nagy fíling.

Arról nem is beszélve, hogy különbőző géptípusokból különbőzőgéppen kell leugrani bizonyos dolgokat. Például egy négyes relót a Pilátusból egész máshogyan kell leugrani mint Twin-Otterből és még másabbul AN-2-ből. A kétmotorosoknak eleve más az ajtó melletti szele mint az egymotorosnak és egészen másra kell számítani a gépelhagyás után.

Szóval a tapasztalat és a rutin szempontjából sokat számít az, hogy ismersz sok géptípust. Persze ha egy klubban és egy géppel éled le az ejtőernyős karrieredet akkor tényleg elég azt az egy gépet ismerned.

z
Előzmény: phoenix (1043)
phoenix Creative Commons License 2007.03.22 0 0 1043
Nem ertem ezt a gep maniat. Nekem aztan mind1 csak vigyen oda, ahol ki akarok ugrani.
Előzmény: BZoltan (1042)
BZoltan Creative Commons License 2007.03.22 0 0 1042
Hát először nyilván azzal probálkoznék :) De a C130-ast mondjuk nem biztos, hogy szívesen cserélném be egy ilyen madárra.

z
Előzmény: viricsi (1041)
viricsi Creative Commons License 2007.03.22 0 0 1041
Fogadjunk, hogy a könyved üresebbik felét áldoznád be. :)))
Előzmény: BZoltan (1040)
BZoltan Creative Commons License 2007.03.22 0 0 1040
Sajnos nem :) pedig a fél ugrókönyvemet beáldoznám egy IL-76-ből való ugrásért :)

z
Előzmény: GYA (1039)
GYA Creative Commons License 2007.03.22 0 0 1039
Abból a nagy madárból ugrottál, ami ott áll az út szélén?
Előzmény: BZoltan (1038)
BZoltan Creative Commons License 2007.03.17 0 0 1038
viricsi Creative Commons License 2007.01.25 0 0 1037
BZoltan Creative Commons License 2007.01.07 0 0 1036
Ebben nagy igazság van.

Amúgy mi az a 10km-es határsáv?

z
Előzmény: Batya (1035)
Batya Creative Commons License 2007.01.07 0 0 1035
A szabályok fontosságával kapcsolatban nem sok hozzáfűzni való van. Viszont az idejétmúlt, vagy rossz szabályok legnagyobb hibája, hogy a fontos és betartandó szabályok komolyan vevését is aláássa, pl.: 10 km-es határsáv. Ezt sokan tudatosan megszegik és ebből következhet egy olyan mentalitás, hogy ha egyet megszeg valaki, hajlamosabb lesz más szabályokat is lazábban kezelni.
Előzmény: BZoltan (1032)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!