Keresés

Részletes keresés

vrobee Creative Commons License 2007.08.08 0 0 1096
...na de konkrétan nem ezért néztem ide be, hanem Volvo-szakértőkhöz volna egy, illetve néhány pusztán elméleti kérdésem:

A BKV Volvo 7700A buszai bírnák-e az 50-nél magasabb tempót? A hajtáslánc mennyit bírna? Van-e ebből a szempontból különbség az első kettő, és a (hatsebességes) utolsó széria között?
És az ex-genfiek ebből a szempontból eltérnek-e a budapestiektől?

Köszi.
vrobee Creative Commons License 2007.08.08 0 0 1095
Én meg remélem, a BKV csak akkor vesz ilyen buszt, ha üzemeltetési, gazdasági megfontolások alátámasztják a beszerzés hasznosságát.
Előzmény: Volvo (FKU) (1094)
Volvo (FKU) Creative Commons License 2007.08.01 0 0 1094
Ezzel tökéletesen egyetértek. Nagyon szép megfogalmazás. Gratulálok! Nekem is óriási élmény volt kipróbálni a Volvo 7500-ast. Remek gép, bár nem én vezettem, de nekem nagyon tetszik. Remélem a BKV vesz belőle egy párat, bármennyibe is kerül!
Előzmény: molnam (1093)
molnam Creative Commons License 2007.07.30 0 0 1093

azt gondolom nekünk itt nem azzal kellene foglalkozni, hogy mennyibe kerül a kocsi, hanem azzal hogy volt egy magyar akinek adtak a svédek a szavára és elhitték neki van keresnivalója ennek a busztípusnak magyarországon és ezért kölcsönadták. Aztán volt négy bátor buszvezető aki 1600 km-t megtett a busszal, hogy idehozza nekünk, majd Budapesten sokfelé megfordult vele, olyan helyen ahol eddig nem is láttak ilyen buszt. Így rengeteg budapesti és nem budapesti láthatta utazhatott vele próbálhatta ki. Nekem személyszerint egy álom teljesült be ezzel a busszal ( olyan lehet mint olimpiai aranyat nyerni ) és remélem azt hogy ezt az örömöt sikerült átadnom azoknak akik részesei lehettek ebben a próbafutásban, akár utasként, akárcsak nézelődőként a pesti utcán. azt gondolom jó volt budapestinek lenni mert a sok látványosság és szépség mellé tudtunk egy kis pluszt is mutatni pár napig. Remélem nemsokára Budapest egyik nevezetessége is lehet ez a duplacsuklós autóbusz.

Airbus A320 Creative Commons License 2007.07.16 0 0 1092
Előzmény: Téboy1 (1091)
Téboy1 Creative Commons License 2007.07.16 0 0 1091
Azt hittem nagyobb lesz! Ó bocsi! Akkor előző topiklinken lejebb keressétek.... Ott nagyobb....
Előzmény: Téboy1 (1090)
Téboy1 Creative Commons License 2007.07.16 0 0 1090
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/2/9/4/6/THM_0003082946.jpg meg ezt is.... :) Csak hogy itt is meglegyen....
Előzmény: Téboy1 (1089)
Téboy1 Creative Commons License 2007.07.16 0 0 1089

Megpróbálom belinkelni: egyébként Sziasztok! :)

 

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9102749

Csokivadász Creative Commons License 2007.07.13 0 0 1088
kicsit drága érte azért a közel 100 millió forint
Előzmény: FLR-727 (1087)
FLR-727 Creative Commons License 2007.07.13 0 0 1087
FLR - 723 Weenie Creative Commons License 2007.07.04 0 0 1086

De csak visszavitték fehérvárra

Itt csak próbázott de mja jön vilipótra :-) valamikor...

Előzmény: KTK-393 (1085)
KTK-393 Creative Commons License 2007.07.04 0 0 1085
Hát de nem Budapestre jön forgalomba?????????????????
Előzmény: FLR - 723 Weenie (1084)
FLR - 723 Weenie Creative Commons License 2007.07.03 0 0 1084

Mert már Székesfhérvárom csücsül :-P

 

Láttuk a a Boráros Térnél őket

Előzmény: KTK-393 (1083)
KTK-393 Creative Commons License 2007.07.03 0 0 1083
miért csak addig?
Előzmény: molnam (1080)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2007.07.03 0 0 1082
Jól eltűntették... (Még a helyét se látni)
Előzmény: adam_89 (1081)
adam_89 Creative Commons License 2007.07.03 0 0 1081
Fedvény felfedve! :-D

Hol is a táblakezelő vezérlője: KÉP

Adam89
Előzmény: molnam (1080)
molnam Creative Commons License 2007.07.02 0 0 1080
Holnap délelőttig...:-(((
Előzmény: KTK-399 (1079)
KTK-399 Creative Commons License 2007.07.02 0 0 1079
Bent a telepen! :) 24 es busz végállomása Bogáncs utca. Ott láthatod a keritésnél.
Előzmény: Törölt nick (1078)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.02 0 0 1078
Hol fotosztad!
Előzmény: KTK-399 (1075)
KTK-393 Creative Commons License 2007.07.02 0 0 1077

nem 47v-n járnak majd?

Én már telljesen összezavarodtam:D

Előzmény: Rich84 (1076)
Rich84 Creative Commons License 2007.07.02 0 0 1076
Szépek! Ha nem tudnám, hogy hány évesek, a képek alapján el lehetne velem hitetni, hogy újak.
Hetedikétől remélem páran beállnak közülük M2-re.
Előzmény: KTK-399 (1075)
KTK-399 Creative Commons License 2007.07.02 0 0 1075
Volvo 7000...Volvo 7000....
KTK-399 Creative Commons License 2007.07.02 0 0 1074
Volvo 7000Volvo 7000.Volvo 7000..
KTK-393 Creative Commons License 2007.07.01 0 0 1073
Nógrád és Vt.
Előzmény: Blackdolphin (1072)
Blackdolphin Creative Commons License 2007.07.01 0 0 1072
Bocsánat, nem tudja valaki, hogy a pénteki Volvo 7000-es kinek lett átfestve?Nógrád, vagy VT?
KTK-399 Creative Commons License 2007.07.01 0 0 1070
86 os topikba beraktam remélem nem gond ha ide is Volvo7000 esek .
Előzmény: adam_89 (1069)
adam_89 Creative Commons License 2007.07.01 0 0 1069
Egy kis csemege, NZA jóvoltából:

KÉP 1

KÉP 2

Adam89
Előzmény: [db] (1068)
[db] Creative Commons License 2007.07.01 0 0 1068

Nekem tetszik így képekről, amennyit láttam belőle. Tényleg egészen megkímélt példányok ezek így 7 év után. Ami többek között külön megtetszett nekem, az az, hogy a busz baloldalán is van lehetőség viszonylatszám kijelzésre, ez apróság, de ilyen pl. a pestieken nincs. A másik meg a 2., 3., 4. ajtók bekamerázása. Az nagyon komoly! :-)) Talán a mozgáskorlátozottak, babakocsik számára kialakított helyről ki lehetne szerelni a lehajtható pótüléseket, mert lehet, hogy Svájcban tudták őket ésszerűen (= rendeltetésszerűen) használni, de itt pesten egész más a közlekedési "kultúra". Az egy kicsit fura, hogy a hátsó rendszámnak kialakított hely nem középen van, hanem baloldalt, de ez is apróság. :)

Egyelőre ennyi, élőben még nem találkoztam vele, akkor többet tudnék róla mondani.

Egy kis BKV-sítás (utastájékoztató rendszer, jegykezelő készülékek) után pedig egészen otthonos lenne. :-DD

Előzmény: molnam (1067)
molnam Creative Commons License 2007.07.01 0 0 1067
Ha már beleszólhatok talán a táblák kinézete helyett beszéljetek a kocsi jó oldaláról!
Arról hogy milyen jó állapotban van 6 év után, pl meg hogy milyen kellemesen erős motor van benne és hogy kényelemes e- stb stb stb. Mert ha már vita akkor a viszonylatjelző típusa mellé / mátrix, tábla kitekerő / azon is menhetne a beszéd, hogy milyen a jegykezelő bennük? Mert elég gáz 2007-ben ha nincs elektromos lukasztó......... Vagy talán mégsem? lehet nem ez tesz jó vagy rossz véleményt egy buszról, szerintem
adam_89 Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1066
Ezzel meg én nem értek egyet. Magyarisztánban lehet, hogy a mátrixkijelző olvashatóbb, de ha végiggondoljuk, fölösleges. Az kell az utasnak, hogy messziről lássa a számot, majd a célirányt is. A 260/415 ilyen szempontból elég pocsék. Más lehetőséged az van, hogy extra méretű táblát használsz, lásd szegedi Volvo és Citaro, vagy külön van a szám és a szöveg. Ráadásul egy járműnél alapesetben nem is kell a számot átírni, nagyrészt ugyanott közlekedik egész nap. Hollandoknál Amsterdamban a tujának a száma műanyag lapon van a helyi eredetű színkódokkal együtt. Reggel berakják a táblát, és kiállnak a vonalra. Nem hülyék az utasok, a "18 - Nieuw Sloten"-re tudják, hogy fel lehet szállni. Ha bedöglik, akkor ráírják, hogy üzemen kívül. De olyat is láttam, hogy a viszonylat neve elé egy X-et írnak, ha a tábla érvénytelen. Ha "18 - Buiten bedrijf" vagy "18 - Naar Tramremise" van kiírva, akkor valszeg kocsiszínbe megy. Egy jól leárnyékolt és megkonstruált karakter sokkal jobban látható, mint a mátrixtábla. Sőt, ha bedöglik a tábla, akkor nem mindegy, hogy a 8-asból lesz 6-os, vagy a végállomás egy betűje nem olvasható.

Adam89
Előzmény: [db] (1060)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!