Keresés

Részletes keresés

molnam Creative Commons License 2007.08.23 0 0 1116
Ezt pedig csak úgy mivel ide vág.
molnam Creative Commons License 2007.08.23 0 0 1115

Így együtt róluk:

 

molnam Creative Commons License 2007.08.22 0 0 1114
Igen meg még két társukról, amit a felvételen nem látunk.
Előzmény: torqmatic (1113)
torqmatic Creative Commons License 2007.08.22 0 0 1113
Előzmény: molnam (1111)
Volvo (FKU) Creative Commons License 2007.08.21 0 0 1112
Ja, akkor ezért. Köszi, ezt nem tudtam.
Előzmény: molnam (1111)
molnam Creative Commons License 2007.08.21 0 0 1111
Nem a genfiek nem készültek el, hanem a svédországból hozott kocsik nem lettek készen, és a papírjaik is több ideig intéződnek mint kellene. Ezért kaptak fóliát az albás kocsik. Az eredetileg 3 ajtós svéd buszok 4 ajtóssá válnak és nyitható ablakuk is lesz. Nemsokára azok is feltűnnek pesten.
Előzmény: Volvo (FKU) (1106)
19930630 Creative Commons License 2007.08.21 0 0 1110
Mi a helyzwet az állítólagos VT-s volvókkal? Szerintem sokkal jobbak az Atheni volvók..
[db] Creative Commons License 2007.08.21 0 0 1109

A hétvégén kaptak vadiúj Buse kijelzőket (belsőt sajnos nem) Vultron vezérléssel:

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=70422723&t=9161675

Előzmény: Luxusmoszkvicsslusszkulcs (1108)
Luxusmoszkvicsslusszkulcs Creative Commons License 2007.08.21 0 0 1108
Kaptak kijelzőket is? Ha jól emlékszem amikor jöttek még táblásak voltak. Vagy az csak valami cetli volt berakva a kijelző elé?
Előzmény: Volvo (FKU) (1106)
monor-21 Creative Commons License 2007.08.21 0 0 1107

Miért ilyen koszosak?

Nincs mosó a Nógrád Volán Rákospalotai telepén?

 

 

Előzmény: Volvo (FKU) (1104)
Volvo (FKU) Creative Commons License 2007.08.21 0 0 1106

A KVW rendszámúak Genfi volvok sajnos nem tudom, hogy pontosan mennyi idősek 5 és 8 között lehetnek, de ez nem biztos. Ezeket a buszok a Nográd Volán vásárolta. És az Alfa busznál lettek BKV kékre fényezve.

 

A JOX rendszámúak Alba volános járművek (előtte pedig, ha jól tudom Athénban szolgáltak), csak kölcsönbe kapta a Nográd Volán, mivel még nem készült el az összes Genfi volvo. A buszok érdekessége, hogy nem fényezték át őket, csak átmatricázták, ezért lettek sötétebb kékek. (Ez látszik is a lenti fotón)

 

Előzmény: Volvo Alfa Regio (1105)
Volvo Alfa Regio Creative Commons License 2007.08.21 0 0 1105
Mennyi idősek ezek, és hol szolgáltak ezelőtt, mit tudni róluk?
Előzmény: Volvo (FKU) (1104)
Volvo (FKU) Creative Commons License 2007.08.21 0 0 1104

Használt VOLVO buszok a fővárosban!!!

Mai képek!

 

KVW-972

 

KVW-970

 

 

KVW-??? egy csukódó ajtó

 

JOX-718

 

JOX-719
Volvo (FKU) Creative Commons License 2007.08.18 0 0 1103
Köszi szépen!
Előzmény: FKU-911 (1102)
FKU-911 Creative Commons License 2007.08.17 0 0 1102
223
Előzmény: Volvo (FKU) (1101)
Volvo (FKU) Creative Commons License 2007.08.17 0 0 1101

Ma egy Volvo ütközött autóval: http://inforadio.hu/hir/eletmod/bulvar/hir-142829

Valaki esetleg tud rendszámot mondani?

Benny94 Creative Commons License 2007.08.17 0 0 1100
Sziasztok! Van-e valakinek az itt járt Volvo 7500 duplacsuklós buszról, és a Pesten használatos 7700-asokról jellegrajza? akinek netán van, várom a publikus E-mail címemre. Előre is köszönöm a segítséget.
Dél-pesti Creative Commons License 2007.08.14 0 0 1099
Üdv mindenkinek!
Hazafele jövet… ezt láttam 18óra magasságában
Nem tudom, hogy mi lehetett vele, de kb. 20perce ment Csepelre FLR-744 gondolom pótolni őt.
peppino405 Creative Commons License 2007.08.13 0 0 1098
Csak utastér légkondis legyen,mert ezen a próbabuszon szauna volt az utastérben.
Előzmény: molnam (1097)
molnam Creative Commons License 2007.08.10 0 0 1097

A BKV 7700 típusa bírna többet, mint 50 sőt tud is többet magától. Kb 65-nél van szoftveres korlát benne. Ezt az adatot megfelelő licencek birtokában lehet állítani magasabbra, de alacsonyabbra is akár.

Az ex-genfiek máshol vannak korlátozva eredetileg. A felújítás során pedig a megrendelő kérésének megfelelően lesz szabályozva a kérdés.

 

A 7500-as pedig gazdaságosabban üzemeltethető, mint a mostani kocsik. A fogyasztása azonos a most futó bkv-s kocsikkal, illetve alacsonyabb. A motor két literrel nagyobb és a teljesítménye is jóval több. Viszont ugyanúgy csak egy sofőr kell hozzá.....:-)

 

Ha figyelembe vesszük, hogy Göteborgban ez a típus tartja el a vonalát és nullszaldósra jön ki az üzemeltetlés, akkor gondolom itt is megérné nekünk valami hasonló.

Előzmény: vrobee (1096)
vrobee Creative Commons License 2007.08.08 0 0 1096
...na de konkrétan nem ezért néztem ide be, hanem Volvo-szakértőkhöz volna egy, illetve néhány pusztán elméleti kérdésem:

A BKV Volvo 7700A buszai bírnák-e az 50-nél magasabb tempót? A hajtáslánc mennyit bírna? Van-e ebből a szempontból különbség az első kettő, és a (hatsebességes) utolsó széria között?
És az ex-genfiek ebből a szempontból eltérnek-e a budapestiektől?

Köszi.
vrobee Creative Commons License 2007.08.08 0 0 1095
Én meg remélem, a BKV csak akkor vesz ilyen buszt, ha üzemeltetési, gazdasági megfontolások alátámasztják a beszerzés hasznosságát.
Előzmény: Volvo (FKU) (1094)
Volvo (FKU) Creative Commons License 2007.08.01 0 0 1094
Ezzel tökéletesen egyetértek. Nagyon szép megfogalmazás. Gratulálok! Nekem is óriási élmény volt kipróbálni a Volvo 7500-ast. Remek gép, bár nem én vezettem, de nekem nagyon tetszik. Remélem a BKV vesz belőle egy párat, bármennyibe is kerül!
Előzmény: molnam (1093)
molnam Creative Commons License 2007.07.30 0 0 1093

azt gondolom nekünk itt nem azzal kellene foglalkozni, hogy mennyibe kerül a kocsi, hanem azzal hogy volt egy magyar akinek adtak a svédek a szavára és elhitték neki van keresnivalója ennek a busztípusnak magyarországon és ezért kölcsönadták. Aztán volt négy bátor buszvezető aki 1600 km-t megtett a busszal, hogy idehozza nekünk, majd Budapesten sokfelé megfordult vele, olyan helyen ahol eddig nem is láttak ilyen buszt. Így rengeteg budapesti és nem budapesti láthatta utazhatott vele próbálhatta ki. Nekem személyszerint egy álom teljesült be ezzel a busszal ( olyan lehet mint olimpiai aranyat nyerni ) és remélem azt hogy ezt az örömöt sikerült átadnom azoknak akik részesei lehettek ebben a próbafutásban, akár utasként, akárcsak nézelődőként a pesti utcán. azt gondolom jó volt budapestinek lenni mert a sok látványosság és szépség mellé tudtunk egy kis pluszt is mutatni pár napig. Remélem nemsokára Budapest egyik nevezetessége is lehet ez a duplacsuklós autóbusz.

Airbus A320 Creative Commons License 2007.07.16 0 0 1092
Előzmény: Téboy1 (1091)
Téboy1 Creative Commons License 2007.07.16 0 0 1091
Azt hittem nagyobb lesz! Ó bocsi! Akkor előző topiklinken lejebb keressétek.... Ott nagyobb....
Előzmény: Téboy1 (1090)
Téboy1 Creative Commons License 2007.07.16 0 0 1090
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/2/9/4/6/THM_0003082946.jpg meg ezt is.... :) Csak hogy itt is meglegyen....
Előzmény: Téboy1 (1089)
Téboy1 Creative Commons License 2007.07.16 0 0 1089

Megpróbálom belinkelni: egyébként Sziasztok! :)

 

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9102749

Csokivadász Creative Commons License 2007.07.13 0 0 1088
kicsit drága érte azért a közel 100 millió forint
Előzmény: FLR-727 (1087)
FLR-727 Creative Commons License 2007.07.13 0 0 1087

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!