Keresés

Részletes keresés

vrobee Creative Commons License 2007.08.30 0 0 1164
Értem. Most már talán tavaszig tárgytalan, de pár napja illett volna feltölteni és bevetni, szerintem.

---

Nos, azóta utaztam is két ex-genfi busszal (rendszámokat nem írtam föl, bocs).

Egyfelől örülök, hogy itt vannak ezek a gépek, amelyeket már akkor megkedveltem, amikor Budapest még nem volt "elvolvósodva".

Másfelől úgy érzem, ha egyszer 8 éves kocsikról van szó, amit érzésem szerint még legalább ennyi ideig használni fogunk, kicsit alaposabb is lehetett volna a felújítás. Kicsit kiábrándító, hogy az ülések megereszkedve bólintanak előre, hogy a pótszékek rugója rossz, és hogy kissé csörög-zörög az egész, jó úton is.

A belső utastájékoztató kijelzőt is igazán ki lehetne használni, ha már van... Műnéni volt, ez helyes.
Előzmény: molnam (1163)
molnam Creative Commons License 2007.08.27 0 0 1163
a légkondi most is működik, igaz úgy mint egy pár éves gépnél megszokhatjuk. másfelől a pilótáknak is belek kell hogy szokjanak a kezelésébe, mert teljesen más mint a pestieknek van. Így ha azt ismerte is a Nógrádos kolléga , most tanuhatja az újat.
Előzmény: vrobee (1162)
vrobee Creative Commons License 2007.08.27 0 0 1162
A genfi buszokon Genfben volt működő légkondi.
Előzmény: HGS212 (1143)
szlovák Creative Commons License 2007.08.26 0 0 1161
igen az lehet.
Előzmény: [db] (1148)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.25 0 0 1160
Jaj, akkor én is őbelé futottam "Edinán" utazva.
Előzmény: BPO-005 (1155)
KTK-393 Creative Commons License 2007.08.25 0 0 1159
És a Tarcsa Zsuzsa?
Ő százszor jobb...
Előzmény: 18-09 (1158)
18-09 Creative Commons License 2007.08.25 0 0 1158
Hozzá kell szokni, mert Ő lesz az új "hang" elvileg mindenhol:)
Előzmény: KTK-393 (1156)
[db] Creative Commons License 2007.08.25 0 0 1157

Már télen is bizonyított a metróállomásokon, a felújítás idején...

Előzmény: KTK-393 (1156)
KTK-393 Creative Commons License 2007.08.25 0 0 1156
Jajjne!

Már 73-ason is?:(:(:(
Előzmény: FLR - 723 Weenie (1154)
BPO-005 Creative Commons License 2007.08.25 0 0 1155

Jaja.:-S

 

Tényleg ilyen rekedtes hangja van,és mindent így nagyon kimond.Borzalom.:-S

Előzmény: FLR - 723 Weenie (1154)
FLR - 723 Weenie Creative Commons License 2007.08.25 0 0 1154
Kiricsi karola műnni :S:S:S: szörnyű a hangj a a73-ason
Előzmény: KTK-393 (1153)
KTK-393 Creative Commons License 2007.08.25 0 0 1153
Hello!

Ma volt szerencsém FKU-933 hoz a 32-esen,és valami iszonyatos rekettes hang szólalt meg:SSS
Ez lesz mindenhol az új műnéni,vagy csak kisérleteznek?
[db] Creative Commons License 2007.08.25 0 0 1152
Jövőre 4 évesek lesznek, most 3 évesek. Azokat most még talán el lehet adni normális áron, és még mindig jobb, mint leselejtezni őket egyszer. Szerintem.
Előzmény: torqmatic (1147)
BPO-005 Creative Commons License 2007.08.25 0 0 1151
Vagyis pont, hogy mentem a 970-el, szóval abban nem ment.
Előzmény: BPO-005 (1150)
BPO-005 Creative Commons License 2007.08.25 0 0 1150
Igen, azt hiszem azok a Dunaújvárosiak.Mentem ma a 970-el.Abban ment:-)Viszont az utastájékoztató minősége....Borzalmas.
Előzmény: Törölt nick (1145)
18-09 Creative Commons License 2007.08.25 0 0 1149
Tegnap a 970-esben működött. Nagyon kellemes volt:)
Előzmény: [db] (1148)
[db] Creative Commons License 2007.08.25 0 0 1148
Most meg azt mondják másik topikban, hogy van klíma a genfiekben, csak nem működik...
Előzmény: szlovák (1146)
torqmatic Creative Commons License 2007.08.25 0 0 1147

És mégis miből? (Meg miért?) Ez nem Nyugat-Európa... Bár, még ott se sok helyen engedik meg maguknak, hogy 3 éves buszokat selejtezzenek...

 

A stockholmiak típusa egyébként Volvo 5000A.

Előzmény: [db] (1133)
szlovák Creative Commons License 2007.08.25 0 0 1146

Hmm hmm.érdekes.

Utaztan nográd volvon oda csapott klíma rendesen.

A számát nem tudom.

Előzmény: [db] (1144)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.25 0 0 1145
Hahó! Tehát az albás buszok a lilák... De nem Dunaújban közlekedtek azok? Szvsz Fehérvárnak nincs csuklós Volvója. (Szóló az van, de az sem sok.)
Előzmény: molnam (1135)
[db] Creative Commons License 2007.08.25 0 0 1144
Az biztos csak trükk, hogy azt hidd van benne klíma. :) A héten utaztam az egyiken, egy idősebb hölgynek melege volt a zárt ablakos buszon, mondta is annak, akivel együtt utazozott, hogy ott van a tetején a klíma, mégsem használják... :-S
Előzmény: HGS212 (1143)
HGS212 Creative Commons License 2007.08.25 0 0 1143
Hello
Most mi van a Genfi volvok tetjén ha nincs légkondi a buszokban??
Vagy kiszerelték belőle ezt is? :((
xyx-697 Creative Commons License 2007.08.25 0 0 1142

ezek a volvo 7700 miért nem egyformák? más -más ajtó,ablak,tükör,stb

 

molnam Creative Commons License 2007.08.25 0 0 1141
Nem a Nógrádnak kellett a 11 db mert 10+1 a kocsikiadás. eredetileg teljes Stockholmi lett volna , de most van a genfi is így vegyítve vannak.
Előzmény: 18-09 (1136)
szlovák Creative Commons License 2007.08.25 0 0 1140
Kérdés.A volvó buszoknak melyik tipusai mászkálnak 49v ? a 7000sen kívűl
ÉS MILETT A 7900SEL? MOSTANÁBAN NEM LÁTOM
18-09 Creative Commons License 2007.08.25 0 0 1139
[db] Creative Commons License 2007.08.25 0 0 1138

Még mindig nem tudjuk, hogy a stockholminak mi a típusa. ???

Előzmény: molnam (1135)
Rich84 Creative Commons License 2007.08.25 0 0 1137
Én úgy értem, hogy a Nógrád 11 kocsijából 4 lesz ex-stockholmi (korábban itt a fórumon 4-ről volt szó), a többi pedig ex-genfi, de lehet hogy nem jól értettem. Vajon a JOX-714 és JOX-715 átfényezett salgótarjáni 7700A-k (ex-athéni) maradnak majd Pesten?
Előzmény: 18-09 (1136)
18-09 Creative Commons License 2007.08.25 0 0 1136
Akkor ha jól értem, lesz 11 ex-stockholmi kocsi, ami 47-49V-n fognak járni Nógrád alatt? És akkor a genfiek mennek VT-hez? És mégegy kérdés:) Tkp. most mennyi genfi lesz az országban?
Előzmény: molnam (1135)
molnam Creative Commons License 2007.08.25 0 0 1135
na csak lassan, hogy értsd....:-)))
A Nógrád beszerzett 11 db VOLVO csuklós autóbuszt, ami használt volt. Ezek Svédországban dolgoztak, Stockholmban az ottani helyi közlekedésben alvállalkozónál. Három ajtóval rendelkeztek csak pl. Az arról "híres", hogy kb öt évig max a kötelelző javítást végzi el rajta, nem újítgatja javítgatja másképpen. Sérülés javítás is csak akkor van / már ha van sérülés / ha nagyon muszáj. ezért ezek a kocsik kissé leharcoltak. de sok munka árán az Alfabusznál Fehérváron megszépül átalakul. / ablakcsere, ajtóvágás, üléscsere, padlócser, fényezés, általános műszaki felújítás./ A beszerzési folyamat közben jött egy lehetőség arra, hogy a Genfben szolgáló 7000-es VOLVO-kat is meg lehetne venni, amelyek sokkal jobb állapotban voltak. Így kézenfekvő volt azok beszerzése is. Na most aug 21-re a Nógrád Volánnak ki kellett állni a Villpótlásra. Erre kellet volna készen lenni a kocsiknak. A genfi kocsik meg is lettek, de mivel a hatóság a Stockholmból jött kocsiknak az ügyintézésén ült a kocsik nem tudtak forgalomba állni, ezért az Alba Volántól kölcsönbe jött Pestre a Fehérváron közlekedő VOLVO csuklós busz / mivel átfesteni nem engedték Őket ezért lettek átfóliázva /, így tudott a Nógrád elindulni kedden a kocsikkal. Genfi+Alba volános+a már kész stockholm iállománnyal. ha készen lesznek a Nógrád saját kocsijai, akkor majd csere lesz persze.
Remélem így már érthető a menet.
Előzmény: Airbus A320 (1134)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!