A B10 LA az alváz tipusmegjelölése. Erre különbözö karosszériák kerülnek, ezeknek a jelölése lehet pl 7700 (Carrus) 7500 (Säffle), stb. Az 5000 meghatározás nem pontos, ilyen nincs, valószínüleg a 7500-ból vezették le. Az ex stockholmiak, valamint a képen levö göteborgi járgány még a Volvo egységes tipusszám-rendszere bevezetése elött készült, így az Säffle. Utóda a 7500.
Nekem csak most kezd leesni, hogy az Alfa esetleg nem az össze genfi kocsit veszi meg. Esteleg nem is adják el az összeset? vagy mia ahelyzet, hányat is vesznek, hoznak be?
Szia! van valami új infó a Nógrád volános(jox-714,jox-715) buszokkal kapcsolatban? Maradnak végleg nálatok?A Stockholmi buszok mikor lesznek készenamik miatt kellettek ezek a buszok?Valami fotót nem tudtok róluk?
Értem. Most már talán tavaszig tárgytalan, de pár napja illett volna feltölteni és bevetni, szerintem.
---
Nos, azóta utaztam is két ex-genfi busszal (rendszámokat nem írtam föl, bocs).
Egyfelől örülök, hogy itt vannak ezek a gépek, amelyeket már akkor megkedveltem, amikor Budapest még nem volt "elvolvósodva".
Másfelől úgy érzem, ha egyszer 8 éves kocsikról van szó, amit érzésem szerint még legalább ennyi ideig használni fogunk, kicsit alaposabb is lehetett volna a felújítás. Kicsit kiábrándító, hogy az ülések megereszkedve bólintanak előre, hogy a pótszékek rugója rossz, és hogy kissé csörög-zörög az egész, jó úton is.
A belső utastájékoztató kijelzőt is igazán ki lehetne használni, ha már van... Műnéni volt, ez helyes.
a légkondi most is működik, igaz úgy mint egy pár éves gépnél megszokhatjuk. másfelől a pilótáknak is belek kell hogy szokjanak a kezelésébe, mert teljesen más mint a pestieknek van. Így ha azt ismerte is a Nógrádos kolléga , most tanuhatja az újat.