A Kvw-sorozatnál a kifelé nyíló ajtók nem szeretnek kinyílni, a tetődekorit nagyon rázkódik, és némelyiken az ajtókamerákat is a szentlélek tartja. De összességében még jók, főképp az említett ajtómeghibásodás zavaró. A Kwy már más kategória. A hátsó bal kettes ülésnél -a motor előtt- iszonyú kicsi a lábtér, de ven még hely máshol is, ez van. De ezeknél is az ajtó a fő gond szerintem. A 462-esnek az első és harmadik ajtaja halódik, a 464 meg olyan lomha, mint az egykori Joy-222, a 284-esünk. A másik kettővel még nem utaztam, de hallottam már vezért róla beszélni, és...mondjuk úgy, nem éppen kedvenc ez az 5000-es. De meglátjuk a többit. MErt...szerintem a KXM-es Localo is egész egyben van már.
Mi a baj velük? Sajnos még nem volt alkalmam kipróbálni őket, sőt még csak félkészen láttam, kíváncsi vagyok a tapasztalataitokra. A KVW sorozatnál a kifelé nyíló ajtókkal vannak gondok?
Ha fotózod még légyszi dobd már fel...igen az itteni gazdái renden tartották a gépet az biztos..mit tudsz meddig maradnak Pesten?lÁTOD,MI MEG ANNAK ÖRÜLNÉNK ha minél hamarabb visszajönne,persze a " testvérével" egxütt.Vigyázzatok rájuk!
Ó, nem tesz semmit. 715 nagy kedvencem lett, keresem is mindig. Mondjuk úgy, szerintem kiemelkedő a pesti Volvok között is. Sajnálnám, ha visszamenne, de..."nem mi kaptuk":)
A B10 LA az alváz tipusmegjelölése. Erre különbözö karosszériák kerülnek, ezeknek a jelölése lehet pl 7700 (Carrus) 7500 (Säffle), stb. Az 5000 meghatározás nem pontos, ilyen nincs, valószínüleg a 7500-ból vezették le. Az ex stockholmiak, valamint a képen levö göteborgi járgány még a Volvo egységes tipusszám-rendszere bevezetése elött készült, így az Säffle. Utóda a 7500.