Keresés

Részletes keresés

[db] Creative Commons License 2007.09.21 0 0 1239
Hmm, nem is rossz. :) Vajon a 18 méteres Szotyolánál jobb vétel lenne?
Előzmény: 18-09 (1236)
Blackdolphin Creative Commons License 2007.09.21 0 0 1238
Hát iggen...(sóhaj):) Ebbe ki pakolta gépészetet?
Előzmény: 18-09 (1236)
Lucky09 Creative Commons License 2007.09.21 0 0 1237
Nem is olyan szutyok az a GVM:) De ha ezek lennének helyette, nem bánnám:D
Előzmény: 18-09 (1235)
18-09 Creative Commons License 2007.09.21 0 0 1236
Ezt a képet akartam:)

Volvo troli Linz-ben
Előzmény: 18-09 (1235)
18-09 Creative Commons License 2007.09.21 0 0 1235
"Volvo trolit a világnak!:)"

De szép is lenne, ha az ultraszutyok GVM-ek helyett: Ilyennel utazhatnánk:)
Előzmény: Blackdolphin (1234)
Blackdolphin Creative Commons License 2007.09.21 0 0 1234
Nem haragudtam meg, csak hülyültem.Természetesen elfogadom, ha másnak más véleménye van.:)Csak én Solarisos vagyok nagyon.Lengyelbe elég sokat utazgattam velük, és szívemhez nőttek.

A Trollinóba a Ganz rakott cuccot, ha jól tudom, most akkor kire haragudjunk?

Volvo trolit a világnak!:)
Előzmény: masterboy69 (1232)
masterboy69 Creative Commons License 2007.09.21 0 0 1233
Félig meddig igazunk van mind Neked mint nekem
Előzmény: Lucky09 (1230)
masterboy69 Creative Commons License 2007.09.21 0 0 1232

különben nem az a baj hogy ilyet vesznek hanem az szomorú hogy ilyet gyártanak.

sajnos a Trollino se különb a többinél ezeket is sokat kell javítgatni.

bocsi hogyha megharagudtál

Előzmény: Blackdolphin (1231)
Blackdolphin Creative Commons License 2007.09.21 0 0 1231
Nem csak a magyarok veszik...még sok hülye veszi meg a Trollinót, Combinot, és Volvo 7700A.Egyszerűen elképesztő!:)Mi hatja a társaságokat arra, hogy ilyen ócska gépeket vegyenek...;)

Egy életre elástad magad a szememben amiért leszóltad a Trollinót.:)Solarisra egy rossz szót se.;)
Előzmény: masterboy69 (1227)
Lucky09 Creative Commons License 2007.09.20 0 0 1230
Nem értek egyet Veled mindenben, ha nem haragszol. Az tény, hogy valóban különleges érzékünk van hozzá, hogy sz@rt vegyünk, de...azért ez sokkal összetettebb szerintem. Nézd csak meg a Combinokat, már korántsincs annyi baj velük, mint a kezdetekkor. A Solaris...nem mondanék semmit Kőbányáról, de elnézve a buszaikat...viszont ez megint általánosítás lenne. A Volvo 7700-asok pedig azért nem rosszak. Alapesetben. Az, hogy az Fjx-eink szétesnek, és az Flr-ekbe még mindig nem került tudtommal retarderprogram, s ezért anélkül mennek, az más kérdés. A 7000-esek pedig...ott inkább az ajtó a ludas -persze, Jox 714, 715 jól össze van rakva szvsz-, az 5000-esekről viszont nem lehet sok jót elmondani.
A Localo-ra pedig szerintem is több figyelmet kellene fordítani. MEg egy kis (?) pénzt, és jobb lehetne.
Előzmény: masterboy69 (1227)
[db] Creative Commons License 2007.09.20 0 0 1229
Jól van, ez meg egy értelmes hozzászólás volt...
Előzmény: masterboy69 (1227)
Humarci Creative Commons License 2007.09.20 0 0 1228
Közérdekű közlemény:

Különjárat indul szombat reggel a veterán és új autóbuszok találkozójára Tatára, az Öreg-tó partjához.
7:45 –kor van a találkozó a Moszkva térnél a 6É megállójánál(ami a 22 -es busz felszállóhelye mellett van)
Kérjük minden érdeklődő jelentkezzen nálam(e-mailom címem publikus), vagy az alábbi címen: molnam@pannonmail.hu



masterboy69 Creative Commons License 2007.09.20 0 0 1227

tudjátok mi magyarok mindig a sz... vesszük lásd Trolino,Combino,Volvo 7700,Localo.

Habár ha a Localora odafigyelnének a gyárban jó kis gép lenne

FKU-911 Creative Commons License 2007.09.19 0 0 1226
Az még jó eset ha a 4 ajtóból csak 1 működik rosszul:((
Előzmény: Lucky09 (1222)
Lucky09 Creative Commons License 2007.09.18 0 0 1225
Ne kezdjük el a Localo-vitát, mert nem lesz jó vége az eddigieket látva e témában.:P
Persze ha tudunk érvekre építve...:P
Norboy Creative Commons License 2007.09.18 0 0 1224
A Localo meg egy fos úgy ahogy van.....
Norboy Creative Commons License 2007.09.18 0 0 1223
Hát a 4. ajtónál utazva, a recsegést hallgatva nem is biztos hogy ki kellett volna vágni..... Vagy gondolták hogy majd az alváz úgyis összetartja, minek merevíteni?
Előzmény: svédasztal (1219)
Lucky09 Creative Commons License 2007.09.18 0 0 1222
A kulcsszó egyébként még mindig: AJTÓK!
Ma volt szerencsém Kwy-462-höz, harmadik ajtó fél szárnya nem működött, be volt szorulva, de legalább már nem olyan tetű lassú. Kwz-189 első ajtajának fél szárnya nem működött, erszetette a levegőt. A motorja alapjáraton pedig még önmagához képest is iszonyat hangokat adott ki.
Az egész összeszerelés eléggé...igénytelennek tűnik. A tejüveggé vált ablakok Kwz 189 és 217 esetében, a 217-esen a fülke oldalában lukak vannak belül, 189-en van egy leesett dekoritlap hátul, lógó díszlécek, és az a plexi...nem telik már üvegre, úgy tűnik.
Mindezeket még csak elviseli az ember, de legalább az ajtók működnének. Az első általában elereszti a levegőt, a többi pedig beszorul. Mindegyiken. De ugyanez a probléma a 7000-ekről is elmondható. De hát várunk...majd lesz megoldás...majd.
Lucky09 Creative Commons License 2007.09.18 0 0 1221
Mindenkinek:) Csak úgy.
Előzmény: bobalt (1218)
bobalt Creative Commons License 2007.09.18 0 0 1220
Igazad lehet. Viszont úgy tudom, maguk a buszok Malmöből kerültek ide. Ezek szerint ott nem közlekedtek, csak egy ottani telepről hozták el őket.
Előzmény: svédasztal (1219)
svédasztal Creative Commons License 2007.09.18 0 0 1219
Egy kis helyesbités:
A Volvo-Säffle buszok a Swebus tulajdonában voltak, Göteborg városi járatain kezdtek, majd 2004-töl Stockholmban jártak elövárosi forgalomban. Svédországi életük alatt végig 3 ajtóval rendelkeztek.
Előzmény: bobalt (1216)
bobalt Creative Commons License 2007.09.16 0 0 1218
A festésre gondolsz? Ezt most kinek is írtad?
Előzmény: Lucky09 (1217)
Lucky09 Creative Commons License 2007.09.16 0 0 1217
Vagyis...(bocs, némelyik fényei igencsak...hm...kifogásolhatóak)

bobalt Creative Commons License 2007.09.15 0 0 1216
:-))
Igen, eredeti Volvo-k. A KVW-sorozat korábban Genf városában közlekedett, ezek Volvo 7000A típusúak.
A KWY és KWZ rendszámú kocsik Volvo Säffle (ha úgy tetszik, Volvo 5000) gépezetek, ezek Malmö elővárosi forgalmában jártak, három ajtóval. A negyedik ajtó már az Alfánál került rájuk.
Továbbiakról egyenlőre nem tudok, szerintem ha jön még, akkor kettő és 7000A lesz.
Előzmény: kofy (1214)
monor-21 Creative Commons License 2007.09.15 0 0 1215

Genf és Malmő.

Igen.

Előzmény: kofy (1214)
kofy Creative Commons License 2007.09.15 0 0 1214

Láma kérdés következik:

 

Jól értem, a KVW és a KWY buszok az ALFA által felújított (eredeti) VOLVO autóbuszok? Hol jártak korábban? Várható még további érkezése?

 

Köszönöm

Előzmény: Lucky09 (1206)
bobalt Creative Commons License 2007.09.14 0 0 1213
Budapesten közlekedő nógrádos Volvokkal frissült az oldalam.
nogradbusz.fw.hu

molnam Creative Commons License 2007.09.14 0 0 1212
van igazság, de nem mind a felújítás hiánya, mert ugye van egyszer egy megrendelő is, aki fizet. annyit amennyit és akkor ugye kicsi pénz kicsi foci.
Ettől függetlenül, amilyenek ezek voltak eredetileg, zongorázható a különbség
Előzmény: g86 (1211)
g86 Creative Commons License 2007.09.10 0 0 1211
Nézz be a BKV-busz topikba.
Előzmény: molnam (1204)
cs1975 Creative Commons License 2007.09.10 0 0 1210
Köszi!
Előzmény: Lucky09 (1200)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!