VIE-SAW-ot csinált a topiktárs,ha jól értelmezem a szavait és az Orangeways-et isteniti ,amivel kijutott a bécsi reptérre (csak halkan jegyzem meg ,hogy eddig 1,45 óra volt a legrosszabb időm a Budaőrsi úttól a bécsi reptérig)
viszont amikor busszal mentem (Bécsbe vagy Pozsonyba) semmi bajom nem volt sem az Orangeways-szel sem a Student Agency-vel :-)
Olcsó és KITŰNŐ!!! lehetőség Bécsbe(és még sok más városba) az Orange Ways busz. Itt az Index forumon ajánlotta Valaki. Dec. 2-án mentünk Bécsből Törökországba és tegnap jöttűnk vissza. Két személyre az oda-vissza út 9800. ft volt. Nagyon kedves semélyzet kávét forró csokis kávét kínáltak és nem utolsó szempont, hogy gyors ,3óra alatt jött és ment is a busz.Én még soha nem tudtam saját kocsival ennyi idő alatt kiérnem130al sem.
Közvetlen légi összeköttetés Magyarország és Grúzia között
Újabb, eddig felfedezetlen régióval gazdagodik Ferihegy kínálata – jelentette be a Budapest Airport. December 15-től a Sky Georgia heti három járatot üzemeltet Budapest és Tbiliszi között. A grúz légitársaság számára Budapest az első és egyetlen európai uniós célállomás, vagyis a grúz utasoknak Ferihegy jelenti a kaput az unió többi városába is.
A Sky Georgia december közepétől száz férőhelyes DC9-es gépekkel szállítja az utasokat minden hétfőn, szerdán és pénteken. A repülőgép korán reggel érkezik és délután indul vissza, hogy bevárja Európa és a világ különböző pontjairól érkező grúziai utasokat.
A Sky Georgia új jövevény Ferihegyen, a Budapest Airport téli menetrendjének 36. légitársasága. Új desztináció Tbiliszi is, a 85., ezért a légitársaság élvezi a BA ösztönző rendszerének előnyeit. A Kaukázust eddig egyetlen járat sem kötötte össze Magyarországgal.
Áprilistól Koppenhága-Budapest a Norwegiannel A Norwegian norvég fapados légitársaság – a holland Transaviaval versengve – lényegében betöltötte a Sterling dán légitársaság csödje után keletkezett piaci rést. A Norwegian a legnagyobb dániai fapados légitársaság lett, 18 útvonallal, koppenhágai bázissal, miután kedden újabb 12 vonal nyitását jelentette be Koppenhágából. Ezek között található Budapest is, ahová április 2-ától hetente háromszor (kedd, csütörtök, vasárnap) repülnek a piros-fehér norvég gépek a dán fövárosból. Ez a frekvencia lényegében a korábbi Sterling menetrenddel azonos (de kedvezöbb napokon) és biztosítja, hogy továbbra is legyen verseny és kellö kapacitás a Koppenhága-Budapest útvonalon. Az új útvonalra december 2-ától már foglalhatók jegyek – a legalacsonyabb ár egy útra adókkal együtt DKK 399,- (kb 14.000,- Ft).
London valóban viszonylag olcsón megközelíthető, ha nem vagy időponthoz kötve. De ha onnan Kuala Lumpurba akarsz tovább utazni, nagyon kicsi az esélyed, hogy ez olcsón összejöjjön. Számold hozzá a tranzitszállást, hacsak nem reptéren alszol, továbbá a helyi közlekedés összegét is. Így együtt már nem biztos, hogy olyan vonzó.
ha én el akarnék menni KL-ba, vagy a környékre - úgy értem: DK-Ázsiába - , akkor nekem is jó hír lenne, mert London is viszonylag olcsón megközelíthető.
jó hír - főként az angoloknak... Ryanairtől kezdve a luxus tengerjáró hajókig minden ajánlat nekik szól, mármint nekik tényleg érdemes igénybe venni. Sajnos nem Budapest, hanem London van Európa közepén, mármint jó ajánlatok szempontjából.
Az AirAsia X Londonból Kuala Lumpurba repül
A malajziai AirAsia X fapados légitársaság bejelentette, hogy márciustól London Stanstedről Kuala Lumpurba indít járatokat. A gépek heti 5 alkalommal kötik össze a két várost, és Tony Fernandes, az AirAsia X elnöke szerint ezzel végre megvalósul az Európa és Ázsia közötti megfizethető árú légihíd. A jegyek egy irányba 99 fontnál kezdődnek, és a cég első embere szerint a modern Airbusokból álló flotta, valamint az üzemanyag-felár mentes politika tovább növeli a fapados fuvarozó népszerűségét mindkét kontinensen.
anno Zürichbe nem találtam az égvilágon semmit (még bécsből sem), malév 42-ért elvitt naponta 2x oda-vissza.
most holnapra várok egy dán cimborát, máe rég megvette a jegyeket, kb 1 hétre rá ment tönkre a dán fapados. írtam neki, hogy most akkor mi van? visszaírt, hogy malévet vett, azt jobban szereti. meg fogom kérdezni, mennyiért sikerült neki, aztán ránézek a térképre, hogy megérte-e, vagy csak sokat keres.
Nem is most gondoltam, hanem ha nincs értelme bemenni a városba. Mi is akkor aludtunk ott, amikor késő este érkezett a gépünk oda és másnap délelőtt onnan is indultunk tovább.