szerintem a ryannek egyetlen normális járata sincs BUD-ról, normális alatt az európai fővárosokat értem. így nem csoda, hogy kivonul. a leszállási díj emelkedése mese.
az easy repül pld London Párizs Berlin. a wizz szintén London, majdnem Párizs, Madrid, Róma, majdnem Brüsszel stb. azaz nem összevethető Brémával, Hahnnal. de a többi, még meglévő desztinációval sem.
Egyébként nagyon úgy néz ki, hogy a pilóták is sztrájkolni fognak a malévnál, az egy fokkal nagyobb gáz lesz, mint így és valószínű, hogy a pilóták helyére nem tudnak majd hozni vendégmunkásokat.
Tudok a BA disznóságairól, de nem erre céloztam, hanem arra, a történelemből tanult tényre, ami a kapitalizmus kezdetén volt szokás - és ezek szerint már nem az? - hogy a sztrájkot szervező akárki, itt mondjuk a szakszervezet állja a sztrájkoló dologzók fizetését és a közben keletkezett kárt is. Ha ez így lenne, 1 percig nem lenne sztrájk.
Miért vonulnak ki a fapados légitársaságok tőlünk? Drágák vagyunk? Nincs elég utas ?
Úgy van. Ha nagyon nagyot lehetne kaszálni, nyilván nem kifelé mennének, hanem járatokat sűrítenének és új társaságok jönnének. Szerintem a legfőbb ok a fizetőképes kereslet hiánya, a túlzott szezonalitás a magyar utasok részéről; kisebb részben a nyelvtudás hiánya (pölö Ryanair-t csak angolul lehet foglalni). De a BA sem makulátlan persze 8lásd a mostani sztrájk is).
Egyébként van több diszkont társaság is természetesen nálunk.
mindenképpen rossz hír, akár emelkedtek a reptéri költségek, akár nem. már mindenki kártérítést követel a BA-tól, pedig eredetileg a sztrájkot szervezőkenk, azaz a szakszervezetnek kellene állnia a költségeket, pl. a kártérítését is. De úgy látszik, ezt nem lehet érvényesíteni - nincs is miből - ezért olyan nagy a mellénye Gaskónak is. (de az már egy másik topik témája lehetne).
Az ír fapados légitársaság a megemelkedett ferihegyi leszállási díjakkal indokolja, hogy 2009. január 19-én a hetente háromszor Brémából, 2009. január 20-án pedig a hetente kétszer Frankfurt-Hahnról Budapestre érkező járatát is megszünteti. A légitársaság szerint Budapest évi 70 ezer látogatót és velük együtt mintegy 7 millió eurót veszít a járatok törlése miatt.
Ennek kb a nagyede igaz csak, a többi, hm... füllentés (főleg amit dőlt betűssé tettem) :-))
Két járatát is megszünteti a Ryanair A Ferihegyi történésekkel egy időben, december 12-én a Ryanair közleményt adott ki, miszerint törli mindkét, Budapestet Németországgal összekötő járatát. Az ír fapados légitársaság a megemelkedett ferihegyi leszállási díjakkal indokolja, hogy 2009. január 19-én a hetente háromszor Brémából, 2009. január 20-án pedig a hetente kétszer Frankfurt-Hahnról Budapestre érkező járatát is megszünteti. A légitársaság szerint Budapest évi 70 ezer látogatót és velük együtt mintegy 7 millió eurót veszít a járatok törlése miatt. A megszüntetett járatokra már megváltott jegyek árát az elkövetkező két hétben fizetik vissza.
bár hazafelé igazoltattak az osztrák rendőrök,mit sem sejtve odaadtam a jogsimat meg minden papirt, aztán az osztrák rendőr közölte,hogy bocsi,de a jogsim le van járva.. és 100€-t kért mosolyogva
soha nem néztem addig mikor mim jár le,,,azóta állandóan :D
egy vasárnapi napon délelőtt 10 körül a fradipálya mellől indultunk
akinek nagy csomagja volt, az 200 ft ellenében köteles volt lerakni a csomagtérbe
a stewardess (vagy hogy hivják magukat)- elkérte az utiokmányunkat, valakitől a foglalását.. és felültetett a buszra
kevesen voltunk,igy oda ülhettünk ahová akartunk- kaptunk kávét,capuccinot,teát,forro csokit, ki mit kért,
útközben Cathrine-Zeta Jones Izlések és pofonok c filmjét nézhettük
odafelé nem mentünk be Parndorf-ba, visszafelé igen
a stewi kedves volt és magyarul beszélt, a sofőr jól vezetett.. 2 és fél óra alatt kint voltunk a bécsi reptéren
de ugyanilyen jókat tudok elmondani a Student Agencyről is- annyi különbséggel,hogy a cseh buszon csehül és angolul beszélnek a járatkisérők és a csehek nem kérnek külön poggyászdijat ha be akarod rakni a csomagodat a csomagtérbe