Bocs,hogy beleszólok! Itt nálunk,a két jox-os Volvo volt a No.1.,és igen a sofőrök vigyáztak rájuk,jobban szerették őket,mint a saját kocsijukat,,nem ilyen állapotban vitték fel őket .Mi csak nézzük a változásokat a buszokon,ha Pesten járunk,nincs alkalom,hogy ne nosztalgiáznánk kicsit. Arra gondolsz,hogy a kijelzőt az utasok rongálták meg? És,hogy mit lehetne tenni ellene? Meg kellene értetni az emberekkel,hogy ha a köz ellen vét,kicsit maga ellen is vét.,de ez őket nem zavarja.Minenkiben benne kellene,hogy legyen,hogy ami a közös javakhoz tartozik arra is kötelesek vagyunk vigyázni,ez mindneki érdeke kell,hogy legyen.
Én hogyan vigyázzak a Nógrád JOX-os autóira szerinted?Csak mert a VT-nél dolgozom, és utasként sem mentem még soha Nógrádos busszal.Kicsit körültekintőbben legyél szíves válaszolni, írni más hozzászólásához!
Egyébként te is, és más is adhatna használható ötletet ,hogy miként lehetne a kedves utasok rongálási kedvét csökkenteni.Szerintem mindkét cég örülne, ha lenne megoldás.Kérlek ne azt javasold, hogy cseréljenek ki mindig minden összemocskolt, szétvágott, összetört alkatrészt újra.
Azt meg végképp nem értem, hogy ki szerette(utas, vagy a sofőr?), és ez hogy függ össze a mostani állapotukkal.Attól, hogy szeretjük, vagy nem, még ezek maradnak egy pár évig a munkaeszközeink, remélem nem gondolod, hogy bárki aki velük dolgozik szándékosan rongálná, koszolná.
Salgótarjánban TISZTÁK voltak és szerették a JOX-os volvokat. NEM VIGYÁZTOK RÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Összegyűjtöttem magyarország VOLVO buszait rendszám szerint, még vannak hiányosságok benne, de majd valamikor feltöltöm ide a listát. Addig is itt egy kép :)
(a képen csak az új homlokfalas buszok vannak, rajtuk kívül még rengeteg volvo van magyarországon SZERENCSÉRE :) )
Ma láttam ezt a buszt, azon kivül, hogy láttam hogy talán Volvo 7700A lehet, + a felső hütőből gondolom hogy legalább Euro IV.-es a mocija, azon kívűl kié ez a busz? Ez lenne a DKV/Inter Tan-Ker beszerzés csuklósa??
Sajnos én sem tudom.Eleinte próbálgattam, de csak addig jutottam, hogy be lehet betűnként írni bármit egy bizonyos állásnál.Régebb óta nem mentem velük, nem tudom, hogy frissítették-e.
263.10, te biztosan tudod, úgyhogy megkérdezem, hogy a KOE-KPN sorozatú autocomos localokban hogy lehet behozni a "Garázsmenet" táblát. Illetve azokat, amik a vultronban 999 járatszámot kaptak. Hiába szenvedek velük, a végén nem találok bennük semmit, úgyhogy feladom.
Nocsak, a Nógrád gépei sem patyolattiszták,és rendbentartottak?Többnyire (sokszor jogosan)a VT-s autókról írnak ilyeneket, úgy látszik itt sem, meg ott sem működik minden tökéletesen.
Tegnap - hosszú idő után - Volvóztam egy kicsit a 20E-n.
"Odafelé" KVW-970: külső Buse szétesve, mint valami rossz, öreg FOK-GYEM, a belső meg ilyeneket ír ki, hogy "A klímaberendezés működik"... A motor baromira rázza a karosszériát úgy alapjáraton, mint vmax-szal robogva. A 3. ajtónál 3 leszállásjelzőt leragasztottak, és föléjül 1-1 újat szereltek fel (persze nem ugyanolyat).
Vissza valamilyik JOX-os: kijelők ebben talán már nem is voltak, a (hűlt) helyük fekete fóliával volt leragasztva, de legalább kitáblázták... A festék erről is kopik - csak úgy mint genfi testvéréről - különösen a kerékjáratoknál és a díszléc körül. Belül elég nagy kosz fogadott, ez főleg az ajtóknál elhelyezett huzatmentesítő üvegen volt szembetűnő, azon vastagon állt a szétmázgált mocsok, látszik, hogy már hetek (vagy hónapok?) óta nem volt letisztítva...
"Odafelé" KVW-970: külső Buse szétesve, mint valami rossz, öreg FOK-GYEM, a belső meg ilyeneket ír ki, hogy "A klímaberendezés működik"... A motor baromira rázza a karosszériát úgy alapjáraton, mint vmax-szal robogva. A 3. ajtónál 3 leszállásjelzőt leragasztottak, és föléjül 1-1 újat szereltek fel (persze nem ugyanolyat).
Vissza valamilyik JOX-os: kijelők ebben talán már nem is voltak, a (hűlt) helyük fekete fóliával volt leragasztva, de legalább kitáblázták... A festék erről is kopik - csak úgy mint genfi testvéréről - különösen a kerékjáratoknál és a díszléc körül. Belül elég nagy kosz fogadott, ez főleg az ajtóknál elhelyezett huzatmentesítő üvegen volt szembetűnő, azon vastagon állt a szétmázgált mocsok, látszik, hogy már hetek (vagy hónapok?) óta nem volt letisztítva...
Előfordult már ilyesmi ezzel a típusú busszal (Alfabusz LOCALO, egyébként magyar gyártmány, VOLVO BRL7 alvázra épült). A 30-as járaton kiesett egy utas, aki többedmagával támaszkodott az ajtónak (futballszurkolók), neki megrepedt a vállcsontja.
A vizsgálat eredményét nem tudom, talán nem is publikus, mert egy-két éve volt és azóta sem írtak róla az újságok.
Szerintem gyengébb lehet ezeken az ajtó, mint a régi Ikarusokon, azokról legalábbis nem hallottam ilyen sztorikat. Ettől még persze lehettek, csak régen, már nem emlékszünk rá.
Részvétem az esetért és jobbulást kívánok a mamádnak!
A tény,hogy megtörtént nem tud semmi változtatni rajta.Sajnálatos,hogy megtörtént,véletlen,vagy sem,hibák sorozata vagy sem.
Más szemszögből ítélve van jelentősége a fizikának....Felvázolták,hogy nem kis erőhatás éri az ajtót,amikor kb. 80kg hacsak 1 méterről is az ajtó felé hirtelen felgyorsul,tetőzve,a jármű kanyarodásával mi történik.
Ha az ajtó kibirta volna,akkor nagy valószínűséggel az űveg tört volna ki.
Ez csak egy vélemény,csak találgatás.De ez is lehetne feltételezés.
Addig minden csak feltételezés,amíg meg nem született a szakértői vélemény.