Keresés

Részletes keresés

Arilian Creative Commons License 2009.06.01 0 0 2996
Egyenlőre a 2. szintig nem jutok el mert mindig kihal egy emberem és felb* magam.
Azért fura mert mikor a játék megjelent én ezt expert fokozatban végigtoltam minden karaktert teljesen maximalizáva és nem emlékszem, hogy az elején ennyit kelett visszatöltenem. Persze lehe, hogy mégis.

Előzmény: fulgur (2995)
fulgur Creative Commons License 2009.05.31 0 0 2995
Kőkemény. =)

Cane of Corpus: mindenféle komolyabb experimentáció nélkül nekem mindig az volt az intuitív meglátásom, hogy hiába nyiffan ki szinte 100%-ban az, akire a CoC-vel rásózok, a kirijutsu miatt a pusztakezes pofon-ofonra ugyanez jellemző volt, csak sokkal többször támadt íly módon derék katonám...
Előzmény: Harvey Porter (2993)
Harvey Porter Creative Commons License 2009.05.29 0 0 2994

Ühm, asszem ez hasznos lehet azoknak, akik a Gold verziót nyomják:

 

Az alábbi linken leírják, hogyan lehet lelassítani a szöveg nagy részét:

http://www.softwarespecialties.com/dcforum/DCForumID6/1211.html#

Harvey Porter Creative Commons License 2009.05.27 0 0 2993

Elírtam, bakker, a monk 13. szinten 4-et támad, sőt már a 11. szinten is, míg a ninja egészen a 14. szintig csak 3-at...

 

Ööö, remélem nem untatok senkit ezekkel a statisztikákkal:)

 

Naszóval, ugyebár nijna és monk esetében a támadások száma sokkal fontosabb, mint hogy hányt ütést osztanak ki egy támadás alatt, már csak a criticalok miatt is, mivel magas szinten elméletileg a legtöbb támadás criticallal végződik... ezek alapján nagy szomorúsággal tapasztaltam, hogy nem véletlenül húzott el annyira a felpurr monk. Egészen a 15. szintig kellett várni, hogy a faerie ninja utolérje támadásokban. 15. szinten tehát jobb a ninja, no de vajon mi lesz a 16. szinten, muhaha? (Micsoda izgalom. Minő kiváncsiság.)

 

(Most már arra is nagyon kiváncsi vagyok, hogy a ninja mit produkálna a Cane of Corpus + másodlagos fegyver kombóval... mert ha ugyanezt a támadás/ütésszámot hozná...)

 

Ööö, alább következik, ha vkit esetleg érdekelne:), a felpurr monk és a faerie ninja összehasonlítása támadás/ütés szám tekintetében, szintenként lebontva, muhaha:

 

Sz Mon Nin

11 4x2 3x2

12 4x3 3x4

13 4x3 3x4

14 4x3 3x4

15 4x3 4x4

 

 

Előzmény: Harvey Porter (2992)
Harvey Porter Creative Commons License 2009.05.16 0 0 2992

Úgy tűnik, nem csak a "végsebességük" számít. Az inkább csak bónusz.

 

Letöltöttem egy character editort (http://www.angelfire.com/magic2/madgod/CosmicForge.html)

amivel csekkolni lehet a tulajdonságokat, és az alábbiakat fedeztem fel:

 

A monk 13. szinten 18-as sebességgel körönként 3-at támad, támadásonként 3 ütéssel.

A ninja 12. szinten 17-es sebességgel körönként 3-at támad, támadásonként 4(!) ütéssel. (Ninja le van maradva kb. 100.000 XP-vel, asszem a 11.-ennyivel kell neki több.)

 

Tehát egész biztosan race feature. Főleg, hogy a wikipédián eztet írják:

 

"Each race has a certain statistic value attached to them, before bonuses:

  • Strength determines carrying capacity and melee damage.
  • Intelligence affects the number of skills learned, and the strength of spells.
  • Piety affects the amount of spell points a character has to use.
  • Vitality determines HP, and resistance to disease.
  • Dexterity determines number of attacks per round and thieving skills.
  • Speed determines number of total attack rounds available and initiative.
  • Personality determines how likely a character is to make friends with neutral or hostile NPCs. "

Tehát a kezdőérték a lényeg, egy dracon 20-as speeddel se lesz sose olyan gyors mint egy fearie mondjuk 16-os speeddel... Ámen.

fulgur Creative Commons License 2009.05.15 0 0 2991
Hát ha csak nincs valami "race feature", amitől a faerie gyorsabb lehet, mint a dracon, akkor egyforma volt a sebességük, mindkettőnek huszas (szintlépéseknél felment ugye 18-ra, meg voltak valami tárgyak, amiket használva húszig lehett felvinni az alaptulajdonságokat).
Előzmény: Harvey Porter (2989)
Arilian Creative Commons License 2009.05.15 0 0 2990
Nincs benne beszéd :)

Én is gondolkodom egy újra kezdésen, először 1994 ben játszottam vele kb 1 teljes évet azán 2003 körül is végigjátszottam egyszer megint.
Előzmény: andorr (2971)
Harvey Porter Creative Commons License 2009.05.14 0 0 2989

Ühüm, a dracon elég lassú, asszem 7-es vagy 8-as a speed-je, míg a fearie-nek 14, a felpurrnak pedig 12. Legközelebb felpurr monkkal nyomasd.:)

 

Most már 13. szintűek és a monk kezd még jobban elhúzni. Érdekes, hogy kezdettől fogva a legtöbb körben ő támad elsőnek...

 

Ja és meg vmi: a fearie ninja néha körönként 4-et(!) üt a 12. szinttől. Azér bízok benne, hogy magasabb szinten mégiscsak többet támad majd mint a felpurr. Bár elég nehéz számolni, mert a vége legtöbbször critical, de azt azér nagy öröm látni, amikor a pici kezeivel és lábacskáival 3x20-at belebikázik egy böhöm umpani orrszarvúba és a végén még meg is küldi egy instant kill-el... állat ez a játék...

Előzmény: fulgur (2988)
fulgur Creative Commons License 2009.05.13 0 0 2988
Nem rossz. =)

Én anno végignyomtam egyszer két karakterrel, egy faerie ninjaval és egy dracon monkkal, az előtápolás után váltottak a végleges classukba (ninja, monk), mindketten puszta kézzel aprítottak, maxos kirijutsuval. A ninja magasan vezette végig az MKS-t.

Igazából csak az insanity-t okozó spellek voltak veszélyesek, ha az elkapott valakit, egy pillanat alatt lecsapta a másikat, ha betalált. =)
Előzmény: Harvey Porter (2987)
Harvey Porter Creative Commons License 2009.05.07 0 0 2987

Figyi, fulgur, ezt kapd ki:

 

a felpurr monkom nagyobb király mint a faerie ninja (pedig ez utóbbi a kis

kedvencem). Most vagyunk Ukpyr-ban, mindketten 11. szintűek, a monk kb. 1150

MKS-el, míg a ninja kb. 1040-el.

 

Teljesen egyformán fejlődtek, előtte mindketten szamurájok voltak a kirijutsu

(critical kill) skill növelése miatt. A monk szamurájként elég jól elhúzott, mer

ugye katanával többször talált és nagyobbakat ütött mint a picurka kis faerie a béna

pálcikájával, aztán a jelenlegi kasztjukban, puszta kézzel és ahogy nőtt a kirijutsu, a fearie elég jól kezdte behozni, de a 11. szintlépést követően ez megállt. Nagyjából 40 a 30-hoz az összes gyilkosságok %-ában a monk javára. (Ketten tehát együtt kb.

az enemy 70-75 %-át nyírják ki.)

 

Jelenleg mindketten 3x támadnak egy körben, minden támadásnál 2-t ütnek/rúgnak. (11. szint után néha elvétve mindegyiknél becsúszik egy-egy extra 3. ütés is.) És

valószínüleg a monk a ninjához hasonlóan meg fogja kapni a 3x3-as támadás/ütést

következő szinten.

 

Asszem ez azt jelenti, hogy a felpurr monknak és ninjának is jobb lehet mint a

faerie. Kézikönyvben írják is, hogy ők ketten a két leggyorsabb faj. Annyi

talán, hogy a faerinek vmivel jobb a natural AC-je, de a Felpurrnak meg ugye ott

van a Dodge Missile trait.

Előzmény: fulgur (2982)
Harvey Porter Creative Commons License 2009.05.07 0 0 2986
Na, mi a helyzet andorr, megtaláltad azokat a nyomorult cilindereket má?
Harvey Porter Creative Commons License 2009.04.03 0 0 2985

Gugli a te barátod:

 

http://www.cheaty.com/db/dbase.cgi?sys=pc&letter=s&game=4712

 

8. Be expecting snakes (Snakes...why did it have to be snakes?). Go north, turn west. Slog west, and take your second turn south. Go south till you hit your first right turn. Take it, and slog west, through probably about a gazillion snakes. Go one north at the wall, then keep going west to the wall. Go north to the wall. Turn west again. Go west, and take your first left. Follow that to the wall, and turn right. Follow that passage west, south, west, south (through a slime) to the wall, then west, and south again until Drake screams "OW! My foot!" He just kicked a control cylinder. Grab it. Go all the way back to the stairs up and climb back up to the lower ruins of Stonekeep. You might want to go visit the fountain to heal up now. Assuming you do, go north from the fountain to the intersection, then turn west. Go to the wall, and turn south. Go to and through the door. Go south to the wall, and turn west. Walk up to that funny looking thing in the wall. Use the cylinder on it. You've just opened a few floodgates below, which you needed to do to get the other cylinder.

 

Go back to the sewer (SHEESH!) and go as follows: North, west, second corridor south, first left, second left (through the now-open floodgate) and proceed south. Turn west, go 1 square, head south. STOP one square before the south wall (there should be a passage on your right). Trust me; you do NOT want to go one more square south. Just trust me. Go west, north, take your west turn, to the wall, south to the wall, west one square, and south. Proceed south. When you come to the little room, turn right (west) and deal with the Sharga captain. He's pretty tough. Once you finish him off, go south to the wall. Turn west, and go that way. Waste the two Sharga guards, then turn south. Go to the wall, turn east. Go to the wall, and turn south. Right ahead is the other cylinder...

Előzmény: andorr (2983)
fulgur Creative Commons License 2009.04.03 0 0 2984
Hi!

Szerintem ne fáraszd magad a Stonekeep-pel, amíg a Betrayal at Krondort vagy a Wizardry 7-8-at le nem nyomtad. :)

Godzilly és kirijutsu meg a Wiz 7-ben volt. De lehet, hogy a 8-ban is visszatértek valamilyen formában, már nem emlékszem.

Előzmény: andorr (2983)
andorr Creative Commons License 2009.04.03 0 0 2983
Te a Wiz7-ről beszélsz most ? A 8-ba nincs kirijutsu meg godzylly.

Senki se játszik Stonekeeppel ??? Akit érdekel, le lehet tölteni 10 dollárért a www.gog.com oldalról. Hibátlanul működik xp-n is, nem kell semmi marhaságot letölteni hozzá, csak install és kész.

De elakadtam a csatornában. Már megtaláltam az egyik cylindert, de azt olvastam, hogy kell egy másik is. De az hol a túróba van ??? Már mindent átkutattam, de a víztől semmit se lehet látni.
Előzmény: fulgur (2982)
fulgur Creative Commons License 2009.03.23 0 0 2982
Elárulok egy k...va nagy titkot. :)

A faerie ninja a legdurvább karakter a gaméban. Nem ez a titok. Hanem az, hogy a Cane of Corpust - attól függetlenül, hogy a legjobb fegyver a játékban, mégsem használtam szinte soha. Miért? Mert az előző állítással ellentétben a legjobb fegyver a játékban a pusztakezes faerie ninja. Mert ő maga A FEGYVER!

Cane of corpus: kétszer támad egy körben (ha jól emléxem, 4 ütés összesen), ha megszakadsz is. Ez az esetek 99%-ában azt jelenti, hogy azok az ellenek, akiket megütsz, ki is nyiffannaka. De!

Puszta kézzel az überninja 3-szor (háromszor!!!) támad, ami alatt lead vagy hat ütést és három rúgást! Az kimaxolt kirijutsu-val potenciálisan 9 kill, akár Godzyllyk ellen is!!!

andorr Creative Commons License 2009.03.06 0 0 2981
Nem ehhez a forumhoz tartozik, de nem találtam ehhez topicot, igy ide irok.
Ismeritek vagy játszottatok a STONEKEEP nevű rpg-vel ?
Csak azért kérdem, mert elakadtam benne a csatornában, és hátha tudtok segíteni.
Harvey Porter Creative Commons License 2009.03.06 0 0 2980

Hát nem mondom, én is jó sokáig elkinlódtam tegnap egy csajszi faerie szamurájjal...:)) mondjuk engem annyira nem zavart, vmit vmiért ugyebár...

Előzmény: andorr (2979)
andorr Creative Commons License 2009.03.06 0 0 2979
Pontosan ez az amit sok szerepjátékban utálok. Amikor kockadobás dönti el, hogy mekkorák legyenek a tulajdonságpontok. Baldurs Gate-ben, ID-ben stb. tök sokáig tart, mire rendes karit tud az ember csinálni. Jobban szeretem a Wizardry 8 vagy az Icewind Dale 2, vagy NWN karaktergenerálási rendszerét.

Előzmény: Harvey Porter (2978)
Harvey Porter Creative Commons License 2009.03.06 0 0 2978

Csak mert én tegnap este nekikezdtem (két este gondos tervezés után) és alig

bírtam abbahagyni hajnali egykor...:)

 

Itt van még pár tipp a partyhoz:

http://members.chello.at/theodor.lauppert/games/wiz-gold.htm

 

Mage. Tényleg legjobb faerie-t választani, mert gyorsan ellövi a spelleket, meg

neki jönnek vissza a leggyorsabban a manapontjai.


Priest-alchemist. Az alchemist tényleg életmentő lehet a cloud típusú

spellekkel, de a priest sokkal több pontot kap az elején a gyógyításhoz: most

mindkettőt indítottam...:)


Eddig sose játszottam bárddal, de basszus ez a poet's lute tényleg nem egy rossz

szerszám... szal bárd nem árt, és később át lehet váltani vmi komolyabb harcosba.

 

A tulajdonságpontokra figyelj, mert véletlenszerűen nőnek és a 10. és 11. szint

közötti XP kb. ugyanannyi, mint 1-10-ig. Szal 9-10. szinten érdemes kasztot

váltani. Egy elf mage-nek például 2 pont kell, hogy priest-be váltsd, de már 16 hogy pcionic-ba. Szal karaktergeneráláskor érdemes jó bónuszpontokat pörgetni, és megtervezni előre hogy kiből mi lesz.

Előzmény: andorr (2977)
andorr Creative Commons License 2009.03.06 0 0 2977
Még nem, de majd elkezdem. Addig is köszi az infókat.
Előzmény: Harvey Porter (2976)
Harvey Porter Creative Commons License 2009.03.05 0 0 2976
Na mi a helyzet andorr, elkezdted?:)
Harvey Porter Creative Commons License 2009.02.25 0 0 2975

Hát ugyebár gugli a te legjobb barátod...

 

Mindenesetre itt van egy jó kis Guide/FAQ

http://www.the-spoiler.com/RPG/Sir-Tech/wizardry.7.1.html

 

Itten meg végső megoldásnak egy step by step walkthrough:

http://www.tk421.net/wizardry/wiz7walk.shtml

És még kockás füzet se kell, mert ezen az oldalon a térképek is fent vannak.

 

Parti, hát mittomén, sokan aszondják, hogy tök mindegy, mer a végén úgyis mindenkiből ninja lesz...:) 

 

Aszondják érdemes úgy váltogatni a kasztokat, hogy előbb-utóbb mindenki megtanulja a rejtőzködést és a kirijutsut (ez osztja a critical killt). Nemtom, én nem voltam ennyire maximalista, a varázslókkal pölö nem tanultattam kirijutsut/ninjába se váltottam őket, hanem bishop lett belőlük a végére. (Szerepjáték rulez.)

 

A legelején alchemist/priest mindenképp kell, mert ezek gyógyítanak. Meg mage is, ugye, varázsolni. (Ezeket lehet váltogatni, priestet mage-be meg fordítva, így gyógyítani meg killerkedni is tudnak. Aztán bishop) Nem árt egy tolvaj se. A többinél szinte mindegy, valami harcos kaszt, amiket majd úgyis összevissza váltogatsz. Vagy helyesebben nem összevissza, mert a class pontok véletlenszerűen nőnek, tehát egy kis tervezés (meg türelem) azért nem árt.

 

És a végtelenségig váltogatni sem érdemes, mert akkor mindig alacsony szintű gyíkok maradnak.

Előzmény: andorr (2974)
andorr Creative Commons License 2009.02.25 0 0 2974
Jah a csaták hossza. Pont ez nem tetszik sokszor a 8-ban. Nagyon sokáig el tudnak húzódni. Általában élvezetesnek tartom, de amikor éppen nem csatázni akarok, hanem menni valahova, akkor hihetetlenül zavaró tud lenni.

Tudnál valami rövid leírás-szerűséget adni nekem a 7-tel kapcsolatban. Szinte semmit nem értek a játékhoz. Milyen partit érdemes csinálni, kinek milyen tulajdonságokkal ?
Ha nincs térkép, akkor elő a kockás füzet és toll ?
Előzmény: Harvey Porter (2972)
Harvey Porter Creative Commons License 2009.02.25 0 0 2973

Ja, de nem ezért jöttem, hanem ezért:

 

Megújult a Golden Era Games, egyben a szépreményű készülő (muhaha) Grimoire c. játék honlapja. Tegnapig ugyanis az állt rajta (kb. másfél év óta) hogy 2008 júniusában lesz kész, most ezt updatelték arra, hogy itz coming July 2009... muhaha...

Harvey Porter Creative Commons License 2009.02.25 0 0 2972

Egy 1992-ben megjelent, 3-4 MB méretű játékról van szó... szerinted nem normális, hogy nincs beszédhang, muhaha?

 

A 8-as részben sokkal lassabbak a csaták, itt meg pikk-pakk, főleg ha a ninják/monkok kb. tizenX. szint fölé érnek (ekkor többet támadnak és többet ütnek körönként) és elkezdik nyomatni az instant killeket.

 

A 7-es tele van kurva nehéz puzzle-kkel, aminek a 21. században már ember nem áll neki végigjátszás nélkül...

 

A 7-ben annyiszor váltasz karakterosztályt, ahányszor csak akarsz, újból 1 szintről indulsz, és használhatod az eddig megszerzett skilleket, csupán annyi a megkötés, hogy amíg el nem éred az előző szintet, szintlépéseknél csupán 1 HP-t kapsz. (Sokan ezt tartják a játék legnagyobb erősségének, így ugyanis frankón és gyorsan kimaxolhatók a skillek. Más kérdés, hogy magasabb szinten többet támadnak a karakterek, tehát enélkül is simán végigjátszható.)

 

A grafika olyan amilyen... "Egy 1992-ben megjelent... blablabla..."

 

És maximálisan tiszteletben tartva fulgur véleményét, miszerint aki először a DOS-os verzióval játszott, az nem sokra tartja a goldot, ezt kiegészíteném azzal, hogy a gold-verzióban van automap, ami nélkül az ember csak kóvályog mint gólyafos a levegőben, én legalábbis az idegbaj határán tántorogtam, amíg meg nem találtam a map kitet. És nem is annyira rosszak azok a mangás karakterportrék...:)

 

Összességében szerintem (és valószínüleg mindenki szerint, aki mindkettővel játszott) simán veri a 8-as részt...

Előzmény: andorr (2971)
andorr Creative Commons License 2009.02.25 0 0 2971
Ehhh....
Bocs, hogy mindig elöbb beszélek (írok), mielött gondolkodok. Szal sikerült elinditani a játékot.
Észrevételek kb 2 perc játék után:
1: Normális, hogy nincs hangja ? Illetve van hang, de csak zene. SEmmi beszédhang.
2: A zene hosszutávon szerintem idegsítő lesz, lehet hogy kikapcsolom, és helyette winampon hallgatok valami ideillő metálmuzsikát.
3: Rettenetesen ronda ez a játék.

Amugy én soha életemben nem játszottam ezzel. Mitöl olyan jo a 8-hoz képest ?
Nekem a 8 volt az első Wizardry az életemben, nekem nagyon tetszett. a 7 miben jobb ?
andorr Creative Commons License 2009.02.25 0 0 2970
Próbálkoztam újra, eccerüen nem tudom mit hova kell írni. Elolvastam a readme-t, de nem egyértelmű, kerestem a neten magyar nyelvű segitséget, de semmi.
Tehát mit kell, hogy kell hova írni ??
Komkrétan én a D-re töltöttem a Dosboxot:

D:DOSBox-0.72 a könyvtár

A játék: e:GamesDosboxgameswizardry-7Wizardry 7

Még nincs felinstallálva, merthogy azt sem tudom, hogy kell.

Lécci mondd meg, hogy konkrétan mit hova kell írni. Köszi.
andorr Creative Commons License 2009.02.25 0 0 2969
Letöltöttem a játékot és a Dosboxot. Hogy kell kezelni ? Ezeket a régi játékokat teljesen máshogy kell installálni, mint a maiakat. Nem tudod sehogy se kiigazodni ??

El tudnál igazítani, hogy hogyan is kellene ezt felinstallálni, és kezelni a Dosboxt ?
Előzmény: fulgur (2968)
fulgur Creative Commons License 2009.02.24 0 0 2968
De akár innen már lejöhet. ;)

http://www.bestoldgames.net/eng/old-games/wizardry-7-crusaders-of-the-dark-savant.php
Előzmény: fulgur (2967)
fulgur Creative Commons License 2009.02.24 0 0 2967
Itt a Wiz 7 DOSbox-os linkje is (a játék maga innen nem letölthető):

http://www.dosbox.com/comp_list.php?showID=71&letter=W
Előzmény: fulgur (2966)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!