Keresés

Részletes keresés

andorr Creative Commons License 2011.07.25 0 0 3059

A 8-at én jól ismerem, már sokszor végigvittem.

Ha bármi kérdésed van a játékkal kapcsolatban, szolj.

Előzmény: ZaphodBeeblebrox (3058)
ZaphodBeeblebrox Creative Commons License 2011.07.25 0 0 3058

Szia!

 

Sajna ebben nem nagyon tudok segíteni, mert még én is csak elsőbálózó vagyok a témában. Most ismerkedek még csak a 8-as kézikönyvével:)

 

ZB

Előzmény: andorr (3057)
andorr Creative Commons License 2011.07.23 0 0 3057

Köszönöm szépen, némelyik linket már ismertem.

 

Még a 6-os résznél tartok,  sikerült megszoknom ezt a régi grafikát,  nagyon megtetszett a játék.

 

Már csak annyi kérdésem lenne, hogy hányas szinten érdemes professiont váltani ?

Úgy tervezem a csapatomat, hogy mindenkinek legyen ninja kasztja a Ninjutsu miatt.

A harcosaim megtanulják majd a Kirijutsut is.

Előzmény: ZaphodBeeblebrox (3056)
ZaphodBeeblebrox Creative Commons License 2011.07.22 0 0 3056

Szia!

 

Itt van 3 érdekes link:

 

http://wizardryvault.com/

http://www.abandoneer.com/games.php?gameid=91

http://www.angelfire.com/magic2/madgod/CosmicForge.html

 

És ez lehet igazán hasznos:

http://www.abandonia.com/vbullet/showthread.php?t=11088

 

Idézek:

"Copy the savegame from your Wizardry 6 folder into the folder that you specified in Wizardry 7 for saving/loading the games. Then just load the game (type in it's full name when selected to load) and your party should be imported."

 

ZB

Előzmény: andorr (3055)
andorr Creative Commons License 2011.07.20 0 0 3055

Köszi a választ, de én a 6-os 7-es részre gondoltam.

De most már mindegy, mert nagyjából kezdek rájönni, hogy működik a rendszer, és találtam angol nyelvű manualt is (a W6-hoz).

 

Bocs, még egy hülye kérdés.

Hogy lehet importálni a 7-esbe a 6-ból ?

Előzmény: ZaphodBeeblebrox (3054)
ZaphodBeeblebrox Creative Commons License 2011.07.19 0 0 3054

Mármint a Wizardry 8 volt a teljes játék és ehhez van komplett lerírás...

Előzmény: ZaphodBeeblebrox (3053)
ZaphodBeeblebrox Creative Commons License 2011.07.19 0 0 3053

Szia!

 

Anno a PC GURU-hoz ez volt a teljes játék. Mellékeltek hozzá egy igen részletes leírást is. Karakterek, varázslatok, miegyéb.

 

Keress valakit akinek megvan és akkor lesz infod bőven:)

 

ZB

Előzmény: andorr (3052)
andorr Creative Commons License 2011.07.16 0 0 3052

Kellene valami leírás a karakterekről, tulajdonságokról stb.-ről, mert sajnos nem tudom, kinek mi jó.

Esetleg tud valaki mutatni egy "minta" party-t, hogy mit hogyan kell fejleszteni ?

Arilian Creative Commons License 2011.07.12 0 0 3051

7esben van Mapping az tuti, de karakter skill. Ha rajzolsz magadnak térképet akkor fejlesztetsz helyette valami imba skillt.

Mondjuk idővel ugyis minden 100 lesz ha fanatikus vagy :)

 

6-7 Mindegy mi vagy mert kb 10000x érdemes váltani a 7ben, és a végére minden karaktered mindent tud.

 

 

Előzmény: andorr (3050)
andorr Creative Commons License 2011.07.09 0 0 3050

Üdvözlök mindenkit

Lenne pár kérdésem.

 

Amiket mondtatok a Wizardry 7-ről (kasztváltások, stb.), az igaz a 6-ik (Bane of the Cosmic Forge) részre is ?

A két játéknak ugyanaz a rendszere ?

 

Térképet nekem kell rajzolnom kockás papírra, vagy van beépítve a játékokban is ?

 

Olyasmit tervezek, hogy végignyomom a 6-7-8-at ugyanazzal a partival.

Milyen összeállítást érdemes ilyenkor csinálni ?

Előzmény: Harvey Porter (2972)
Harvey Porter Creative Commons License 2011.05.27 0 0 3049

És jáccott már valaki valamivel a japáni ágból? Mondjuk, úgy nézem, h. leginkább ezzel a kettővel

 

Busin: Wizardry Alternative (Wizardry: Tale of the Forsaken Land in North America) (PS2)
Busin 0: Wizardry Alternative Neo (PS2)

 

lehetne érdemes. Mer van amelyik katonai akadémián jáccódik, muhaha, és van amelyik egyszereplős, van amelyik szimpla port, és van amelyik japánul beszélős.

Előzmény: fulgur (3047)
fulgur Creative Commons License 2011.04.05 0 0 3047

De hogy on-topikok is legyünk, a Wizardry széria Japánba "vándorolt" ága köszöni szépen, él és virul, és éppen a napokban jelentettek be egy új epizódot, Wizardry: Labyrinth of Lost Souls címen. Sajna, csak PS3-on.

Előzmény: wizardry8 (3043)
fulgur Creative Commons License 2011.04.05 0 0 3046

Nagy kópé ez a wiz8. =)

Előzmény: wizardry8 (3043)
Arilian Creative Commons License 2011.04.04 0 0 3044

Basszus, pillanatra megörültem :)

 

de addig is

 

http://www.youtube.com/watch?v=dhdj_hzgpFw

 

http://www.youtube.com/watch?v=MvGbBoKrPIk

 

 

 

wizardry8 Creative Commons License 2011.04.02 0 0 3043

Jön a Wizardry 9!!!!

 

Ezt tegnap kellett volna beírnom, bocs.

east Creative Commons License 2010.02.24 0 0 3042
így szebb :)
Előzmény: east (3041)
east Creative Commons License 2010.02.24 0 0 3041
Nem tudom, volt-e már ez a link:

http://www.wizardryworld.com/
Harvey Porter Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3040

Ja, ja, már megvan mindkettő, csak melyik használhatóbb? Na:

 

Shield Wall:
Upkeep 55
+5 Armor
+10 Missile Defense
+10 Defense (Shield Mastery)
Knockdown Immunity (Shield Expertise)
-20% Damage dealt (that currently isn't working, you deal full damage with Shield Wall up.)

Shield Defense:
Upkeep 35
+15 Defense (Shield Mastery + Shield Expertise)
+5 Missile Defense
-5 Attack / Attack Penalty Removed (Shield Balance)

 

Külföldi oldalakon azt írják, hogy sárkányok és ogrék ellen, akik ugye szeretnek lecsapni, érdemesebb a wall, a többi ellenfél ellen meg shield defense...

Előzmény: Arilian (3039)
Arilian Creative Commons License 2010.02.15 0 0 3039
Mind a kettő meglesz, tök mindegy melyikkel kezded kb.

Az ütéseket annyira nem érdemes kifejleszteni mert nagyon kevés stamina van full plate ben. Meg ha később templart csinálsz belőle ott vannak jobb cuccok amire a staminát költeni lehet... De azok is jól jönnek néha.
Előzmény: Harvey Porter (3037)
a Bloom Creative Commons License 2010.02.13 0 0 3038
Csak tippem van a kedvenc rogue karakterem alapjan: a dodge jobb, bar lehet, hogy egy warriorenal tobb dexterity kell hozza. A rogue-om szinte minden elol el tudott hajolni, legfeljebb nagy tomegben nyelt be egy-egy pofont.
Csak a magusok tudtak megfogni, amig nem volt meg az Arrow of Slaying. :)
Előzmény: Harvey Porter (3037)
Harvey Porter Creative Commons License 2010.02.13 0 0 3037

Ja, izé, Dragon Age:

 

Most, hogy újrakezdtem pajzsos sráccal, sokkal flottabbul mennek a dolgok, a parti megállíthatatlan:)

 

Ühm, kérdés: tapasztalat alapján szerintetek melyik talent használhatóbb?: a Shield Defense (ami bónusz defense-t ad, azaz a dodge értékét növeli) vagy a Shield Wall (ami armor bónuszt, azaz csökkenti az ellenfél sebzését)?

Harvey Porter Creative Commons License 2010.02.13 0 0 3036
Egyetértek, pont az a jó, ha egy magas szintű varázsló kiemelkedik hatékonyságban és egyedül veszélyesebb mint az egész parti együttvéve, de kellenek harcosok, hogy megvédjék, mert különben két ütéstől kifekszik (meg hogy jól szétüssék a a mágia rezisztens főellenfeleket, haha) és kell priest, aki gyógyítgatja őket csata közben, mer egy harci mágus ne gyógyítgasson má', és kell még egy tolvaj is, hogy be ne szopják az összes csapdát, meg kitudják nyitni a ládákat, amiben a jól megérdemelt treasure van - miután széjjelütöttek és -varázsoltak mindenkit...
Előzmény: a Bloom (3033)
Harvey Porter Creative Commons License 2010.02.13 0 0 3035
Off? Most viccelsz? Az a legjobb ebben a topicban, hogy nyugodtan lehet mindeféléről beszélni, amíg meg nem jelenik a Wizardry 9...
Előzmény: a Bloom (3034)
a Bloom Creative Commons License 2010.02.12 0 0 3034
Remelem, nem volt nagyon off. Ugyanugy igaz a Wizardry sorozatra is, mint a Dragon Age-re.
Előzmény: a Bloom (3033)
a Bloom Creative Commons License 2010.02.12 0 0 3033
Nem igazan ertem, miert kene kiegyensulyozni a kasztokat egy ilyen jatekban. Eleg annyira, hogy szukseg legyen mas karakterekre is, mert mondjuk, egy tiszta magus parti tenyleg rohadt unalmas lehet.
Balansz miatt sirni legfeljebb WOW-eknal van ertelme, ahol nyilvan senki se akar benabb lenni a masik playernel, azt meg nem is tudom, miert emlegetem itt, hiszen semmi kozuk a szerepjatekhoz. :)
Harvey Porter Creative Commons License 2010.02.12 0 0 3032

Emberek, emberek, eltértünk a témától, nem Wizardryról, hanem Dragon Age-ről  beszélünk...:))

 

Nálam igazi szerepjátékos hozzáállással csak a két varázsló tudott nuclear blastot, kirijutsut meg csak a monk, a ninja, meg a szamuráj... ezek a sleepen, heal-en meg a staminán kívül nem is varázsoltak mást... a samu ráadásul még a heal-t se tudta...

 

BG2-ToB, ühm, én Imoent használtam tolvajnak, de ő ugye dualozva lett mage-nek, szal nem nagyon jeleskedett csapdaállításban... de ha mégeccer az életben nekiállok, akkor biztos a répamániás gnómot viszem (persze imoen mellett, mer mégiscsak tesó) egy haverom azt mondta, hogy hülyére röhögte magát a szövegén...

Előzmény: Arilian (3029)
Dorien Creative Commons License 2010.02.12 0 0 3031
Anno a DOS-os Wiz7-ben sem nagyon akart a mana feltöltődni még pihenéssel sem.
Mi a haverommal úgy oldottuk meg, hogy diskeditorral berheltünk minden varázstudóhoz 255db "Milk of Magmanesia" löttyöt, oszt jónapot... :)
(Annyi fair play azért volt, hogy ezeket csak pihenés közben itattuk a magékkal időmegtakarítás végett, harc közben tilos volt.)

Néha levezetésképp ökörködtünk tárgy berheléssel is csak úgy ex-has hexa értékekkel. Sikerült csinálnunk cipő kinézetű tőrt, amit a fejen kellett viselni, átkozott volt és volt még valami speciális töltete is. :)
Meg egyszer próbaképp felnyomtuk a HP-t/staminát/manát is talán 999-re, és a piros/sárga/kék csíkok felül kimentek a képernyőből, alul meg bejöttek. :))
Előzmény: Harvey Porter (3028)
Arilian Creative Commons License 2010.02.11 0 0 3030
Ja, persze DOS alatt játszottam :)
Arilian Creative Commons License 2010.02.11 0 0 3029
Wiz 8 ban szerintem a vége fele erősen melee barát volt a játék.
Wiz 7 ben mindig mindentudo karaktert fejlesztettem, szóval volt olyan csata amit úgy kezdtem, hogy 6db maxos nuclear blast :)
Baldurs Gateben mindennek megvolt a maga ereje, a TOB főellenségét pl roguéval volt legkönyebb megölni (csapdával)
Előzmény: Harvey Porter (3028)
Harvey Porter Creative Commons License 2010.02.11 0 0 3028

"Ez a csaták 95%-ában precízen működött."

Ja, annak, aki DOS alatt játszott; a Gold-ban ugyanis a mana regen értéke kb. 0-1%-os, muhaha, szal bőszen tartalékoltam a 'most télleg muszáj, bazzeg'-helyzetekre. Mana kizárólag akkor termelődött, ha visszaslattyogtunk a srácokkal egy fountain-hez. Persze nem mondom, hogy nem kentem néha oda egy-egy Nuclear Blastot vagy Asphyxiationt, ha jött 57 Rattkin egyszerre, de azért meggondoltam. Death Wish meg ugye a a gyógyító spellek csoportjából ment, úgyhogy az egész végigjáccás alatt egyszer lőttem el... amikor kipróbáltam...:)

 

A munka dandárját nálam a monk és a ninja végezte, ketten együtt az összes kill 51%-ában, míg a két varázsló 13 és 14 %-ban részesedett... a két utóbbi főleg csak tápolt, altatott meg persze bénán csapkodott egy-egy fegyvernek látszó tárggyal...

 

"Szinte minden rpg-ben, akár pen&paper, akár számítógépes, a totális és tömeges halálokozás mesteri a varázslók."

Ebben egyetértünk. De azt azér figyeljük meg, hogy ez csak a tömegellenfélre igaz, ha főellenel állunk szemben, mittomén bármelyik sárkány a BG2-ből, ott amíg hiába lődözték a mágusok ezerrel a Pierce Magic-et meg a Lower Resistance-t, addig a fightereknek kellett lecsipegni róluk a HP-t... magyarán a komolyabb ellenfelek majd mindenhol immunisak v. rezisztensek a mágiára, asszem a Wiz 8-ra is ez jellemző az uccsó harmada felé, nemtom, odáig nem jutottam el...

 

De igazából nem is erre gondoltam, hanem hogy a DA-ban lenyomsz egy csapatot, aztán mész 5 métert, a sarkon befordulsz balra, és már újra is regenerálódott az összes mana, nyomathatod megint a legkirályabb spelleket, ami sokkal élvezetesebbé teszi varázslóval jáccani, mint amikor AD&D-ben van betárazva 4 Fireball, azt ellőtted, aztán szevasz, keresgélhetsz, hol tudsz aludni, főleg, ha az adott területen ez le van tiltva...

Előzmény: fulgur (3027)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!