Nézd! Szvsz a gépedbe már inkább olyan mechanikus kopások lehetnek, ami miatt már bejut motorolaj az égőtérbe. Ha melegen, pár perc állás utáni indításkor kellemesen kék pamacsot dob hátul, akkor ott van már kopás és gázolajlemosódás is, ezért is nem tűnik fel az olajfogyi. Felhígul a lótej! Ezért is nem bír hosszabb etapot, bár ennél a mocinál nem is tudom mit akarsz 25k-s csereintervallumot. Jó állapotnál is cserélném 15k-nál simán.
Annyiban módosul az ár, h nem 4 lityis a kiszerelés, hanem 5. Mindent az igények szerint.
... és akkor itt az 1 literes és az 5 literes kiszerelés ára.:-))
"... Ha esetleg méltóztatsz megtekinteni egy a Castrol Hungária által forgalmazott Magnatec 10W-40-es kis hordót, akkor ott bizony látható a made in szlovákia. ... "
Ennek így látatlanban kb annyi az esélye (és itt nem a megtekintésre hanem a mondat végére gondolok) minthogy holnap megnyerjem a lottó ötöst (amúgy évek óta nem lottózom, most sem vettem szelvényt).
Minden gané ki lett pucolva,amit maga után hagyott ez a cucc egr,folytószelep,szívótorok,jeladók gyönyörűen és még mindíg csinálja!A visítást meg a személyautóm computerére értettem/a gyilkoló imerősnek végig engedi a 25000km-t/ami 12000km után kikaparná a szemem!.Mobil 10w40 érdekelne 6000ft-ért/4l
Most azt akarod írni, h 10W-40-es Mobil olaj nincs 6000.-/ 4 liter áron. Pedig van!
(öngyulladás ????) Motorolajtól?
Azt tudom, h lekoszolódott a vasad, de talán kellene egy komplett nagypuccantást adni az egész ellátórendszernek(légtorok, fojtószelep, jeladók) és talán megszűnne a "bólintás". A visítást meg meg sem merem kérdezni!;-)
Ha mindenki érteni akar a "focihoz", ez lesz a vége. Én csupán egy szerelő vagyok a sok közül, de az biztos, amíg az alkalmazotti tapasztalást háttérbe tolja a marketing, mindíg is lesznek hiénák és lejárató, bizonyíthatatlan állítások.
... igazából ül a mondás: az a q*rva, akire mondják. Ha meg mosakodni kezd, annál rosszabb.:-((
Igen.Én még mobilról a világon senkitől semmi rosszat nem hallottam./elájúlva attól sem vagyok,mint semmitől sem az utóbbi években/A castrol-ról: (ÖNGYULLADÁS,AUTÓIM 25,000KM futás helyett,12000-km után visítanak,gyulladnak,kokszolódnak.Fura,hogy mobilt nem ajánlanak folyton szarért hugyért= 6000ft-ért/4l 10w-40 komoly Bosch Szaküzletben!
Az a baj, ha Te azt írod okés, de jön egy alpári alja kereskedő, hogy ilyen szar, meg fos stb. akkor az emberek hasra esnek tőle, hogy milyen faszagyerek, és nem annak a véleményére adnak akinek tényleg van rálátása az egészre, és több tapasztalata, mint ameddig sokan eltudnak számolni...
Miért kell megsértődni mint az oviba ha valakinek nem tetszik valami?A castrol a szemembe kommersz olcsó tömegfos lett!!!És akkor mi van?????????????????????????
Félre értettél! Tisztában vagyok - a saját szintemen - az olajok tulajdonságaival, paramétereivel. A kérdéseimmel csupán a közkeletű, rendkívül szubjektív véleményeket akartam reprezentálni, ami alapján valaki megítél egy olajat...
Hello, nem méltóztatom elolvasni... sok krimit sem olvasok. Ha esetleg méltóztatsz megtekinteni egy a Castrol Hungária által forgalmazott Magnatec 10W-40-es kis hordót, akkor ott bizony látható a made in szlovákia. Nem gondolom, hogy ugyanabban az üzemben kétféle minőséget produkálnak viszont azt gondolom, hogy más üzemben töltik a kelet európai piacnak. Részemről ennyi.
Engem ez a jelenség nem nagyon aggasztana, sőt.... Inkább az (lenne) a gyanús hogy ha egy olaj több ezer km megtétele után is "szép mézsárga", ez ugyanis arra utal hogy a detergens/diszpergens adalékok (ha egyáltalán vannak az adott olajban) nem megfelelően végzik munkájukat.
Virágh et. is megmondta: az a gyanús ami nem gyanús... ))
Szerintem Szokeciganynál a pont. Azért valószínű ez a dolgok alfája és omegája, ami a castrol minőségét illeti... :S Márcsak ezértis érdemes rászánni azt a párszáz forintot, és hivatalos forrásból beszerezni az olajat.
Ott a válasz! MAJDNEM!! Nincs két egyforma olaj! Ami fel van tűntetve a flakonon (API, ACEA, gyári jóváhagyások stb.) csak behatárolják az olaj felhasználhatóságát, ezen kívül még több paraméterben is eltérhetnek! Adalékok stb...
Ezért kell Motul-t venni, elég kevesen veszik/drága/ így tuti nem hamisítják :) Sajnos én tudok olyan csapatról akik igen nagy mennyiségben palackoznak olcsó mol olajat Castrolként.. Igaz ők kizárólag magnatec 10w40-el foglalkoznak....
Engem mindenesetre tényleg érdekel, hogy vajon mi lehet a háttérben, hogy lehet két majdnem teljesen egyforma olaj ennyire más ugyanazon autóban. Merthogy a saját autómban is hamarosan csere és újfent totál elbizonytalanodtam. :D
A felsorolásból az elsőn kívül a többi mind igaz volt a Castrolra. Az egyértelmű, hogy ez csak egy egyszerű, mezei autós tapasztalata, laborba azért több tízezerért nem küldi az olajakat elemzésre, viszont mindkettőt ugyanott vette (és ugyanott, ahol én apum Corsájába). :)
Ezek a lesújtó vélemények milyen jellegűek voltak?
- Beadtam laborba és nagymértékben romlottak a paraméterei? - Sokat evett belőle, míg a másikból semmit? - Hamar feketedett? - Hangosabb volt a motor? - Lassabban épült fel a nyomás? . . .
Ezek nagyon szubjektív ítéletek is lehetnek...
Nem hiszem, hogy egy laikus egzaktan össze tudja hasonlítani az azonos paraméterű de különböző gyártójú olajokat.
Jogos, de ha adott egy ugyanolyan Castrol és egy ugyanolyan Mobil1 (ha jól rémlik, 5W30 volt mindkét tesztalany), akkor hogy lehet az, hogy az egyik 15 ezerig sem fogyott, míg a másik szintje 8 ezer után rohamos csökkenésnek indult ugyanabban az autóban? Mindkettő ajánlott E11-be.