Keresés

Részletes keresés

A.R.C Creative Commons License 2010.12.01 0 0 96

Sziasztok! Debreceni taxitársoságoknak a vhf/uhf sávukat meg tudnátok mondani?

tomajer Creative Commons License 2008.11.04 0 0 95
Mert elköltöztünk:-)


www.hallotaxi.hu
Előzmény: hex144 (94)
hex144 Creative Commons License 2008.10.25 0 0 94
Ide míért nem ír senki??????
csogu Creative Commons License 2005.04.04 0 0 92
Most ezzel mi bajod van??:-)
Előzmény: tomajer (91)
tomajer Creative Commons License 2005.04.04 0 0 91
Hüjje!:-D
Előzmény: csogu (90)
csogu Creative Commons License 2005.03.30 0 0 90
Nincs mit:-)
Előzmény: Mike (88)
Mike Creative Commons License 2004.05.12 0 0 88
köszi
Előzmény: csogu (87)
csogu Creative Commons License 2004.05.12 0 0 87
Szia Mike!!

Tanácsként mondanám, hogy ez a topik nem megy, de ha ide beírod a kérdésed biztos kapsz választ a legilletékesebbektől:)

http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=1001772&uq=6582

Előzmény: Mike (86)
Mike Creative Commons License 2004.05.12 0 0 86
ja és ez a taxi droszt is úgy keletkezett, hogy egyik nap, hopp, valaki pingált szép vonalakat a földre és aszonta ez itt mostantól a mienk, ide ne merj állni (kitett egy elvontatós megállni tilos táblát)

holnap pingálok én is magamnak egy parkolóhelyet

Előzmény: Mike (85)
Mike Creative Commons License 2004.05.12 0 0 85
Vki magyarázza el nekem legyen kedves, hogy minek alpján döntik el, hogy hol legyen taxi droszt, és miért nem kérdezik meg az ott lakókat, kell-e nekik.
mert pl. nálunk a környéken estére egy talpalatnyi parkolóhely nincs, persze a taxisok 4 helyére ugye tilos lenne állni (meg a járdára is)
nappal meg néha 1-1 taxi ott árválkodik, az is ritkán
egyébként is taxit telefonon hív az ember
szóval nem értem, hogy miért nem olyan helyre teszik ezeket a helyeket, ahol amúgy is van hely (a környéken is van ilyen hely, csak kicsit arébb) mert azt elfogadom, hogy amikor nincs fuvar, valahol állni kell, de miért a legnagyobb tömeg közepén?
csogu Creative Commons License 2004.04.27 0 0 84
1600-2500Ft-ig!

Főtaxi ajánlata volt ez???

Előzmény: II.George (2)
oagent Creative Commons License 2004.04.25 0 0 83
Kedves Fórumozók!

A pénteki tüntetésről csináltak képeket, és felrakták a http://szakmai.taxicentrum.hu-ra.

tomajer Creative Commons License 2003.10.03 0 0 82
Gyere ide
, olvasgass, és ha van ott valaki, kérdezz!
De előbb inkább tényleg olvass!
Sokat sokat:-)))
Előzmény: S.Zola (81)
S.Zola Creative Commons License 2003.10.03 0 0 81
Hello Taxisok !

Érdekelne, hogy mi kell ahhoz, hogy valaki taxizzon. Milyen papirok, engedélyek, milyen tanfolyamokat kell elvégezni stb. Az autót újra kell műszakiztatni ? Megéri ezt csinálni ?

Előre is kösz !

ifjNagyZoltán Creative Commons License 2003.09.03 0 0 80
Ha van köztetek taxis, kérnék fix jó ajánlatot most szombat este Veresegyházról a Ferihegyi Reptérre.
NZ
taxicsekk Creative Commons License 2003.08.25 0 0 79
Üdv!

Eladnám 20000 forint értékű 6x6 taxicsekkem, ami a kedvezményes díjszámítás miatt kb. 23000 forint értékű utazásra jogosít. Én kapom ezt a cégnél, de autóval járok, így nem sok hasznát veszem. 1000-es, 500-as és 100-as címletekről van szó, csak oda kell adni és kész. Megvállnék tőle 13000 forintért. Egyébként csinálhatunk belőle akár rendszert is, havonta durván ennyit kapok. Érdeklődni az e-mail címemen lehet.

Topford Creative Commons License 2003.03.26 0 0 78
Sziasztok!

Keresek CB-rádiót legalább kettő de inkább 3 kellene, nem tudtok olyan helyet véletlenül ahol olcsón lehetne valami használt cuccokat venni???
Eggyáltalán milyet érdemes venni? Grand President?

fordclub@fordka.hu -ra irjatok légyetek szives mert nem nagyon olvasom ezt a topicot.

Üdv Topford.

Törölt nick Creative Commons License 2001.03.08 0 0 77
Alapdij:350 ft
Viteldij:190 ft/km
Varakozas:50 ft/perc

Ez lenne a korrekt 2001-ben.

Előzmény: Törölt nick (76)
Törölt nick Creative Commons License 2001.02.13 0 0 76
2001-ben nem emelunk tarifat?

Foleg alapdij emelesre gondolok,de nem olyanra mint legutobb volt.

Törölt nick Creative Commons License 2000.09.07 0 0 75
Lehet annal a cegnel ahol en dolgozom nincs olyan sok cim,-azert ez igencsak relativ-en megis ugy erzem jol eltudok dolgozni.
Belehallgattam a 2 un. legjobban meno ceg radiojaba,hat nem igazan ereztem ugyanezt.
Törölt nick Creative Commons License 2000.08.30 0 0 74
Nekem szemelyesen nincs szerencsem ismerni,de nagy retek es lenyulos pali az biztos,nezd csak meg mind 2 ceget ahol volt ill. most a vezeto.
Milyen ott a hangulat,azert ez is fontos?
Legalabbis nekem.
ToM Creative Commons License 2000.08.29 0 0 73
Most inkább nem nevezném meg őket, én a jó vagy rossz csapat alatt azt értettem, hogy vannak nagyobb, sok címmel rendelkezők és vannak a többiek. O.L.-t nem kell bemutatnod, még abból az időböl ismerem, amikor a narancssárga 120L Skodájával taxizott :-)

ToM

Törölt nick Creative Commons License 2000.08.29 0 0 72
ToM:
mondj egy jo vagy jobb csapatot?szerintem mindegyik igencsak gaz,es nem csak a tarifa miatt,a taxisaihoz valo hozzaallasa miatt is.
Gondolom sejted ill. tudod mire gondolok?
Legkondis kiallas:altalaban +500 ft
nos most valami Fogyasztovedelmi duma miatt-tobbek szerint kamu-max.500ft-allhatsz ki egy legkondis fuvarra,tehat nem az alapdij es az 500ft.Ennyi.Hogy ez kit zavart,azt nem tudom,a hatterben a bukott City elnokot emlitettek,aki most a 6x6-nal okositja a nepet(O.L)

don t:
a kozeputat nem a cegeknek kell megtalani,az o erdekuk nem ez,a mindenkinek,utasnak,taxisnak jo megoldas,a hatosagi,fix ar.Ezt tudja minden taxis,csakhogy ez nem erdeke a cegeknek,mert mindjart csokkenne befolyasuk a taxisokra.
Nem lehetne ala igerni,de fole menni sem a tarifanak,sehol,mindenutt es minden autoban-legyen Mercedes vagy Suzuki-ugyanannyi lenne a tarifa,ez az igazi megoldas.
Termeszetesen a hatosag korrigalna,fel evente peldaul.Mindenki tudna,hogy ennyi es kesz.

Nem tudom,hogy erre meddig kell meg varni,remelem nem sokat,mert a mostani helyzet enyhen szolva tarthatatlan es nevetseges,minden szempontbol.

ToM Creative Commons License 2000.08.28 0 0 71
***don tunante

Okfejtésed jó, csak nem olyan könnyű otthagyni egy csapatot. Egyrészt érzelmi, baráti kötődések vannak. Másrészt anyagi oldalai is vannak.
Ha jobb csapathoz akarsz menni, van ahol 50 ezer forint a belépési díj, ha egyáltalán van felvétel. Gyengébb csapathoz meg nem érdemes menni, mert ott sokkal kevesebb a rendelés, tehát nem tudsz dolgozni. Szóval ez olyan 22-es csapdája.
Az arany középúttal meg próbálkoznak a csapatok, csak ilyenkor rögtön jön egy másik és aláígér. Hát így működik.

***A Sas
Mi van aa air-condition-al?

ToM

Törölt nick Creative Commons License 2000.08.28 0 0 70
Ott biztosan nincs igen okos szabaly az alapdij es a viteldij kozotti viszonyra,mint nalunk.

A 800ft-os alapdij eleg huzos,legalabbis magyar viszonyok szerint,a 250ft/km meg az itthoni viszonyok mellett is elmegy,en azt hiszem.
A svedeknel meg abszuludte nem is olyan veszes.

Egyszer,talan nalunk lesz ilyen,ill.egyseges tarifa,aminek se ala,se fole nem lehet menni,senkinek.

A legkondis kiallassal valo problemarol hallottatok?

don tunante Creative Commons License 2000.08.28 0 0 69
ToM:
kicsit optimistábban számoltam először (főleg a kihasználtságot tekintve)
az általad írt adatok alapján egyébként a 120 Ft-os tarifa kb. brutto 60.000 Ft-os fizetésnek (ha kórházba kerülsz nem kap ennyit a nővér aki ellát), a 200 Ft-os tarifa pedig kb 420.000 Ft-os fizetének (az átlagfizetés kb. ötszöröse) a 240 Ft-os pedig 610.000 Ft-os bruttónak (jól fizetett felsővezetői szint) felel meg

egyébként pont azért nem értem, hogy miért ígérnek a cégek egymás alá, mert a vállalkozó taxisok, ha nincsenek megelégedve a feltételekkel (nem éri meg nekik), otthagyhatják a céget, és folytathatják más cégnél, vagy egyedül
ezzel szemben viszont úgy tudom - igazíts ki ha nem így van - hogy a taxisok pont azokhoz a cégekhez áramlanak, amelyikek olcsó tarifával dolgoznak, szerinted akkor mi lehet ennek az oka?
mert ugye ha a cég túl alacsony tarifát alkalmaz, hiába lesz sok megrendelése, ha nincs aki elvigye az utast (mert nem éri meg), ha túl magasat, akkor nincs megrendelése, tehát otthagyják a taxisok, ebből következtettem arra, hogy a cégeknek valami arany középút lenne jó, amivel magáhot vonzhatja az utasokat és a taxisokat is

Előzmény: ToM (66)
ToM Creative Commons License 2000.08.27 0 0 68
Kb. két hete láttam egy svéd taxit itt a városban. A tarifa táblája ott volt korrekten a jobb hátsó ablakban. Svéd koronában volt megadva :-) gondoltátok volna? Osztás-szorzás után a kövekezőt kaptuk: 800/250/85 nem rossz...

ToM

Törölt nick Creative Commons License 2000.08.27 0 0 67
Magyarul:
a taxitarsasagok a taxis f....val verik a csalant,nekik,teljesen mindegy,hogy mennyi a tarifa,120 vagy 300 ft.Az o beveteleik es koltesegeik nem valtoznak egy esetleges tarifamodositassal.
En is kijelentem-szinten taxis vagyok-hogy a 120 ft teljesen nevetseges es deficites ar,ha lepest akarunk tartani,a mostani tarifanak kb 250-300 ft/km-nel kene jarni,ehhez kepest ez a fele.
Nos ez mag adhat okot az un."sirasra".
ToM Creative Commons License 2000.08.26 0 0 66
***don tunante

Nos, most nem kezdek bele nagy számolgatásba, késő van már ehhez, de toporgo bivaly már készített egy korrekt költség elemzést. Mint ott láthattad, adott egy kb. 3.3 millió forintos költség. Mint rámutattam, ma Bp-en a taxik 50%-os gurulóval dolgoznak. Az 54 ezer km-nek a fele
27 ezer, de igazad van vegyük bele a ketyegést és az alapdíjat, számoljunk nagyvonalúan 32 ezer
km-t. Nos ha ezt beszorzod a tarifával és levonod belőle a költségeket, kiváncsi leszek, hogy mit hozol ki belőle?
A rossz tapasztalatokat illetően elismerem, hogy bőven vannak ilyenek, a baj csak az, hogy mindenki csak a rossz tapasztalatra emlékszik vissza. Mert amikor beül egy taxiba, utazik, fizet, kiszáll és semmi gond, arra nem fog emlékezni, mert hát miért is kéne emlékeznie?
De bezzeg, ha egyszer történik valami, azt évek múlva is emlegetni fogja.
Említetted az árversenyt. Tudod pont a taxi az a vállalkozási forma, ahol az árversenyt nem lehet érvényesíteni. Kérded miért? Azért, mert ez nem egy kis bolt ahol pár forinttal olcsóbban adod a
tejet-kenyeret és akkor a környékről hozzád fognak járni az emberek vásárolni. Erre a világ civilizáltabb felén már régen rájöttek, és nem is próbálják árversenybe belehajszolni a taxisokat, mert rájöttek, hogy az csak visszaéléseket fog szülni. És szült ott is, ezért vezették be mindenhol a fix tarifát. Tudják, hogy egy korrekt szolgáltatáshoz, korrekt bevétel szükségeltetik.
Míg nálunk ez a maximált tarifa ez egy vicc.
És most jön a hozzászólásod utolsó része:
"külön érdekesnek tartom egyébként, hogy a nagy taxitársaságok a kezdeményezői a most kialakult árversenynek, ahol a társaságot is fenn kell tartani, ami plusz költség, de nyilván nem csinálnák, ha nem érné meg nekik"
Na erről beszéltem, a hozzá nem értésről!
Na elmondom akkor: A taxitársaságok úgymond fuvarszervező irodák. Tehát a hozzájuk beérkező taxi igényt továbbítják a velük szerződésben álló taxisokhoz. Hangsúlyozom, a taxis önálló vállalkozó, a taxitársasággal ő csak szerződésben áll. Na most ő fizet a taxitársaságnak egy havi kb. 25 ezer forintot aminek a neve fuvarszervezési díj. Most jön a lényeg. A taxitársaság a tarifától függetlenül megfizetteti ezt a díjat a taxissal. A társaságok vezetői könnyen ígérgetnek egymás alá, meg adják a különböző kedvezményeket, NEM ŐK FIZETIK MEG, HANEM A TAXISOKKAL FIZETTETIK MEG, akiket kényszerítenek, hogy olcsóbb tarifákkal járjanak. A taxitársaságnak így is, úgy is megvan a bevétele. De kell mutatnia a taxis felé is valamit.Azt kell felmutatnia, hogy náluk mennyi cím van, lehet dolgozni. Fel is mutatja. Beharangozza a különböző kedvezményeket az utazóközönségnek, hogy milyen olcsó az adott cég, és utána a taxisa elviheti gyík áron. Magyarul gazdaságtalanul, mert nyugodtan ki merem jelenteni, hogy ma 120ft/km-el járni az deficites.
Kérded, hogy mégis, hogy lehet akkor megcsinálni. Megmondom én. Nem tesz félre az autócserére, spórol a javításon, meg mindenen amíg lehet. És ha kiesik alóla az autó, más lehetőség nem lévén beugrik egy lízingbe, és akkor aztán éjjel.nappal kinnt lehet, hogy tudja fizetni a havi részleteket.
Na egyelőre ennyi, remélem most egy kicsit tisztábban látod...

ToM

don tunante Creative Commons License 2000.08.26 0 0 65
ToM:
tételezzünk fel tehát 50%-os kihasználtságot
szerinted mennyi bevétel (alapdíj + percdíj + km díj + borravaló) keletkezik a példa szerinti éves 54.000 km futásteljesítményt feltételezve?
győzz meg számokkal, hogy "kívülállóként mindenféle okos dolgot kiabálok be", hiszen jobban értesz hozzá (vagy nem?)!

a taxi az egy olyan szolgáltatás, amit sokan igénybe vesznek, és így sokaknak van tapasztalata (jó vagy rossz) és véleménye (jó vagy rossz) a taxisokról, a probléma szerintem ott kezdődik, hogy túl sokan vannak azok, akiknek kedvezőtlen tapasztalatokat szereztek, és ennek következtében negatív véleményük van, ebből persze nem az következik, hogy minden taxis csaló rabló hiéna, hanem az, túl sok a csaló rabló hiéna taxis, és ez lerontja a taxisokról kialakult képet, ez ellen senki más nem tud tenni csak a taxisok maguk
szerintem az természetes, hogy a taxis is meg akar élni (az se baj ha jól), azt már viszont szigorúan elítélendőnek tartom, ha ezt nem tisztességes módszerekkel teszi, egészen függetlenül attól, hogy mások mit tesznek ebben az országban, az ugyanis nem mentség semmire

az árverseny egy olyan dolog (mint a versenyek általában), hogy igen kellemetlenül érinti azokat, akik nem bírják tartani a lépést, és kiesnek, ezek ilyenkor igen szidják a versenytársakat, a versenyt, a sorsot, és mindent amit csak lehet
külön érdekesnek tartom egyébként, hogy a nagy taxitársaságok a kezdeményezői a most kialakult árversenynek, ahol a társaságot is fenn kell tartani, ami plusz költség, de nyilván nem csinálnák, ha nem érné meg nekik

Előzmény: ToM (61)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!