Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sziliuno Creative Commons License 2010.12.01 0 0 32
Előzmény: Inner Circle (31)
Inner Circle Creative Commons License 2000.08.17 0 0 31
"Amit IC ír a legutóbbi hozzászólásában az azért nem egészen igaz. Vannak ilyen Schumák szurkolók is, de viszonylag elenyésző számban. Igaz ez feltűnő, mert ők hangosak. Van viszont egy olyan tábor is, amelyik szerint a cipésznek szarvai, patái meg hosszú farka van (hátul). A Ferrari meg csalók gyülekezete. Ez a tábor is hangos."

Amint az kiderül a vonatkozott hozzászólás utolsó részéből is:

"Persze vannak ilyenek minden oldalról, csak Schumacher karizmatikus egyéniség lévén, több ilyet gyujt maga köré, mint mondjuk Hakkinen vagy Villeneuve. Nem Ferrari-specifikus."

Előzmény: Kopasz (29)
Levike Creative Commons License 2000.08.17 0 0 30
Macs !

Ne haragudj, de te emlekszel rosszul. teny.

tavaly :
A Ferrarit Sepangban illegalisnak mertek. teny.
A Ferrari kitalalta, hogy de ha x fokkal elforgatva merunk, akkor szabalyos. teny.
A FIA, egy izgalmas utolso futamra bazirozva, elfogadta. teny.

iden :
Interlagosban az elso 6 helyezettbol gyakorlatilag csak Fisichella autoja volt szabalyos, a tobbieke, DC-t is beleertve szabalytalan volt...az auto aljan levo deszka tul vekonyra kopott. DC eseteben az egesz meg volt tetezve azzal, hogy a razkodastol serult az autoja, ezert lejjebb volt az elso szarny a megengedettnel (asszem az elso)...
Bizonyitott teny, hogy a razkodastol, mert amugy az auto szabalyos volt, egesz hetvegen, es kimutathatok voltak a serules okai.
A FIA nem hagyta meg a pontokat...egyesek szerint peldat statualt (ha igy volt, eleg inkonzisztensen teszi), de szerintem szimplan arrol volt szo, hogy a Mercik bar kiestek, de jo gyorsnak tuntek, es a FIA ugy dontott, eselyt ad a Ferrarinak.

Egyebkent szerintem undorito biznisz ez az egesz F1 mar. Inkonzisztens buntetesek tomkelege az egesz. Emlekeztek mi volt 95 interlagosban ?
A Williams, es Benetton autok is illegalis benzint hasznaltak. Erre kineveztek Bergert gyoztesnek, aztan meg elvettek tole, mondvan, a csalo csapatok versenyzoi megtarthatjak a pontokat, csak a csapattol veszik el. Pedig ez hulyeseg,hisz hiaba a versenyzok nem tehettek rola, egy illegalisan folturbozott autoval elert eredmeny nem ervenyes. De sorolhatnam.

Sok ember utalja Hakkinent, pedig, az a srac gyors volt a kezdetektol, visszajott a halalbol, megnyert ket kielezett VB.-t, megmutatta, hogy sohasem adja fel. Abszolut Uriember a palyan, soha meg csak a gyanu arnyeka sem merult fol bennem, hogy sunyi inkorrekt manoverekkel operalna...mindemellett nagyon gyors, akarki akarmit mond, Senna halala ota az egyetlen, akit Schumachernek bizony komolyan kell vennie. Emberbol van, nem egy robotgep, tud sirni, orulni, vannak melypontjai, de vannak csucsai is, mindig osszeszedi magat.
Az interjui korrektek, oszintek, lenyegre toroek.
Mi kell meg ?

Annak idejen Sennat is ezert szerettem, nem beszelt melle, csak osszeszoritotta a fogat, es ha faradtan, meggyotorten, sajtopatkanyoktol es feltekeny kollegaktol korulveve is, de mindig megmutatta, hogy kicsoda O valojaban.

Levi

Előzmény: MaCS (16)
Kopasz Creative Commons License 2000.08.17 0 0 29
Úgy látom, hogy éldegél még ez a pejoratív című topic is. Amit IC ír a legutóbbi hozzászólásában az azért nem egészen igaz. Vannak ilyen Schumák szurkolók is, de viszonylag elenyésző számban. Igaz ez feltűnő, mert ők hangosak. Van viszont egy olyan tábor is, amelyik szerint a cipésznek szarvai, patái meg hosszú farka van (hátul). A Ferrari meg csalók gyülekezete. Ez a tábor is hangos. Kinek ez csípi jobban a szemét, kinek az.

A csalásról. A csalás akkor válik csalássá, amikor leleplezik. Ha nem veszik észre vagy nem tudják bizonyítani, akkor gyakorlatilag nem létezik. Hakka rajtjai valóban emberfelettinek tűnnek. Lehet, hogy alkalmaznak valami olyan kütyüt (önmegsemmisítő szofver?), ami segíti, de amíg feketén-fehéren meg nem fogják a csapatot valami ilyesmivel, addig hivatalosan nem csalnak! A legutóbbi plombalerázódási ügyben sem csalás miatt vették el a csapat pontjait, hanem a trehányságot büntették ezzel, Hakka meg azért tarthatta meg a pontjait, mert a plombához neki semmi köze, azért a csapat felel. Ez van. Ha a McLarennél kitaláltak valami olyasmit, amivel nem tudják elkapni őket, akkor azt szerintem használják is. Mint ahogy az összes többi csapat is használná hasonló esetben. Talán még annyi eszük is van, hogy nem mind a két kocsin alkalmazzák, hanem csak az egyiken, szükség szerint. Így nem annyira feltűnő, hogy a két kocsi már az első kanyarba 50-100 méter előnnyel érkezik. Félreértés ne essék, én nem tételezem fel, hogy a McLarennél csalnak. Lehet, hogy Hakka tényleg ennyire jó. Én nem tudom mi a valós helyzet, de benne van a leírtak lehetősége. Addig azonban csak akkor lehet rámondani a McLarenre (vagy bármelyik másik csapatra) hogy csalt, ha elcsípik és jól megalapozottan be is bizonyítják. Persze szigorúan SZVSZ.

Üdv: Kopasz

Inner Circle Creative Commons License 2000.08.17 0 0 28
Tavaly Monaco: az idoméron Hakkinen megelozi Schumachert. Schumi-párti konklúzió: jobb volt a kocsija. A versenyen Schumacher lerajtolja Mikát. Schumi-párti konklúzió: hát igen, a technikás pályán Schumacher verhetetlen.
Idén Hungaroring: az idoméron Schumacher megelozi Hakkinent. Schumi-párti konklúzió: hát igen, a technikás pályán Schumacher verhetetlen. A versenyen Mika lerajtolja Schumachert. Schumi-párti konklúzió: jobb volt a kocsija.

Magára ismer valaki?... Akkor gondolkozzon el!

"A focit már tönkretették a "szurkolók", a Forma 1-et nem szabad elveszteni."

Ebben benne van MINDEN, amit két oldalban le lehetne írni. Valszeg én sose vettem volna észre a hasonlóságot, pedig tényleg ordító! Tényleg egy hangos, a sportot hírbol sem ismero kisebbség rontja el a túlnyomó többség szórakozását!
Én esküszöm, nem utálom Schumachert, manapság már egészen jó gyerek. Éveken át melózott a Ferrarival, hát hadd nyerjen, ha neki jön ki a lépés. Olyan szépen tud örülni a sikereinek a dobogón.
Egyvalamiért keseredik meg ilyenkor a szám íze, nevezetesen hogy aztán belépek az F1-fórumra, és egybol a nyakamba ömlik hogy "a Tanár Úr alázott", "a szürketaxik leégtek", "Mika mehet sírni", "Kakinen ennyit tud, egy nyavalyás senki". Isten bocsássa meg, de néha már azt kívánom, hogy Sumák sose lásson kockás zászlót! Nem, nem tole irigylem egy percig sem, hanem az UTE-Fradiszeru rajongóitól! Tisztelet a kivételnek, természetesen. Errol Sumák végképp nem tehet, és állítom, foleg az ilyen "mert tinektek fáj hogy o a legjobb"-szövegek miatt utálják a legtöbben. Az életben persze látnám, hogy aki mondja, arra mennyire érdemes figyelni, de itt a Neten az ember azt hihetné, hogy értelmes emberek szajkóznak ilyeneket - ettol megy el a kedvem. (Persze vannak ilyenek minden oldalról, csak Schumacher karizmatikus egyéniség lévén, több ilyet gyujt maga köré, mint mondjuk Hakkinen vagy Villeneuve. Nem Ferrari-specifikus.) Szomorú.

Előzmény: da Silva (18)
Damon Creative Commons License 2000.08.17 0 0 27
Odaállítanám a célegyenes végi kanyarhoz startnál. Egy F1-es gép hangja is őrület, de 22-é... Ha ettől sem gerjed be az illető, akkor marad az Adrenalin futam a kétüléses McLarenben (Panis mögött a hátsó ülésen), ha túléli akkor tuti szeretni fogja...
da Silva Creative Commons License 2000.08.17 0 0 26
Biza, de a bukásokat én nem. Már 2 pilótát elvesztettem, egy 3.-at is majdnem. Gondolok itt Sennára, a drága-jó Greg Moore-ra, aki ugyan Cartos volt, de legalább úgy szeretem, mint Sennát; és Hakkinenre.
Én a rajtokat is imádom, meg amikor még az utolsó körben is van esély elozésre...
Ti mivel gyoznétek meg egy F1-re tök immunis paskót, hogy ez egy csodaklassz dolog?
Előzmény: Köves (25)
Köves Creative Commons License 2000.08.16 0 0 25
Schumachert :))))))
Autók, elôzések, elôzések megakadályozásai (ez egy szép kifejezés), izgalmak a boxban, bukások, drámák ... avagy inni a sörömet és bosszankodni, amikor nem történik semmi.
Csá
Véresszájú Köves
da Silva Creative Commons License 2000.08.16 0 0 24
Köszi!
Előzmény: CYRUS (23)
CYRUS Creative Commons License 2000.08.16 0 0 23
SZVSZ= Szerény Véleményem Szerint :)
Előzmény: da Silva (22)
da Silva Creative Commons License 2000.08.16 0 0 22
Mi az az SZVSZ?
A véresszájúak azonnal köpjék ki a gilette-pengét, mielott fülig érne a mosolyuk! :))))

Csomó ismerosöm kérdezgeti, mit imádok a Forma 1-en annyira, amikor csak egy rahedli autó köröz és tök uncsi.
Tényleg, mit is?
Erre nem tudok mit mondani, ez varázslat. Akit megcsapott a benzingoz szele, csak az értheti. Erre születni kell.
Az elso emlékem az, hogy még alsótagozatos általános iskolás koromban (1-2. oszt.) télen nézem a tv-t apuval és megkérdezem, hogy miért nincs ilyenkor F1, és mikor lesz már?
Azóta apa kérdez tolem versenyeken. Pedig csak 8-10 év telt el azóta. Amikor a Fickó a Sárga Sisakkal hirtelen eltunt, majdnem abbahagytam a nézését. Végül (szerencsére) mégsem. Ott volt Ayrton volt csapattársa, a Fickó a kékcsíkos Sisakkal. Még mindig itt van, csak azóta felnottünk. Összenottem a Forma 1-gyel! Telente viszketegségem van a hiányától, ilyenkor a suliban (most majd gimi 3. oszt) a pad alatt olvasgatom a Forma 1 sztorikat DS-tól.
Ti mit szerettek a F1-ben?

Előzmény: fastcar (21)
fastcar Creative Commons License 2000.08.15 0 0 21
Jó estét!

Én is az utóbbi két hozzászólással tudok egyetérteni!

Szerintem csalásról szó sincs! Az én meglátásom szerint a következö történt vasárnap:
1 Schumi még mindig nem tud elég jól rajtolni
2 DC is beragadt egy kissé
3 Hakki szélárnyékban vett egy kis lendületet, azt uccu neki fakereszt kilendül és becsukta az ívet Schumi orra elött
SZVSZ a Ferrari arra számított, hogy MS a pole-t kihasználva elsöként fordul be a célegyenes végén, ergo a Ringen a kanyarokban szinte lehetetlen éles helyzetben elözni, tehát csak a kigyorsításokra optimalizálták a gépet. Ez tisztán látszott a DC-vel folytatott háromnegyedórás duellböl. A Merci meg a kanyarokra hajtott (szintén az MS-DC viadalból látszott) - nekik jött be. Szerintem MH ha máskor nem, hát az elsö boxnál akkor is megelözte volna Schumit, mert az alatt a 2-3 kör alatt, amivel késöbb ment ki gyüjtött volna annyi elönyt, hogy éppen MS elé vágódik ki a boxból.

Egyébként jómagam is MS drukker vagyok de tudom szemlélni az eseményeket objektíven is.

da Silva Creative Commons License 2000.08.15 0 0 20
Köszönöm!
Errol van szó. Persze az is meglehet, hogy a McLaren azzal akarta biztosítani Mika elsoségét, hogy a plomba súlyával könnyebb legyen a verda, de nem hinném. Sepang már rázósabb eset, bár kétlem, hogy olyan jelentos lenne a különbség (asszem utólag kiszámolták, hogy pár mp-et jelentett a verseny alatt). Ez az egész az üzlet miatt van. Ha a Ferrari tavaly szabálytalan is volt (lett volna), nagyrészt a verseny életbentartása miatt kapta vissza Schumi a pontjait. Még N. Lauda is aszonta, hogy el kellett volna venni. Szerintem a tisztességes verseny a jó, én helyesnek tartom a döntést, szabályok ide vagy oda, mert tényleg alig befolyásolta az idoket.
Előzmény: Köves (19)
Köves Creative Commons License 2000.08.15 0 0 19
Ez végre egy értelmes hozzászólás! Én is véresszájú Schumacher-rajongó vagyok, de én azért szeretem ôt, mert tetszik a vezetési stílusa, és ezen túl nem veszem a lelkemre a dolgot. Ha a topic címe nem tréfa akart lenni, akkor ez baj. Mert a Forma 1(nek) nem errôl (kellene) szól(nia). Szerintem éppen ez a ki csalt, mit miért hogy csinált rosszul szemlélet, amit az üzlet hozott be a sportba, ez rontja el az egészet. A tavalyi sepangi eset (valaki egy digitális fényképet nézegetve próbált csalást találni) pontosan ugyanolyan nevetséges, mint a mostani Mikkamakkás (egy pecsét hiányzik a kettôbôl). Halál a szarrágókra!
Schumacher szerintem jobban vezet, mint Hakkinen, de ezt bizonyítania kell egy VB-címmel. Én surkolok neki, hogy összejöjjön, és szomorkodom egy kicsit, ha rosszul megy neki. Vasárnap kettôtöl négyig (vagy ötig). Amúgy meg nem akarom letekerni a többi tábor híveinek fejét.
Csá
Köves
Előzmény: da Silva (18)
da Silva Creative Commons License 2000.08.15 0 0 18
Gyerekek, ha bárki is csalt volna, már rég kiszórták volna az FIA vizsgáin. Na persze ok sem pártatlanok.... pláne a McLaren javára nem, láss néhány példát alant!
Engem baromira idegesít, hogy minden Forma 1-es fórumon gyulölködnek a Mika ill. Schumi drukkerek. Könyörgöm, én a Ringen egy gigant Schumi-tábor kellos közepén néztem és sikítoztam végig a futamot kék-fehérben és senki meg nem próbált elküldeni a francba ( a csúnya nézés persze nem tartozik ide).
Tiszta nevetséges ez az egész. Nem lehetne esetleg a dolog SPORT részérol beszélni? Például Mika zseniális rajtjáról? Remego kézzel tartottam a távcsövet az elso kör után, és örömkönnyek patakzottak a szemebol, amikor megláttam az élen.
Biztos a Schumi-drukkerek is számtalanszor átéltek ehhez fogható pillanatokat: pl '98- Hungaroring. Miért nem ezekrol beszélünk? Az egész a mi szórakoztatásunkra van kitalálva. Élveznünk kéne. Ez a csépelés nekem NEM okoz örömet. Aki utálkozni, balhézni akar, menjen Fradi-UTE meccsre. A focit már tönkretették a "szurkolók", a Forma 1-et nem szabad elveszteni. Nekem jóformán mindennél többet jelent ez a Nagy Cirkusz, Schumival együtt(különben milyen uncsi lenne)! A jó, izgalmas és balesetmentes futam az igazi szórakozás, talán a végeredménytol eltekintve is. Miért kell gyulölni a konkurrens pilótát vagy csapatot mert most jobb a kedvencünknél? Idén o nyer? Jövore majd a saját pártfogoltunk.
Fontolja ezt meg mindenki. OK, lehet, hogy marhaság ez az egész és sose lesz egy nyugis chat a futamok után, de azért ugye mindenki érti mire gondolok?
Előzmény: cr2 (17)
cr2 Creative Commons License 2000.08.14 0 0 17
Azért a tavalyi sepangi eseten elég sokan csóválják mai napig a fejüket. Kissé nevetséges volt, bár tavaly is Irvinenak drukkoltam.
Idén meg azt nem értem, hogy ha Haka 10 pontját meghagyták, akkor miért kellett év elején DC 6-ját elvenni???
Előzmény: MaCS (16)
MaCS Creative Commons License 2000.08.14 0 0 16
Halihó!

Rosszul emléxel.
Tavaly a Ferrarik Sepangban rendben voltak, a szabálykönyvnek megfeleltek a méreteik. (tény)
A McLarennél azonban az idén már volt bizonyított szabálytalanság, nem is egy. (tény)

MaCS

Előzmény: Levike (14)
Mogorva Creative Commons License 2000.08.14 0 0 15
Ennyivel jobban nem rajtolhat el Kakinen már másodszor...

Dehogynem... :))

különben, ha megnézed a visszajátszást nem rajtolt jobban mint schumi, csak éppen kibújt a szélárnyékából és bezúzott mellé, kihasználva azt a vitathatatlan tényt, hogy Suhamér nyílvánvalóan kicsit óvatosabb duhaj lesz, mert szeretne már egy futamot végre befejezni, ezért nyílván nem fogja rácsukni az ajtót az első kanyarban. :)

Bejött nekki. Az már csak hab a tortán, hogy annyival gyorsabb volt, hogy idővel, bő 30 másodperccel legyalázta ezen a lassú pályán...

Előzmény: Damon (13)
Levike Creative Commons License 2000.08.14 0 0 14
Oszinten ?

Szerintem Schumacher nyomkodott mindenfele gombokat tavaly kanyarokban.., valamint neki lattam a Hockenheimi palya egyik lassitoja utan csukodni a tanksapkajat...(ugye nem kell magyaraznom mit jelenthet ez ?), valamint a Ferrari szarnya volt nagyobb a megengedettnel tavaly Sepangban. Ennyit arrol, hogy ha csalasrol van szo, akkor ki johet szoba egyatalan..

bye
Levi

Damon Creative Commons License 2000.08.14 0 0 13
Visszatérnék a topic eredeti témájához...

Szerintem itt és az elozo futamon megint elovette a McLaren a kipörgésgátlót (ami nem úgy muködik mint egy utcai autón, mert az azért nagyon durva csalás lenne), azt ami miatt tavaly is egész évben ment a csata hogy szabályos-e vagy sem. Ennyivel jobban nem rajtolhat el Kakinen már másodszor...
A másik dolog szerintem hogy csalás nélkül is - sajnos - a McLaren gyorsabb a Ferrarinál, és ha nem Schumi ülne a vörös autóban, akkor a Jordan-nel és a Williams-szel csatázna a Ferrari és nem a McLarennel.
De teljesen mindegy hogy kinek milyen az autója, ki csal, ki nem, ki milyen sofor, a lényeg hogy izgalmas legyen a VB, és meglegyen a megfelelo nézoszám, tehát a PROFIT. Errol szól az egész, az egész F1 egy színház.

Alonso Mosley Creative Commons License 2000.08.14 0 0 12
Nemzetileg homogén szakembergárdája szvsz senkinek sincs (jó, talán a Hondának, az egy lényegesen zártabb világ, mint az EU vagy az USA). A Mercedes motornál az a különbség a többihez képest, hogy a gyártás nem az anyacég telephelyén folyik. A Scuderia V10-esét fejlesztők sem ülnek egy szobában az utcai Ferrari motorokat tervező mérnökökkel. Mindenhol külön csapat foglalkozik a F1 motorok feljesztésével, a Merci valamiért jobbnak látta ezt ezt a csapatot Angliába telepíteni. Talán közelebb akartak lenni a McLaren főhadiszállásához, Wokinghoz.
Az óriásplakáton én is túlzónak érzem a sugallni próbált tiszta Mercedes képet, ami igaz lehet a Safety Car esetében (bár az AMG ott is bejátszik), viszont egyértelműen hamis a Mika autója - David autója képaláírásoknál. De ez már marketing, az egy ilyen állatfajta. A sikeres F1 szereplés a Renault esetében is megmutatkozott az eladásoknál, persze, hogy a stuttgartiak is ki akarják használni az ebben rejlő üzleti lehetőséget.
Előzmény: cr2 (11)
cr2 Creative Commons License 2000.08.14 0 0 11
Itt nem a szimpi-olasz, csúnya-németről van szó, egyszerűen a Honda Honda, a Muden Mugen, a Renault anno Renault, a Cosworth Cosworth... egyedül a Mercedes Ilmor. A svájci megszerkeszti, az angol megépíti, a német kifizeti. Aztán meg nézhetjük az óriásplakátot.
Alonso Mosley Creative Commons License 2000.08.14 0 0 10
Összekeveritek a McLarent a Mercedesszel. Nem egyenlőek. A Williemszet nem hívta senki Renault-nak, pedig legalább akkora szerepe volt a 90-es évek elején a sikerükben a Renault motornak, mint a McLaren sikerében a Mercedes név alatt futó erőforrásnak.
Valószínüleg a motor nem attól lett jobb, hogy földrajzilag máshol gyártják. Inkább annak tudható be, hogytaláltak egy olyan embert, akinek sikerült egy jó konstrukciót összehozzni. Hogy angol az istenadta? És?
A Ferrarinál a főtaktikus és a főkonstruktőr angol, a csapatfőnök francia, a pilóták német és brazil származásúak. Akik kiszolgálják őket, akik munkája nékül az ő zsenialitásuk nem érne semmit, na közöttük sok az olasz. Ugyanúgy, mint a Mercedes motor körül a német. És nem a McLaren körül, mert az angol csapat.
Sem a német nemzetet, sem a német embereket, sem a német ipart nem bálványozom. Csak szerintem téves az ez tiszta olasz csapat, itt még a kevlárban lévő karbonszál is olasz szénbányából származik, bezzeg a Mercedes pénzért ráfesti a tiszta angol motorra a csillagot elmélet.
A németeket elég könnyű utálni, nekem is kedvem lett volna pénteki Hungaroringes látogatásom alatt rendet tenni az ottani germán állatok (tisztelet a kivételnek) között egy RPG-vel, de a szimpatikus-olasz-Ferrari vs. csúnya-német-Mercedes érvrendszer számomra nem túl meggyőző.

Ui: Nem német autóm van.

Előzmény: sansalvador (9)
sansalvador Creative Commons License 2000.08.13 0 0 9
"Mér, a Ferrariban mi olasz diMontezemolón kívül? "

Minden ami a McLarenben nem német.

Nem gondolod hogy kissé gyengék az érveid?

"De miért fáj ez neked? "

Neki nem fáj! Nektek fáj hogy a Mercedesnek a pénzen kivül egy nagy szar köze sincs a McLaren-hez. Ugyanis könnyű mindent összevásárolni, aztán verni a nyálat, hogy mi vagyunk ám a fasza gyerekek! Még egy normális motort sem tudott összerakni Németországban az a fasza Mercedes, hogy ne füstölt volna el idő előtt -ugye emlékeztek? Érdekes, amióta Angliában készitik azóta megbizhatóbb. Persze sokba került ez a Mercinek, hogy a csillag rajta maradjon.

Előzmény: Alonso (8)
Alonso Creative Commons License 2000.08.13 0 0 8
Mér, a Ferrariban mi olasz diMontezemolón kívül? Ja, persze, a spagetti ebédre. Felejtdd már el az egy gyár-egy kocsi korszakot. A C-klassénak pont anyi köze van a McLarenhez, mint a Fiat Puntónak a Scuderia Ferrarihoz. Az autógyártás túllépet ezen, betört a globalizáció. De miért fáj ez neked?
Előzmény: cr2 (6)
fargo Creative Commons License 2000.08.13 0 0 7
sansalvador,

a kocka fej nem jelent semmit, hiszen a Volvoknak is milyen szép kredenc formája van, oszt mégis milyen jól mennek. Ráadásul van még valami sajátos bája is a bumfordi kockaságuknak...

Nem mintha ezzel azt akarnám mondani, hogy Coulthard milyen bájos...

:-)))

Előzmény: sansalvador (5)
cr2 Creative Commons License 2000.08.13 0 0 6
AtomAnti!

A Mercinek a pénzén kívül nem sok köze van az F1-hez...

Előzmény: AtomAnti (0)
sansalvador Creative Commons License 2000.08.13 0 0 5
Majd kiderül. Volt már rá példa.

Egyébként egyet nem értek. Mivel nagyképűbb a Schumacher, mint pl Coulthard? Már jó ideje nem olyan mint régen volt, igaz lehetne, mert mellette a Hakkinen meg Coulthard csak éhbérért dolgozik.:-))

Ha a Schumi orra olyan amilyen, akkor már bocs de milyen egy kocka feje van DC-nek? Vagy milyen egy szánalmas pofája MH-nek?

Na ugye.

fargo Creative Commons License 2000.08.13 0 0 4
Ez most egy duzzogótopic?

Vazzeg, hogy valaki ilyen hülyeséggel nyisson egy új témát...

Gratulálok!

Előzmény: Jon_Dough (-)
mccheese Creative Commons License 2000.08.13 0 0 3
Ez egyszeruen nem igaz!!! Az orra gorbulete eppen, hogy felhajtoerot eredmenyez :o)

Mcc

Előzmény: Thas (2)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!