Kezd egy kicsit blog lenni ez a topic, igaz amikor indítottam azt sem tudtuk még mi az! :o)
Tavaszi olajcsere+légszűrőcsere+szinkronizálás után kicserétek az Amargo-ban két tömítést (dekli+szelepfedél) és szerintük legközelebb jövő tavasszal találkozunk (tényleg megbízható a gép!).
Én remélem hamarabb megyek, mert az azt jelentené, hogy idén megyek végre 6.000 km-t. :o)
Tegnap egy Bp-Fehérvár-Bp-t motoroztam végig, olyan volt, mint újkorában, mindenkinek ilyen elégedettséget kívánok a mocijához!
Most fogom levizsgáztatni, szvsz megint hamar ki fognak küldeni a vizsgáztatóhelyről, a múltkor is a túlzott fékhatásommal :o) sikerült elérnem, hogy egy perc alatt bepecsételjék az újabb két évet. :o)
A ME Z4-esek nagyon jól muzsikáltak végig. Amikor vizsgáztattam a gépet (hja, már 4 éves) a vizsgabiztos rájuk nézett (volt bennük kb. 800 km) mosolygott majd mikor 0,1 sec alatt megállt a fékpad alattam mondta, hogy nem vizsgálja tovább a gépet. :o)))
Hiába töltöttem az akkut, megadta magát 3 szezon alatt, bár gondolom ez normális. Sikerült pont ugyanolyat vennem, mint ami benne volt (kicsit véletlenül is) és ma már mentünk 2 barátommal, kapásból 80 km-et, elmondhatom, hogy a gép semmit sem gyengült, sőt!
OFF
Nem csak időm nem volt, de vmiért szinte sehonnan nem tudtam írni a fórumba (most tudok, mintha megújult volna).
ON
Vége a szezonnak, túráztunk rendesen, megúsztam minden probléma nélkül! (Sem technikai, sem emberi hiba nem jött közbe :o) ).
A GSX igen megbízható járgány, össz-vissz az aksim merült le, mikor 2 hétig nem voltam itthon, de hát a (z új) riasztó dolgozott.
Egyetlen problémám, hogy kezdem kinőni a gépet. Ne röhögjetek, nem az erő kevés! :o) Inkább a súlyom lett több, mint amikor megvettem (+8-10 kg) és így egy kicsit nehezebben helyezkedek el a gépen - lehet, hogy eljött a chopperre váltás ideje? :o)
Még leírom: az idén a legpoénosabb túránkon 3 géppel mentünk, amik mindenben, amiben csak lehet különböztek:
V2 vs B2 vs S4
szíjhajtás vs kardán vs lánc
igaz a hűtés mindenhol olaj+levegő volt
(HD vs BMW vs Suzuki)
Nagyon jól tudtunk együtt haladni a különböző karakterű gépekkel, jövőre remélem megismételjük!
Sokat túrázunk a BMW-s barátommal, ahol nagy előny a hosszú sebbeségfokozat, a végén mindig elmegyek mellette! :o)
A gumim kezd kopni, 14.000 km körül tartok, asszem'.
A gép kapott egy riasztót, túl sok szem bámulta a munkahelyemnél...
Na majd ha ráérek bővebben.
Igen gyárilag bt54 van rajta. (Elég sokat el lehet vele menni: 20ezer km felett) Ennek a guminak az utúdja a bt020. (A bt56 utódja pedig a bt010)y
Nekem a Triumphon bt56 van, de szemmel láthatóan kopik. (Igaz, hogy tapad is rendesen)
Igen tényleg jó az a bolt. (De lehet, hogy én az első emeletiben voltam :-)) Én is vettem ott egy bőrkabit.
Kérdés Te milyen gumikon gurulsz most?
A bátyusom most Bridg. Bt010en megy, de 7ezer km alatt használhatatlanul "kockára" kopott. Lehet, hogy elég lenne a 020-as gumi is a gépre, az jóval tovább tart. (kicsit luxus kéthavonta 70ezerért gumitvenni...)
Kösz, ha arra járok, megnézem! (Nem is olyan rossz ár). Azért kérdeztem, mert egy barátom most vett ilyet és én eddig csak bőrben gondolkodtam (a GSX-hez inkább az való), de a protektor+lélegzés+kivehető elég jó hármas.
Így ahogy írtad viszont lehet, hogy onnan is vmi bőrcuccal fogok kijönni! :o)
Más: a gép ismét megevett egy garnitúra (3 pár!) fékbetétet 5.000 km alatt! Ezt sem gondoltam volna, hogy többe fog kerülni az adott idő alatt felhasznált fékbetét, mint a pl. a hátsó gumi (még mindig tökéletes).
Van a Duna Plaza asszem 3. emeletén egy Avirex nevű hely. Ha a parkolóból bemész, röhtön jobbra az első üzlet. Kivülről úgy néz ki, mintha cipőbolt lenne, de hátul tele van Spyke ruhákkal. Curdura keményprotektoros lélegző, kivehető béléses kabát alapon 49.9oo. De ha veszel egy Motor Revü-t, akkor van benne bón, amivel még 1o% kedvezményt kapsz. Vannak bőrkabátok, nadrágok és teljes bőrszerkók is. Érdemes benézni.
Nem mondod :)
Én is gurgula :)
Gondoltam, hogy lecserélem a gépet ötszázasra, de aztán marad a régi. Közben kifizettem a lakást - hitelből. És hát az a havi törleszt... Nem akartam 5oo-at ráfizetni a régire, csak hogy újabb legyen. Majd ha lesz rá keret :) De egy új kabát befigyel. Protektoros meg minden. A nagy számok törvénye alapján - no meg a tapasztalataim szerint - előbb-utóbb jön egy fekvés, akkor meg jól jön ugye :)
Kihoztam a gépet. Ma voltunk fent Dobogókőn, jó volt újra érezni, ahogy 5000 rpm felett megremeg az egész "csoda" és meglendül a táj körülöttünk. Tudtam, hogy valami hiányzott az elmúlt pár hónapban! :o)
Vasárnap gurultam egyet. Elvittem a gépet téli szállásra. Nemmondom, hogy meleg volt... Nem fáztam, de úgy néztem ki, mint egy Michelin-baba. 3 nadrág, 2 pulcsi, 2 polár, dzseki, sál, vesevédő, térdvédő... A kezemmel viszont nem tudtam mit kezdeni. Kesztyű ellenére átfázott. De azért jó volt egy kicsit motorozni :) Kell néha a feeling, ahogy otthagyod a kocsikat és elhúzol a sor között... Tavaszig várni kell a következővel. Ja, amúgy ha tudtok valakit, akkor a 2, ker-ben 1o lakásos társasház zárt garázsában télire (március végéig) motornak hely kiadó. Falban lévő kampóhoz le is lehet lakatolni. 5ooo ft/hó. Ha valakit érdekel, küldjön egy mailt.
miklos@hotmail.com