igen én is ezt momndom, hogy ott látszott, hogy kis szűk hely sok ember egy légtér plussz az ördög, tehát nyomasztónak kellett volna lennie, de nagyon nem lett az, ha mondjuk azt a sztorit kapja egy iylen rendező abból mi lett volna???
A Devil nálam egyszernézős kategória lett és ha tényleg a nyomasztó hangulatra akartak koncentrállni, valamit nagyon elszúrtak mert nálam nem működött :P Nem lett rossz film ne érts félre de egy 6/10 -nél nem tudnék jobbat adni neki. A 127 órához hozzá képest ég és föld :)
egyetértek teljesen, a Slumdoggal is, annak sokkal jobb a sztorija, azaz több mindenről szól és ezerszer könnyebb átérezni is, ez inkább amolyan nyomasztó film...
Az is pozitív egyébként hogy ennyi sztoriból, hogy levágja kezét egy ilyen minőségű filmet sikerült kihozni.. eskü ezerszer nyomasztóbb lett mint a Devil, pedig ott direkt arra utaztak... :)
A Rendező Zsenialitása tagadhatatlan, de nálam azért a Slumdogot nem üti :) Mint alább leirták a rendező kihozta a témából a maximumot, ha negativumot kell emliteni pont a történet egyszzerüsége az amiért egyedivé de gyengébbé is teszi nálam szemben a gettomiliomossal.
Kissé Klausztrofób félelmeimnek hála teljesen berántott a film és ennek köszönhetően késtem el munkából másnap mert nehezen ment az elalvás :D
Mint már írtam, egyszer többször okav an hoyg nem abba a topikba írok, ugyanis ott Ignoráltak azért mert hangot adtam annak, hoyg sok esetben egyszerűen ne marról van szó ami a témája a topiknak hanem elkezdetek beszélgetni a mindenappi dolgaitokról, sok esetben semmi reakció nem érkezik a hozzászólásokra mire érkezne addigra meg már a fél mondataitokkal telekerül és nem látja senki tehát köszönöm szépen a tanácsodat, de maradok itt inkább, és nyitogatom a topikokat ugyanis hasonló témával indított topikomat bezárták, ezért kénytelen vagyok új topikokat nyitogatni. Ez van, Nekem sem tetszik, de mivel Ti már nem változtok, Nekem kell alakulnom :)
De a véleményeddel nagyvonalakban egyetértek ellenben az is látszott hoyg pár motívum pont ennek esett áldozatul például a nálam is említett Legvastagabb résznél való vágás is nyílván a látván miatt kellett nem az ésszerűség dominált..
még ha néha bele is futok olyan hányadékokba, mint a frozen...
az nem kifejezés, h a 127 hours esetén Boyle kihozta a témából a maximumot
a fényképezés, a vágás, a közeliek, a távoliak, a hideg kiráz...
ez valami egészen fantasztikusan sikerült, folyamatosan, szinte lubickolunk a látványban
és nagyon tetszett, ahogy folyamatosan "szűkíti" a teret a néző körül (is)
maximálisan "mozgalmas" lett a mozi, a teljes filmes eszköztár bevetésre került. naná, hiszen itt aztán fel volt adva a lecke: csinálj filmet ebből az antitémából!
és persze Franco játéka, amit nem lehet hova dícsérni
no, és a zene! az is hibátlan! a végén a katarzis: Sigur Rós: Festival! egyik kedvencem, asszem 4 éve a megjelenésekor hallottam először, már akkor megálmodtam, h ennek a tracknek kell valami fenejó filmes "helyszín". hát most kapott!
mottó:
"a róka ha csapdába esik, inkább lerágja a saját lábát, csak hogy szabaduljon"
Én még ugyan nem láttam a filmet, de már többen ajánlották hog nézzem meg. Persze kijelentették hogy nem egy egyszerű rész mikor nyiszálja a kezét egy életlen késsel, de ettől független meg szeretném nézni. Az ilyen filmek mondjuk abból a szempontból jók, hogy elképzeled, te abban a helyzetben mit tennél. Jelen pillanatomban én is azt mondom hogy nem tudtam volna megtenni de ilyenkor vetődik fel az hogy az adrenalin illetve az életben maradás vágya mire képes. Ilyenkor az ember azért másképp gondolkodik: Megéri-e levágni a kezed és akkor talán életben maradsz vagy ott maradsz, nem vágod le a kezed és szinte 100% hogy meghalsz. Érdekes kérdések ezek, lehet rakta elmélkedni bőven...:S
Tegnap este megnéztem, lefekvés előtt. Nem volt jó ötlet... Mármint az időpont választás, mert ezen tuti nem alszik el senki sem...
Maga a film nem szól sokról
SPOILER ALERT!!!!
ezzel nyilván mindenki tisztában van... ellenben amiről szól abból maximálisan sikerült kihozni amit lehet, bár voltak benne nagyon zavaró hibák... például nagyon idegesített, hogy miért az alkarjának a legvastagabb pontján kezdte el a vágást? Miért nem mondjuk lentebb vagy fentebb kicsit? Elsősorban lentebb, vagy például ha már nem ment vér az ujjába nyilván ott érte a legnagyobb nyomás ergó simán kitéphette volna már a 2. nap után a kezét talán vele szakad még pár ujj de legalább nem kell levágni egy akkora darabot belőle... Például azt a vágást azt eszméletlen durván megcsinálták, könnyen bele tudta magát élni az ember és például a film elejéig még azt mondom, hogy oké le vágom a kezem hasonló helyzetben de a film megnézése után nincs az az isten hogy megtegyem... Elég kegyetlen volt, a másik meg hogy én tuti szóltam volna legalább 1 embernek hogy merre megyek, meg minimum viszek telefont vagy valami hasonló dolgot ha semmi közepére megyek... Tehát sok tanulság sem volt benne, annyira mélyen a családi drámába sem mentek bele, tehát ami vitte a filmet a hátán az gyakorlatilag a rendezői munka ami kiváló volt!