Minden amit a repülésről tudni szeretnél. Ha nem tudod, hogy melyik topikban kellene megkérezni, akkor itt megteheted. Ha szerencséd van, akkor valaki választ is ad.
Sziasztok! Felbátorodva a nyitón szeretném megkérdezni, hogy valakit érdekelnek-e rajtam kívül a "szerencsés kimenetelű repülőgép balesetek". Ahol lehetőleg mindenki életben maradt. Ha igen, valahol szívesen beszélgetnék ezekről.
Nem gondolom, de attól, hogy egy mondat nem jól sikeredett (bármi is az oka), még lehet érthető a mondanivalója. Itt most felmerülhet az a kérdés, hogy vajon hányan vannak a pilóták között, akik magyar nyelvből kitűnőt (de legalább jelest) kaptak a suliban. (Vagy hogy az előbbi mondat végére helyes lett volna a kérdőjel.) Na persze igyekszünk jól megfogalmazott és könnyen érthető hozzászólást írni valamennyien itt a Fórumon, de talán fontosabb, hogy a sikeres leszállásaink számával azonos legyen a startjaink száma.
Na jó, hagyjuk, ha rajtam kívül mindenki úgy gondolja, hogy a "Biztonságosabbnak mondható-e a fúvóka- (vagy milyen bigyó) fagyása/tömődése-botránya és cseréje mai napjaiban az A320 mint a 330?" az egy épkézláb, helyes magyar mondat, van neki alanya, állítmánya, tárgya, értelme, akkor nyilvánvalóan bennem van a hiba, elnézést mindenkitől.
A repülésben már régebb óta van anglománia, mint Magyarországon. Azért idehaza még a magyar a hivatalos nyelv. Mindamellett az a "zagyvaság" még számomra is érthető volt, pedig laikus vagyok a nagyvasakban, és csak a zsákba göngyölhető, vagy hajtogatható légijárművekben vagyok valamelyest otthonos.
Megleptél. Gondoltam megválaszolom az eredeti kérdést az eredeti szinvonalon, nem számítottam rá, hogy valaki valami értelmeset ki tud hámozni abból a zagyvalékból.
nem igazan. a francia Thales es az amerikai Goodrich Corp gyartja a pitot tube-okat – legyen az 320as csalad, vagy 330/340es. az eddigi airspeed gondok a Thales altal gyartott verzional lepetek fel.
"Biztonságosabbnak mondható-e a fúvóka- (vagy milyen bigyó) fagyása/tömődése-botránya és cseréje mai napjaiban az A320 mint a 330?" Igen, a fúvókabigyó fagyása/tömődése-botránya és cseréje minden szempontból biztonságosabbnak mondható az A320 mint a 330, legalábbis mai napjaiban.
Akit a siklóernyős repüléssel kapcsolatos dolgok érdekelnek, inkább a vonatkozó topikba írja kérdéseit, meghagyva a helyet itt a merev- és forgószárnyú légijárműveknek.
Üdv. Biztonságosabbnak mondható-e a fúvóka- (vagy milyen bigyó) fagyása/tömődése-botránya és cseréje mai napjaiban az A320 mint a 330? Milyen fúvóka különbségek vannak? Melyik típus kényszerleszállt 2szer az elmult napokban? Kiadtak e jelentést okairól?