a delta nekem különösen tetszik mert több fajta festését láttam már Liszt Ferin,mint például a SKYTEAM-es festését.Azkülönösen tetszet mert a nap fényben nagyon ssillogott.Éljen a Delta!
A becsekkolas JFK-n kb 1 ora volt, a beszallo kartyankat a self check in monitorokon magunknak kellett kikérni.
Boarding time: 18:55. A vároban mar ott voltak a sztyuvik, a 3 pilóta es az utasok 18:40 kor. De a gép akkor még sehol. 18:54 perckor beparkolt az N183DN 767-300as, a 3as terminal 5ös kapujához. A piloták,sztyuvik rögtön lecsaptak a gépre, es kb 10 perccel kesőbb az utasokat is elkezdtek zonák szerint szólítani. 19:45 kor minden utas a helyén volt, becsatolva várta az indulást.
A gép belülről tiszta, 18 éves kora ellenére jo állapotu, bőrülések, nem PTVs, de lcd monitorokkal felszerelt volt.
En a 34G, ablakmelletti helyen ültem, kicsit zajos volt, de nagyon jol lattam mindent.
A gépet 19:55kor kor kitoltak, es a harmadik helyet kaptuk a sorban a felszallashoz. Kb 15 percet taxiztunk, összesen kb 15 percet vártunk, tehát kb 34 órás késéssel hagytuk el JFK-t.
Az utazas eseménymentes volt, finom, és bőséges vacsorával, frissítő reggelivel. Takarót és párnát kapott mindenki éjszakára.
Az út alatt 3 filmet vetítettek. A sztyuvik mosolyogtak(volt köztük egy kb 60éves is), egyedül a magyar férfi steward volt morcos, szűkszavú.
Finom leszállás a tervezett érkezésnél 30 perccel korábban, Pest felől, 10:25kor. Egy pilótafülke fotózás is belefért a végén.
Kellemesen utaztunk, a gép 100%os volt, talán 1 szabad hely volt. Nem értem miért állítja le a Delta szeptembertől megint, szerintem lenne rá igény a téli időszakban is.
Nemrég tudtam meg, hogy elkezdte a delta felújítani a 767-eseinek a belsejét, új belső design, PTV-k. Ha karban tartjak őket meg sokáig simán életben mardhatna a típus ezekkel az újításokkal.
Köszi szépen a segítséget..akkor lehet bemegyek az irodába majd, az a biztos.
Oké, elolvasom a beszámolót :) Nagyon örülök amúgy mert a kedvenc gépemmel megyek, ennél már csak egy 777/747 lett volna durvább..egyedül attól féltem hogy ne mondjuk egy brüsszeli átszállásos AA 757-tel menjek, sztem az olyan mint egy nagy 737 legalábbis belülről :D
Persze nem válogatok én, de nagyon ritkán repülök, aztán úgy voltam, h akkor viszont valami jóval menjek. Összejött:)
Ha pesti vagy, menj be a jegyirodába (KL-AF-DL) az East-West Business Centerbe, ott megoldják. Tavaly, a lent ismertetett esetben, nekem is csak ott ment. ;)
Ingyen, költség nélkül áthelyezheted, de nem akárhova, ahova szeretnéd, mert vannak fizetős helyek is, de alapvetően ingyenes - leagalábbis tavaly májusban még az volt.
Emlékeim szerint nem küld e-mailt a módosításról a Delta, de rendszerben megjelenik, ill. tavaly volt nem általam és nem légitársaságnál foglalt helyem, de az ülést a DL-nél módosítottam és az megjelent a Galileo ViewTrip rendszerének felületén is.
ETKT, igen.
Amikor én repültem utoljára DL 763-on nem volt személyi monitor, tudtommal most sincs még. Én szeretem a Deltát és általában az amerikai személyzetek jópofák, lentebb olvashatsz is Deltás útibeszámolót is (az elsőt fáradtan írtam és igencsak befolyásolta az ülés alatti pogyó kényelmetlenségének élménye... :).
Azt hiszem összekugyultam..mert hogy nem fognak nekem semmit küldeni emailben, hanem a delta oldalán történik a módosítás, ahonnan majd kinyomtathatom , mert hogy elektronikus a jegy. jól gondolom? :)
Viszont a kérdésem még mindig, hogy ingyenes az áthelyezés?
Mik voltak a tapasztalataid az út során? Kiszolgálás, személyzet milyen? A gépen belül pl turista osztályon vannak képernyős ülések?
És még egy kérdés a foglalással kapcsolatban..csak nem akarom elszúrni,először csinálok ilyet :D szóval most van egy helyem..akkor én azt a delta oldalán szabadon áthelyezhetem, ingyen, plusz költségek nélkül ahova szeretném?
És ha áthelyezem, akkor újból küldik nekem az elektronikus repjegyet a módosított hellyel? Csak mert a repjegyet nem én személyesen folgaltam, hanem egy szervezet foglalta nekem és nem tudom hogy akkor nekik küldik ki a módosítást, vagy felajánl a rendszer valami email címet amire elküldhetik?
Miért lenne gond!? Azért van az az opció, hogy lehetőségeidhez mérten változtathass az ülőhelyen, ha úgy kívánod. ;) A tapasztalat se más és DL-nél eddig mindig azt kaptam, amit lefoglaltam a neten.
Nekem ablak melletti helyekből 763-on jó volt a 40G és a 37A is (plusz nézd meg itt: http://www.seatguru.com/airlines/Delta_Airlines/Delta_Airlines_Boeing_767-300_I.php), de vagy ne vigyél nagy kézipoggyászt, vagy hamar szállj be, mert az egyetlen kellemetlen élmányem Deltán az volt, hogy már nem volt hely a felső poggyásztárolóban, a sortávolság meg nem annyira jó, hogy egy 9 órás red-eye járaton tolerálja a tested az ülés alatti poggyászt és így a lábhely hiányát.
Sziasztok!! Lenne egy kérdésem. A DELTA mikortól jár újra?
Mert nekem van egy jegyem júniusban, NYC-be deltával :) Nem én foglaltam, az utazási szervező..aztán meglepődtem.
És még egy dolog..odafelére sikerült ablakmellé helyet kapnom, 30G, viszont visszafelére is jó lenne..és néztem hogy lehet a delta oldalán módosítani az üléshelyet, amik még szabadok..szerintetek nem lesz belőle gond ha átrakom? 26 C jelenleg..és melyik helyeket ajánljátok? gondolom a szárny felett nem jó, de előtte utána már OK? köszi!
Bevándorlás után felveszed a csomagot, átmész a vámon, ledobod a transzfernél 20 méterrel odébb a csomagot, mész a a másik kapuhoz, és repülsz egy jót. Kb 45-55 perc attól függ hány párhuzamos járat jött még meg és mekkora a tömeg a bevándorlásnál. Ha a nemzetközin nem kellett fizetni, akkor a belföldin sem, mivel nemzetközi a jegyed. Kivéve Key West ott rövid a kifutó és 99%-ban kekeckednek ha 2 csomaggal mész független mi van a jegyeden.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Hogy működik New York-ban az átszállás? Deltával megyek, és a második járatom is deltás lesz. Fel kell vennem és újra becsekkolnom a csomagot vagy ők átrakják? Illetve akkor a második járat belföldinek számít és fizetni kell a poggyászért? Elég lesz mindenre 2 óra? És egyáltalán könnyű eligazodni azon a reptéren (JFK)?:) Köszíííí
Az előzőhöz annyit, hogy turista osztályon a lábtér nekem (185 cm magas vagyok) nagyon kevés volt. Haza felé szerencsére sikerült vészkijárathoz foglalni.
A kaja meglepően jó volt, én legalábbis gyengébbet vártam.
A személyzet profin végezte a munkáját, de semmi pluszt nem nyújtott. Mosoly csak a minimálisan szükséges, kedvesség a "nagy könyvben" előírt mértékben.
New York-Budapestet 2009. áprilisában repültem velük utoljára, transzatlanti útvonalat 2010. januárjában (ex-NWA), belföldön szintén idén, áprilisban, illetve jövő hétfőn Amszterdam-Boston viszonylatban fogok újra tengerentúlra. Ennyit, hogy időben el tudd helyezni a tapasztalatot. Az útvonalat Boeing 767-300ER gépekkel repülik, ha normális kézipoggyász-mennyiséggel szállnak fel az utasok és max. egy laptoptáska méretnyi poggyászt raksz az előtted lévő ülés alá és átlagos méretű vagy, kényelmes. Tiszta, e felől semmi kétség. Az ellátmány az ilyen útvonalakon megszokott, átlagos, finomnak mondható. Az amerikai személyzetek általában rendkívül kedvesek, szellemesek ("The local time is 14.27, which means that we are 40 minutes early. Remeber that, when next time we are late." :D Kurva hosszú taxi után: "Yes, we are still in Chicago." :) Eddig kétszer repültem New York és Budapest között, mindig több magyarul beszélő légiutas-kísérő is volt a fedélzeten, bemondások magyarul is elhangzottak. A tájékoztatás mennyisége viszont személyzetfüggő. Üléstámlába beépített személyi monitor az ide küldött típuson nincs, folyosók fölött elhelyezett monitorok vannak, ha éppen nem megy valami film vagy program, akkor látható a térkép és a repülési adatok. Ajánlásra méltó!