Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gt 4wd Creative Commons License 2012.06.22 0 0 9
Helló!
Vennék Gtti-t,ha tud vki eladót szóljon!
Köszi.
06302172712
HartgeH3 Creative Commons License 2012.06.01 0 0 8

Üdvözlet annak aki még erre jár!

 

Daihatsu Charade gépsárkányhoz lehet még kapni alkatrészeket és vannak még normális szerelők akik értenek is hozzá?

Tatra-603/1 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 7
Tatra-603/1 Creative Commons License 2012.02.22 0 0 6

Üdv mindenkinek!

 

Hátha megteccik valakinek ez az eladó kisautó:

 

http://www.expressz.hu/auto/szemelygepjarmu/hirdetes-30264179/

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/daihatsu/cuore/daihatsu_cuore_0.8-5541301

 

 

Kellemes estét mindenkinek!

tamás125 Creative Commons License 2006.10.11 0 0 5

Helo Daihatsu Charade 1.0 keresek szerelési kézikönyvet motor és karburátor szereléshez előre is kössz

Törölt nick Creative Commons License 2003.05.07 0 0 4
Sziasztok!
Dobok már egy hozzászólást, hátha felébred a topic!
Eladó Daihatsu Charade Gtti!

1991.12., 993 cm3, feketemetál, 1,5 év műszakival, turbo, intercooler, 101LE, fóliázva, ültetve, aluszőnyeg, sportkipufogó, sportlégszűrő, OZ Racing F1 alufelni + téli gumigarnitúra alufelnivel

Ár: 745e Ft vagy OZ felni nélkül olcsóbb
Csere is érdekel kb 1millió ft-ig (Honda Civic 1.6VT, 1,6Vti, 1,6Esi, 1,5, CRX, Mazda 323 3ajtós, 626 92-től, MX3, Mitsubishi Colt 1,6, Gti, Galant, Nissan Sunny Gti, Toyota Celica Gti)
Tel.: 30/904-2328
e-mail: laay@freemail.hu

A Charade Gtti-ről néhány adat mivel nemigazán ismeri senki:

Lökettérfogat: 993, 986 cm3
Teljesítmény: 101LE
Nyomaték: 130 Nm
Gyorsulás (0-100 km/h): 8,1 s
Végsebesség: 185 km/h
Átlagfogyasztás: 6,8l
Elöl-hátul tárcsafék

www.extra.hu/gtti

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Dannert Creative Commons License 2002.05.08 0 0 3
Jól megy az 1.0 turbo, csak nekem az a véleményem, hogy ilyen régi évjáratú autónál, turbósnál a motor állapota a legfontosabb. Alkatrészileg nem olcsó, ahogy a japán autóknál általában. Eléggé "kihegyezett" a motorja a teljesítményre, erős turbót kapott. (Engem csak az riaszt vissza, hogy 3 hengeres.:) ) Minőségben gyengébb a többi japán márkatárshoz képest, de nem kell félni, hogy fél év múlva szétesik alattad. 16 éves autóért, kvázi sportautóért, nem olyan sok az a 350.000 HUF.

Korózió elég jelentős lehet a futóművön, karosszérián. A kuplung a kelleténél gyorsabban "fogy". A turbófeltöltő 110-150000 km-nél olajat ereszt -> csere, javítás... Ja és ügyelni kell, hogy jó minőségű motorolajat kapjon a motor, hogy élettartama ne legyen rövidű!

De ezek ne riasszanak vissza, összességében nem rossz, meghibásodásban se. A motorra kell figyelni...

Dannert

Előzmény: Anakin Skywalker (2)
Anakin Skywalker Creative Commons License 2002.05.08 0 0 2
Szaiasztok!

Én most vagyok vásárlás előtt és az egyik kiszemelt pont egy 1 literes turbo Daihatsu Charade. Ami a külsőt illeti piros és nagyon jó állapotban van (ültetett, könnyűfém-felni; napfénytető etc...). Egy ismerősé, aki végig vigyázott rá. Állítólag nagyon durva volt anno, de kiszedték a turbot, mert sokat evett. Igaz, még megvan, csak vissza kellene rakni.

Friss műszakival, jó állapotban adja el 350.000Ft-ért. Ebből már nem enged.

(1986-os, 150.000 km)

Mi a vélemenyetek? Megéri a vásár?

Mik a tipushibák? Nem esik szét fél éven belül?

Köszi,

Balázs

KZS Creative Commons License 2000.10.02 0 0 1
Sziasztok! Szeretném, ha Daihatsu Charade 1.0 Turbodiesel-el kapcsolatos jó és rossz tapasztalaitokat megosztanátok velem, ugyanis éppen vásárlás előtt állok. Mit nézzek meg rajta részletesebben? Köszönettel veszek minden segítő hozzászólást. KZS
Előzmény: deres (0)
deres Creative Commons License 2000.08.13 0 0 0
Hi!
Úgy látom, ez a topic nem keltette fel a tagság érdeklődését, miután még két nap alatt sem nullázta le senki sem. Nekem van egy ehhez hasonló Charade-om 1 l-es benzines motorral, 0 turbóval. 10 éve hajtom és a címben hivatkozott tipusról a kezelési könyvben olvastam, mivel közös könyv tartozik az összes Charade-hoz. Azóta piszkál és szeretnék többet is megtudni a turbós változatról. Eddig sajnos az életben csak egy alkalommal találkoztam vele Németországban egy autókereskedőnél, de ott visszafogták a teljesítményét 68 lóerőre. Kipróbálni még nem volt szerencsém, de az alapváltozat is nagyon jól szalad, annak idején élvezettel lehetett a Zsigulikat lealázni, még az 1500-sel is lehetett versenyezni. Most már kevésbé versenyzek vele, mivel lecserélődtek a kocsik és az újabb tipusok a városban egyformán jól gyorsulnak. Szóval én is kiváncsi lennék személyes tapasztalatokra a 101 lóerős változattal kapcsolatban.
deres
RenGat Creative Commons License 2000.08.11 0 0 topiknyitó
Sziasztok,

Az erdekelne, hogy mi a velemenyetek a Daihatsu 1 literes Turbos kisautojarol?

Tudom, hogy mar 15 eves szeria, de nem a kor szamit...

Udv:
RenGat

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!