Sziasztok!
Dobok már egy hozzászólást, hátha felébred a topic!
Eladó Daihatsu Charade Gtti!
1991.12., 993 cm3, feketemetál, 1,5 év műszakival, turbo, intercooler, 101LE, fóliázva, ültetve, aluszőnyeg, sportkipufogó, sportlégszűrő, OZ Racing F1 alufelni + téli gumigarnitúra alufelnivel
Ár: 745e Ft vagy OZ felni nélkül olcsóbb
Csere is érdekel kb 1millió ft-ig (Honda Civic 1.6VT, 1,6Vti, 1,6Esi, 1,5, CRX, Mazda 323 3ajtós, 626 92-től, MX3, Mitsubishi Colt 1,6, Gti, Galant, Nissan Sunny Gti, Toyota Celica Gti)
Tel.: 30/904-2328
e-mail: laay@freemail.hu
A Charade Gtti-ről néhány adat mivel nemigazán ismeri senki:
Jól megy az 1.0 turbo, csak nekem az a véleményem, hogy ilyen régi évjáratú autónál, turbósnál a motor állapota a legfontosabb. Alkatrészileg nem olcsó, ahogy a japán autóknál általában. Eléggé "kihegyezett" a motorja a teljesítményre, erős turbót kapott. (Engem csak az riaszt vissza, hogy 3 hengeres.:) ) Minőségben gyengébb a többi japán márkatárshoz képest, de nem kell félni, hogy fél év múlva szétesik alattad. 16 éves autóért, kvázi sportautóért, nem olyan sok az a 350.000 HUF.
Korózió elég jelentős lehet a futóművön, karosszérián. A kuplung a kelleténél gyorsabban "fogy". A turbófeltöltő 110-150000 km-nél olajat ereszt -> csere, javítás... Ja és ügyelni kell, hogy jó minőségű motorolajat kapjon a motor, hogy élettartama ne legyen rövidű!
De ezek ne riasszanak vissza, összességében nem rossz, meghibásodásban se. A motorra kell figyelni...
Én most vagyok vásárlás előtt és az egyik kiszemelt pont egy 1 literes turbo Daihatsu Charade. Ami a külsőt illeti piros és nagyon jó állapotban van (ültetett, könnyűfém-felni; napfénytető etc...). Egy ismerősé, aki végig vigyázott rá. Állítólag nagyon durva volt anno, de kiszedték a turbot, mert sokat evett. Igaz, még megvan, csak vissza kellene rakni.
Friss műszakival, jó állapotban adja el 350.000Ft-ért. Ebből már nem enged.
Sziasztok! Szeretném, ha Daihatsu Charade 1.0 Turbodiesel-el kapcsolatos jó és rossz tapasztalaitokat megosztanátok velem, ugyanis éppen vásárlás előtt állok. Mit nézzek meg rajta részletesebben? Köszönettel veszek minden segítő hozzászólást. KZS
Hi!
Úgy látom, ez a topic nem keltette fel a tagság érdeklődését, miután még két nap alatt sem nullázta le senki sem. Nekem van egy ehhez hasonló Charade-om 1 l-es benzines motorral, 0 turbóval. 10 éve hajtom és a címben hivatkozott tipusról a kezelési könyvben olvastam, mivel közös könyv tartozik az összes Charade-hoz. Azóta piszkál és szeretnék többet is megtudni a turbós változatról. Eddig sajnos az életben csak egy alkalommal találkoztam vele Németországban egy autókereskedőnél, de ott visszafogták a teljesítményét 68 lóerőre. Kipróbálni még nem volt szerencsém, de az alapváltozat is nagyon jól szalad, annak idején élvezettel lehetett a Zsigulikat lealázni, még az 1500-sel is lehetett versenyezni. Most már kevésbé versenyzek vele, mivel lecserélődtek a kocsik és az újabb tipusok a városban egyformán jól gyorsulnak. Szóval én is kiváncsi lennék személyes tapasztalatokra a 101 lóerős változattal kapcsolatban.
deres