1988-as Polski 1500 eladó. 95 000 km, alufelni, jó állapotú gumikkal, Finlandia tetőablak, riasztó, elől Volvo ülések, garázsban tartott, tetőcsomagtartó, rádiós magnó, +4 acéltárcsa, érvényes műszakival 2008 május 31-ig. Érdeklődni a mgyuraKUKACfreemailPONThu email címen és a (30)35-48-406 telefonszámon.
Lelkes kispolakos voltam, de mostanaban nem sok idom van vele foglalkozni. Meg a belvarosban nem olyan egyszeru a javitgatasa.. Szoval ugy dontottem tuladok rajta. 1991-es, generatoros, elektromos gyujtas, kulcsos inditasu stb., 2 eve fenyeztek.. Ami hibaja van:
Kuplung felujitando, fekek nem mukodnek (felujitas kozben dontottem ugy hogy inkabb megse), fuggocsapszegek tropak, meg kell huzni par csavart stb.. itt-ott rozsdasodik kicsit. Muszaki lejart.
Szoval tuladnek rajta. Nem is kernek erte tul sokat. adok hozza tetocsomagtartot is (meg radiot, hangszorot, aksit.). Viszont a fekek hianya miatt sajnos nem egyszeru az elszallitasa.
Licitalni lehet a toci42@freemail.hu cimen vagy a 20-9979655 szamon.
Tisztelt Veterán-, nosztalgia-, és hobbiautó tulajdonosok!
Egyesületünk a Kelet-európai Járműipar Gyöngyszemei Nosztalgiaautós és Motoros Klub a 2005-ös évre a jelenlegi legkedvezőbb kedvezményes kötelező biztosítási szerződéseket tudja kínálni egy a legnagyobb biztosítóval kötött közvetlen együttműködési szerződés alapján.
A kategória díjak minden eddiginél kedvezőbbek, és nem terheli MAVAMSZ díj
.Bejegyzett más autós motoros klubok tagjainak, amennyiben klubvezetőjük tagságukat igazolja, nem kell klubunk tagdíját kifizetnie, csak 1000 Ft éves kezelési díjat.
Újdonság nálunk továbbá, hogy a 25 évesnél fiatalabb, hobbi célból tartott második járművek is biztosíthatók a kedvezményes rendszerben egyedi feltételek és tarifák szerint.
Amennyiben érdekel benneteket a lehetőség akkor még a biztosítási évforduló alatt, lehetőleg nov. 20.-ig jelentkezzetek a 06 30 924 11 29-es telefonon.
Tekintsétek meg honlapunkon a díjtáblázatot és a tájékoztatónkat, a főoldalon bal oldalt, a tudnivalók rovatban. Honlapunk címe: http://www.trabantklub.hu,
Sziasztok végre van ilyen is . Még egy topicot nem akartam nyitni , elég nekem a Skoda coupés . De nagyon kiváncsi vagyok erre a kocsira is . Ez már szerintem sárvédőcserés lehetett , mert 74-ben ha jól emlékszem a keskeny helyzet és irányjelzői voltak a nagypolszkinak és hátul álló lámpái , ezé milyen? A Szocialista autók seregszemléjén szokott lenni egy-pár gyönyörű darab 1300-as 1500-ös , kormányváltóval , rengeteg króm dísszel és hűtőráccsal . Szóval ez akkoriban egy keleteurópai luxusautó volt . Az ikerfényszórók a króm hűtőráccsal , a két szélén kicsit felfele húzott motorház tető kicsit olyan amerikás benyomást kölcsönöz neki .
persze ez nem a lengyelek , hanem az olaszok dicsősége . A 70-es évek közepén jóapámnak is volt ilyen autója , a mai napig áradozik róla: hatalmas, dinamikus , lágy rugózású , alacsony építésű , a négy tárcsafék miatt / úgy mondta az öreg : beletabadt a földbe amikor a fékre lépett /. Szóval ez akkoriban nem semmi kocsi volt , csakhát eljárt az idő felette , nagy változtatások meg nem következtek be rajta , a benzin meg egyre drágább lett keleten is , a nagypolszki meg ugye nagyon szerette , igyhát leáldozott neki .
Sajnos csak használni eladni biztosan nem,nállunk Csepelen egy 1990 es FSO ért ami kék szinű vizsgával stb irányár 55000-huf és senkinek nem kell.
Én személy szerint szétküldeném csapatnám amig szétnem szakad.DDD
azem van róla fotó is. jobb szélén a polos
Mit lehet kezdeni egy 1973-as megkimélt, még jó állapotban lévö, garázsban tartott Polski Fiat 1500-as kocsiva. Müszakilag müködöképes, forgalmival és zöld kártyával rendelkezik. Ötleteket és tanácsokat várok.