Egyébként ha azt mondod, hogy kockás a füled, akkor még repülni is tudhatsz ( Kockásfülű nyúl c. rajzfilmsorozat ), úgyhogy még stuvi is lehet belőled! :))))))))))))))))))))
Furious flight attendant storms off – in emergency slide
An irate flight attendant made a dramatic escape in an inflatable evacuation slide after passengers refused to obey his orders after landing. Steven Slater, working on a JetBlue flight from Pittsburgh to New York, told passengers to remain seated upon landing. But he quickly noticed a passenger collecting his belongings from the overhead bin, and tried to stop him. But in doing so, Slater was hit in the head by the baggage. Furious, he cursed the passengers over the aircraft’s public address system, activated the inflatable evacuation slide, launched himself off the aircraft, ran to the employee parking lot, and drove off in his car. It has also been reported that Slater grabbed a beer from the galley before jumping on the slide. Police soon arrested Slater at his home in Queens, and he was charged with criminal mischief and reckless endangerment. The airline stated that the safety of passengers was never at risk.
Flight attendants told to lose weight or be reassigned
Turkish Airlines has grounded 28 flight attendants for being overweight. They were previously warned about their appearance, and have now been placed on unpaid leave for six months, and told to either lose weight or be reassigned at the end of the period. "Weight and height are important factors at all airlines. These criteria are important both in terms of appearance and the ability to move about," the airline was quoted as saying.
Kedves nightflight! Bár úgy volt hogy idén már nem repülünk Malévvel,de a sors úgy hozta mégis, remélem szept 19-én a mi gépünkön lesz, vagy valamelyik szintén kedves kolléganője a BUD-AYT járaton,vagy a szept 26-i AYT-BUD járaton, mert kíváncsi lennék akkor hogy tényleg megismer :)
Régen jártam erre. Megállapítás 1. Sajnálom. Megállapítás 2. Imádom a hzv sztuvijait, még akkor is, ha némelyek szerint ennek oka kizárólag az erős szakszervezet. :) A cég hibáiért nem az operatív staff a felelős.
Hát ez tényleg így van... szeresse, amit csinál, s legyen abban profi (talán az utóbbi többnyire az előbbiből következik)... S ha ez áddereng egy kedves, filantropikus tekinteten, többszörös nyereség (a vállalatnak is)...
Közel 1,5 éve nem repültem MA-val, jövő pénteken ismét alkalmam lesz rá.
Számos előny miatt (transzfer, jegyár, FFprogr.) sajnos ebben az időszakban LH és OS adódott, de WAW viszonylatban marad a jó öreg MALÉV.
Fiatal korod ellenére nagyon éretten gondolkodsz! Köszönöm ezt a véleményt minden légiutas-kísérő hölgy nevében! Kívánok még nagyon sok hasonlóan kellemes utat és jó leszállást:)
1. Nem csak férfiak utaznak repülővel. 2. Elég sértő a nőkre nézve a megfogalmazásod, mert ebből úgy látszik, csak mint a férfiakat kiszolgáló tárgyként tekintesz rájuk. Férfiként utasítom el ezt a stílust! 3. "Nem az a fontos, az ember hány éves, csak szíve legyen fiatal!"
Ciki, nem ciki de 21 éves korom ellenére egyáltalán nem szempont, hogy a légiutas-kísérő fiatal szépség legyen, bár nem bánom. De visszagondolva csakis 40+ légiutas-kísérők arcát tudom felidézni és pozitív élményként visszagondolni rájuk (a 40- esetében meg a fordítottja igaz, akire emlékszem és nem tegnapi élmény), akik kisugárzásukkal, figyelmességükkel és kedvességükkel mély benyomást tettek rám utas minőségemben. Tegnap is rögtön felismertem azt a vezető légiutas-kísérőt akivel három hónapja utaztam (slussz poén, hogy ugyanazzal a járattal), akit a hangja és mosolya miatt jegyeztem meg. Zsenge korom ellenére rengeteget repültem (tegnap volt a 73. leszállásom) jópár légitársasággal és sosem a kor vagy a szépség volt a döntő a kérdésben. Amerikában pl. igen magas az átlagéletkora a légiutas-kísérőknek (találkoztam már 60 év körülivel is), de rossz emlékeim nincsenek. Úgyhogy repüljenek nyugodtan addig, amíg úgy érzik, hogy profi módon tudják végezni a munkájukat, akár nyugdíjig is. Csak mosolyogjanak és legyenek figyelmesek, jópofák (sokat számít) és méltóak az egyenruha viseléséhez.
Az utas fizet ez tény. De nem hinném hogy bármelyik légitársaság ne az utaztatásért és az ahhoz kapcsolódó szolgáltatásokért kérne díjat, hanem azért hogy fiatal csibékkel vizuálisan izgalmi állapotba hozza az utasait. Bár megfontolandó, lehetne csinálni egy ilyen légitársaságot is ahol Dundika a pilóta egy szál tangában, És kozmopolita plázapicsák szolgálnák fel az italokat,stb... Lehet erre is lenne igény és Jóskabácsi szívesen utazna velük,de szerintem a többségnek a biztonság és a szakmaiság a fontos. BKV-n sem hinném hogy megválogathatja bárki is hogy ki a sofőr és ki az ellenőr,illetve ha Jóskabácsinak nem elég fiatal a személyzet,akkor a lehetőség még adott hogy nem száll fell arra a gépre,és vesz jegyet egy következőre, hátha azon olyan a személyzet akiknek a látványától merev állapotba hozható.. :)