Keresés

Részletes keresés

Utas2 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 2578

Haha....ahogy mondtam, most nem törölték. 2 KLM gép indult 10 perces eltéréssel, valszeg karácsony előtti forgalom miatt is...

 

Holnap is KeLeMen.

B735 Creative Commons License 2012.12.31 0 0 2577

Na, milyen volt a 20:25-ös járat? :-D

Előzmény: Utas2 (2576)
Utas2 Creative Commons License 2012.12.09 0 0 2576
OK, akkor most ide az e heti fordámról, mivel nincs kelemenes topik.

Szóval, ahogy a szomszédban írtam, a szokásos héderelés után a Privium váróban egyből a D kapuk egyikénél ácsorgó, régi ismerős Avro RJ 85 felé vettem az irányt, AF operated by Brit Air. Telt ház, gyors snack szervíz és 25 perccel a felszállás után a pilcsik már a Dockland felé bólintották lefelé a madár orrát ( komolyan, tényleg volt bólintás), és onnan kezdve - sajna idén utoljára - az LCY megközelítésének sajátos élményét élvezhettem. Mindig érdekes az is, ahogy a leszállás után bebűvészkedik a madarakat a szűk előtérre. A DLR pedig gyakorlatilag a leszállás után egy órával a hotelnél tett le London belvárosában.

A visszaút a KLM-mel, de nem volt anyira fényes, lévén eléggé összekutyulták a holdképűek a dolgot. Még a reptéren megpróbáltam átkérezkedni egy korábbi járatra (óránként megy a LHR-AMS), de nem voltam "eligible". OK, kivártam.
Nos, a KLM-nek van egy 20:15-ös, majd utána egy 20:25-ös járata is, gondolom, megszereztek Valahogy még egy slot-ot. A bibi csak az volt, hogy - szinte teljesen biztosan kereskedelmi okokból, avagy alacsony utasszám - az én 20:15-ös járatomat fél órával! az indulás elött törölték, és kezdték átfoglalni az utasokat a 10 perccel későbbi gépre. Emiatt viszont ott nem tudták időben elkezdeni a beszállítást, kapkodás, tanácstalanság, rosszul összeállított utaslista, és egy további órás késés lett a dologból.
A végén még várakoztattak is a nagy holland éjszakában a tenger felett, így lett még egy plusz 20 perc is hozzáadva a túl hosszúra nyúlt utazáshoz.
Enyhén csődöt mondott a holland hatékonyság.

Fő a kaland, a jövő héten ismét a 20:15-ös járatra szól a jegyem....
B735 Creative Commons License 2012.11.23 0 0 2575

Logbook használók figyelem!

A Safelog honlapján igen jó akció található november 22-26. között.

Ha most vásárolsz náluk előfizetést minimum 50$ értékben, akkor DUPLA ideig szóló használatot adnak, mint az eredeti előfizetésed!

Ezt a linket követve még +6 hónap AJÁNDÉK!

Én 3 éve használom és remekül bizonyított. Ennyi.

Utas2 Creative Commons License 2012.04.07 0 0 2574

http://vacchun.hu/hcevent/

 

Mindenkit várnak a vACC Hungary és az IVAO irányítói is, emlékezve a Malévre és közösen ünnepelve a HC 10. szülinapját.

Utas2 Creative Commons License 2012.03.22 0 0 2573

Hello topik, ismét üdv Schipholról. Jó ez a fénykamra a Privium váróban....mondjuk, még nem jöttem rá, mire is jó.... Viszont van Zöldveltliner, nem is rossz.....:-)

indexalfalima Creative Commons License 2011.12.12 0 0 2572

Ha valakit érdekel a földi kiszolgálás, akkor:

 

Repülőterek és repülőgépek üzemeltetésével kapcsolatos képzések.
Előtérügyeletes (kockás autó), valamint Terhelés- és súlypontszámító (rampás), IATA veszélyes-áru képzések (DGR) tanfolyamok folyamatosan! Szeretnél többet tudni a légiközlekedés szakmai titkairól? Szeretnél valódi értéket képviselő szakképesítésre szert tenni? Szeretnél valódi járatokat kezelni, valódi személyzettel és utasokkal?
Ha hivalatosan is szakmabeli szeretnél lenni: www.take-air.hu 

 

 

széles tamás Creative Commons License 2011.10.07 0 0 2571

Elkezdődött a Dunakeszi reptér ellehetetlenítése. :-(

ZOOO B737 Creative Commons License 2010.11.28 0 0 2570

A Boeingek pilótaülésein milyen szőrme van? Bárány?

Flatus Creative Commons License 2010.07.13 0 0 2569
En ertem. A szokasos ember zsebebe tettek a szokasos penzt, de mar nem o volt az illetekes.
Előzmény: széles tamás (2568)
széles tamás Creative Commons License 2010.07.13 0 0 2568
Érti ezt valaki?
mrandor Creative Commons License 2010.06.16 0 0 2567
"És ez igaz volt minden, az amerikai kontinensre tartó járatra."

Mármint minden VIE-MAD-É/D-Amerikai járatra.
Előzmény: mrandor (2566)
mrandor Creative Commons License 2010.06.16 0 0 2566
Még 2002-ben repültem VIE-MAD-JFK-t az Iberiával. A VIE-MAD este indult, a MAD-JFK csak valamikor dél körül.
Ekkor belvárosi 4*-os szállás reggelivel, transzfer oda-vissza benne volt a jegyben, amely akkor a legolcsóbb volt.
És ez igaz volt minden, az amerikai kontinensre tartó járatra. A gép tele is volt Chicagoba, Rioba stb. tartó magyarral, este ismeretlenül is buliztunk egyet a Sol környékén.

Azóta nem tudom, hogy ez hogy van.
Előzmény: robicsek (2565)
robicsek Creative Commons License 2010.06.16 0 0 2565
vicces venne, ha vennék egy buszjegyet az utolsó járatra, aztán meg az első HÉVre is, és kérném, hogy szállásoljanak el a kettő között.

kb ugyanaz.
Előzmény: buszpótló-busz (2564)
buszpótló-busz Creative Commons License 2010.06.16 0 0 2564
Én is ezt mondtam az illetőnek, valamint a késéses dolgot említettem, de kötötte az ebet a karóhoz...
Köszi az infót.
Előzmény: robicsek (2563)
robicsek Creative Commons License 2010.06.16 0 0 2563
Miért kéne? tudtad, mikor a jegyet vetted. Szerintem.
ha késés, stb miatt van ottmaradás, akkor igen, akkor ez él:
http://www.euvonal.hu/index.php?op=mindennapok_fogyasztovedelem&id=128

mondjuk, ha ez T5 LHR-en, akkor ott simán bármennyi időt el lehet tölteni jól.
Előzmény: buszpótló-busz (2562)
buszpótló-busz Creative Commons License 2010.06.16 0 0 2562
Tiszteletem uraim!
Közelgő utazásunk okán egyik útitársunk megjegyezte, hogy ha két csatlakozó járat között min. X óra van (jelen esetben ez 12,5 LHR-en), akkor a légitársaságnak szállást kell biztosítania az utasok számára! Számomra ez elég kamuszagúnak tűnik, de ha nem javítsatok ki kérlek!
Előre is köszi.
széles tamás Creative Commons License 2010.05.24 0 0 2561
IL-76TD


B735 Creative Commons License 2010.04.16 0 0 2560
H370: Hogy bírjátok a munkát? :-)
Légterek
trikó Creative Commons License 2010.03.31 0 0 2559
Nem érted? Akkor már ketten vagyunk :P
Előzmény: manhattani (2558)
manhattani Creative Commons License 2010.03.30 0 0 2558
Ezt a mondatot nem értem, de nem értek vele egyet! :-)

Mit gondolsz, miből él az index? Lelkileg gazdagodik, mert olvassa a reeeengeteg okos beírásunk? Az indexen reklámok vannak, amik díja erősen függ a látogatószámtól.

Amikor az index kivált az internettóból (de rég volt, uramIsten... :-) ), nem azért volt boldog az index szerkesztősége, mert átjött a sok netelő, és ők majd az indexen is olvashatják azt a sok észt... :-)) Mindenesetre azt írták, hogy ölelnek mindenkit :-))
Előzmény: trikó (2556)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.29 0 0 2557
Halihó! Mail? Jó? Nemjó? :)))
Előzmény: B735 (2554)
trikó Creative Commons License 2010.03.29 0 0 2556
Pfűűű apám! Neked már ilyen komoly transzcendentális dimenziókompenzálódási funkcióid vannak? :))))


(Azt akartam kérdezni, hogy mit ittál este, de ilyet nyilvánosan sosem kérdeznék... :))
Előzmény: manhattani (2555)
manhattani Creative Commons License 2010.03.28 0 0 2555
Topikok vannak. A protáloknak meg kell a pörgés, mert attól nő a reklámbevétel. Nem az indiánoktól :-)
Előzmény: B735 (2554)
B735 Creative Commons License 2010.03.28 0 0 2554
Vannak olyan topikok, amelyeknek "nem kell" a pörgés. A billentyűzet koptatása máshol nagyobb haszonnal kecsegtethet. Uff.
Előzmény: manhattani (2553)
manhattani Creative Commons License 2010.03.28 0 0 2553
Így szoktak elnéptelenedni topikok, meg erdők :-)))
Előzmény: B735 (2552)
B735 Creative Commons License 2010.03.28 0 0 2552
Aztán jött a csősz és kizavart mindenkit az erdőből ....
Approach Creative Commons License 2010.03.28 0 0 2551
A 2544-ben volt.
Előzmény: joskabácsi (2549)
manhattani Creative Commons License 2010.03.28 0 0 2550
Nem az ő csesztetéséről van szó, hanem a moderáció csesztetéséről. Azt meg nem engedhetik meg a modera topikokon kívül. Cégszabály.
Előzmény: joskabácsi (2549)
joskabácsi Creative Commons License 2010.03.28 0 0 2549

De hat ki csesztetett teged?Nem ertem..

 

udv,JB

Előzmény: Approach (2545)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!