OK, akkor most ide az e heti fordámról, mivel nincs kelemenes topik.
Szóval, ahogy a szomszédban írtam, a szokásos héderelés után a Privium váróban egyből a D kapuk egyikénél ácsorgó, régi ismerős Avro RJ 85 felé vettem az irányt, AF operated by Brit Air. Telt ház, gyors snack szervíz és 25 perccel a felszállás után a pilcsik már a Dockland felé bólintották lefelé a madár orrát ( komolyan, tényleg volt bólintás), és onnan kezdve - sajna idén utoljára - az LCY megközelítésének sajátos élményét élvezhettem. Mindig érdekes az is, ahogy a leszállás után bebűvészkedik a madarakat a szűk előtérre. A DLR pedig gyakorlatilag a leszállás után egy órával a hotelnél tett le London belvárosában.
A visszaút a KLM-mel, de nem volt anyira fényes, lévén eléggé összekutyulták a holdképűek a dolgot. Még a reptéren megpróbáltam átkérezkedni egy korábbi járatra (óránként megy a LHR-AMS), de nem voltam "eligible". OK, kivártam.
Nos, a KLM-nek van egy 20:15-ös, majd utána egy 20:25-ös járata is, gondolom, megszereztek Valahogy még egy slot-ot. A bibi csak az volt, hogy - szinte teljesen biztosan kereskedelmi okokból, avagy alacsony utasszám - az én 20:15-ös járatomat fél órával! az indulás elött törölték, és kezdték átfoglalni az utasokat a 10 perccel későbbi gépre. Emiatt viszont ott nem tudták időben elkezdeni a beszállítást, kapkodás, tanácstalanság, rosszul összeállított utaslista, és egy további órás késés lett a dologból.
A végén még várakoztattak is a nagy holland éjszakában a tenger felett, így lett még egy plusz 20 perc is hozzáadva a túl hosszúra nyúlt utazáshoz.
Enyhén csődöt mondott a holland hatékonyság.
Fő a kaland, a jövő héten ismét a 20:15-ös járatra szól a jegyem....
Hello topik, ismét üdv Schipholról. Jó ez a fénykamra a Privium váróban....mondjuk, még nem jöttem rá, mire is jó.... Viszont van Zöldveltliner, nem is rossz.....:-)
Repülőterek és repülőgépek üzemeltetésével kapcsolatos képzések. Előtérügyeletes (kockás autó), valamint Terhelés- és súlypontszámító (rampás), IATA veszélyes-áru képzések (DGR) tanfolyamok folyamatosan! Szeretnél többet tudni a légiközlekedés szakmai titkairól? Szeretnél valódi értéket képviselő szakképesítésre szert tenni? Szeretnél valódi járatokat kezelni, valódi személyzettel és utasokkal? Ha hivalatosan is szakmabeli szeretnél lenni: www.take-air.hu
Még 2002-ben repültem VIE-MAD-JFK-t az Iberiával. A VIE-MAD este indult, a MAD-JFK csak valamikor dél körül. Ekkor belvárosi 4*-os szállás reggelivel, transzfer oda-vissza benne volt a jegyben, amely akkor a legolcsóbb volt. És ez igaz volt minden, az amerikai kontinensre tartó járatra. A gép tele is volt Chicagoba, Rioba stb. tartó magyarral, este ismeretlenül is buliztunk egyet a Sol környékén.
Miért kéne? tudtad, mikor a jegyet vetted. Szerintem. ha késés, stb miatt van ottmaradás, akkor igen, akkor ez él: http://www.euvonal.hu/index.php?op=mindennapok_fogyasztovedelem&id=128
mondjuk, ha ez T5 LHR-en, akkor ott simán bármennyi időt el lehet tölteni jól.
Tiszteletem uraim! Közelgő utazásunk okán egyik útitársunk megjegyezte, hogy ha két csatlakozó járat között min. X óra van (jelen esetben ez 12,5 LHR-en), akkor a légitársaságnak szállást kell biztosítania az utasok számára! Számomra ez elég kamuszagúnak tűnik, de ha nem javítsatok ki kérlek! Előre is köszi.
Ezt a mondatot nem értem, de nem értek vele egyet! :-)
Mit gondolsz, miből él az index? Lelkileg gazdagodik, mert olvassa a reeeengeteg okos beírásunk? Az indexen reklámok vannak, amik díja erősen függ a látogatószámtól.
Amikor az index kivált az internettóból (de rég volt, uramIsten... :-) ), nem azért volt boldog az index szerkesztősége, mert átjött a sok netelő, és ők majd az indexen is olvashatják azt a sok észt... :-)) Mindenesetre azt írták, hogy ölelnek mindenkit :-))