Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Arni87 Creative Commons License 2013.06.09 0 0 103

Sziasztok!

 

Úgy néz ki porlasztócsúcsokat kell cserélni. Az Unixnál Delphi 5643325 cikk számú van 12800 Ft/db. Viszont Kovács Autóalkatrész kft-nél csak 5436 Ft/db +1000a posta, de itt a cikkszám után még vannak betük is 5643325 DD/SZ. Vagy a Kauffernél 8433 FT/db +posta, 5643325-DEL. Ezek a jelölések jelentenek valamit?

Volvo V40 1,9 TD 1997


Arni87 Creative Commons License 2013.04.28 0 0 102

Köszönöm a tanácsot.

Ezt kipróbálom, de eltart majd egy darabig, mert a céges autómat használlom szinte mindig. A sajátomat általában hetente egyszer megkergetem, nehogy tönkremenjen az állásba.

Előzmény: Mukibá (101)
Mukibá Creative Commons License 2013.04.17 0 0 101

Xadó diesel tubusos 9ml-es adalékot neki 3db-t és lecsökken vagy megszünik.

Előzmény: Arni87 (99)
hholaci Creative Commons License 2013.04.16 0 0 100

Olajlehúzó gyűrű!

 

Előzmény: Arni87 (99)
Arni87 Creative Commons License 2013.04.13 0 0 99

Sziasztok!

 

Mitől lehet az, hogy az autó hideg és üzem meleg motornál is kéken füstől? Viszont, ha meg van hajtva utánna nincs füstje.

Volvo v40 1,9 td (renault) 90 Le.

Hengerfej teljesen felújítva, adagolót beállították, és a turbó sem eszi az olajat.

Mielőtt bevittem a diesel szervízbe fehér füstje volt, miután elhoztam kék. A füstnek elégetetlen diesel szaga van.

Perelaszlo Creative Commons License 2013.03.19 0 0 98

Hpq! Ez a 6 literes fogyasztás csökkenthető még legalább 20%-kal! Csak be kell szerelni a megfelelő berendezést,ami jelenleg nem is drága! Emellett a motort is kíméli,mivelk tisztább az égés! :)

Előzmény: Hpg (78)
Mukibá Creative Commons License 2013.02.10 0 0 97

Ez sajnos ugynéz ki .hogy menthetetlen béke poraira ágyesz bugyesz .

Előzmény: hholaci (96)
hholaci Creative Commons License 2013.02.04 0 0 96

Hát ez a topik behalt

 

hholaci Creative Commons License 2012.12.13 0 0 94

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

 

hholaci Creative Commons License 2012.05.16 0 0 93

ha meg már kiszedtem, akkor sajnos beindul a "na még ezt is cseréljük ki hamár szétkaptuk" folyamat, de ezt megcsinálja az ember egy nem étolajossal is.

 

Előzmény: Mukibá (90)
hholaci Creative Commons License 2012.05.16 0 0 92

2007 ben vettem ismeretlen állapotban és futásteljesítménnyel. Egyébként semmi baja nem volt, csak nem tetszett, hogy minden eresztékéből kifelé dőlt a motorolaj. Indult hidegben is.

Az adagolósnál derült ki. hogy lóg az adagoló tengelye, kiverte a csapágyat az öntvényből. Mivel az motorolajzású, nem hiszem, hogy sok köze lenne hozzá az étolajnak.

Viszont ez idő alatt 3 szor törött el a 6os nyomócső és csak az étolajnak köszönhetem, hogy nem égett porrá miatta a kocsi.

Átlagban napi 100 km-t raktam bele, az kb 120-130e km

 

 

Előzmény: Mukibá (90)
hholaci Creative Commons License 2012.05.16 0 0 91

Sajnos most nincs időm vele foglalkozni, most szalad a szekér, meg dől az olaj

 

Előzmény: Mukibá (89)
Mukibá Creative Commons License 2012.05.08 0 0 90

MENNYIT mentél már el a w124 el hogy fel kellett ujitani laca?

Mukibá Creative Commons License 2012.05.08 0 0 89

Laca müködik már a hho-d

Előzmény: hholaci (88)
hholaci Creative Commons License 2012.05.08 0 0 88

Mercedes W124 Touring diesel és sok sok étolaj 4 év altt 4 millát spórol!!! Egy kis motorfelújítás 350e! azé' az nem olyan rossz.

 

Mukibá Creative Commons License 2012.05.08 0 0 87

Na mivan fiuk meghaltak a dieselek ,vagy miafene.irjatok már valami okosságot hagy tanuljunk belőle.

Előzmény: Rebellist (86)
Rebellist Creative Commons License 2011.05.18 0 0 86
Étolajban nincs adalék... Nagyobb lesz a motor kopása, eldugítja az adagolót. A sültkrumpli szagról már nem is beszélve...
Előzmény: Törölt nick (83)
Master3v Creative Commons License 2006.04.03 0 0 85
Sziasztok!!! Léghyszíves aki tudja KENDERES TAMÁS elérhetőségét az írjon már nekem egy emailt!!! Fonots lenne nagyon+sürgős is!!! Előre is köszönöm a segítségeteket!!
csotri Creative Commons License 2005.09.07 0 0 84
Azt mondják az okosok, akik próbálták, hogy tavasztól őszig hagyományos adagolós dízellel semmi gond. Használtat szűrd meg alaposan, legyen vízmentes is. Ősszel egy-két tisztítóadalékos tankolás, aztán tavaszig gázolaj. Ja, és a szűrőt érdemesebb hamarabb (kb. fele km.) cserélni.
Előzmény: Törölt nick (83)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.06 0 0 83

Sziasztok!

 

Étolaj, sütőolaj mennyire viseli meg a dízelt? Mit gondoltok róla?

 

üdv: jacque

csotri Creative Commons License 2005.09.02 0 0 82

Háj, nekem egy '86-os Citroen bx-em van, 1.7 -es szívódízel mocival. Kb. mínusz 15 fokig semmi gond nincs, pedig udvaron áll, és végigfújja az északi szél. Egy hét volt a télen, amikor le kellett takarnom éjszakára egy sátorfóliával, így minden reggel probléma nélkül tudtam indítani, pedig mínusz 22 fok körül volt reggelente.

 

Fogyasztás: nyáron 5.5, télen 5.8 körül, padlógázzal, elővárosi bejáróautóként.

 

Szvsz. kategóriájában nincs jobb nála. Az általad írt árkategóriában nagyon frankó állapotú Xantiát is ki tudsz fogni. Ha félsz a hidrótól (pedig csak egy tisztességes szerelő, meg évi eg-két átnézetés kell, utána csak pozitív tulajdonságai vannak), akkor inkább vegyél Pug-ot. Javaslom, nézz be a PSA-topicba és kérdezz bátran.

Előzmény: Törölt nick (81)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.04 0 0 81
Szeretnék megint dieseles lenni!

kb. 0,8-1,5 mill között gondolkodhatok.
Télen is jól kell, hogy induljon! De sajna nincs garázsom!
Volt régen 1 Fiat Trutymom sajna az 0 fok alatt nem volt hajlandó indulni. Ezen kívül 1
rossz szavam nem lehet rá. A Fordot is rossz téli indulónak szokták mondani.
PSA tényleg a legjobb?
szallitomaestro Creative Commons License 2005.01.05 0 0 80

Na mi van dizelautósok?

 

felemelték az átiratási dijat 15 röl 20 ft/ccm, de csak 1890 ccm felett

ezt a vw-ék 1.9pdtdi szörnyeivel való nyilt kib*s.

bár nekem nem ilyenem van, ez mégiscsak szemétség

Gonda Iren Creative Commons License 2004.02.18 0 0 79
Haaat, nem tudom. Egyebkent szarok ra. Eddig meg nem szoltak erte. Ha jol tudom, Finnorszagiaban kemenyen buntetik. Egyenlore nem izgulok, nem terveztem arra menni... ;-)
Előzmény: Hpg (78)
Hpg Creative Commons License 2004.02.18 0 0 78
A Dieselt semmilyen körülmények között nem tanácsos és nem is érdemes pörgetni. :)

Apropo tank. A w116-osban 116l körüli tank van. :) És 6 l-t eszik országúton.

Irén! Te tudsz valamit a zsír-üzem büntetési tételeiről?

Üdv! Hpg

Gonda Iren Creative Commons License 2004.02.18 0 0 77
Ezt attol fugg, hogy mennyi ido alatt teszi meg a 3km-t. Hasznalni semmikeppen nem hasznal. Ha az ujrainditas hidegen tortenik, az rossz. Ha porgetik is, akkor halal. Common rail dieselt kifejezetten nem tanacsos hidegen porgetni.
Előzmény: Szabyka (76)
Szabyka Creative Commons License 2004.02.16 0 0 76
Skacok adott egy diesel renault mondjuk dci vagy dti... Árt a motornak ha kb 10-15* van leallitva és elindítva 3km-en belül???
Gonda Iren Creative Commons License 2004.01.06 0 0 75
Jaja! :-)) Jo kis olajkajhakkal jarkalni. Nekem egyszer volt benzines autom, azota se vagyok ra. Valahogy a porgo motor, nagyobb teljesitmeny nem hozott tuzbe. En mar kinottem ebbol. Persze azert a 3000 kobcentinek is megvan a maga varazsa. Plane dieselben. ;-))))
Előzmény: klaszki (74)
klaszki Creative Commons License 2004.01.05 0 0 74
a dízelnek megfoghatatlan fílingje van
aki egyszer beül sztem utána csak arra esküszik
akinek meg nem volt az úgyse érti meg
sztem a dízel életérzés

DÍZEL RULEZ

Gonda Iren Creative Commons License 2003.11.18 0 0 73
A kiegyenliton levo sapka miatt meg lehetett volna futesed. Hacsak nem parolgott el a viz belole.

Ha hengerfejes az auto, azt altalaban eleg hamar eszre lehet veni a szetdurrant vizcsovekbol, vagy a vizet tartalmazo motorolajbol...

Előzmény: ismeros (72)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!