Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ketyo61 Creative Commons License 2013.07.27 0 0 22

JumboJet Creative Commons License 2013.03.27 0 0 21

kiss.beus Creative Commons License 2013.01.06 0 0 20

Én Bugatti Type 54-et keresek, de még nem találtam itthon. Tud valaki segíteni?

JumboJet Creative Commons License 2010.05.18 0 0 19
http://www.youtube.com/watch?v=RXqSedWSu2k&translated=1
Ipari-antidepresszió Creative Commons License 2009.08.21 0 0 18
Jaja, van hozzá chip tuning és úgy elmegy 430-al is. Én felfurattam a hengereket, így már 460-al is elboldogul. Igaz, azóta kattog valami a motorban. Vonóhorgot, meg tetőcsomagtartót szeretnék még hozzá, abban nem tud valaki segíteni? :-)
Előzmény: Törölt nick (16)
JumboJet Creative Commons License 2009.06.22 0 0 17
Ez....
http://www.youtube.com/watch?v=YzmCPv73HCU
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.03 0 0 16

Tud valaki esetleg chiptuningot javasolni (persze csak és kizárólag a bejáratás után)Érdemes direktszűrőt is feltenni rá vagy önmagában is elég a chip ?

 

Válaszoljon már valaki !!!!

Előzmény: avantage (-)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.03 0 0 15

Vettem egy Bugati Veyront, holnap hozom el.

 

Valaki másnak is van innen ilyen autója ?

Randal_ Creative Commons License 2007.03.22 0 0 14
ha jól emlékszem az autó átszámítva kb 300 millió forintba kerül, az gyártása pedig kb 2milliárd forint körül. TopGear egyik adásában tesztelték, de régen láttam, sorry ha rosszul emlékeztem.
a köv. véleményt is ugyanott hallottam: VWék azért csinálták ezt az autót, mert kiváncsiak voltak, sikerül-e megcsinálni. úgy látszik sikerült :) a műsorvezető Olaszországból Angliába autókázott el vele, és közben teljesen beleszerelmesedett. a műsor végén summázta a dolgokat, és azt mondta, alapvetően szomorú. és nem csak azért (bár azért is :) ) mert soha nem lehet ilyen autója, hanem azért is, mert szerinte ez az autó az autógyártás csúcsa, és technikailag ezen felül már nem hiszi, hogy az ipar valaha is fejlődni fog. magyarul: amit egy autóból meg lehet alkotni, azt most megtették, és ennél jobbat már soha nem fogunk látni.
megnézve az adatokat és teszteket, őszintén szólva hajlamos vagyok igazat adni neki. futószalagról lekerülve, "autószalonban" ennél "jobb" autót venni soha nem fog ember venni.

egyik barátommal arról beszéltünk, hogy fel kéne keresni a VW marketingmenedzserpíárszakemberét és tájékoztatni, hogy "tudja, ez az autó nem adja el önmagát csak úgy.. ellenben ha adnának nekünk egyet és az emberek látnák, hogy MI használjuk, akkor talán a többi ember is megvenné.." ;D máshogy nem látom hogyan juthatnék veyronhoz, persze az említett ötöstalálaton kívül. de őszintén szólva, ha most nyernék másfél milliárdot, tudjátok még abból is túlzás lenne 300 milliót költeni egy autóra, nem beszélve a fenntartásról.

ajándékba elfogadnám ;))))
avantage Creative Commons License 2001.10.16 0 0 13
Szkátó,
>bi-VR6 turbo Golf az hány lóerős?
Passz. De ha jol ertelmezem a feliratot, akkor 10 fontert megveheted a teljes videot. :)

Tobbiek, hogy mirol is beszelunk: http://ave.fw.hu
A videok kozott van az a bizonyos GOLF.

>a benzinszűrőd van eltömődve, és elfogy a rendszerből a benya?
En is erre gondolok, mert ujabban mindig csak 5-10 liter benzin van a tankban.
Most meg nem tudom probalni, mert az egyik gumiharangom is kiszakadt. Ha az elkeszul, utana tuti kiprobalom megint.

Előzmény: Szkátó (12)
Szkátó Creative Commons License 2001.10.16 0 0 12
Átkopizom ide is...

avantage

Az a bi-VR6 turbo Golf az hány lóerős? Elég lépős darab, annak ellenére, hogy csak a végén forgatta el igazán...
Azért a te géped se piskóta. Az nem lehet, hogy a benzinszűrőd van eltömődve, és elfogy a rendszerből a benya?

zetecR Creative Commons License 2001.10.16 0 0 11
"De akkor is csodalatos technika, nekem ezert tetszik."

Hát, nem tudom. Szerintem ilyen autót bármelyik nagy gyártó tudna építeni, ha úgy gondolná...

Előzmény: avantage (10)
avantage Creative Commons License 2001.10.15 0 0 10
Szkátó,
>akkor se venném meg.
Persze hogy nem! En sem. (Csak "kepletesen" irtam a lottonyeremeny dolgot) Aki ilyet vesz, az kb. 3x fog menni vele egy evben, es van mellette par masik autoja.
De akkor is csodalatos technika, nekem ezert tetszik.
Előzmény: Szkátó (9)
Szkátó Creative Commons License 2001.10.15 0 0 9
Ez szerintem egyértelmű. Ha be tudod bizonyítani, hogy az utolsó 5 autód Fócvágen volt (esetleg Audi), akkor megveheted...:)

Ha lenne rá zsetonom, akkor se venném meg. Ez már túlzás...

Mentol frász Creative Commons License 2001.10.15 0 0 8
Hi!

Ha esetleg nem értenétek a Bugatti üzletpolitikáját, akkor javaslom, hogy nézzetek utána.
A múltban(már amikor működtek) jobbára csak a kivételezettek rendelkeztek Bugattival. A gyár szabályosan lecheckolta a leendő vásárlót, és ha az nem felelt a szubjektív követelményeknek, akkor nyista autó(függetlenül attól, hogy volt elég pénze a vevőnek - esetleg elég hatalma => egy orosz fejedelem még a cári időkből vissza lett utasítva).
Kiváncsi vagyok a jelenlegi helyzetre tekintettel a VW befolyásra...

Mentol.

avantage Creative Commons License 2001.10.13 0 0 7
AstraF16v,
Ezt a hozzaszolast nehez hova tenni.

>Tényleg ötletes, de semmi esetre sem fantasztikus (ez egy 70 éves találmány
Megis, eleddig szeria autoba ilyet nem epitettek.

>Ez inkább kínos
Kinos? Aztan miert?
Nem 250-nel lesz a tiltas!

Na mind1, ha teged nem hat meg a gep, akkor nem.

Előzmény: AstraF16v (5)
istvanu Creative Commons License 2001.10.13 0 0 6
Frankfurtban olyan mazlim volt, hogy hallhattam duborogni a loeroket, igaz csak allohelyzetben, de akkor is beszaras milyen hangja volt. Egyebkent hivatalos francia rendszammal volt lathato a jargany a kiallitason, eppen a VW vezetoseg elvezkedett rajta.

istvanu

AstraF16v Creative Commons License 2001.10.13 0 0 5
Hi

"Gyorsulas 0-300 km/h 14 masodperc!!!! Ez mar hihetetlenul hangzik, nem?
Ez 0.65 g-t jelent atlagosan.
120-ig majdnem 1 g!! "

:)))))))))))))))))))))))))))))))))

Mindjárt feladok egy hírdetést, hogy egészséges gépészmérnök hallgató felajánlaná az egyik veséjét és/vagy fél máját egy szaudi milliárdosnak. :)

"A sebessegvalto 7 fokozatu szekvencialis.
De ami az igazan komoly benne, az a dupla kuplung rendszer (DCT: double clutch transmission)
Az egyik az 1. 3. 5. es 7. fokozatokat, mig a masik a 2. 4. 6. fokozatokat kapcsolja.
Vezetes kozben egyszerre csak az egyik van zarva (vagyis ezen at keresztul tortenik a hajtas)
Valtaskor az egyik kiemel, a masik zar, igy a gyorsitas soran nincs megtorpanas.
Fantasztikus, nem?? "

Tényleg ötletes, de semmi esetre sem fantasztikus (ez egy 70 éves találmány)

"Ahhoz, hogy a leendo tulaj kiautozhassa a vegsebesseget, a Bugatti kuldeni fog egy szerelot, 4 szuper nagy sebessegu gumival, es o fogja feloldani a sebesseg korlatozo elektronikat.
Mikor vege a nagy hajtasnak, a szerelo mindent vissza fog allitani az eredeti allapotra, es ellenorzi a gepet, nem artott-e meg neki."

Ez inkább kínos. :)

"Wow. Addig meg nyerhetek a lotton!"

Ja 4szer-5ször egymás után.

Csőgáz

Type-R Creative Commons License 2001.10.12 0 0 4
az nagyon szép és jó, de kinek van erre szüksége?
szerintem még 60 évesen sem fogok egyet sem látni az utakon...
minek az 1000 le?!
érdekes hogy recesszióban élünk, alig van pénzünk autóra, közben millió dolláros autókat készítünk...
a bugatti első útja ha még sok ilyet ont magából, az inkasszó felé fogja első útját venni.
vagy a tulaja aki ilyen irdatlan pénzeket öl bele...
csodálatos gép ez de csak még egy modell amire semmi szükség:(((
avantage Creative Commons License 2001.10.12 0 0 3
>A Koenig csinált már 1000LE-s verdát
Persze, de tuningban nem olyan nagy dolog az 1000 le. Skyline-bol is van jopar 1000+ le-s darab.
De ez gyari, a semmibol lesz kifejlesztve, nem pedig egy mar meglevo modellbol.

125 le/liter eppenseggel meg csak nem is egy tulhajszolt motor. (Mitsu Evo VI pl. 140 korul van)

Előzmény: Szkátó (2)
Szkátó Creative Commons License 2001.10.12 0 0 2
Ha szárnya volna, már repülne...
És kinek gyártják ezt a masinát? Gondolom lesz vagy 2 millió USD az ára...
A Koenig csinált már 1000LE-s verdát. Egy Ferrari Testarosa volt az alany...
avantage Creative Commons License 2001.10.12 0 0 1
Na meg egy erdekesseg.

A belso ter.
a kilometerora analog is es digital is. Az analog 450-ig van skalazva. A 100-as osztas van ott, ahol normal autokban az 50 :)

Es van egy kulonleges muszer is. 0-100 -ig skalazva, ami a motor altal leadott teljesitmenyt mutatja %-ban! Ez mar valami!

Detonátor Creative Commons License 2001.10.11 0 0 0
Hát nem 0, az biztos! ;)
Előzmény: avantage (-)
avantage Creative Commons License 2001.10.11 0 0 topiknyitó
Gondolom mar mindenki hallott errol a csodarol, de talan nem minden aprosag ismert.

Csak kozolhetnekem tamadt, most olvastam egy jo kis cikket rola.

W16, 7993 ccm, 4 turbo: 1001 Le, es tobb mint 1200 Nm 2200-5500 fordulaton!

Ez mar eleg elkepeszto, nem?

Max sebesseg kb. 406 km/h.

Gyorsulas 0-300 km/h 14 masodperc!!!! Ez mar hihetetlenul hangzik, nem?
Ez 0.65 g-t jelent atlagosan.
120-ig majdnem 1 g!!

A sebessegvalto 7 fokozatu szekvencialis.
De ami az igazan komoly benne, az a dupla kuplung rendszer (DCT: double clutch transmission)
Az egyik az 1. 3. 5. es 7. fokozatokat, mig a masik a 2. 4. 6. fokozatokat kapcsolja.
Vezetes kozben egyszerre csak az egyik van zarva (vagyis ezen at keresztul tortenik a hajtas)
Valtaskor az egyik kiemel, a masik zar, igy a gyorsitas soran nincs megtorpanas.
Fantasztikus, nem??

Ahhoz, hogy a leendo tulaj kiautozhassa a vegsebesseget, a Bugatti kuldeni fog egy szerelot, 4 szuper nagy sebessegu gumival, es o fogja feloldani a sebesseg korlatozo elektronikat.
Mikor vege a nagy hajtasnak, a szerelo mindent vissza fog allitani az eredeti allapotra, es ellenorzi a gepet, nem artott-e meg neki.

Varhato piaci megjelenes 2003. (forras: EVO)

Wow. Addig meg nyerhetek a lotton!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!