Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szálkaaszemben Creative Commons License 2014.04.03 0 0 15

Sajnos csak abban bízhat az ember, amit sajátmaga megcsinál,,,:-(

Előzmény: Törölt nick (6)
Foresh Creative Commons License 2013.12.03 0 0 13

A szutyok mol-nál nem tudod túlfújni, mind levan véve olyan alacsonyra, hogy a bicajba szokásos 4-5 bárt se tudja mégcsak megközelítőleg se.

Enyhe fagynál meg már le is szerelik, pedig elég volna csak naponta kondenz vízteleníteni a kopm. tartályt.

 

Előzmény: padmalytok (10)
Foresh Creative Commons License 2013.12.02 0 0 9

A kutasnak jobb a 2.2, mert a kocsid többet fog fogyasztani!

 

Fújtasd fel a kerekeket 2.5-re!!!!

 

Egyrészt mire a kúthoz érsz a gumi meleg, tehát magasabb értéket mutat.

Másrészt lesz ennél még hidegebb és akkor ugyancsak esik a gumi nyomása.

Harmadrészt a gumiban az idő múlásával nem növekedni, hanem csökkeni fog a levegő.

 

Tehát fújd fel 2.5-re!!!! Majd 2 hónap múlva ismét.

Előzmény: -GREG (-)
-GREG Creative Commons License 2013.12.02 0 0 7

Köszönöm a segítséget!

 

Akkor visszafújom a gyári ajánlott 2.4-re

Törölt nick Creative Commons License 2013.12.02 0 0 6

Igen. És kutast ne engedj a kocsi közelébe soha, semmilyen indokkal.

Előzmény: -GREG (2)
Degeczi Creative Commons License 2013.12.02 0 0 5

Pláne mert a guminyomást hideg állapotra specifikálják, és amikor a kútnál állsz be a kompresszorhoz, többnyire már melegek a kerekek!

(mondjuk így télen talán annyira nem szempont, de nyáron már érzékelhető eltérést okoz, ezért érdemes ráhagyni, és picit magasabbra pumpálni a kúton)

Előzmény: -GREG (2)
PoliBili3 Creative Commons License 2013.12.02 0 0 4

Lényeges, hogy milyen súlyú a kocsi. Ugyanis az a lényeg, hogy minél nagyobb felületen érintkezzen a futófelület az aszfalttal. Ha túl kemény akkor domború lesz és csak a közepe érintkezik, ha túl lapos akkor meg homorú és csak a szélei érintkeznek.

Szerintem még a 2.2 az nem alacsony nyomás télre. Ha sokáig túl lapos akkor a gumi szélei jobban fognak kopni és azt észre lehet venni.

szálkaaszemben Creative Commons License 2013.12.02 0 0 3

Én azt tenném.

Előzmény: -GREG (2)
-GREG Creative Commons License 2013.12.02 0 0 2

Akkor ezekszerint fújjam vissza a gumikatz 2.4-re?:-)

Előzmény: szálkaaszemben (1)
szálkaaszemben Creative Commons License 2013.12.02 0 0 1

Igaza van a kutasnak abban, hogy a puhább gumi jobban tapad.

A probléma csak az, hogy ezt az alacsonyabb levegőnyomással kívánja elérni,,,:-(

Hallott valamit, csak nem figyelt kellőképpen,,,:-(

Előzmény: Törölt nick (0)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.02 0 0 0

Elvileg ugye ez a helyzet:

A futófelület/profil tapad az útra, annak keménysége nem változik a guminyomás hatására, mivel az nem fújjuk fel, hanem a megfelelő guminyomás által törekedünk arra, hogy az a teljes felületével - ahogy azt a gyárban kitalálták - feküdjön fel az útfelületre.

 

Ugyan úgy rossz a több levegő, mint a kevesebb.

Viszont a kettő közül talán a kevesebb levegős a rosszabb megoldás.

 

Előzmény: -GREG (-)
-GREG Creative Commons License 2013.12.02 0 0 topiknyitó

Suzuki swiftem van, 2.4 az előírt keréknyomás. Ma a benzinkutas leengedte a gumi nyomását 2.2-re mondván, hogy egy puhább gumi jobban tapad. Mi a vélemény erről?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!