Keresés

Részletes keresés

PoliBili3 Creative Commons License 2014.04.11 0 0 19

Viszont azt is írja, hogy annyi volt a hibája, hogy nem vette észre.

Ha ez hiba akkor kellene lenni egy ilyen megállapodásnak és ha ez nincs akkor nem jogos a kártérítés.

Egyelőre többet ne tudunk.

Előzmény: ronder (18)
ronder Creative Commons License 2014.04.11 0 0 18

A topiknyitóban írta, hogy csomagolta. Csak gondolom, ha minőségellenőriznie is kellett volna, akkor azt írja. Bár ki tudja.

Előzmény: PoliBili3 (16)
PoliBili3 Creative Commons License 2014.04.11 0 0 17

Haggyad, csak Orbánozni akart egyet, de fingja sincs az egészről. :)

Előzmény: Gipsz Jakab (14)
PoliBili3 Creative Commons License 2014.04.11 0 0 16

Nem tudom, de mintha olyat írt volna, hogy az volt az alapja az egésznek, hogy nem vette észre a hibát.

Ha ez nem feladata és sehol sincs leírva akkor szerintem nem felelős.

Előzmény: ronder (15)
ronder Creative Commons License 2014.04.11 0 0 15

Állítólag csak csomagoló, nem minőségellenőr.

Előzmény: PoliBili3 (13)
Gipsz Jakab Creative Commons License 2014.04.11 0 0 14

A munkavállalói felelősség bevezetésével.....

 

Meg fogsz lepődni, de az korábban is benne volt. Utáld nyugodtan a Zorbánt, de legalább a tényekkel legyél tisztában, mert így csak kiröhögnek.

Előzmény: Bimm-Bamm (5)
PoliBili3 Creative Commons License 2014.04.11 0 0 13

"Nem az ő hibája volt, hogy a termék karcos. Csak annyi, hogy nem vette észre és így került ki a boltból."

 

Itt a lényeg csak olvasni kéne tudni.

Nem az ő hibája volt hanem csak nem vette észre a karcolást és ha az ő feladata egyben a minőségellenőrzés is akkor jogos lehet a kártérítés követelése csak ez szabályozva legyen a munkaszerződésben vagy külön.

Ugyanis ipari nagykonyhai berendezések egy konyhába simán több milliós megrendelést eredményezhetnek és ha ez a megrendelő nem tőlük fog ezután rendelni akkor még jóval 250.000.- forintnál nagyobb is lehet a haszon kiesése.

PoliBili3 Creative Commons License 2014.04.11 0 0 12

Hülyeséget beszélsz itt beleszőve a politikát. Nem csak azért lehet kártérítést kérni ha az az adott termék megsérült, hanem azért mert így esetleg elesett a további megrendelésektől ettől a megrendelőtől.

Előzmény: Bimm-Bamm (5)
PoliBili3 Creative Commons License 2014.04.11 0 0 11

Szerintem itt nem az okozott kárért kéri a kártérítést hanem azért mert hibásan ment ki a termék és ezért valamiféle üzleti hátránya keletkezett a cégnek. Szerintem.

Előzmény: újmóni (2)
PoliBili3 Creative Commons License 2014.04.11 0 0 10

A munkaszerződésben vagy külön megállapodásban szabályozni kell az ilyen kártérítési felelősségi dolgokat.

Előzmény: Sziszko619 (-)
ronder Creative Commons License 2014.04.11 0 0 9

A legdrágábbak nem jönnek ki annyiból. Kedvezményesen sem.

 

http://nagykonyhaigepek.hu/lista/4f3a250c283d5_Kombi_suto-parolo

Előzmény: Lédiell (8)
Lédiell Creative Commons License 2014.04.11 0 0 8

Nézetem szerint a legdrágábbak abból is kijönnek egymillió forintból, egy karc pedig aligha okozhat 250 ezer forintos kárt bennük. 

Előzmény: ronder (7)
ronder Creative Commons License 2014.04.11 0 0 7

Ipari sütőn keletkezhet ekkora kár, bár egy karcolástól.....Persze milyen az a "karc". Felületi, vagy mély, az anyagot is átszakító.

 

Mindegy, valóban soknak tűnik.

Előzmény: Lédiell (6)
Lédiell Creative Commons License 2014.04.11 0 0 6

Milyen masina az a sütő, hogy 250 ezer forint árcsökkenést okoz rajta egy karc? Másodállásban Ferrari?

Amúgy ügyvédet kell fogadni, ha az keresi a munkáltatót, fülét-farkár behúzva fog visszakozni a köcsögje, mert kizárt, hogy bármi jogalapja lenne egy ilyen követelésnek. 

Előzmény: Sziszko619 (-)
Bimm-Bamm Creative Commons License 2014.04.10 0 0 5

Agyon kel lőni az ilyen munkáltatót.

Mert a terméket vissza küldi a gyártónak, és az cserélni fogja.

Úgy, hogy egy forintjába nem kerül neki.

De még pofátlanul az alkalmazottól is bevasalná a termék árát.

Na ehhez kellett a Fidesz kétharmad, hogy a munkáltató megfelelően legyen

kártalanítva. Ezt módosították a munkatörvénykönyvben!!!!

A munkavállalói felelősség bevezetésével.....

Mert így Magyarország jobban teljesít:))))

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.04.10 0 0 4

Pontosabban a munkáltatónak azt kell bizonyítania, hogy "szándékosan az adott dolgozó megkarcolta az árut"

 

 

Előzmény: újmóni (2)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.10 0 0 3

- A munkaszerződésben szerepelt ilyen károkozási felelősség leírva ?

- A karcolás -elvileg- a munkavégzés során rendes munkavégéz során is előfordulhat, nem ? (Tehát nem kellett szándékosan megkarcolnia, hanem az a mozgatás, tárolás, stb során keletkezhetett gondolom )

- Tudja bizonyítani a munkáltató, hogy az áru a raktárba érkezéskor nem volt karcos ?

 

 

Szerintem a barátod fogadjon egy ügyvédet és ne irjon alá semmit sem.

 A munkáltató megfélemlítéses problálkozásáról van jelen esetben szó !

Előzmény: Sziszko619 (-)
újmóni Creative Commons License 2014.04.10 0 0 2

A munkaszerződésében, vagy munkaköri leírásában szerepel az anyagi felelősség...?

 

De csatlakozom az előttem szólóhoz is, hogy itt bizonyítás is szükséges lenne..

 

 

Előzmény: Sziszko619 (-)
mert mindig a hoki Creative Commons License 2014.04.10 0 0 1

Nem.

 

Bizonyítaniuk kéne, hogy ő tette.

 

 

Előzmény: Sziszko619 (-)
pipppen Creative Commons License 2014.04.10 0 0 0

s0k(k)

Sziszko619 Creative Commons License 2014.04.10 0 0 topiknyitó

Egy barátomról lenne szó. Az árukat kiszállításra csomagolja össze fadobozokba. Az egyik kiment terméken (egy sütő) karcot találtak a belsejében. Amire a munkáltató azt mondta 250.000 Ft.- kárt okozott amit ki kell fizetnie.
Megtehetik ezt?!?!
számomra nevetségesnek hangzik ,hogy egy amúgy cserére ítélt áruért ilyen összegre büntessenek. Nem az ő hibája volt, hogy a termék karcos. Csak annyi, hogy nem vette észre és így került ki a boltból.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!