Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jozef76 Creative Commons License 2014.04.21 0 0 198

123

Törölt nick Creative Commons License 2009.11.09 0 0 196
De 10 évvel ezelőt az Audinál már a digit klíma egy alap volt meg dupla légzsák meg ülésmagasság állítás, kormánymagasság állítás, Jó a BMW-be is benne vannak.

Nekem 95-ös a BMW-m, és van benne kétoldali automatikus klíma, motoros, minden irányban állítható sportülés, független felfüggesztés elől-hátul, dupla légzsák és mindezek mellett kupé, amit akkor az Audi meg sem próbált eladni, nem ment volna elsőkerékhajtással... volt egy évvel fiatalabb is, annak 100le/liter volt a teljesítménye, turbó nélkül, és 3500-nál volt nyomatékcsúcs, hatos váltó, dupla digit klíma, etc. Akkortájt az audi motorok meg sem közelítették a BMW motorjainak nagy többségét, vezethetőségük vicces (60% feletti súly az első tengelyen??:)), etc. Ugyanakkor az S-szériák egész jókvoltak, quattro+nagy motor, és sokág az összkerékhajtásuk is jobb volt, ma már talán az sem. A minőségi benyomás egy Audi utasterében talán jobb, de dögunalom (sajnos mindkét téren hasonlóak a mai BMW-k..), ellenben az audik vezethetősége sokat javult. Ha kényelmes utazóautót keresnék, nem zárnám ki az Audit, de csakis quattro, az elsőkerékhajtás nem való erős autóba. Egy gyenge prémium autónak meg semmi értelme, akkor inkább egy jobban felszerelt Passat...
Előzmény: Hegecsi (194)
isti7509 Creative Commons License 2009.11.09 0 0 195
Azért az A8-ban nem a 4.2-es motor a legnagyobb...  A hatliteres W12-ről gondolom nem hallotál, ami létezik az A8-ban.
Előzmény: blackxx (185)
Hegecsi Creative Commons License 2006.06.08 0 0 194

Hello.

Az ellőbbiekhez szólván...: 

Hát szó mi szó TT ne hasonlítsunk Zx-hez mert igaz (bár én Audis vagyok) Zx pöttyet felülmulja a TT-t. Valljuk be őszíntén a neve király : AUDI TT!!!!!, de maga a gép hát kutyfasz a Zx-hez.       !TÉNY!

/nekem A4 1.8t-m van 95-ös/

De ha a többi gépet hasonlítgatjuk és visszapattanunk mondjuk cirka 10-12 évet  lessük meg az akkori gépeket:

 -Mondjuk A4 és a 3-as Bmw-t kezdetnek: kényelem szempontjábol hát lényeges külömbségek vannak az Audinál digit klíma, imo., meg egy csomó minden  hát üljetek bele egy akkori 3-masba vagy egy A4-be totál más.  a spanomnak van egy 325i nekem ott az 1.8t jó gyorsabb a 325 nem is vitattam soha de vannak külömbségek.

Vegyük alapul a mostani autó reklámokat: Klímával, légzsákkal is kérheted Most.

De 10 évvel ezelőt az Audinál már a digit klíma egy alap volt meg dupla légzsák meg ülésmagasság állítás, kormánymagasság állítás,  Jó a BMW-be is benne vannak.

 

Már tíz éve játszik az Audiba elöl a 8 lengőkar!!!!

A Bömbi szinte 6 hengerrel adja ua.-t mint az Audi  4-el

De indulj el jó jeges úton a hátsókerekeddel v. az Audi fronthajtással.

 

Várom a békés véleményeket.

 

a fene se tudja ez eldönteni az Audi mintha elegánsabb lenne

  

               

2.6v6 Creative Commons License 2005.02.12 0 0 193
ez a tuti
Szkátó Creative Commons License 2003.07.22 0 0 192
Ha egy árban lenne a 4x4-es a kétkerékmeghajtásúval, akkor is a kétkerekest választanám.
Négykerékmeghajtású jóval nehezebb + nagyobb a hajtáslánci veszteség -> többet fogyaszt, sz@rabbul megy...
Télen előny ez vitathatatlan, de azt a magyar 2 hetes telet ki lehet bír kétkerekessel is...
Előzmény: autotrannie (182)
sansalvador Creative Commons License 2003.01.31 0 0 191
Bár nekem egyik márka sem a kenyerem, az igaz, hogy a régebbi BMW-Audi harcot a BMW nyeri. Egészen a közelmúltig. Aztán amióta kijöttek a legújabb Audik, mondjuk az A6, A8 azok már szvsz jó autók és igenis luxusmárkák. Ráadásul az eladásaik is feljöttek. A BMW-ről leginkább az szokott megmaradni bennem -azon kívül hogy markáns, robosztus autók- hogy már egy 100 km-es út után megfájdul a hátsó felem és már nem tudom hogy üljek az autóban.:-) Tavaly nyáron/ősszel elég sokat kellett egy újabb fullos 523-asban üldögélnem. Azok a kemény, bőrös ülések iszonyúak.
Előzmény: HONDADOC (190)
HONDADOC Creative Commons License 2003.01.31 0 0 190
Az A(udi) csak a névsorban van előbb, a valóság a B(MW) sikerét hozza! Mint az eladások is... Az A.. egy felkapaszkodó (ál)luxusmárka, amit Piech bácsi erőltetett azzá... sokan meg be is dőltek. Én láttam Ingolstadtban a gyárat belülről, azzal nem volt baj, a kaszniprések igazán látványosak... aztán ki is fújt. Röhrl quattroja óta csak szappanosdobozokat csinálnak... A BMW akkor is BMW (mondja egy Hondás!!!)
HONDADOC Creative Commons License 2003.01.31 0 0 189
Csak vigyázz, le ne vágja a lábujjad az a fűnyíró!
Előzmény: Törölt nick (188)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.31 0 0 188
ned a, beszolt egy nyomatekszegeny funyiros :)
Előzmény: Acura (187)
Acura Creative Commons License 2003.01.31 0 0 187
valami kimaratt...
mindkét márka egy nagy 0 :)
Előzmény: azauto (184)
powerhorses Creative Commons License 2003.01.31 0 0 186
Én azon a véleményen vagyok, hogy a 80-as évek Quattro-i óta, az Audi nem tud mivel előhozakodni.
Meg lehet nézni akár a Audi100-as, 200-as, 80-as, 90-es csotrogányokat, és a velük egy időben készült BMW-ket. Az Audik egyszerűen rohadnak, nincs bennük erő, széthullik az autó egy erőteljesebb gázfröccsre. A BMW-k azért 15-20 évesen is autók maradnak.(Láttam már nem kettőt, viszont Audit rendkívül ritkán.)
Az Audi TT, BMW Z sorozatot nem lehet összevetni, hiszen a TT maximum vezetni nem tudók boltbajáró eszköze, míg pl. a Z8 az M5 motorját kapta 400 lóval.
Az A4, A6, A8 nem rossz, de semmi extra. Az új 7-es sorozata a BMW-nek fényévekkel veri az új A8-at.
Nekem egy 525i van most, 1 éves. Ismerősöm rendelkezik egy A6-ossal 2.4-es motorral, de mind menetteljesítményben, mind extrákban az 525i simán veri az A6-ot.
Azt meg mondanom sem kell, az F1-be ki szállít motorokat...
Előzmény: azauto (184)
blackxx Creative Commons License 2003.01.31 0 0 185
Na ne maaaaar, hogy lehet osszehasonlitani egy autot egy Audi-val ? Azert a ketto nem egy kategoria! Az Audi biztosan jo, de a BMW azert tobbet jelent ennel... Pl az A8-assal megprobalt betorni az Audi a 7-es BMW es az S classe Mercedes piacara, de soha nem fogja ezt a ket presztizsmarkat komolyan megszorongatni, legfeljebb, ha letolja az arait, akkor azokat megnyeri vele, akiknek sok a ket kiralyi marka ara. (Megjegyzem, eleve az A8 legnagyobb motorja 4.2, mig a 7-esnel ugyanez 6 liter. 2:3 arany). De, ha meg az araiban is versengeni probal az Audi, akkor nem latom ertelmet a dolognak.
A TT meg eleve egy szutyok. Nem attol lesz sportkocsi valami, hogy a tomeget redukaljak es csini format kap, hanem, hogy elsosorban ero van benne, es a felfuggesztes, illetve a kialakitas sporttos kiepitesu, mint pl a BMW M1-nel...
Előzmény: azauto (184)
azauto Creative Commons License 2003.01.31 0 0 184
Azt szeretném megtudni, hogy mi a véleményetek a BMW-AUDI párharcról. Értem ezalatt:
BMW 3-as sorozat vs. Audi A4
BMW 5-ös sorozat vs. Audi A6
BMW 7-es sorozat vs. Audi A8
BMW Zx vs. Audi TT
Egyik ismerősöm az Audira esküszik, míg én a BMW-re.

Köves Creative Commons License 2002.10.21 0 0 183
A Subaru vitathatatlanul az első. Az Audi a második (Európában az első:)). Piech 81-2 körül (asszem akkor került az Audi élére) kiadta a jelszót: 2000re minden második kocsiba 4*4et, mert az jó, és bizonságos. Nos, nemjött össze neki, de az Audik elég jelentős részét (talán 30% körül) quattroval adják - persze nem nálunk, hanem világszerte értendő. Más márkáknál ez az arány jóval kisebb (kiv: Subaru, Jeep, Landrover, Puch...) X-es bömös, 4Matic merga alig játszik.
Csá
Köves
Előzmény: autotrannie (182)
autotrannie Creative Commons License 2002.10.21 0 0 182
szevasztok.

rob19

valahol azt olvastam, hogy az osszkerekhajtast a subaru alkalmazta szemelykocsikban eloszor. ahogy egy rajongo ismerosom a multkor felhivta ra a figyelmem a subaru ezt a rendszert meg most is minden egyes autojaba belerakja. az audi, bmw meg a tobbi autogyarto pedig csak extrakent tunteti fel az autoihoz, inkabb szivesen hasznalnak kulonbozo 3 betus roviditeseket, ahelyett, hogy tisztesseges futomuvet gyartananak.

autotrannie

Előzmény: Törölt nick (129)
Okos Mikulás Creative Commons License 2002.10.21 0 0 181
Le van zúzva az oldala, nem? :)
Előzmény: Törölt nick (178)
Törölt nick Creative Commons License 2002.04.22 0 0 180
kispok tied ez a bicaj?:)
Előzmény: kispok (179)
kispok Creative Commons License 2002.04.21 0 0 179
kism0cs0k:Köszi. :)))
Törölt nick Creative Commons License 2002.04.21 0 0 178
kispok:)
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

lehet h nekem sem jon ossze amugy...

Előzmény: kispok (177)
kispok Creative Commons License 2002.04.21 0 0 177
Sajnos nem sikerült belinkelnem, biztos hüje béemwés vagyok de itt megnézhetitek.
http://kep.tar.hu/kispok/images/pic855212.jpg

:)

kispok Creative Commons License 2002.04.21 0 0 176
kispok Creative Commons License 2002.04.21 0 0 175
Gondolom ebbe nem ülne bele egy audi párti sem?
Biztos nagyon rossz lehet.

Nekem azért tetszik.
Nekem is ilyen van.
De azért tetszik az audi is.

üdv:kispok

hun091 Creative Commons License 2001.08.22 0 0 174
Sziasztok!

Az Első Magyar Audi Klub 2001. szeptember 15.-én 10 órai kezdettel Audi találkozót szervez Veszprémben, a Ring Autó Kft. telephelyén (Veszprémi Körgyűrű, 82-es út elágazásánál). A tervezett programok között autószépségverseny illetve szlalomverseny is szerepel. A helyszínen lehetőség van a Klubba való belépére is. Minden érdeklődőt, (természetesen a BMW-s tulajokat is :) ) szeretettel várunk!!

Üdvözlettel:
Szentpéteri Zsolt
EMAK elnök

www.audiklub.hu

minimal Creative Commons License 2001.08.21 0 0 173
Hát én nem vagyok nagy németautó mániás, mondhatni nem szimpatizálok velük, de a német presztízs trióból egyértelmően a BMW-t találom jobbnak az Audinál. Egész egyszerűen ez a technikai tartalom miatt van. Az M3 az S4-hez képest finom műszer. Ezek a tesztek a köridővel meg... nem tartom kizártnak, hogy lenyomta, a sajtóban az RS4 a 360 Modenát lenyomta! :-)

Egy biztos, a BMW M3-ast élvezetesebb vezetni!

Előzmény: YikeSS (149)
Köves Creative Commons License 2001.08.17 0 0 172
Háát.. Meg kéne nézni néhány urquattrot, S2t, S4t, hogy hogy működik a turboja sok használat után. (Nekem gôzöm nincs róla). Van némi tapasztalatuk a gyártásában. Én csak azt tudom, hogy annak idején a sima S4es (2.2) kétvállra fektette az 540-est. Quattro, 6sebes váltó, eltalált turbo...
Nyilván idônként cserélni kell a turbot, ez vitathatatlan hátrány, ráadásul RS4ben ugye rögtön kettôt is. De ezt aki megveszi, belekalkulálja, és nem hiszem, hogy minden kanyar után kéne cserélni.
Csá
Köves
Előzmény: Szkátó (170)
Szkátó Creative Commons License 2001.08.17 0 0 170
HMMMM Megtaláltam a régi topikomat!

Egy kicsit későn reagálva! :)
Mondjuk én megnézném a két motort mondjuk 150 000km megtétele után. Szerintem erős mocit sokkal könnyebb gyártani turbóval, mint turbó nélkül. Úgy is fogalamzhatnék, hogy turbóval minden hü..e tud. :)

BMW forevör

Előzmény: avantage (168)
Alexis Creative Commons License 2000.10.06 0 0 169
Hát igen egyre több "sportwagon" van kínálatban már...

Volvo, Audi, BMW Touring, Alfa 156, stb.

Nekem ezek is nagyon tetszenek.

Audira visszatérve A6 Avant Digit Power (vagy 3 éve) 330 LE. Asserossz 8))))

Előzmény: avantage (168)
avantage Creative Commons License 2000.10.06 0 0 168
Nem olvastam vegig a topicot, lehet, hogy mar volt rola szo, akkor bocs.
Az uj BMW M3-s hivatalos vetelytarsa az Audi RS4. Igaz, hogy kombi, de akkor is ezt tekintik a BMW-nel a nagy vetelytarsnak. Bar az M3 tervezocsapat fonoke az RS4-t egy "turbofeltoltos kombinak" titulalta, es magyarazta, hogy nekik nem a minel nagyobb teljesitmeny volt a cel, hanem a vezetesi elmeny, stb... Ennek nemileg ellentmond a 3.2-es hengerurtartalom, ami tovabb nem novelheto, csak alapveto modositasok utan, es a 8000-es fordulatszamhatar. (ez a viszonylag hosszu loket miatt elkepeszto dugattyusebesseget jelent)
Az igazsag szerintem az, hogy a BMW-nek nincs tapasztalata turbos benzinmotorok fejleszteseben. Teny az RS4 0-100-ra 4.8 alatt gyorsul, M3 5.2. Es a legfontosabb Nurburgringen kb. 10 mp-vel jobb koridoket megy az RS4. (8 perc korul van 1 kor)
Persze az is igaz, hogy a Audi-n a turbolyuk bar kicsi, de azert eszreveheto, a BMW pedig azonnal reagal a gazadasra.
Ja es a BMW esztetikailag szebb es sportosabb.
antforce Creative Commons License 2000.10.04 0 0 167
Nem is altalanositottanm csak irtam hogy sok autoban nincs, ami eleg szomoru, de ideges voltam, mert egy kocsog miatt le kellett mennem az utrol, es a szep karcmentes felnim megkarcolodott es huje audis miatt aki index nelkul elozott az en savomban, en meg eppen akkor arra jottem, es az idaig nem sertul felnimet osszekarcolta egy kiallo csatornafedel, 70e ft0-os felni ugy vigyaztam ra mint a szemem fenyere, 15e km budapest utan /40-es gumikkal 0 serules, erre az a fasz.. na mind1 kimorogtam magam..

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!