Nekem a Telekom kuld mostanaban minden honapban nulla forintos szamlat. Pedig 2010 ota nem vagyok ugyfeluk.
Kb egy eve kezdodott, akkor kuldtek ki, hogy van vmi 1810 ft-os tulfizetesem. Mikor felhivtam az ugyfelszolgalatot, aszontak, hogy ez meg 10(!!) evvel korabbi. Es tenyleg 2004-ben volt ADSL elofizetesem, amit anno szinten felmondtam. Az ugyintezo mondta, hogy vmi uj rendszert vezettek be, es a felszinre kerultek ezek. Hogy mi a f.szt tartott egy evtizedig, amig kiderult, hogy tulfizetesem van, nem tudom. Valszeg ultek egy rakas penzen.
A csaladban tobb ilyen eset volt, kozuluk ketten mar nincsenek az elok soraban, es van aki mar 16 eve(!).
En ugy vagyok vele, hogy kuldjek nyugodtan, ha van annyi penzuk. Tudom, nem egy kornyezettudatos hozzaallas, de ebben az esetben lesz.rom.
Ami meg a mobilszolgaltatok kotbereit illeti tavaly a Voda volt a legkorrektebb. Vilagosan leirtak, hogy mit jelent a husegido elotti felmondas. Idotol es szerzodestol fuggoen ca. 30 e. A telenornal alig tudtak megtalalni, es vmi 90 ezres nagysagrend volt az All in tarifa ido elotti felmondasa. A T-Mobilnal szinten vmi hasonlo.
Egyet tudok. Nem érdemes remélni. Mindig a szolgáltatónak lesz igaza. Én megjártam a T-Mobillal. Eladtak egy telefont piaci áron, ráadásul korlátozással (ugye). Jó, én vagyok a hülye, telefonon kihagyhatatlannak hangzott, hónapok múlva kerestem rá csak, hogy mit is vettem. Eddig ok. Aki hülye haljon meg. De amikor meg akartam szüntetni a szerződést, azt mondták, a (valójában sosem létezett) kedvezmény háromszorosa lesz a kötbér. Kíváncsiságból rákjérdeztem a fogyasztóvédelemnél, hogy elvileg egy 500 forintos kedvezményre is rámvarrhatnak többszázezret, és a válasz igen volt, szabadáras termék.
Ezért jötem át a Telenorhoz, bár sejtem, hogy ugyanúgy mennek a dolgok. Úgyhogy most vigyázok, nehogy hibázzak.
telenoros számlákat kapunk, most már többedjére és mivel papíron van, kiszámlázva - bizonyíthatatlan, hogy van-e vagy nincs-e ilyen.
Sokat segitene, ha kepes lennel ertheto, magyar mondatokban megfogalmazni a problemadat. Mert ez a fenti egy ertelmezhetetlen, se eleje, se vege, se ertelme szohalmaz.
Tapasztalatokat szeretnék ezzel kapcsolatban, mással is történt olyan, hogy bemész 27-én közlik, hogy nincs számlatartozás és hip-hop megjelenik 18 ezer forintos számla ?
Ez velem is megtörténik minden hónapban. Bemegyek 27-én, közlik, hogy nincs számlatartozás, aztán 30-án zárják a hónapot, megküldik a havi számlát, és hip-hop! Kifizetem 8 napon belül, és következő hó 27-én megint ugyanez a történet. Micsoda vircsaft! Pereljünk!
telenoros számlákat kapunk, most már többedjére és mivel papíron van, kiszámlázva - bizonyíthatatlan, hogy van-e vagy nincs-e ilyen.
Szeretnék összegyűjteni több embert és közösen indítani egy pert vagy egy média kampányt, ahol felhívjuk a leendő ügyfeleknek mi történik. Azt szeretném, hogy mindenki írja le a véleményét, tapasztalatát, viszont mivel ha bizonyíthatatlan akkor gazdasági károkozás és rosszhír keltésre is perelhetnek. Épp ezért, csak olyan emberek, ügyfelek legyenek akikkel ez megtörtént.
Továbbá kell keresni egy lapot, lehet ez az index.hu, 444 vagy bármilyen másik hírportál, amely képes tömeg erejével mozgatni.
Tapasztalatokat szeretnék ezzel kapcsolatban, mással is történt olyan, hogy bemész 27-én közlik, hogy nincs számlatartozás és hip-hop megjelenik 18 ezer forintos számla ?
Arra gondoltam, hogy maga konkurens ( T-mobile ) erre adhatna több tapasztalatot.