Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Pomber Béla Creative Commons License 2015.10.14 0 0 5

Az első nap úgy 15-ször lefullasztod, majd utána menni fog mint az ágybavizelés.

Előzmény: EXNESSMEDIA (4)
EXNESSMEDIA Creative Commons License 2015.10.14 0 0 4

Üdv. 

Most végeztem a kresz viszgával és már tudom, hogy egy 1.6-os dízelt fogok vezetni 110 pacival. Szeretnék előre felkésülni és érdekelne, hogy ti hogyan váltotok. A kérdés: 
1. Ha felfele kapcsoltok a fokozatok között, akkor gázról elveszitek a lábatokat, majd benyomjátok a kuplungot, aztán beteszitek a magasabb fokozatba, majd a kuplungot felengeditek és aztán ismét gáz? Vagy már a kuplung felengedése közben adtok némi gázt, hogy dinamikus legyen a dolog? 

2.Lefelé váltáskor is így néz ki a dolog?

 

Ha valaki leírná a folyamatot, azt megköszönöm!

 

Köszi!

forgione1 Creative Commons License 2015.10.12 0 0 3

25-nél 3-ba tedd és ne másodikba:-)

 

Mekkora az a kanyar, hogy 20-ra kell lelassítani? Nyilván a garázsbejáró, azt veszem be ennyivel. 

 

Komolyra fordítva nyilván, hogy a motorfékkel (adagoló) van baj, mert ha gázt adsz akkor nincs a jelenség.

Előzmény: feffee (2)
feffee Creative Commons License 2015.10.12 0 0 2

Nem is megyek már negyedikben 20-al, mivel úgy készítem elő a 2-es fokozatba való váltást, hogy elkezdek fékezni, közben benyomva tartom a kuplungot és a váltót beteszem 2.be és akkor már csak 25-el jövök, amikor engedném fel a kuplungot, de bedadog.

Előzmény: Airbag. (0)
Pomber Béla Creative Commons License 2015.10.12 0 0 1

Kérjél szoftver frissítést. De komolyan, Ezek a mai szarok olyanok mint egy mobiltelefon, szoftveresen vannak elkúrva.

Előzmény: feffee (-)
Airbag. Creative Commons License 2015.10.12 0 0 0

negyedikben nem megyünk 20-22 vel.

 

3 év után  elfogyott a motorfék a tartályból,kisebb autósboltban kérsz hozzá.beöntód és jó lesz.....

:D

Előzmény: feffee (-)
feffee Creative Commons License 2015.10.12 0 0 topiknyitó

Sziasztok,

Lenne egy problémám és érdekelne, hogy mit gondoltok. A kocsi egy 3 éves ford focus 1.6 turbó dízel 110 pacival. Minden pöpecül megy, azonban a váltással van egy kis gond, még pedig:
Ha 4. fokozattal megyek és jön egy élesebb kanyar, akkor szépen visszaváltanék kettesbe. A gond ott van, hogy visszaváltáskor valamiért berángat a kocsi. Ez a hiba csak visszaváltáskor jelentkezik és főleg, akkor ha több fokozatot ugrok lefelé. Lelassítok 20-20 km/h közé , szépen benyomom a kuplungot beteszem 2.-be és engedném fel a kuplungot szépen, és a kocsi mégis bedadog, pedig már 1000 féleképpen próbáltam a kuplungot felengedni, de a hiba mindig jelentkezik. Utána kipróbáltam, hogy a visszakapcsolás mellé adok egy kis gázt is, de elég veszélyesnek tűnt, hogy kanyar előtt gázt adjak, azonban megcsináltam és most simán vitte a 2. fokozatot. A motorfék lehet a ludas, hogy nem elég a nyomatékom, vagy mi lehet a gond?

Ezer hála nektek!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!