Elég jó áron van ahhoz képest, hogy kevés a km.(94.e),navigáció, platóbélés, klíma, elektromos cuccok, 4X4, és az állapota is megkímélt.(személyesen már megnéztem 1X).
Valaki tud róla valami említ-ésre érdemes + infót?
Vegyes használatra szeretném, munka / családi autónak.
Megbízható?
Szervizköltsége és igénye mennyire magas vagy átlagos?
Esetleg figyelni kell valamire ennél a típusnál?
Fogyasztása valóban olyan 10 L körül alakul?
Terepen mennyire, milyen mértékig használható ha úgy hozza az élet?
Előre is köszönöm a segítséget ha valakinek van személyes tapasztalata.
Megválnék a Jeep-től mert van egy jó lehetőségem egy másikba átülni :-) Két hétig tudom ezt az árat tartani, akkor jön vissza a Jeep tulaja 4.0-benzin :-) és ha addigra nem megy el sajnos marad a drágább ár. Mindent részletesen leírtam a hirdetésben.
szeva! Ärakban,tipusvälasztäsban nem tudok tippet adni,azt javaslom ha valoban földutra s nem kemeny terepre kell,kerüld a merev hidas verziokat!Egy "gyengebb"terepre pl.bärmelyik Subaru4X4 alkalmas,mellette kenyelmesen utazhatsz az aszfalton is. Tapasztalatbol tudom a VW T4-es Syncrom,neha meg tudta volna szegyeniteni a mostani versenyzesre hasznält(Daihatsu Rocky2,8Td)automat.Föleg azert mert a T4-ben kapcsolhato difizär volt.Irod,hogy friss jogsid van....javaslom mindenkepp probälj ki annyi tipust amennyit csak tudsz,terepjärot vezetni mäs viläg!!!!!egyik jo barätom a tizedik alkalom utän sem mert az enyemmel60-näl többet menni,ugy erezte vagy felborulunk,vagy lepattogunk az utrol!Szoval teljesen mäs vezetesi stilust követel! A mäsik es tän a legfontosabb:emlitetted,hogy nem ertesz az autokhoz;väsärläs elött MINDENKEPPEN keress egy terepjäro szerelesben järtas szerelöt s inkäbb fizess az ätnezesert,mint a kereskedöre-tulajra halgass!!!Nagyon tud fäjni az ember penztärcäjänak egy-egy feltengely-gardän-välto-vagy futomüalkatreszcsere! Ha egy kicsit is el van hanyagolva a VAS,nagyon sok penzedbe kerülhet,hogy ujbol jo legyen! Sok szerencset a väsärläshoz!
Bár avíttasnak tűnik ez a téma, talán ránéz néha még valaki...
Segítséget szeretnék kérni autóválasztáshoz, mert kevéssé vagyok képben. Részben tőlem független feltételeknek is meg kell felelnem (más nevére veszem az autót, nem lehet akármilyen vagy akármekkora).
Az alábbi határok mentén mozog a dolog:
- Terepjáró/SUV, 5 ajtós verzió
- Értelemszerűen használt (5-10 éveseket láttam ilyen árkategóriában)
- Készpénzes vásárlás, hitelnek, túlpapírozásnak nyoma sem lehet :-)
- Nem vadállat-offroad téma lesz, de rendszeres földút-megmozdulásokra számítok
- Nem vagyok egy műszaki zseni (történész/biztonsági őr végzettségem van), szóval nem én fogom szervizelni
- A vásárlásra legfeljebb 2 millió pénzt terveztem
- Ami a legfontosabb: abszolút kezdő sofőr vagyok, most szereztem jogosítványt (minden vizsga elsőre megvolt, de 60 órát vezettem, hogy nagyobb rutinom legyen), így túlságosan nagy feladatot nem akarok bevállalni
Igazából azt szeretném megtudni, hogy a tapasztaltabb autósok melyik márkákat/típusokat javasolják megvételre használtan, melyik tűnik megbízhatónak ennyi idősen is.
nem olvastam a topikot korábban, tehát nem tudom, hogy mi a szokás, de tegnap ellopták a 1998-as rövid Mercedes G Wagen 290GD zöld autómat. Segitsetek, ha tudtok bármit is, vissza is vásárolnám természetesen. A jellegzetessége az első lámpákon és villogón a gyári fekete rács, hátul térelválasztó rács, a turbó nyilásánál már kezdett korrodálni láthatóan.
Automata, két mechanikus difizár, tempomat klima, ülésfütés, 130000 km, hátul " Somogy Természetvédelmi Szervezet" matrica már kopottas, Vértes Természetvédelmi szervezet matrica még kopottasabb.
Benne minden iratom, kulcsok stb.
Telefonom 0620 kilenc 473 nulla nulla nulla.
Fogalmam sincs milyen keresési lehetőségeim vannak, minden segitségnek örülök és előre is köszönöm.
mazda b2500-- nagyonjó csak a városban ,terepen sokat eszik-12-14 felett
pajeró dobozos kicsivel jobb
tata telcoline 2.0 4x4 városban 8 lityi nagyon jó terepes, drága alkatrész,gyenge első futómű nagyon jó motor és örök autó--- többet nem adod el senkinek :=))
viszont az ár érték aránya a legjobb..( nekem van 2)
isuzu trooper---2.3 turbó dizel 5 ajtós --város 8-9 liter terepen negyon jó ,nem vereseny kocsi--nem operett terepjáró, nem csillog villog csak megy , kicsit fapados , viszont nagy, sokat kell az elején csinálni de aztán nem kell hozzányúlni évekig.elég olcsón meglehet most venni. fontos megnézni alváz, váltó..
hyundai galopper 2.5--
igazi nagy vas. szintén nem verseny ló
város 10-11 lityi terep.....attól függ..
jó gumikkal minden hol elmegy, iszonyú erő..stb..
igazi pajeró filing :=)
csak ez a legdrágább...
ebből érdemesebb a kevesebb km eset megvenniérzékenysége olajcsere , váltó használat.
ezek nekem mi9nd vannak
tapasztalatból beszélek.
a szivem csücske mégis a trooper 1 milából össze áll és veri a többit...