Van egy 2002-es Renault Lagunánk, és mostanság egyre idegesítőbb az a hibája, hogy a fedélzeti komputer kiírja, hogy 'fault in fuel injection', majd az autót ha beindítom, akkor a motor ugyan jár, de 2200-as fordulaton, a motornak nincs ereje, és várni kell, mostanában már közel 40 percet, míg lehűl az autó, és újra beindítható.
Van esetleg valakinek tapasztalata, ötlete, mi lehet ez?
Szerelő bemérte, fojtószelep hibát diagnosztizáltak, ki is lett cserélve az alkatrész, de a hiba továbbra is fennáll.
....most mi a f@sznak kell is vitatkoznom bárkivel is, kiesett hát kiesett ez TÉNY én ott voltam és kellőképpen megrázott, az autó már másfél éve nincs meg azt követően is Lagunát vettem no meg egy volvot az új lagunának csodák csodája 18000 km -nél szintén meglazultak a motor rögzítő csavarjai de itt ídőben közbeavatkozott a szervíz a volvonak semmi baja csak zörög mint egy lada samara ... ezek a tények lehet hitetlenkedni de ez nem változtat sem az akkor sem a most történteken :(
Hát ez vicc! Én is kitalálhatnám, hogy pl vettem egy passatot és lerobbant a hengerfeje! Hehe! Lagunám van, másfél év és 55 ezer km után most van benne 150ezer km, SEMMI hibája nem volt, egy izzó égett ki! Mindennao használom, külföldre is sokat járunk vele. Német autókat megszégyenítően kényelmes a futóműve és az ülése. Mellesleg 1,9 dti 99'es. Megtartanám, ameddig csak lehet, de anyagi okok miatt el kell adni, ugyanis a hitelt már nem bírom törleszteni. Viszont előtte volt egy IV-es Golfunk, aminek leszakadt a jobb első ablaka és kilyukadt az olajteknője, de legelőször is kidurrant a bal első lámpája. Ha valaki nem hiszi, igazolni tudom a márkaszervizben.
Előzetesen csak annyit, kijöttem Belgiumba dolgozni. Mivel az innen való hazajárásnál a kényelem is fontos szempont, vettem egy Lagunát. 10 éves, majd negyedmillió volt benne, azóta (4 hónap) még 24000. 1,8 TR, benzines.
Volt előtte pár autóm, jó, kevésbé jó, de eddig ezzel a legkedvezőbbek a tapasztalatok. Igaz, itt nem annyira zsákbamacska a használt kocsi, mint otthon, mert itt az eladónak előbb le kell vizsgáztatnia és csak azután adhatja el, 3 hónapon belül. A műszaki vizsga célja pedig a biztonság kontrollja és nem a vizsgadíjak sokszoros besöprése: ha a kocsit valami olyanért visszatapsolják, ami nem VESZÉLYEZTETI a közlekedés általános biztonságát, akkor a tulaj javít(tat), bemutatja a gépet és áldás rá. Ha súlyosabbat találnak, akkor marad a kocsi, kijavítják, de akkor is csak a munkadíjat és az anyagköltséget fizeti pluszban a kliens.
Szóval ezt a gépet otthon ráraktuk fékpadra, megmértük a fő paramétereket és teljesítmény, nyomaték, kompresszió tekintetében hozta a katalógusadatot. Megy, mint a Doxa, nem korrodált, nem eszik sokat (hosszú távon 7,2-7,5, most télen városban 9-9,5).
Miért mondom ezt el? Rossz autót fogtál ki, az volt az a bizonyos kis százalék, amelyiknél súlyos hiba jön elő. Tudom, ez nem vigasztal, de egy angol barátom mondta, Rolls Royce-t csak 10 évesnél öregebbet szabad megvenni, mert azon már kijavították az egyáltalán nem ritka gyári hibákat. Hiszem is, nem is, de ezt állította. Tudom, egy ilyen eset után az ember bizalma meginog, de nem hiszem, hogy további hasonló dolgok kijönnének. Szerintem használd nyugodtan, élvezd az autózást.
Ha valakinek kétségei támadnának a repülés biztonságát illetően nos az kétségtelen biztonságos hiszen csak minden pár milliomodik utast ér halálos baleset,tehát repülögép még nem zuhant le.
Különben is együnk tehénszart,hiszen több milliárd légy nem tévedhet.
Hiába pírítod a betűidet a tény az tény.
Az egyik hozzátartozóm volt gimazista eléggé elnem itélhető módon többen használjuk ma nicket ez bizony nagy bűn.A motort egyébként visszacsavarozták és tegnap(!)kártalanítottak,ezért látogattam vissza ma a topichoz
Ha vkinek kétségei vannak a Laguna minőségét és megbízhatóságát illetően látogasson el a Laguna II topicba, és próbáljon negatívumot keresni. A családban van egy Scenic RX4 és az exemnek is Clioja van. Apró problémákon kívül nem fordult elő velük semmilyen probléma.
>Tanulság:Soha az életbe nem veszek több rönót.
Pedig annak a valoszinusege, hogy egy 2. ugyanolyan markaju autoval is hasonlo problemad lesz, eleg kicsi.
De persze azert jok ezek a problemak, segitenek valasztani. Ezt nem veszem ezert, azt nem veszem azert. Es a vegen azt veszed, amelyikrol nem tudsz rosszat.
De az nem feltetlenul ugyanaz a tipus, amelyik tetszik is, nem?
>Egy gimnazista miből vesz 6 milliós autót?
Hm, erdekes meglatas! :)
a. seftelt valamivel, de ebbol max. 1-2 millio szokott osszejonni ilyen fiatalon
b. nem sajat keresetbol vette
c. nem o vette, csak azt irta
Még sajnos nem próbáltam a Lagunát, de jó autónak tűnik. Nem is tudom teljesen megérteni, hogy hogyan eshet ki a motor!!! Sok sikert Renaultéknál! Új volt az az autó?
Két csavar fellazult a harmadik elnyíródott ha nem veszik vissza az autót akkor vannak fotóim megígérem ,hogy itt is bemutatom,sajnos ez nem vicc, ha normálisan állnak hozzá és nem úgy mikor a baj történ akkor azt is közzé teszem.
Remélem Lagunát venni nem 0-át ér,mert helyt állnak