Keresés

Részletes keresés

F1 Hierro Creative Commons License 2017.01.07 0 0 11
etomcat Creative Commons License 2016.12.28 -4 2 10

Lett volna egy lehetőség arra, hogy az M3 kékmetró vonalra is Alstom metró vonatok kerüljenek:

 

Az M4 metrón nem kellett volna elbontani a szerelvényekből a vezetőfülkéket, viszont a méregdrága "ember nélküli vezetésű" vasúti biztosító berendezést rendszert ki kellett volna szerelni és visszaadni a gyártó Siemens-Alstom konzorciumnak.

 

Annek az árából egy egyszerűbb kivitelű, olcsóbb "egy masinisztás" biztosító berendezést beépíteni az M4-re (olyat amilyen az M2 "piros" metrón is működik) és a pénzbeli különbözetet beforgatni további Alstom metró-kocsik vásárlásába, az M3 vonal számára.

 

Ez belpolitikailag jól eladható lett volna, azt kommunikálva a médiában, hogy megőrizzük a Metro4 motorvonat-vezetők munkahelyét, nem cseréljük le őket "robotpilótákkal".

Dzsokijuuing Creative Commons License 2016.12.27 -3 1 9

Remélem megvigasztal a légkondi hiányával kapcsolatban, hogy az igazán fontos dolgokra azért még van forrás :)

 

A Kormány 1847/2016. (XII. 23.) Korm. határozata a Budapest I. kerület Színház utca 1–3. és 5–11. szám alatti ingatlanban egyedi belsőépítészeti kialakítás kivitelezéséhez szükséges források biztosításáról

 

A Kormány 1. felhívja a nemzetgazdasági minisztert, hogy a Budapest I. kerület Színház utca 1–3. és 5–11. szám alatti ingatlanban egyedi belsőépítészeti kialakítás kivitelezéséhez szükséges 3925,0 millió forint forrásnak a  Magyarország 2017. évi központi költségvetéséről szóló 2016. évi XC. törvény (a  továbbiakban: Kvtv.) 1.  melléklet XI. Miniszterelnökség fejezet 1. Miniszterelnökség cím javára történő biztosításáról gondoskodjon; Felelős: nemzetgazdasági miniszter Határidő: 2017. január 15. 2. az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 36. § (4b) bekezdés a) pontjában biztosított jogkörében eljárva engedélyezi, hogy a  Miniszterelnökség az  1.  pontban meghatározott feladatokhoz kapcsolódó beszerzési eljárást megkezdje és annak eredményeképpen a vállalkozási szerződést – a Kvtv. 1. melléklet XI. Miniszterelnökség fejezet, 1. Miniszterelnökség cím kiadási előirányzatai terhére – megkösse, azzal, hogy a kötelezettségvállalás összege nem haladhatja meg az 1. pontban meghatározott összeget. Felelős: Miniszterelnökséget vezető miniszter Határidő: azonnal

 

 

Ha unatkozol még ezeket is tanulmányozhatod:

1401/2014. (VII. 18.) Korm. határozat a Budai Várban található Karmelita kolostor átépítésével összefüggő feladatokról

1434/2014. (VII. 31.) Korm. határozat a Budai Várban található Karmelita kolostor átépítéséhez időarányosan szükséges források biztosításáról és a rendkívüli kormányzati intézkedésekre szolgáló tartalékból történő előirányzat-átcsoportosításról

1630/2014. (XI. 6.) Korm. határozat a Budai Várban található Karmelita kolostor vagyonkezelésével összefüggő intézkedésekről

1749/2015. (X. 15.) Korm. határozat a Budai Várban található Karmelita kolostor átépítéséhez szükséges források biztosításáról

1067/2016. (II. 25.) Korm. határozat a Budai Várban található Karmelita kolostorban elhelyezendő műtárgyak beszerzése érdekében elvégzendő és további egyéb feladatokról

Előzmény: Törölt nick (7)
Portal Kombat Creative Commons License 2016.12.20 -3 1 8

A 2000-es évek elején felújították a kettes metró szerelvényeit is: Újra festették, kicserélték az üléseket, a belteret, meg ilyeneket, és 2012-ben folyamatosan gyulladtak ki a metrókocsik. Úgyhogy itt a tanulság, a régi kocsik felújítása indokolatlanul felesleges.

Törölt nick Creative Commons License 2016.12.20 -2 1 7

És lássuk be a huszonegyedik században, mikor a nyarak egyre melegebbek és mikor már megkérdőjelezhetetlen követelmény minden felújított, újonnan épített közintézményben és járművön a légkondi, nagy hiba kocsinként egy-két százalék megtakarításért elhagyni azt, egy még legalább harminc évig üzemelő járműből. Ez gyakorlatilag a polgárok teljes leszarását jelenti. Mi lesz, ha rendszeresek lesznek a negyven fokos melegek? Mert arra nagyon közeli az esély.

Előzmény: Törölt nick (6)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.20 -1 0 6

A felújítás akkor érne valamit, ha légkondit is szerelnének a szerelvényekbe. Aki naponta használja a hármas metrót, tudja mit jelentene ez az egyre melegebb nyári napokon... Szerintem, nagy hiba, hogy nem tetetnek be légkondit, de persze a biztonság a legfontosabb.  

Előzmény: bassus (5)
bassus Creative Commons License 2016.12.19 0 2 5

Valószínű fogalmad sincs mit jelent a felújítás.

Itt valahol azt olvastam valamiféle civil hablatyolótól, mint kifogás, hogy teljesen új a szerelvény, csak a vezetőfülke ajtó a régi típus.

Előzmény: Portal Kombat (4)
Portal Kombat Creative Commons License 2016.12.19 -2 0 4

Sok értelme lesz. Fogja pár évig bírni, azt jól van.

Előzmény: VI. Uj Lanovka (3)
VI. Uj Lanovka Creative Commons License 2016.12.19 -1 1 3

Viszont az orosz felújítás után hernyótalpas lesz és nem csúszik meg faleveleken.

Előzmény: Portal Kombat (2)
Portal Kombat Creative Commons License 2016.12.19 -1 0 2

Sőt még ezzel a tempóval sem, mert az a terv, (amit aztán tényleg nem értek) hogy a régi metrókat javítják meg, és átfestik ezüstre.

Portal Kombat Creative Commons License 2016.12.19 -1 0 1

Hát ezzel a tempóval tényleg.

Előzmény: fehér atléta (0)
fehér atléta Creative Commons License 2016.12.19 -1 1 0

2050-ben visszatérhetünk a témára.

Portal Komat Creative Commons License 2016.12.19 -1 0 topiknyitó

A kettes és négyes vonalon is remekelnek.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!