Keresés

Részletes keresés

Hajóvonta2 Creative Commons License 2017.05.08 0 0 13

Pozitív tapasztalat a hitelbírálatról: Vasárnap este 6 kor bementem a Mediamarkt-ba (Megapark) és 32 perc alatt teljesen korrekten lezajlott a hiteligénylésem. Megkaptam a 0%-os áruhitelt a banktól. Nem kellett semmi más, csak személyi, lakcímkártya és egy bankszámlakivonat, amin rajta van a munkabér utalás. Igaz, hogy nem voltak sokan, de még én sem gondoltam volna, hogy ezt ilyen gyorsan is el lehet intézni. Korábban már vásároltam több terméket 0% os hitelre. Legtöbbet a MediaMarkt-ban és az Euronics-ban. Ezidáig a mindig Cetelem volt a hitel mögött. Volt hogy másnap kellett visszamenni és addigra bírálták el, volt hogy órákat kellett várni. Most a BB van a hitel mögött és megy minden mint a karikacsapás. 

Előzmény: Törölt nick (12)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.06 0 0 12

Jó kérdés!

Előzmény: Törölt nick (10)
bankvilági idegenvezető Creative Commons License 2013.04.29 0 0 11

Azt megkérdezhetem,hogy a milyen kártyáról van szó?  Áruhitelt,terméket vettél valahol,amelyiket hitelkártyára helyezett ki a kereskedő?

 

Ha így volt az áruhiteled még tart?  (még törleszted?)

 

 

Előzmény: Micimackó75 (9)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.29 0 0 10

Es miert is vagy meg az ugyfeluk?

Előzmény: Micimackó75 (9)
Micimackó75 Creative Commons License 2013.04.29 0 0 9

Sajnos a mai napon rendkívül negatívat tapasztaltam a BBankkal kapcsolatosan.

Telefonon lett aktiválva kártya, aminek nem működik a PIN kódja. Így bementem -előtte telefonon tájékoztattak, hogy mi kell hozzá (személyi, meghatalmazás, stb.). Szóval bementem a Campona-ban lévő BBankba, ahol a biztonsági őrnek kellett(!!!!!!) elmondanom, hogy mit szeretnék!!!!! Azért megkérdeztem, hogy esetleg ügyintézővel beszélhetek-e. A biztonsági őr állította, hogy a PIN kód nem lehet rossz. :-) Végülis ő tudhatja. :-)

Az ügyintéző hölgy csak vonogatta a vállát, amikor elmondtam neki panaszomat -ráadásul meghatalmazással szerettem volna intézkedni, mivel édesanyám vidéki,ahol nincs BBank (telefonon felvilágosítottak, hogy meghatalmazással elintézhető). Erre közölte a hölgy, hogy PIN cserét csak személyesen lehet igényelni és sajnálja, hogy a városunkban nincs BBank. Erre azért elmondtam neki, hogy más banknál meghatalmazással minden elintézhető és a telefonon azt mondták, hogy kb. 1 2- hét alatt kapunk új kódot. Erre közölte, hogy az nem 1-2 hét, hanem 10 nap! :D Ezen már nevetnem kellett.....

Felháborított, hogy egy biztonsági őrnek kell elmondani a problémámat, a hölgy vonogatja a vállát és a végén közölte, hogy a másik hölgynél tehetek panaszt- úgy tűnt, nem csodálkoznak. Ugyanakkor sorra telefonálgatnak, hogy ilyen-olyan lehetőségek vannak, hetente 3x hívtak fel, mindannyiszot közöltem, hogy nem érdekel  a dolog és azt se tudják, hogy egy telefonos intézkedésnél mit mondanak az ügyfélnek. Automata nincs a bankban, hogy kiválaszhassam, milyen ügyben kívánok eljárni, és a biztonsági őr ennek fejében még elmondta a hölgy helyett, hogy bizony a PIN kód sosem rossz. Annak idején jómagam 3x kértem új kódot, mert mindegyik rossz volt, a netbankot is igényeltem és egyszer sem működött. Amikor bementem intézkedni, 2 órát töltögették a papírokat, hogy kaphassak új netes hozzáférést -jelzem, utána sem működött, így le is tettem róla. 

Azért írtam le ezeket, mert felháborított, hogy ott ül egy ügyintéző, mi, ügyfelek megbízunk bennük és neki gőze sincs semmiről és amikor megkérdeztem, hogy mit tudok tenni -a válasz megint csak egy vállvonogatás volt. PIN kódot csak személyesen lehet intézni: ha vkinek a városában nincs, a környéken 40 km-es körzetben, nemrég gyógyult fel egy betegségből és nem 20-30 éves, akkor hogy intézze? Ja, ugyanakkor a végén odavetette: ez olyan kártya, amit személyesen nem is lehet, hanem azt hiszi telefonon esetleg! :) :) Kész.....megmondtam, hogy akkor innentől kezdve megvan a véleményem -és csak hallgattak nagyokat -mintha már napi szinten lennének az ilyen és hasonló problémák.

Előzmény: Elar (8)
Elar Creative Commons License 2003.09.17 0 0 8
Szia!

Ez is egy fontos kontroll nekik, h nem kamu személyit viszel!
Vezetékes telefon a bejelentett lakcímeden kell, hogy legyen és így kisebb a valószinűsége, h csalni akarsz.

Előzmény: Spinderella (7)
Spinderella Creative Commons License 2003.09.17 0 0 7
Ez tényleg nevetséges...
Viszont soha nem értettem, hogy a vezetékes telefonnak mi a bánat köze van a hitelfelvételi kérelemhez?! Volt, hogy áruhitelt akartam volna felvenni, ahhoz is kérték volna. Mi ez, itt is a Matáv monopóliuma jön be? :) És miért esik más elbírálás alá egy előfizetéses mobiltelefon, mint a vezetékes?! Légyszi aki tud, válaszoljon, mert előttem teljes rejtély a dolog.

Üdv,
Spin

Előzmény: Elar (4)
BeeeHappy Creative Commons License 2003.09.17 0 0 6
ja, és mindenkit le is beszélek róla :)))
Előzmény: BeeeHappy (5)
BeeeHappy Creative Commons License 2003.09.17 0 0 5
Sziasztok!

Csak úgy olvasgattam és véletlenül idetévedtem.

El sem jutottam a levélváltásig, mert annyira megharagudtam, hogy még 5 Ft-ot sem akartam rájuk pazarolni (ez kb. 1 éve volt). :)))

Személyi kölcsönt akartam felvenni tőlük. Nem egetverő összeget, csak 500e-t.

10 éven át volt kártyám náluk, amit használni is szoktam. Eddig 3x kaptam tőlük hitelt és mindent rendben vissza is fizettem. Ráadásul úgy, hogy kb. 3 hónappal azelőtt az utolsó törlesztésem (előtörlesztettem) kishíján ugyanennyi volt. Minden papírt vittem nekik. Erre kitalálták, hogy kicsi volt a számlaforgalmam náluk. Ez persze tény, mert csak a törlesztőrészleteket szoktam onnan fizetni, meg kisebb öszzegű vásárlásokat (max. 10e Ft). Gondoltam elviszem a másik bankból a számlakivonatom, bár a fizetésem arra sem kaptam, azonban ott igen komoly számlaforgalmat produkáltam az előtte lévő 1 évben, - sokszorosát ennek az összegnek.

Mindezek ellenére elutasítottak, mert bár a számlaforgalmamból látszott, hogy csak áthidalásra lenne szükségem. De azt mondták, hogy nem rendszeres az elosztás. :)))) Erről is csak 2 nap múlva értesítettek, - baromi gyorsak voltak. :))))

Egy cseppet sem zavarta őket, hogy 1000 éves ügyfél vagyok, hogy mindent mindig rendesen fizettem és az sem, hogy a fizetésem lazán biztosítaná a visszafizetést. :)))

Ezért nem foglalkoztam velük, csak lemondtam a számlám, átmentem a másik bankomhoz, ahol a "rossz telefon" után 2 (!) órán belül a kezemben volt a pénz és 3 hónap múlva már vissza is fizettem a kölcsönt. :))))

Az volt a baj, hogy én hülye azt hittem, ahonnan már kaptam kölcsönt, ott majd gyorsabban és könnyeben adnak újat is. :)))) E történet óta a közelébe sem megyek a BB-nak. :)))

Előzmény: Elar (4)
Elar Creative Commons License 2003.09.15 0 0 4
Ez óriási!

Röhejes amit ezek csinálnak.
Írtam, h én dolgoztam náluk - pont mint áruhitel ügyintéző - és nagyjából tudom mi miért van.
Nagyjából tudom, h ki miért kapja - nem kapja meg a hitelét.
érdekes, h az enyémben nem vagyok biztos :)

A Cetelem is egy nagy genya bank.
Ott azon csúszott meg a hitelkérelmem, h a lakhelyem a bátyám nevén van és ezért kérik a személyi fénymásolatát. A testvérem meg egy Fxxxfej és ezt nem tudtam produkálni.
Az nem számít, h 23 éve vagyok oda bejelentve....

Ennyi hülye bankot :)
Pedig tényleg fizetném :)

Előzmény: joohee (3)
joohee Creative Commons License 2003.09.14 0 0 3
Szia!

Nem is hittem volna, hogy hasonló helyzetek is vannak...ÉS ahogyelnézem a sablon levelük megvan erre. Én ezt kaptam:

Tisztelt xxxxxxxxxxx!

Sajnálattal értesültünk 2003. augusztus 12-én elektronikus úton érkezett, Fogyasztási Kölcsön igényléssel kapcsolatos panaszáról, amelyre ezúton az alábbiakban szeretnénk válaszolni.

Levelében sérelmezi, hogy miért nem tájékoztatjuk ügyfeleinket arról, hogy vezetékes telefonszámla levél is szükséges a hiteligényléshez. Mint ahogy Ön is említi, a tájékoztatón szerepel, hogy előző havi vezetékes telefonszámla-levelet kell magával hoznia igényléskor. Természetesen lehetősége van előfizetéses mobiltelefonnal is igényelni, de abban az esetben más kondíciókkal tudjuk jóváhagyni hitelkérelmét.

Panaszát kivizsgáltuk és megállapítottuk, hogy Bankunk a bírálat során helyesen járt el. Valamennyi hitelkérelmet egyénileg bírálunk el, tudományos, statisztikai és általános tapasztalati módszerekkel megállapított kockázatkezelési szempontok alapján. Az igényléshez előírt alapfeltételeknek való megfelelés nem jelenti a hitelkérelem automatikus elfogadását, a bank ugyanis ezek alapján hitelbírálati eljárást végez, és csak az általa pozitívan elbírált hitelkérelmek esetén van módja az igénylővel az adott konstrukcióra vonatkozóan szerződést kötni. A minősítő eljárás során kedvezőtlenül elbírált esetekben bankunknak nem áll módjában a kérelmezővel jogviszonyba lépni, ez a szerződéskötési szabadság elvéből következően a bank saját döntésén alapuló, elvitathatatlan joga.

Önnek jogában áll minden nálunk tárolt személyes adatát megtekinteni, mindazt, amit Ön a hitelbírálat elvégzése céljából benyújtott, és amelyeket a hitelbírálat során felhasználtunk döntésünk kialakításához. Tájékoztatjuk azonban, hogy az Önre is irányadó Üzletszabályzat 7.1.3. pontja szerint a bank a hitelbírálati döntését nem köteles indokolni, ennek oka, hogy a banki adósminősítési rendszerek, a minősítés során figyelembe vett szempontok, az egyes körülményeknek adott súlyok, értékek a bankok szigorú üzleti titkát képezik, így ettől Bankunk ebben az esetben sem tud eltérni.

A hitelintézetek üzleti titokhoz fűződő komoly és méltányolható érdeke sérülne amennyiben a hitelintézetek részletes indoklásra volnának kötelesek, megkonzultálva az ügyféllel, hogy mely kockázati tényezőnek milyen a minősítés során figyelembe vehető értéke.

Őszintén sajnáljuk, hogy kellemetlenségek érték. Reméljük, a jelenlegi elutasítás ellenére egyéb szolgáltatásunkkal rendelkezésére állhatunk.

Budapest, 2003. augusztus 14.

Tisztelettel:

xxxxxxxxxxxxx
ügyintéző

Előzmény: Elar (2)
Elar Creative Commons License 2003.08.26 0 0 2
A levelezés folytatódik:

>Tisztelt Horváth Péter!
>
>Sajnálattal értesültünk 2003. augusztus 25-én elektronikus úton tett, Fogyasztási Kölcsön igényléssel kapcsolatos panaszáról, amelyre ezúton az alábbiakban szeretnénk válaszolni.
>
>Panaszát kivizsgáltuk és megállapítottuk, hogy Bankunk a bírálat során helyesen járt el. Valamennyi hitelkérelmet egyénileg bírálunk el, tudományos, statisztikai és általános tapasztalati módszerekkel megállapított kockázatkezelési szempontok alapján. Az igényléshez előírt alapfeltételeknek való megfelelés nem jelenti a hitelkérelem automatikus elfogadását, a bank ugyanis ezek alapján hitelbírálati eljárást végez, és csak az általa pozitívan elbírált hitelkérelmek esetén van módja az igénylővel az adott konstrukcióra vonatkozóan szerződést kötni. A minősítő eljárás során kedvezőtlenül elbírált esetekben bankunknak nem áll módjában a kérelmezővel jogviszonyba lépni, ez a szerződéskötési szabadság elvéből következően a bank saját döntésén alapuló, elvitathatatlan joga.
>
>Önnek jogában áll minden nálunk tárolt személyes adatát megtekinteni, mindazt, amit Ön a hitelbírálat elvégzése céljából benyújtott és amelyeket a hitelbírálat során felhasználtunk döntésünk kialakításához. Tájékoztatjuk azonban, hogy az Önre is irányadó Üzletszabályzat 7.1.3. pontja szerint a bank a hitelbírálati döntését nem köteles indokolni, ennek oka, hogy a banki adósminősítési rendszerek, a minősítés során figyelembe vett szempontok, az egyes körülményeknek adott súlyok, értékek a bankok szigorú üzleti titkát képezik, így ettől Bankunk ebben az esetben sem tud eltérni.
>
>A hitelintézetek üzleti titokhoz fűződő komoly és méltányolható érdeke sérülne amennyiben a hitelintézetek részletes indoklásra volnának kötelesek, megkonzultálva az ügyféllel, hogy mely kockázati tényezőnek milyen a minősítés során figyelembe vehető értéke.
>
>Továbbá kérésére az ajánlati levelek postázását leállítottuk, a jövőben nem küldünk Önnek reklámcélú anyagokat.
>
>Reméljük, a jelenlegi elutasítás ellenére egyéb szolgáltatásunkkal rendelkezésére állhatunk.
>
>
>Budapest, 2003. augusztus 26.
>
>

>
Kedves xxxxxxxxx!

Köszönöm a reagálást!
Kedves öntől, hogy leírta ezen dolgokat, de mint azt az előző levelemben említettem, nem is érdekel az elutasítás miértje. Mivel álltam a BB alkalmazásában, pontosan tisztában vagyok vele, hogy soha nem kaphatok felvilágosítást a MIÉRTRŐL. Ez az önök dolga.
Pusztán megemlítettem, h önök most egy hibás döntést hoztak, mert nem állt szándékomban az 50e Ft-os hitelösszeget NEM törleszteni.
Talán ha sikerült az elsőt illetve a másodikat, 3 részlet híján – pontosan – kifizetnem, feltételezhető, h most sem tettem volna másképp. Nem?
Talán felül kellene bírálni időnként a kockázatkezelési szempontjaikat, vagy egyedi elbírálás alá venni néhány esetet. De ez természetesen az önök dolga.
Talán a mai piaci helyzetet ismerve, jobban kellene ragaszkodni, nagyobb engedményeket lehetne tenni az egyszer-kétszer bizonyított ügyfeleknél. Tudja: Sok kicsi sokra megy.
Azt gondolom ön sem gondolja komolyan –akár mint magánember- hogy ezek után valaha is fogok a BB-hez fordulni? Szerencsémre több bank is van a piacon így megvan a választás lehetősége.

Tisztelettel: Horváth Péter

Elar Creative Commons License 2003.08.25 0 0 1
Én ma voltam náluk.
Ezt írtam nekik utána:

Tisztelt BB!

Jelenleg fizetem a 2. áruhitelemet a BB-nak. Soha nem volt gond a határidők betartásával - jó adós vagyok. Autóhitelt (1.1 millió forint) gond nélkül kaptam.
Mivel volt önöknél már kifizetett hitelem, rendszeresen kapok ajánlatokat önöktől. Évente 2-3 levelet. Ez múlt héten is megtörtént. Munkáltatói nélküli bla bla
Gondoltam, ki is használom. Termék ára 70000FT, önerő 20000 FT.
Elutasították.
Az ok szinte nem is érdekel. Dolgoztam áruhitel-ügyintézőként önöknél - nagyjából tudom, mint folynak a hitelelbírálások.
A kérdésem: MINEK KÜLDENEK FELESLEGESEN LEVELET, HA NEM VEHETEK FEL HITELT?

Ezek után erősen bízom benne, h semmilyen levél nem érkezik önöktől, bármilyen akció is lenne az. NEM ÉRDEKEL. Zaklatásnak venném.
Felháborít, h elvesztegettem 1 órát magukra.

Ezentúl más bankhoz fogok folyamodni, akik talán jobban megbecsülik a régi ügyfeleiket.
Önök HIBÁZTAK most!!!!

joohee Creative Commons License 2003.08.12 0 0 0
Ami még lemaradt, hogy megértsétek a felháborodásomat:

A paírjukon ez szerepel:

„Mindössze a következőket kell magával hoznia:

-személyi igazolvány, és TB-, vagy adókártya
-előző havi vezetékes telefonszámla, vagy közüzemi számla, vagy annak befizetését igazoló csekk (titkos telefonszám esetén telefonszámla-levél szükséges)

Szóval vagy ez, vagy az...

joohee Creative Commons License 2003.08.12 0 0 topiknyitó
Sziasztok!

Szeretnék veletek megosztani egy nagyon érdekes történetet, mely a minap estt meg velem:

Részletre szerettem volna vásárolni egy digitális fényképezőgépet egy olyan helyen, ahol a fent nevezett pénzintézetnél lehet kérni a kölcsönt. Azt még meg kell jegyeznem, hogy náluk is vezetem a számlámat. Kiválasztottam a gépet 160000 Ft-os összegben. 20%-os önrészt vállaltam, és a fennmaradó összeget egy éven belül visszafizettem volna nekik.

Minden szükséges papírt összeszedtem hozzá, ami fel volt tüntetve azon a kis papírkájukon, mely minden egyes helyen meg lehet találni.

Szóval megvolt minden személyes cucc, munkáltatói igazolás, közüzemi számla, és persze a bankszámla kivonatok is. Ne ugorjunk neki elfaxoltunk nekik mindent. Jó háromnegyed óra múlva meg is jött a válasz, hogy a kérelem felfüggesztve, és küldjek nekik telefonszámla kivonatot. Vezetékes telefonnal nem rendelkezem, így irány haza a mobil számlákért.

Vissza az üzletbe, újra faxolunk. Először semmi válasz, majd másfél órányi várakozás, és több telefon után kiderült, hogy mivel nincsen vezetékes telefonom , ezért nem tudják elfogadni a kérelmemet, de mivel rendelkezem előfizetéses mobiltelefonnal, ezért amennyiben kifizetem nekik a 100.000 Ft feletti összeget, akkor megadják a hitelt. Egy-két telefont megengedek, rendben ok, vállalom. Újra telefon a központnak, hogy akkor a megegyezés alapján küldjék el faxon, hogy mehet a dolog. És most jön a legjobb rész. Kitalálták, hogy már így se ok, mert nincs vezetékes telefonom.

Ekkor a pumpa a magasban, de nagyon. Havonta több, mint 100.000 Ft-ot keresek, ráadásként az ő náluk vezetett számlámra utalják ezt a pénzt.

Szóval nem ajánlom senkinek ezt a bankot, mert csak az idejét rabolja vele, és csak idegesíti vele magát. Persze, ha van vezetékes telefonod, akkor lehet, hogy megkapod a hitelt.

Bár ki tudja. Akkor az lesz a baj, hogy nem volt rajtad sapka...

Tisztelettel:

Joohee

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!