Sziasztok találtam egy nagyon jó oldalt ahol megnézhetitek hogy mennyit mehettek még üres tankkal vagy majdnem üres tartállyal ha már ég az üzemanyagjelző lámpa!
Felhívás : Olyan gyártót vagy társaságot keresek aki tudna nekem segíteni az üzemanyag megtakarító elméletemet anyagilag támogatni és megtervezni.Ez mellet egymáshoz elhelyezett mágnesek- gauss kimutatása számokkal.És a gyártást megvalósítani .
üzleti pertnereket illetve értékesítőket is keresünk!
érdeklődj:
info@okostanacs.hu
Kondicionálja a szelepfészket.
A tablettát sikeresen használhatod benzin, diesel, biodiesel, és ethanol üzemanyagokhoz.
Ténylegesen segíti a motorodat, csökkenti az égéstér alkatrészeinek kopását, nagymértékben tökéletesíti az égést, ezzel a káros anyag kibocsátást a minimumra csökkenti.
100% szerves motor kondicionáló, ami egyben javítja az üzemanyag takarékosságot és az erőt, mikro-vékony védőréteget készít a motorban, ami az üzemanyag nagyobb hatásfokkal való elégését eredményezi.
A cég vezetését kívülálló személy ellenőrzi, és a vállalat regisztrálva van az amerikai Környezetvédelmi Ügynökségnél (Environmental Protection Agency - EPA)
Az MPG-CAPS™ használatának az előnyei :
7-14% fogyasztás csökkenés
Javítja az üzemanyag gazdaságosságát
Nagyobb teljesítmény
Védi a szelepeket és csökkenti a széndioxid képződését
Csökkenti az üvegházhatást okozó gázok kialakulását
Magasabb oktánszám az alacsonyabb oktánszámú üzemanyagoknál
Meghosszabbítja a gyújtógyertyák, izzító gyertyák és szelepek élettartamát
Egy megbízható motorkondicionáló a benzin, diesel, biodiesel és ethanol üzemanyagokhoz.
Leírás:
A tabletta egy motor kondicionáló, ami egyidejűleg javítja az üzemanyag takarékosságot, és az erőt, mikro-vékony védőréteget készít a motorban, ami az üzemanyag nagyobb hatásfokkal való elégését eredményezi.
100% aktív alkotórészekből áll nem tartalmaz semmiféle hígítást, vagy kitöltő anyagot.
Megbízható a fogyasztásban és a kezelésben. Használatával nagyszerű eredményeket érünk el, amit le is ellenőrizhetünk.
Használja (használta) valaki ezt az eszközt? Egy ügynök rámdumálta. Kötelezettségmentes kipróbálásra kaptam egyet. Felszereltem egy Mercedes Actros kamionra (természetesen az L37 350-500 LE típust) 460 LE V6 EURO 3-as motor 600,000 km. Kb. másfél hónap 10,000.- km használat után visszadtam mert a SEMMI hatása és eredménye.
Ha valakinek van erről tapasztalata írja meg! (persze nem azok akik beléptek a terjesztő hálózatba és jutalékért árulják)
Ez esetben viszont szeretnék bejelentkezni nálad, mint green plusz+plusz eladó, tőlem háromnegyedáron megvásárolhatod :-))) , és remélem van több barátod, akik vakon követnek téged....;-)
A green plus tényleg hatásos égésjavító. Csak az a bibi, hogy tizenezer forintot kell érte fizetni literenként, holott egyszerűen izopropil alkohol, ami kb 600 Ft a vegyszerboltban. Így is megéri?
Az a baj ezzel a cuccal aki használja az árulja így már elégé, csökken a szavahihetősége. Amúgy menyi is egy ilyen kapszula. Hivatalos oldalon ugy láttam 20 dollár egy 10dbos levél. Első használatkor 1tabletta utána meg fél. Én így 280as benyaárnál 40liter tankolásánál olyan 500-600forint megtakarítást számoltam, ha 7%os a benya megtakarítás és ebből levontam, a tankolásnál beledobott tabletta árát is.
Mondjuk persze láttam, olyat is hogy 1200ft/2db tabletta. Szóval jó lenne tudni, hogy akkor mennyi az annyi?
Azok meg, akik azt írják, hogy mért nem jöttek rá motor gyártók vagy mitomén kicsodák csak annyit szólnék, ha ilyen tabletta lenne shell polcain akkor ki a fasz venné meg V-Powert. Meg pl a kia ceed eco változata, aminek a légellenállási rátája gördülési ellenállása sokkal kisebb, mint szeria változaté és cirka 0 gyártásiár különbség még sem a takarékosabb verzióval rukkoltak elő.
És, hogy tablettát is leszójam egy kicsit:
"Megköti a fosszilis tüzelőanyagban található kénmolekulákat és egyéb szennyeződéseket"
Elégrégóta kén és olómmentesek a magyarországi üzemanyagok. Amugy meg mit csinál azzal, amit meg köt?
Növeli a benzin oktánszámát, a gázolaj cetánszámát. Az tény, hogy a kúton kapott 95oktán számú benya az szerintem, nincs 95ös. De ha egy kocsinak, az 95ösre van hangolva gyújtás rendszere akkor nem fog jobban menni 100as oktán számú benzintől.
Akkor én is leírnám a véleményemet. kb. 6 hónapja használom a terméket, mármint az FFI üzemanyag kapszuláját, és tényleg komoly eredményeket hozott a használat során a kapszula. Bár én az EXTREME motorolaj adalékot is használom, ami legalább annyira jó mint a kapszula. P 206-s RC-m van, és 100km-n 5.2 a fogyasztás.
Tényleg robbanékonyabb illetve alapjáraton csendesebb a motor.
5 hónapja árulom a terméket, és azt kell mondanom, hogy ugy viszik a kapszulát mint a cukrot. Nem drága a termék, konkurencia mentes a piacon, és tényleg jó.
Rengeteg nagy vállalkozás is használja MO.-n, és azért ott több millás kamionok vannak, szóval ha szar lenne a termék, akkor biztos nem vennének töllem több millás kamionba kapszulát. Ki kell probálni !!!!
Ui.: nem azért irtam le, hogy milyen jó, mert én is forgalmazom, hanem azért mert sajna elég sok olyan ember van a forumokon akik állítják, hogy szar a termék, de ki se probálták, csak azzal jönnek, hogy az autószerelő ezt mondta, meg azt mondta, közben azt se tudják miről is van szó.
Egy kicsit a kolegát falhoz állítottátok, és úgy látom, hogy elfelejtett ide benézni, hogy milyen kérdések halmozódtak fel az üzemanyag tabletta működő-képességével kapcsolatban.
Nem akarok sem leplezett, sem burkolt reklámkampányt folytatni, csak általános imidzs-leépítést szeretnék megelőzni.
Egyrészt: hiteles mérési eredménynek nekünk magyaroknak mi számít? Csak az, amit saját autónkon mérünk. E-mailben küldhetek amúgy hazai tapasztalatokat, a sajátomat is, de nemhiszem, hogy ez bárkit megnyugtatna (rajtam kívül). Egy bajai szállítmányozási cég amúgy kiadott már egy hivatalos nyilatkozatot is. 10 különböző teher-, és munkagépen tesztelte az üzemanyag tabletták folyadék változatát (MPG-BOOST). 9 és 13% közötti megtakarítást mértek, azaz a gyár által garantált 7-14%-ot ez is jól mutatja.
Ha valakit komolyabban érdekelnek az üzemanyag tabletta valós paraméterei, működése, ... stb. akkor segítek, rengeteg infom van.
Debrecenben 2007.03.29-én lesz egy kötetlen beszélgetés azzal a forgalmazóval, aki Ausztriából elindította a cseh, és a magyar vonalat. Rendkívül szerény, megfontolt, és józan gondolkodású magyarul beszélő emberről van szó, aki csöppet sincs elszállva az eredményeitől, nem afféle MLM-guru menedzser-nyomulós.... stb, szóval kellemes vitafórum alany. Ha a helyszín, időpont érdekel valakit, megadom.
Amúgy meg szerintem élesszük fel ezt a fórumot, mert itt az ideje, hogy helyére tegyünk egy pár dolgot.
Minden kérdést, ellenvetést, kritikát szívesen vennék, persze kultúráltan. Nem anyázok vissza, mert nem a stílusom, de ez nem amolyan gyanús piramisjáték, mint ahogy sokminden más sem, amit elsőre annak vesznek, és én sem vagyok egy huszonéves hülyegyerek, akit egy félórás fejmosással nagy pénz reményével etettek meg.
Amellett, hogy a motor élettartama közel végtelen lesz, lóerőid száma helyből megduplázódik, a kipuffogón színtiszta oxigén fog kijönni és az autód fogyasztása városban sem éri el az 1 liter/100km-t, másra nemigen számíthatsz:)))) Mese mese mátka......