Lenne egy olyan gondom, hogy a 93' deltám egy hétig állt csillag garázsban és a tegnapi nap mikor mentem vala egy karikát akkor nem akart indulni. Azaz beindult csak igen csak beteges hangja volt és olyan hangot adott mint ha egy kompreszor fujná a levegöt s csuszna az égszij. Akinek van tipje az ossza meg velem pliz
Sziasztok.
Van 1 1986 Lancia Delta 1.6 HF turbóm amit sajnos el kell adnom.
Az árban majd megegyezünk
Jó állapotban forgalomból ideiglenes ki van vonva.
Akkumlátor kell bele csak ja meg benzin.
Ha valamik érdekel küldjöm egy email a memphys17@freemail.hu címre
Üdv.
"Ebben a kategóriában azóta sem csináltak agresszívebb autót, sajnos a Lancia is méltó utód nélkül hagyta!"
Bár alapvetően olasz autó fanatikus vagyok (a németautók 99 %-ától viszolygok), de egy ellenpéldát tudnék mondani: az akkori kortárs Audi Quattro, amivel Ferjánczék rallyztak a '80-as években (és nyertek zsinórban).
Még a vonalak is hasonlóak... Gyönyörű (és főleg méregerős) mindkét autó:
Volt fonokomnek volt egy Turbo dizel Deltaja. Vezettem is egyszer. Ami engem zavart az a meglepon kis hely, foleg hatul. Muszaki oldalrol csak annyit tudok mondani, hogy nagyon serulekenyek: ezt irjak rola, es ez volt az o tapasztalata is.
Az Integrale nagyon Király gép! Bár a kissebb Delták sincsenek a nyomában, mondjuk a HF Turbo még nagyon jól megy! Egy hiper szuper Golf VR6 is csak messziről köszönhet előre az Integrale-nak, esélye sincs ellene. Ebben a kategóriában azóta sem csináltak agresszívebb autót, sajnos a Lancia is méltó utód nélkül hagyta! 94-ig gyártották.
Az utcankban volt egy piros integrale...asszem a legutolso legnagyobb verzio.. :)
A kerekeinel gyarilag szelesitve volt, a motorhazteton levegobeomlo nyilassal...
A belseje is embertelen jol nezett ki...csak kivulrol lattam, vajszinu bor, vagy utanzat a muszerfalon, uleseken, es egy csomo fa, vagy annak kinezo dolog.....kibaszott jol nezett ki. :)
Amikor az ember hajtott fol vele telen a hegyaljan, allandoan megcsusztatva a gepet, jol nezett ki.. :) A hangja sem volt semmi, az a tipikus horgos, rekedt, valtaskor felhorreno nyers hang, amit rallyversenyeken hallasz...
A magam reszerol ezerszer tobbre tartok egy ilyen autot, mint akarmilyen Golf csodat.. :)
Csatlakozom Grandturismo-hoz, aki mar emlitette, hogy a Tipo-val kapcsolatos velemenyed butasag. Ennek ellenere legyszives emlits meg legalabb egyet a Tipo-k gyartastechnologiajanak gyengeibol, hogy megcafolhassalak. A Tipo volt az elso olasz, amelyiknek meg a korai peldanyai sem rohadnak, pedig mar 12 evesek is lehetnek. Koszonheto ez a galvanizalt karosszeriajanak. A Fiat Tipo/Tempra paros, a Lancia Dedra es az Alfa 155 azonos alvazra keszultek, ahogy ma az Alfa 156 es a Lancia Lybra is. Az elso sorozatu Deltanak a Tipo-hoz keves koze van.
Es hogy a Topic-hoz is irjak valamit. Nezesd at az autot szervizben es utana donts, mint minden esetben, amikor hasznalt autot akarsz vasarolni. Nekem az a tapasztalatom, hogy ot evnel idosebb autoknal mar nem a kor az elsodleges szempont, hanem az allapot. Egy biztos. Ha egyszer olasz autot veszel, utana mar nem fogod a Golfokat nezegetni az autopiacon.
En jelenleg egy Lancia Dedra-t hajtok, elotte egy Diesel (!) Prisma-m volt. A kovetkezo autom is Lancia lesz.
Az enyém Svájci volt, lehet hogy azért volt rendben. 220e km volt benne amikor eladtam, és komolyan semmi baja nem volt a motornak, pedig hajtottam rendesen. Egyébként ezt a tipust 79-től 93-ig gyártották különösebb változtatás nélkül, 86-ban esett át egy fazonigazításon, minimálisan módosult a karosszéria, és változott a belső is.
1300, 1500, 1600, 1600 Turbo, 2000 Turbo, valamint 1.9 TD, motorokkal gyártották.
a 2000 Turbo a HF Integrale ami évjárattól és sorozattól függően 174-235 LE teljesítménnyel igazi vaddisznó autó.
Az 1500 ccm-s motor 75, ill. 85 LE teljesítményű, bár 75 lovasat meglehetősen nehéz találni.
Az utastér a kategóriát tekintve átlagos, a csomagtér elég kicsi 250l-es, de az ülések ledöntésével szabályos teherautót lehet varázsolni belőle. Álltalában az autók jól felszereltek, hasonló korú más tipusokhoz képest, sok extra van bennük. Az összeszerelési minőség a korhoz képest szvsz jó. Nekem csak a kalaptartó zörgött benne.
Az alkatrész ellátottság normális, mindent meg lehet hozzá kapni, különösebb utánjárás nélkül. Az alkatrészárak is teljesen átlagosnak mondhatók, de mivel rengeteg alkatrész megegyezik a Fiat tipusaival, érdemes Fiathoz kérni, mert bármilyen hihetetlen akkor még olcsóbb!
Üdv.
Azért egyértelmuen ne húzzuk le a Delta-t. Az adott darabot kell megnézni. Való igaz, hogy néha elkeseríto állapotú példányokat lehet látni, ezeket Olaszországból hozták be, a 90-es évek elején és már behozatalukkor is eléggé le voltak strapálva. De ha pld. Svájcból hozott példányra lelsz az lehet, hogy jó állapotú, ezért érdemes megnézni. Szóval éppen a leharcoltak miatt az átlagár alacsony és ki lehet fogni megkíméltebbet ami 200e-ért ajándék. Meg aztán nézz körül mit kapsz 200e-ért!
A Tipo-hoz semmi köze, hiszen hol volt még 84-ben a Tipo? A Fiat meg nem tönkretette, hanem megmentette a márkát amikor a csod elol 68-ban megvásárolta. Éppen a Delta-val a rali világbajnokságban is elindult és egy sor gyozelmet arattak. Ehhez igencsak ütos változatokat kellett kialakítani (pld. S4). Ezeknek a modelleknek szelídített verziói megjelentek az utcai modellskálán is (EVO sorozat).
Szóval a Fiat nem süllyesztette egyenmotoros egyenkasznis "altatómodellé". Sem a Deltát, sem a többi Lancia modellt soha.
Én azt mondom menj el, nézd meg és dönts te magad!
Üdv GT
Hali.
Bár más néven de gondolom te dobtad fel ezt a kérdést a Terminálon. Oda is megírtam, ide pedig bemásolom. Nem mindenben egyezik a véleményem az elöttem szólóval, de tessék.
Nekem volt egy 84-es 1.5 Delta-m. Az első igazi autóm volt, imádtam! Majdnem 5 évig hajtottam, és igazán még 14 éves koráben sem volt komoly baja. Egy szivató van azzal a géppel. Nagyon hajlamos a rozsdásodásra. Én arra költöttem a legtöbbet. Az enyém CYS XXX renszámú volt jót röhögnék ha azt kínálták volna fel! :))
Szóval alapjába véve megbízható gyors kis kocsi, amit szeret a moly, de nagyon lehet szeretni.
Na, szoval pontosabban:
- a konstrukcio jo, de a megvalositas pocsek. A korai Fiat Tipok gyartastechnologiajaval epul, ami elegge gyenge.
- technikailag jo a cuccos, de a lemezek rohadnak, a motor pedig megbizhatatlan.
- az hogy Lancia, ne tevesszen meg, ezek meg a korai Lanciak, amikor a Fiat tomegtermelesi igenye majdnem tonkretette a markat, koze nincs a mostanaban mutatott minosegi igenynek.
0 jo tapasztalat, ma 3-ba kellett visszakapcsolnom, hogy egyet megelozzek... De komolyan - rohad mint minden kor 80-as evekbeli olasz gyartmany, szerintem ovakodj tole !
Ha valakinek van ezzel az autóval kapcsolatban valami tapasztalata az kérem ossza meg velem.Egy 84-es évjáratot kínáltak 200 000 Ft-ért és állítólag elég jó allapotban
van.
Segítséget elöre is köszönöm!!!