Több mint egy éve kísérjük figyelemmel a web-server.hu szolgáltatási színvonalát. A tárhely még elmegy, de a mailrendszer minősíthetetlen. Ehhez képest olyan öntömjénezéssel indul a honlapjuk, hogy csuhajj. Keresném a sorstársakat tisztelettel...
Mostanában készülök bérelni webtárhelyet a majdani honlapomhoz.
Elég sok cikket átolvastam és mind idehaza mind külföldön csak a lehúzás megy a tárhelyszolgáltatók részéről.
Átnéztem sok külföldit is és úgy tűnik van egy elég korrekt csapat kérdés érdemes e külföldi szerverre telepíteni a dolgaimat?
Fastcomet a nevük és Frankfurba (is) van szerverközpontjuk. Összességében árban picit olcsóbbak, mint néhány Magyar szolgáltató és erősebb hátteret is ajánlanak. A fórumozók szerint köröket vernek az Ipage és a Bluehost lehúzós oldalakra.
Van valakinek külföldi szerveren honlapja és ha igen mi a tapasztalata arról? köszi
Gondoltam megosztom a tapasztalataimat, egy jó pár napja nézegettem a tárhelyeket, itt is megnéztem egy pár ajánlást, a web-server ezek alapján szóba sem jöhetett. Google-ban találtam a hosthing.eu-ra. Van náluk próbaidőszak. Pont valami ilyesmit kerestem, hogy ki tudjam próbálni a tárhelyet, mielőtt fizetnem kellene. Megrendeltem a 7napos próbatárhelyet amihez kaptam egy trial.hosthing.eu-s aldomaint, mindezt pár percen belül. Emailben megkaptam minden hozzáférést. Cpanel, domain, ideiglenes tárhely ami csak kell, ahhoz hogy eltudjam kezdeni feltölteni a weboldalam. Az SSL már az aldomainre is be volt állítva!! Szerintem meg is rendelem tőlük. Igaz nem ingyenes, de havi 890 Ft-t egyáltalán nem a világvége, ráadásul most adnak 10%-k kedvezményt minden tárhelyből, amit a weboldalon lévő kuponkóddal lehet aktiválni úgyláttam. De megrendelésnél ki fog derülni. Addig is mindenkinek sok szerencsét!
Beképzelt büdös parasztok vagytok! Akik nagyívbe szarnak a saját szabályzataikra is!
Amennyiben ez a kitétel nem szerepel az aszf ben mint felmondási ok akkor javaslom a fogyasztóvédelmet és az okozott kár miatt a polgári per indìtását! Még mindig túl nagy az arc és szar a szolgaltatás!
A szolgáltatást azért mondtuk fel Önnel, mert több alkalommal nyilvánosan is rossz hírünket keltette. A szolgáltatás éves díját pedig vissza is utaltuk. A felmondást követően semmilyen szolgáltatásról nem állítottunk ki díjbekérőt. További sok sikert kívánunk Önnek.
Mivel nem nyerte el a tetszésemet, hogy a bitang jó tűzfaluk kizár és nem férek hozzá a saját oldalaimhoz (min. évi 5 alkalommal) és többször problémáztam rajt, felmondták szolgáltatást.
Ki gondolná, hogy ezek után kiszámlázták az éves díjat?
Ki gondolná, hogy ezek után még kiszámlázták a külső dns karbantartást (amit ismerősöm neje azonnal be is fizetett.)
Ki gondolná, hogy 10 perc alatt sem értette meg a support, hogy semmilyen szolgáltatást nem nyújtanak 1/2 éve.
Természetesen találtam hazai-t 1/2 áron 10x több, szélesebb szolgáltatást nyújtót és lassan 8 hónapja semmilyen problémánk nem volt egymással.
A számlázási rendszerben előfordulhatnak hibák, mint mindenhol máshol, vélhetően ezért kaptad meg duplikáltan a díjbekérődet. Azonban ha jelzed felénk az észrevételedet, mi minden esetben töröljük a tévesen kiállított díjbekérőt, vagy ha már kifizetted, akkor visszautaljuk az összeget. A Te esetedben egyedi ajánlat lett rögzítve, aminél viszont nem tudtunk rögzíteni a postafiók kvótát, ezért ment ki az ezzel kapcsolatos díjbekérő. Ezúton is elnézésedet kérjük az okozott kényelmetlenségért. Sajnos nem kaptunk arra lehetőséget, hogy ezt a hibát orvosoljuk, mert azonnal felmondtad a szolgáltatást.
Evente 2x kuldenek ki teves dijbekerot, gyakorlatilag folyamatosan megprobalnak atb..zni. Legutobb kifizettettek velem egy domaint, mondvan hogy abban benne lesz az email cim, amit kertem, es ma meg kiderult, hogy az arban ez nincs is benne, szoval 7 napon belul ujabb dijbekero. hozzateszem par honapig nem is mukodott az email, mert nem frissitettek egy beallitast. Persze felmondtam minden szolgaltatast. kulfoldi szolgaltataok meg olcsobbak is.
A Web-Server kétségkívül egy katasztrófa. Volt, hogy több napig nem működtek az oldalaim, ezzel milliós károm keletkezett (webshop). Nem ajánlom jószívvel senkinek.
Ez elég durván hangzik... Én a Tárhely.eu-nál vagyok és ott is küldenek sok fizetési felszólítást, de valahogy meg tudom érteni ezt is, sok a lumper, hanyag, megbízhatatlan ember. Én is szolgáltatói pályán mozgok, és borzalmasak az állapotk e téren, valahogy be kell halytani azt a pénzt. Mondjuk én a pénzemért profi kiszolgálást kapok!
A saját ajánlott szolgáltatásuk sem mindíg működik (máshol is vannak hibák, emberek vagyunk ..stb). De ennyire arcátlan pofátlan, aljadék szemét céggel még életemben sem találkoztam!
1x jeleztem, nem működik a cms és a wc3 total cache + memcache páros (ezt kimondottan ajánlották, még mindíg fent van róla több videó)
2x kértek cms-hez hozzáférést (admin-t ugye) ezután valaki átírta a .htaccess fájlt és nem jött be többet a web oldal
3x ezután letörölte valaki az adatbázist és a számomra hozzáférhető összes adatbázis mentés üres volt (hiába is próbálkoztam a visszaállítással)
Jelzéseimet mindíg teljes értetlenség fogadta, nem is sejtik mi lehet a probléma, sőt senki sem tudott a kiinduló problémáról sem!
Fenyegetőzés a fogyástóvédelemmel... 24 óra múlva visszaállították a web oldalt, az eredeti probléma is megoldódott, erre "valaki" letörölgeti a cms több oldalát és a képeket ...stb
A számlázási rendszerükről ne is beszéljünk, már ezért fel kellene jelenteni őket! Ha valaki havi díjas ügyfél, akkor a fizetési határidő lejárta előtt 28 db fizetési felszólítást fog kapni. (csak azt nem értem mire fel amikor még 30 nap van a számla kiegyenlítéséig). PL abban a pillanatban hogy kifizettem a havi díjat, minden nap 2-3-5 fizetési felszólítást kapok a következő havi díj fizetés miatt.
Az aljasság teteje, ezért kifizettem az éves díjat, hogy össze vissza törölgessék web oldalamat.
Szóval most fogok fogyasztóvédelemhez és vagy bírósághoz fordulni!
Vannak olyan emberek akik mindenben a hibát keresik, azok tuti a legjobb szolgáltatót is meg tudjak kritizálni, persze a többség nem ilyen. De azért azt mindenki belátja, hogy érdemesebben egy nagyobb nevű és sok ügyféllel rendelkező céget választani, ha jót akar magának az ember, én is igy vagyok, és nagyobb a biztonság érzetem is:-)
Érdemes olyan cget választani, akinek széles ügyfélköre van, megbízható referenciával rendelkezik és nem 2-3 éve kezdte a pályát... sok tízezer domaint üzemeltet....
Még így is érheti csalódás az embert, ám ígykisebb az esélye
Nagyon fontos, hogy a választás előtt le ellenőrizzük az adott céget, nagyon sok a szélhámos, érdemes ajánlás alapján választani szolgáltatót, esetleg megnézni, hogy a google keresője mit ad ki, mert azért ők eléggé megszűnik ki kerülhet előre a keresőben.
A web-server minden szolgáltatása az elmúl percekben teljesen leállt, se levelezés, se web oldal, még a saját weboldalukat (web-server.hu) sem tudtam elérni.
Én sem tudok sok jót mondani róluk. Egy kisebb oldalt üzemeltettem náluk, rengeteg volt a leállás. Ami viszont kiverte a biztosítékot, hogy havi 2000 levélben korlátozzák küldhető levelek számát. Magyarul óránként átlag 3-at küldhetsz ki majdnem :D
Ha ennél többet akarsz, akkor fizess elő tömeges email szolgáltatásra. 4 levél óránként már tömeges vajon? Röhej. Többet nem hosszabítok, ami van még ma elviszem máshová.
Ajánlanám figyelmedbe a Rackhostot, 1 GB-os webtárhely domainnel havi 582 Ft (6990 Ft/év) náluk. Ezentúl megbízhatóak és az ügyfélszolgálatuk is nagyon segítőkész, ha valami problémád merülne fel!
Hali all! Végre én is megszabadultam tőlük, a létező összes domainemet áthoztam (kivétel 1). Ajánlani tudom az Azonnal Kft-t: redundáns szerverek, leállás egyszer volt az évben, de az is elektromos hiba miatt. D. ;)
Nagy lófütyi az egész cég, nekem 25-30 domainem volt náluk aztán miután már nem tudtam helyettük mit hazudni az ügyfeleimnek elhoztam mindent egy másik helyre. Hihetetlen, hogy az smtp szerverük is olyan lassan reagál a küldésre mintha modemmel nyomnám. Egy cégem van még náluk sajnos elég sok mail fiókkal ezért halogatom még az átállást... És tényleg ez jellemző rájuk, hogy ez nem megy az nem megy, hol a tonline hol a bix hol a vihar mindenre fognak mindent. Amikor az utolsó mailomat megírtam, hogy unom már, hogy állandóan szívok miattuk és elhozom az összes domainemet annyit írtak, hogy bocs sajnáljuk. Kész. A vicc az egészben, hogy ugyanúgy be tudok lépni w-s oldalamra és ugyanúgy látom az összes domainemet tárhelyemet stb. úgy, hogy már nincs is náluk semmi :)
Ja igen. És a statisztikában nem szerepelnek az olyan "apróságok" amikor elállítgatnak valamit, így átirányítási hibára hivatkozva elérhetetlen az oldal... (mondjuk 1/2 óra alatt megjavítják miután szólok...) Ha észreveszem és szólok!!! Vagy az olyan mezei oldal betöltése ahol csak 1-2 elem van includolva (tehát gyakorlatilag statikusnak tekinthető) betöltése 1 percnél több...
Miután a rendszert nem fejlesztették érdemben, és folyamatosan kötnek szerződéseket (tehát nem csökken a szerverek terheltsége). A "szakembergárda" maradt. Így simán megáll a szándékos megtévesztés. De mindezt el is lehet felejteni... Elég megnézni a monitoring adatokat visszamenően...