Esetleg adagoló szerelési videót magyar szövegeléssel....
Már nem tudom mit nézzek meg..:(
Nem indul hidegen.ha beindul pl.huzasra (szinte azonnal),akkor egész nap indul.eddig csak hidegbe csinálta,mostmár plussz foknál is..alapjárat 8-9százon van.
Segítséget szeretnék kérni tőletek mivel én nem vagyok otthon a bmw témában. Szeretnék venni egy dízel bömöst és a 318as típusokat nézegettem amik közt találtam is hármat ami megfelelne a pénztárcámnak. A a véleményetekre lennék kíváncsi a kiszemeltekkel kapcsolatban.
Hello. Tudna valaki tanácsot adni? Vettem egy éve egy e 36 tds-t elég sok betegsége előjött. Adagoló csöpög, vezérműláncot kell cserélnem, és a porlasztó is kopog kicsit. Hidegbe nem akar indulni, alatta gázolajtócsa van ill a vezérmülánc csattog. sikerült szereznem olcsón vezérmüláncot 30 e ftert egy alsót meg egy felsőt és egy feszitőt, ezt kicserélem. Abba kérek segitséget hogy vegyek egy egézséges motort vagy csináltassam meg. és ha megcsináltatom az adagolóba tömitést vegyek vagy kopletten adagolót? Ár tapasztalaitokat és véleményetekkel segítsetek. Köszi.
Magamnak akarom ezt megcsinálni,mert lehet elhozom a kereskedőtől és vmi gebasz van a kocsival.Ott kéne ezt kicserélni a telepen mert semmi kulcs nincs hozzá és vhogy ki kell próbálnom mert másképp vakon hozom el.Ha tudsz még bármilyen tanácsot adni ennek a dolognak a megoldására az jó lenne.Első sorban hogy tudakolom meg hogy biztos ews-es vagy hogy nem vagy ezt a kereskedőnek hogy mondom el mert van közöttünk kis távolság és akkor azzal az indítóval kulcsal és zárral mennék oda.Kecskeméten van a kocsi én meg gödöllői vagyok pest mellet lakom.Csak telefonon tudok értekezni és ha biztos a dolog akkor mennék oda le hozzájuk a garnitúrával kicserélném és ha indúl meg minden rendben van akkor hoznám is el.Csak ezt nem tudom.
Ha az évjárat a VIN kód alapján van és ezért valósnak tekinthető, akkor valóban EWS-s és ebből is csak a 2-s. Ebben az esetben vagy lerendeled hozzá a pótkulcsokat (10db-t lehet összesen az eredetivel együtt) vagy zárat is cserélsz ekkor komplett új kulcsgarnitúrával. A második esetben az EWS modult is kicserélik, mert az új zár és a hozzá tartozó kulcsok transzponderei az új EWS modulhoz tartoznak. Az első est olcsóbb, a második biztonságosabb. (hivatalosan regisztráltan ez a lehetőség) Mert mi van, ha előkerül az elveszettnek hitt kulcs?
Aztán találhatsz bontott járműből is kulcsokat+zárakat + EWS-t is, ebben az esetben össze kell párosítani a motorvezérlőt is az "idegen" EWS-sel is, valamint innentől nem "regisztrált" járműved biztonsági rendszere, ami egy biztosítós balhénál ha kiderül bonyodalmakat is okozhat. Cserébe olcsóbb, de akkor is kell hozzáértő.
Hello.Tudna nekem vki választ adni ha egy BMW e36-os kocsinak hiányzik a kulcsa és ki akarom cserélni a gyújtás kapcsolót honnan tudom meg milyet pakoljak bele?Ami benne van az ews-es vagy sem.És a két fajta kapcsoló között mi a különbség.Most szeretnék vásárolni egy ilyen autót és fölhívtam a kereskedést és ott a telefonba mondták hogy annyi a bökkenő nincs meg a kulcsa.Nem kerülne sokba a zár meg a gyújtás kapcsoló csak írták ezt az ews-es cuccot és nem tudom abba az autóba milyen van.Amúgy ez egy 318tds 1995/6 havi e36os immó azthiszem nincs benne de az már megint egy másik dolog azt hiszem.Ha vki tudna válaszolni azt megköszönném és privátba jobb lenne littlekics@freemail.hu
Alpha! Te nem tudnád? :o) Szerintem a kéttömegü lendkerékkel etetik a srácot 170k-val, mert az tényleg drága! Ha már BMW és mégis dizel akkor 25tds, de mint te szoktad mondani, "a dizel BMW a gazdagok kocsija!" Bár ez csak a szakértelem hiánya miatt és a rengeteg kilóméter miatt van!
I.Blasius Nem ismerik a BMW-ket de mindenki hajtja! Azt neked is be kell látnod, hogy a teljesítménynek ára van, de ha tudják mit hogyan kell használni akkor nagyságrendekkel normálisabb áron tartható! Az M-es sorozat meg rosz példa, főleg magyarországon! Ja a óra szerinti kilómétereket hadjuk...
Sajnos ezzel a topiccal sem jutottam egyrol a kettöre. En Opel party vagyok es eddig kivalo tapasztalataim voltak egy 16V GSi-vel.. Egy kicsit meguntam es szinten szemezek (mint a topic inditoja)egy 318tds vagy 325tds-el. Talan ahogy nezem egy kb 96'-os evjaratot tudnek osszehozni anyagilag. Bpösti vagyok ezert az kotelezo biztositas miatt az 1,6körüli 318tds valahogy szimpatikusabb.. a 25-os nekem felek, hogy tul nagy darab :) De mondjuk ha megeri a differencia akkor legyen aminek lennie kell. Egyszoval van-e valaki aki birtokol egy 325tds vagy 318tds-s es nem csak hozzzam hasonloan tavolrol ugatja a temat? Nagyra becsülnem ha hozzaszolna egy az emlitett szemelyek közül es nemi beszamoloval szolgalna. Talan földhözragadt kérdés de amit még sehol sem olvastam konkrétan, hogy mennyit eszik város/autópálya vegyesben egy ilyen dicső 318 vagy 325 tds bömi? Minden info számit! Nem szivesen veszek autot háttérinfo nelkul!
Hello !
Pontositsunk,
olyan nincs, hogy 318 TD. 318 TDS van. Erdekes módon, a nevéveé ellentétben azonban nem 1,8-as, hanem alig több, mint 1,6-os. Ha a fogyasztás a fő szempont, akkor jó, az biztos. Végül is a jó menetteljesitményeket kivéve minden BMW erény megvan benne.
Üdv:
Zvajo
BMW 528i
az biztos, hogy motorikusan még egy 200000 km-t futott autóról is csak jót hallottam. a kötelező nem olyan lényeges, mert bónus millióban leszek és ráadásul költözöm vidékre.
majd kiderül. most utazom el egy hétre (sí. király) és jól körülnézek kint is.
ez az új vámtörvény megmozgatta a fantáziámat
tudtok róla valami pontosat?
majd én is utánanézek.
legyetek jók és szobatiszták, 10 nap múlva itt vagyok
Az a baj, hogy a BMW-ket mindenki sport autókénz használja, egy ///M3-as mit kap? Pögés, tiltás kuplunon ugrálást és még sorolhatnám! Nekem egy E36 ///M3-asom van és nekem pl volt difi törésem, kardán csukló halál meg ilyenek, DE amit kapott azt más autó nem igy élte volna túl! Ez nekem megvan már másfél éve és csak ennyi volt a baja! Elötte volt Peugeot 205 1,9 GTi-m ami olyat produkált, hogy a hajtókar a motor oldalán kifigyelt és mindez 4 hónap alatt! Utánna Astra GSi eredmény fél év után motor hidegen nem indul csak nehezen és akkor is 3 hengerrel! És az ///M3-as motorja a mai napig mint az óra olyan! Szóval a BMW-ket is szét lehet csapni de sokkal nehezebb mint egy másik autót!!!!
A 318-as motorja elég kicsi egy ekkora kasztnihoz, igaz végül is C Merci is készült 75 LE-vel, ehhez képest a BMW repülhet.
Pár éves 325 Tds-t azért nem vennék, mert mivel erős, a tulaja úgy hajthatta mint egy sportkocsit, ami eléggé koptathatja a kocsit, főleg, hogy a BMW amúgy sem annyira tartós, mint amennyire kinéz.
A sógorom pl. 120 ezer km alatt teljesen leharcolta az újonnan vett 325-ös benzinesét, és a jelenlegi M3-asa sem büszkélkedhet azért akkora megbízhatósággal, pedig még csak 85 ezer km van benne.
Egy 318-as Td-t biztos nem hajtotta úgy a tulaja mint egy sportautót, így szvsz, kisebb rizikót jelenthet megvenni egy ilyet.
A kötelezője pedig sokkal kisebb, mint egy 325-ösnek, ami egy Pesti tulaj esetében sokat jelenthet.
köszönöm elmefelnyitó segítségeteket, azt hiszem, akkor mégis megfontolás tárgyává teszem a 325-t és, amennyiben nem nagyon zavargok, majd végleg átpártolok én is az E30 topicra
Én is gondolkoztam 318TDS-en, szerintem nyugis autó ami keveset fogyaszt bár nem nagyon megy! Szóval jó kis autó! A 18TDS az egy az egybe az 25TDS-böl lett csinálva!
Buek!!
latom csak mi ketten nyomjuk itt a topicot!
vegyel egy jo allapotu golf II-t akkor...
en nem beszellek mostmar le a 318tds-rol, legalabb lesz meg egy dizel amit lenyomok :)
ciao
alpha
mégsem mehetek egy 15-20 éves golffal síelni mondjuk franciaországba, vagy olaszországba
- hú de felvágós a csávó, ilyen helyekre jár-
de tényleg mondjuk sper difi, téli gumi, hólánc, kis szerencse (vagy nagy) és irány a hegycsúcs
ami tény az tény, hogy a hátsó kerék más fíling
no buék, én még dolgozgatok egy kicsit aztán go home aludni - úgy 1-2 körül
ja, bocsi, a kupplungkiegyenlito az nem tudom micsoda, de a komplett vadiuj gyari kupplung mindenestul 59ezer forint, a hivatalos arlista szerint... de nem ertelek, ugyanaz van a 25tdsben is, mint a 18tdsben...
P.
Szia,
szerintem a hatsokerekhajtas az rulez!!
az E36osnak mar jobb a teherelosztasa mint az E30nak, de szerintem telre feltetlen rakass fel sperrdifit, mert anelkul halott a kocsi... ha nagy ho van, akkor en inkabb egy dzsippet vennek, vagy azt csinalnam hogy beujitanek egy 15-20eves golfot arra a 3-4 honapra...
de nehogy mar 18tdst vegyel!!! 325tds rulez
P.
jártam már arra, de azt hiszem, oda nem dumáltam bele feleslegesen.
bár lehet, hogy már megtettem, sorry, agyam mint a szita, ráadásul másik 4-be is beledumáltam.
amúgy a kuplungra visszatérve, nem maga a tárcsa, hanem valami rezgéskiegyenlítőt mondott nekem és valami alapja lehet, mert a katalógusából halászta elő
ugyan egy kis túlzást kinézek belőle, mert ugyan a cégese egy 2 literes omega, de francia buzi a picinyem.
más
milyen ezzel a gyönyörűséggel télen jó kis hóban közlekedni?
elég esélytelen, vagy nem? azért is lényeges, mert éppen egy jó kis faluba fogok leköltözni itt pest környékén egy kicsivel, és olyan jó 8-10 km hosszon csak az első tavaszi langy pucolja az utat, mert azon kívűl semmi, arra ráteszem a havi fixemet