Sziasztok!
Végső elkeseredésembe írok itt!
Vettünk egy SONY Z2 telefont a Vodafone-nál.
Szuper is volt minden, de a " vízállónak" reklámozott telefon beázott.
Visszavittük a Vodafone-hoz, akik elküldték a Cordon Electronics szervizbe.
Onnan visszajött a telefon, hogy ismeretlen eredetű folyadék van a " vízálló " telefonba, így nem javítják garanciálisan!!!
Mivel kötöttünk a telefonra biztosítást, felhívtuk a biztosítót.
Ott durván elküldtek, hogy nem rendeltetésszerűen használtuk a telefont, így nem él a biztosítás. Holott benne van a folyadék kár is!
Szóval most ott tartunk, hogy van egy több mint 200.000 ft-os telefonunk , amit még 2 évig fizetünk és még sincs semmi!
Teljesen fel vagyok háborodva és el vagyok keseredve, hogy ezt meg lehet tenni!!!
A SONY is mehet a sunyiba!!!!
Szeretnék több károsultat találni mert nem egyedüli eset a mienk!
Hátha többen többre megyünk!
Edith
Sziasztok.Azért írok ide,mert más topicot nem találtam.Van egy z3 compact telefonom,aminek a kijelző alján lévő menü gombok nem működnek.Ha lezárom úgy az a rész működik,ezért gondolom nem a panel hibája.El ejtve,be ázva nincs.Csináltam gyári vissza állítást,de semmi..😢Mi történhetett vele?
Nekem a Z3 ázott be, de tudni kell, hogy idén Januárban cserélték a Z1-et Z3-ra, mondván hogy nincs már alkatrész rá. de most még hiába vittem be fel év után beázással, az előző számla szerint jár csak a gari.
Én önhibámon kivül beleestem vizbe igaz sajnos az oldalsô csatlakozó gumi le volt esve lehet ezėrt de meghalt a telcsim ,szerinted van rá esély hogy kicseréljék ?
Talán nem haragszotok meg érte, ha megosztom pozitív tapasztalatomat.
Több mint másfél éve versenyen nyertem egy sony z1-es modellt, amit két héttel ezelőttig örömmel használtam.
A kamerába víz került, amit úgy vettem észre , hogy homályosak a készített fotók.
Nem értettem, mert ügyeltem a fedelek bezárására mindig.
Alaposabban megnézve a készülék hátulja fel volt púposodva, ami akku problémára utalt.
Elvittem az újpesti Cordon sony szervízbe a telefont, amihez se számlám, se garancia papírom nem volt, hogy megkérdezzem érdemes-e javíttatni.
Ott közölte az ügyintéző hölgy: a telefonra érvényes a garancia, otthagyhatom és megjavítják, ha lehetséges.
Nem egészen egy hét elteltével értesítettek, hogy a telefon készen van(ez gondolom egy szabvány sms volt). Még aznap elmentem a szervizbe ahol közölték, hogy sajnos a készülékbe víz került és nem javítható, mert olyan fődarabot már nem gyártanak..
Én: Számítottam erre a válaszra, ez van..
Ezek után az ügyintéző hölgy annyit mondott, hogy azért talán szomorkodásra nincs ok, mivel a készülékbe nem az én hibámból került víz és felém nyújtott egy új telefont, azzal hogy használjam egészséggel..nem kis meglepetés volt számomra, hogy ilyen van!
Az újonan vásárolt Xperia Z3-amban 1 hónap használat után tönkrement az alsó hangszóró. A Vodafone elküldte a Sony "akkreditált" márkaszervízébe a Concord Electronics Kft-hez. A készüléket 2 nap múlva visszaküldték (ebben benne van az oda és vissza szállítás), hogy hosszas tesztelés után hibát nem tapasztaltak. Reklamáció és újbóli visszaküldésre nagy nehezen észrevették, hogy tényleg nem szól az alsó hangszóró, ezért kicserélték. A hangszóró csere után a készülék 5 perc után beázott 30cm vízmélységben, bezárt tömítésekkel. A Concord Electronics szakértői véleménye szerint, idegen eredetű folyadékot találtak, ami a nem rendeltetésszerű használat miatt történt és a készülék garanciáját elvesztette. A telefonra kötött biztosításom nem fizet, hiszen a telefont szándékosan vittem vízbe mert a Sony megengedte, ám a vízállóságra garanciát nem vállalt. Mint tapasztalt gépészmérnök, úgy gondolom hogy a szervízelést összekókányolták, hiszen először észre sem vettek egy laikusnak is szembetűnő hibát és a készülék a hibás szervízelés miatt ázott be. A Sony hosszas levelezés után is kiállt az álláspontja mellett, hogy márpedig ezt én rontottam el és az ő szervízük nem hibázhat. A 10 hónapja vásárolt készülékem 6 hónapja a szervízben van és lényegében elavult, úgy hogy még alig volt nálam. A Fogyasztóvédelem válaszlevelükben annyit írt, hogy nincs hatáskörük az ügyben.... A Sony a mai napig megtéveszti a vevőit a vízálónak hírdetett készülékeivel, a sok reklamáció miatt a Z5-öt már nem is vízálóként reklámozzák....
Múlt héten ügyvédhez fordultam, és megkerestem egyenlőre egy TV csatornát. Ma adok interjút egy sorstársammal, akinek ugyan ezzel a készülékkel ugyan ez a problémája!
Fogjunk össze, aki úgy érzi nem tudott lépni az ügyben és ma délután ráér keresse meg az interjút készítő hölgyet: 30/919-3363 Vagy vegye fel velem a kapcsolatot: Orjovics Dávid 70/613-6263
Nem fogom annyiban hagyni, hogy a Sony ilyen szinten hülyének nézi(nézte) vásárlóit és nem vállalja fel hogy hibáztak. Kiadtak vagy egy szériahibás telefont, vagy a szervízük hibázott. Idén év elején a Z3 volt a csúcs, két hónapra rá a Z3+, majd most pár hónapja a Z5, majd a Z5 Prémium. Kérdem én, hogy mikor tesztelik ezeket a telefonokat amikor egy év alatt kategóriában 5 másik telefont hoznak ki. És a Z5-re ahelyett hogy kijavítanák a beázásos hibáit, inkább ráírják, hogy már nem is annyira vízáló inkább csak talán kibír egy esőt. Ez a fejlesztés?
Keressen meg aki hasonlóan járt, vagy a TV-t. Én perelni fogok, aki úgy gondolja, hogy szintén perelne keressen meg. Üdv:
Sziasztok! Beázott Sony telefonok ügyében mobilon is hívhattok nyugodtan. Ne hagyjuk, hogy karácsony előtt más is így járjon! Hátha tudunk tenni valamit! 00-36-30-9193363
Sziasztok! Bárki, aki szívesen elmondaná személyesen is a panaszát ezekkel a beázott Sony készülékekkel kapcsolatban, az keressen meg minél előbb a kata.farago@gmail.com címen és hagyjon meg telefonos elérhetőséget. Hátha tudok segíteni.
Nekem van egy Sony z1 telefonom, beázott második kipróbálás után. Szárítgattam aztán jobb lett vagyis annak tűnt, most nem működik a kijelzője, sötét és néha világít. Nem tudom mennyi szervizeltetni de sajnos meg kell próbálnom.
Nekem z3 ázott be. Volt már vízben probléma nélkül... Viszont most 5 perc víz alatt és a kamera halott (amúgy müködik)Én külföldi szolgáltatónál vettem kiváncsi vagyok, ott mit lépnek...az első vízálló telefonom (xperia z) jobban teljesített rengeteget volt vízben...de ez egy másik sztori...
Csak annyit szeretnék hozzászólni az előttem szólóhoz, hogy a SONY Xperia L C2105 Típusú mobiltelefonkészülékeket nem látták el a gyártók IPxx védelemmel, így ebből az következik hogy az Xperia L C2105 NEM tűri a burkolatán behatoló port és nedvességet semilyen mennyiségben, tehát se NEM por se NEM vízálló, a szó legszorosabb értelmében. Innentől kezdve a szervíz jogosan járt el. A Sony Xperia Z, Z1, Z2, Z3, Z1compact, Z2compact, és Z3compactoknál már más a helyzet, mert ezek IPxx IPxx védelemmel lettek ellátva.
Ismeretlen eredetű folyadék került a készülék nyáklapjára mely zárlatot okozott a készülékbe!
A készülékről küldtek egy képet is.
Valószínű a folyadék valamelyen féreg lyukon keresztül kerül a lezárt készülékbe úgy hogy az a készülék külső borításában semmi nyomot nem hagyott.
Ha a szakosított szerviz fele járok,- márpedig járok - nyomatékot adok a mondanivalómnak!
A szakvéleményben leírt szöveg egy olyan sablon amit már többször olvastam a forumokban. A mondat a legjobb kibúvó a javítás alól. Mindenre rá lehet húzni.
Szakszerviz elérhetetlen. Nem lehet felhívni, Ha fel is veszi az automata kidob a rendszer!
Emberrel nem is lehet ott beszélni.. Lehet hogy nem is dolgoznak ott ..
Nagyon halkan megjegyezve, hogy a megküldött anyagot levélben, ajánlottan kellene megküldeni. Így bizonyíthatóvá válik az első lépés :).
Fogyasztóvédelemhez is ajánlottan kell majd küldeni, ha netán az első lépés sikertelen, de oda érdemes a szerződés fénymásolatát, a vizsgálati jegyzőkönyv fénymásolatát is megküldeni.
Végső elkeseredésembe írok itt! Vettünk egy SONY Z2 telefont a Vodafone-nál. Szuper is volt minden, de a " vízállónak" reklámozott telefon beázott. Visszavittük a Vodafone-hoz, akik elküldték a Cordon Electronics szervizbe. Onnan visszajött a telefon, hogy ismeretlen eredetű folyadék van a " vízálló " telefonba, így nem javítják garanciálisan!!! Mivel kötöttünk a telefonra biztosítást, felhívtuk a biztosítót. Ott durván elküldtek, hogy nem rendeltetésszerűen használtuk a telefont, így nem él a biztosítás. Holott benne van a folyadék kár is! Szóval most ott tartunk, hogy van egy több mint 200.000 ft-os telefonunk , amit még 2 évig fizetünk és még sincs semmi! Teljesen fel vagyok háborodva és el vagyok keseredve, hogy ezt meg lehet tenni!!! A SONY is mehet a sunyiba!!!! Szeretnék több károsultat találni mert nem egyedüli eset a mienk! Hátha többen többre megyünk!