Mert a 736 egy eléggé gazdaságtalan tipus. Gyakorlatilag nem érné meg, így érdemesebb szétbontani bármennyire is fájó dolog. Nem is gyártottak belőle sokat.
Ez már egy párszor körbe lett járva, mégis újra és újra előkerül a "rakéta". Csak a pontosság kedvéért az SA-3-as egy teljesen más kategória, ami szóba jöhetett volna az a hordozható SA-7 (Sztrela2) de az meg olyan kis töltettel volt ellátva, hogy csak egy hajtómű sérülését okozhata volna. Azaz lett volna idő rádiózni, hogy baj van.
miert kerul kevesebbe egy szombat-pentek jegy es egy hetfo-vasarnap jegy osszesen egy hetfo-penteknel? (BUD-TXL-BUD) Nem ertem a logikat benne, igy most dobhatok ki ket jegyet az ablakon es meg mindig nyertem 40 rugot.
Egy MALÉV-es stewardes lányt keresek, ma volt a reporvosit megújítani a Gyáli úti Kórházban és azt hiszem Krisztinának hívják. El akartam kérni az e-mailjét, de elszalasztottam :-( Egy C3-assal suhant tova.
Egyébként már le volt járva a reporvosija már két hete, csak nem vette észre.
Tud esetleg valaki közelebbit róla, vagy hogy hol kereshetem??
Sziasztok.
Gondoltam megosztom veletek néhány régebbi képemet.
Amúgy én inkább a földi közlekedés híve vagyok, de tisztelem és becsülöm ezeket az embereket és estközöket, mert nem kis dolog repülni!
ÜDV Ferencz Tamás
Hali!
Előre is bocsi ha egy kicsit OFF leszek, de semmi ötletem, ezért segítségeteket kérem. Biztosan ismeritek a Flight Sim-et. Ehhez van egy Tu-154 es amihez már van egy csomó magyar festés, de ugye a Malév gépeken a pilótafülke egy része is magyarosítva volt. Ennek most nekiálltunk egy haverommal, és eddig a skanzenben álló LCGéza alapján dolgoztunk, csakhogy a tablók is magyarok voltak, és azokat mivel a gépen nincs áram nem tudtuk lefotózni és most olyan kézikönyvet/fotókat keresünk ahol rajta vannak a tablók feliratai. Jó lenne ha valamilyen anyaggal segítenétek , de az is jó lenne hogyha megmondanátok hogy hol lenne érdemes ezután érdeklődni. Ide nem sűrün járok ugyhogy megtalálható vagyok MSN-en: domada13@hotmail.com ICQ-n: 330-297-108 és Skype-on: domada13 .
Segítségeteket előre is köszönöm
Domokos Ádám
Lenne egykérdésem. Remélem tudtok segíteni. 18 éves srác vagyok és pilota szeretnék lenni, egy utasszállítón. Milyen feltételekkel, követelményekkel, hol kell tnulni, egyátalán hogyan működik a pilotaképzés egy ilyen uatsszállítóra?? Sokat segítenétek ha megtudnátok írni hol lehet erről bővebben érdeklődni!!!!
Köszönettel: Andris
Hát majd ticketing agent kollega eldönti ezek után, hogy a MALÉV és a Borsodi Világos+Blikk a fontosabb-e neki, vagy az, hogy TLV-BUD viszonylaton nov02-n röpködjön. Egyébként régebben a az LY0367/LY0368 code sharing-ben mentek az MA0210/MA0211-el (vagy a MA0215-tel és párjával). Most ez nincs, lehet, hogy ezért nincs minden nap egyik és másik is, mert napi két forduló már sok lenne, főleg így szezon végén.
A tel-avivi ügynök kolléga ezt kédezte, miért nincs Malév-gép. Az LY, az El Al, ami izraeli légitársaság.
Újlaki:
Nem utazott rajta a vezérkar, csak úgy volt, hogy majd azon utazik (köztük maga Jasszer "azótamárnóbelbékedíjas" Arafat is). Aztán ők még tettek egy vonatos kitérőt Jugoszláviába.
09/30/1975 LOCATION: Off Beirut, Lebanon
CARRIER: Malev Airlines (Hungary) FLIGHT: AIRCRAFT: Tupolev TU-154B
REGISTRY: HA-LCI S/N: 053 ABOARD: 60 FATAL: 60 GROUND:
DETAILS: The aircraft crashed into the Mediterranean Sea while on
approach. The ILS localizer was down at the time but a visible
approach was possible. Undetermined cause.
A másik témánál már terítékre került, ha jól emlékszem. 1975. szeptembr 30-án, HA–LCI, Bejrúttól 6 mérföldnyire leszállás közben. Az ILS iránysáv-adó nemműködött a repülőtéren, de mivel 20 km-es volt a látás a felhők alatt, ez nem játszhatott közre. Állítólag a gépen volt a PFSZ vezérkarának tekintélyes része.
Ha valóban lelőtték, ez nem is volt nehéz: egy motorcsónak, egy szovjet SA–3-as kódnevű rakéta, és kész. Ha gy volt, a légitársaságnak nem volt érdeke, hogy kiderüljön, hiszen a biztosítók háborús cselekmény esetén nem fizetnek. Gond volt a gép pedigréjével is (bérelt gép volt MALÉV színekben). Szóval ez már valószínűleg örök titok marad.