itt érdemes keresgélni, előre ugyan nem írja, de utólag ill. jelenlegi pozi alapján be lehet tájolni. a Lágymányos sajnos nem aktív (pedig úgy tudom forgalomban van), de a 100-asok mind fent vannak. pl. a Lánchíd ez alapján ma két D12-es kört ment, fél 7-kor és 2-kor indult a Rómairól
Elméletileg egy, vagy két vizibusz járja csak a vonaljáratot, tehát elég nagy szerencse kell, hogy kifogd, amikor nem 100-as, vagy 130-as jön. Én bezzeg hiába vadászok a vizibuszra... :D
Nem tudom, hogy poén-e vagy sem. Trükkös Photoshop vagy a valóság, de Fejes Attila pár napja küldött levele szerint kalózlobogó alatt jár a BKK hajója. Ahogy írja:
[...] Bővebben!Tovább »
Meg lett csináltatva a kerítés a videó óta, mert az NKH (áldassék az ő nevük) csak így adott engedélyt. Aztán persze ez a Haller utcából a partra valami miatt kijáróknak (kutyások, futók, mittudomén) nem tetszett. Ők mindenképp szeretnék, hogy valakin átgázoljon ott a HÉV.
A kerítés el lett vágva, hév síneken át, úgy, hogy a szerkezetkész ház a jobb kezed felé essen. Jameg a Gizella sétányon bármelyik irányból 500-600 méter.
persze, sőt most ott fordul. a vízállás óta áll meg, az aluljáró az építkezés végéig nem lesz szerintem. mondjuk ott rohadt felesleges a megálló szvsz, ugye nem is oda akarták, csak délebbre nem kaptak engedélyt
No, ugye! :-) Keresve sem találni jó hírt. De van! Van hajó, amelyen műxik a wifi. :-) Nem tudom, a Haller utcai kikötőt rendbe hozták? A híd meredekségét a vízállás korrigálhatta, de mi van az aluljáróval? És most ott tényleg megáll?
És még Te mondod, hogy én linkelek mindig rossz híreket. :-)
Hiába, a fél milliárd EU-s pénzből csak ilyenre futotta a BKK-nak. Kezdve a hozzáértő tervezéstől. :-( Valaki írta a hozzászólásokban, hogy még egy 100-s szög hiányzott belőle. :-)
A téli menetrend brutális megtakarítást hozott.... 3 jármű a 7-hez képest...
Hi-hi! Ez nagyon jó! :-) 1 jármű a 40-hez képes még nagyobb megtakarítást, de lehet, hogy az már bevételt is hozott volna. :-) Mondjunk egy nagyot, ehhez képest jó lesz a kicsi is. Ez a mai trendi. :-( Holnaptól a villamos helyett a taxi után futok, úgy többet spórolok! Ezt a spórolás befizetem az adóba, gazdálkodjanak vele ha ilyen ügyesek.
Nem csak a néven nevezett hajók járnak / jártak, hanem mások is, pl. Katalin. Attila elvileg a tartalék. Ennek oka, hogy a BKV hajói felújításon vannak.
Az üzemeltetők kapcsán valóban változás volt. Az nem igaz, hogy a BKV üzemeltett volna maga hajókat, alvállalkozók csinálták. Azonban közbeszerzés nélkül, az előírt összeghatárig. Most már közbeszerzés alatt megy a dolog, így egyébként olcsóbb óradíjak vannak.
Vidéki helyi közlekedés: köhöm-köhöm, ez azért elég összetett. Például a másik, amikor "kamu helyközi" járatokkal fedezik a helyi járat veszteségét, mert a helyközit korlátlanul fizeti állambácsi... De ez itt OFF.
A téli menetrend brutális megtakarítást hozott.... 3 jármű a 7-hez képest...