A (Kerékpár)gumiabroncs adott helyzetben megfelelő tulajdonságainak beállítására a kerékpáros súlyához és a talajhoz a (Kerékpár)gumiabroncs nyomása az alább megadott értékek szerint módosítható: Városi/túra(aszfalt?): Kb. 80 kg súlyú kerékpáros számára a Continental a (Kerékpár)gumiabroncs oldalfalán feltüntetett maximális nyomás kb, 80 %—ára felfújását ajánlja. MTB: Kb. 80 kg súlyú kerékpáros számára a Continental a (Kerékpár)gumiabroncs oldalfalán feltüntetett maximális nyomás kb. 75 %—ára felfújását ajánlja. Országúti: Kb. 80 kg súlyú kerékpáros számára a Continental a (Kerékpár)gumiabroncs oldalfalán feltüntetett maximális nyomás alá kb. 0,5 bar-ral felfújását ajánlja. Nagy terhelés (pl. csomag, gyerekülés stb.) és maximális megengedett(=kerékpár+csomag(ok)+kerékpáros) össztömeg esetén az abroncsot mindig a (Kerékpár)gumiabroncs oldalfalán feltüntetett maximális nyomásra kell felfújni! Az előbb itt leírtaknál megadott légnyomásnál kisebb, vagy a (Kerékpár)gumiabroncs oldalfalán feltüntetett maximális légnyomásnál nagyobb nyomást alkalmazni nem szabad!!! Végül csavarja fel a sze1ep védősapkáját!
Azért azt is vedd figyelembe, hogy a politika mindig is nagy forgalmú volt és ott sokan... khm... nem ingyen töltik az idejüket a hozzászólások beküldésével és nem is egy néven. Van aki 6-8 nicken is ír. És mondom, az politika, ami mindig egy nagyságrenddel nagyobb forgalmat generált.
Hogy értsd: sok felhasználó, sok hozzászólás esetén van értelme. Itt, ahol a politikát kivéve jó, ha öt-hat ember maradt, gyakorlatilag semmi.
Megnézheted a fotós fórumok maradványait: az adminok szedték darabokra és ezzel sikeresen tönkre is tették a maradékát is (thanks to Birdie - nem kis részben)
Inkább csak itt, a technikai fórumokon megy a pangás. Ha hiszed, ha nem; én a választási időszakban nyomon követtem az ezzel foglalkozó fórumot, és ott pár óra alatt megvolt az 500 hozzászólás.
Ennyi itt a technikai fórumokon 1 hónap alatt sincs.
jaja, ez tök jó ötlet. ha egy kocsmában egy asztalnál elkezdenek fociról beszélni, akkor gyorsan nyitunk egy focikocsmát, és átküldjük őket oda. aztán ha ott az egyik asztalnál magyar foci megy, a másiknál meg német, akkor nyitunk egy magyar foci kocsmát a magyaroknak. és így tovább. ha a német focisok áttérnek a kocsikra, akkor persze átküldjük őket a kocsis kocsmába. ha valaki betéved az így létrejött ezer kocsma egyikébe, kongó ürességet fog találni,