Nem értem miért halt így ki ez a topik.... No de akkor egy kis találgatás, szerintetek ki nyeri a következő futamot illetve ki lesz a Vb győztes pilóta?
Ez a mai nagy verseny volt, a Meklárenek és a Vörös Bikák egyaránt versenyben voltak az élen, kár, hogy a Ferrarik, és schumi az élért nem voltak versenyben.
szegény Vettel, Webber hibájából kiesett, remélem az ausztrál szerencsáje ezzel elfogyott.
Jenson Button megint nagyon taktikus, Lewis Hamilton meg nagyon kemény volt (nem értem Hamit azzal az undosírtó nénberrel kétszer szakított5, miért fogadta vissza. Megkérdezhetné Kimberley Wyattat (ex Pussycat Dolls), mekkora vipera az a Scherzinger)
Két nagy előzés csapaton belül, végre nemcsak autókázást és az élről rajtoló győzelmét láthatjuk.
Hajrá Button, Vettel, Massa, Trulli, De La Rosa, Liuzzi
Sajnos kezd unalmassá válni az edzés, 3 időmérőből 3-szorVettel. a német tehetséges, még kedvelem is, de ha ez a csapat a hagyományois MC Laren-Ferrerai-Mercedes istállók mindegyikét alázza az nem lenne jó, az ausztrálok Mark WEbbere ráadásul egy középszerűpilóta, nem lenne jó, ha sokszor Button, Hamilton (aki nem kedvencem, de zseni), Alonso , Massa, Schumi, Rosberg fölé nőne. A konstruktőr ügyes, bár az ő nevét viselné a csapat, és nem az ihatatlan gumiizű
undorító ital nevét.
A LOtustól nagyobb javulást várok, Trulli és Kovalainen sokkal, de sokkal jobb sorsra érdemes. És induljon minden F1 futam alatt raliversenyen Palik László, hogy soha ne halljuk közetítéseit. Vagy változzon meg, és közvetítsen emberi módon.
A faszkalap a régi stílusát hozta amit Schumi kiesésekor művelt, majdnem hozzávágtam a TV-hez a papucsom. Hogy jön ahhoz hogy akár egy Di Grassi kiesésyét "ennyi" típusű nyegle megjegyzésekkel tetézze. Inkább ő essék ki a rallye-ban.
A mai verseny nagyon jó volt, sok izgalom, valódi előzések, alszerencsék (Vettel) ütközésel (Webber-Hamilton Kobajasi-Hülkenberg), nagy előrejövetelek (Alonso, Schumi) és egy megbízható versenyző (Button) az élen
és az a faszkalap állatkirály Palik NEM közvetített!
Nem igazán értem az új rendszer logikáját (de lehet, hogy ez az én hibám). Valamikor az izgalom fokozására bevezették a verseny közbeni kötelező tankolást, ami balesetveszélyes volt. Mivel meg kellett látogatni a boxot, így logikusan következett, hogy nem az egész verseny időtartamára szóltak a gumik, hiszen a kiállás alkalmával ezeket gyorsan lehetett cserélni. Következett a gumicserék korlátozása, amit szintén nem tudok értelmezni. Jelenleg ott tartunk, hogy verseny közben tankolni már nem lehet, de gumit kötelező cserélni. Azon lehet versenyezni a csapatoknak, hogy mennyire bírja a gumijuk a nehéz vagy könnyű autót. Hol itt az egészséges versenyszellem? Talán nem igazán kellene korlátozni azt, hogy kinek mennyi pénze van a versenyzésre. Miért nem járható út az, hogy a csapatokra bízzák azt, hogy miképpen menjenek végig a versenyen, tankoljanak közben, vagy nem, cseréljenek gumit, vagy nem. Nem biztos, hogy mindegyik csapatnak megfelelő a rendelkezésre álló gumi, lehet, hogy az autójuk csak a "keményet", vagy csak a "lágyat" szereti.
Nem semmi, hogy miket kitalálnak.... A pilota a térdét rácuppantja a légbeömlőre egyenesben, kanyarban meg levesz és át megy a kokpiten a levegő és megnöveli a leszorító erőt... Ezek a Mclarennél.....
Amúgy az F1 nézettsége világszinten esik..... engem már kb ha téve nem érdekel csak megszokásból nézem. Ja és ezt hogy esik a nézettség börni is tudja tavaly 1 interjúba elmondta hogy az esti versenyek meg hasonlók azért vannak hogy népszerűsítse.
Airbus ezt már egyszer eljátszottad kisfiam csak akkor a Nascart szittad. Émlékszel?? ( F1 vs. Nascar topik, ott elmondtad mi a véleményed a Nascarról) Kétszínű vagy öcsi.