Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Sajna leült a topik, de azért bepróbálkozom, hátha.
Valaki meg tudná mondani, hogy nézett ki ezeknek a RÁBA 831.24 katonai teherautóknak a platója? Rakétaszállítóként hivatkoznak rá több helyen is, de sehol nem láttam képet a belsejéről, csak ilyen képet, meg ahol a ponyva is rajt van. Vagy csak egy sima plató?
A kép az internetről van, bocsánat a szerzőjétől hogy felhasználtam. :)
Festéket nem tudok mondani, de keress rá a google-val a RAL színkártyára vagy az NCS színrendszerre.
Egyébként én csak úgy véletlenül sárga Trináthoz feketét adva olyan khakizöldet/barnát kevertem hogy csak na. (pontosabban a feketéhez raktam a sárgát de jó sokat, úgyhogy ha újra csinálnám akkor a sárgához önteném a feketét) Azért ez nem olyan pontos, biztos eljárás ha nagyon lényeges hogy passzoljon a szín, komolyabb építőipari kereskedésekben már kevernek színt, nemcsak vékonyvakolatot, kül/beltéri festéket, hanem fémre is, pl. a Trinát magasfényű zománcot, ami szerintem fémre nagyon jó. Van neki matt változata is, a katonaira lehet az lenne jobb, mivel jobban álcáz.
Sziasztok!Nem tudnátok valami olyan festéket mondani ami hasonlít az orosz katonai zöldhöz?Az indok hogy egy orosz dörzskormányos katonai pótkocsi rendberakásának kezdtünk és szeretnénk legalább megközelítőleg gyári állapotba hozni.Esetleg valakit nem érdekel egy 10 éve álló 4 hengeres csepel motor donornak?
KF-1, KF-2 és KF-3 Konténer jellegű Felépítmények:
A Csepel D 566 harckocsijavító műhelygépkocsi felépítményének továbbfejlesztésével az Esztergomi Labor MIM (Müszeripari Művek) komplett felépítménycsaládot hozott létre. A teljesen zárt rendszerű, szendvicspanelekből felépülő, hőszigetelt, hermetizálható felépítmények különleges berendezések hordozására és üzemeltetésére készültek. A felépítmények konténer jellegűek, így megfelelően átalakított alvázakon hordozó tartók segítségével szállíthatók. Egyik járműről a másikra átrakhatók, vagy telepíthetők. Hordozását a következő típusokra tervezték: Csepel D 566, ZiL-131, URAL-375 D. Ez későbbiekben kiegészült az URAL-4320 és a DAC-665, valamint RÁBA járművekkel. A felépítményeket úgy tervezték, hogy a következő platós tehergépkocsikkal is szállíthatóak legyenek: ZiL-130 G, Rába 831, Skoda 706 RT. A felépítmény elején fűtő, valamint szellőztető és túlnyomást biztosító berendezések vannak szerelve. -40 c° külső hőmérséklet esetén a felépítmény belsejében +15 c° biztosítható. A nyílászárók kétszeresen szigeteltek, fényálcázó berendezésekkel ellátottak. A fűtés külső levegő beszívásával, vagy a belső levegő keringetésével is működtethető. A felépítményhez telepített sátor is fűthető. Az elektromos rendszer a hordozó alváztól független, telepített állapotban is működtethető. Telepítés után földelőnyárssal az érintésvédelmet biztosítani kell. A KF-3 típushoz mindenképpen járt. a többihez rendelhető volt a 4 emelőláb, amivel a felépítmény átrakható, vagy telepíthető. Létezett még emelőhíd, vagonrakodó készlet és platón rögzítő készlet is.
Adatok: KF-1 KF-2 KF-3 Hossz: 4730 5080 5620 mm Szélesség: 2500 2500 2500 mm Magasság: 2260 2260 2500 mm Tömeg üresen: 1600 1730 1900 kg Max. terhelés: 3230 3080 2420 kg Max. össztömeg: 5000 5000 5000 kg
Sziasztok! Lehet, hogy a következő bejegyzésem nem teljesen illeszkedik a fórum témájához, de segítségre lenne szükségem. Szakdolgozatom történeti áttekintés fejezetéhez szeretnék információkat gyűjteni a KF (Konténer Jellegű Felépítmény) és a DF (Deimosz Felépítmény) felépítményekről. A válaszokat és a segítséget előre is köszönöm.
Egyik ismerősömnek volna egy a képen látható járgánya, és meg szeretne válni tőle. Kérdésem/kérésem lenne hogy ha tudnátok segíteni abban hogy kit érdekelhetne egy ilyen tábori konyha azt megköszönném, illetve az itt jelen lévők is érdeklődhetnek utána.
Érdeklődni nálam is lehet emailban, amely publikus.
A 80-as évek végén, 90-es évek elején ( nem tudom pontosan ) lett rendszeresítve a Honvédségnél a Kaszta-2 típusú rádiólokátor. Ezek Kamaz-ra voltak építve. Mára kivonták őket.
A kép nem magyar, de ilyen volt.
Csak az érdekesség kedvéért ( bár lehet, hogy tudod ) : Az Ural-4320 teherautókban Kamaz motor van. :)
A Rába katonai teherautókról tudtok információkat?Pl helyileg mely városban futhatnák velük össze?Hol állomásoznak? És még az E95M Express busz is érdekelne. Köszönöm!
Ez is a néphadsereg fb oldalról van. Én ezt az 1 kamazt láttam ott, de nekem erről se derült ki hogy hol volt vagy mit csinált. Nem sima ponyvás vagy billencs az biztos. És a jobb oldalon milyen típusok állnak?
Kösz. Mennyire nagy számban voltak? Nem a pontos darabszám érdekel, csak úgy nagyságrendileg. Archíc képeken Uralt 375/4320, Zil-131, Csepel, Kraz 255 rengeteg van. Billencseket pl. mire használtak. Én nem voltam katona (koromból kifolyólag sem) csak azért kérdem.